سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
قهرمان نیست
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:2 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

اعتراف سیاستمداران آمریکایی به شکست فتنه در ایران

در مقاله ای به قلم دو عضو اسبق شورای امنیت ملی آمریکا ، سیاستمداران آمریکایی به شکست فتنه در ایران اعتراف کردند.  به گزارش پایگاه خبری ایندی نیوز ، «فلنیت لیورت» و «هیلاری من لیورت» در این مقاله آورده اند:

سیاستگذاران و تحلیل گران غربی باید در دیدگاه خود در خصوص براندازی رژیم ایران تجدید نظر کنند. به گفته این دو کارشناس که یکی از آنها کارشناس اسبق سیا بوده است ، این بازنگری باید از آنجا آغاز شود که ما به این نکته برسیم که جریان فتنه در ایران ، آینده سیاسی مطلوب و مورد نظر آمریکا در این کشور نبوده است.  بر اساس این مقاله ، آمریکا به دنبال گروهی بود تا به این کشور در دخالت های گسترده تر در امور ایران یاری رساند ، ولی با شکست فتنه ، اکنون مدعی شده که این گروه مورد نظرش نبوده است.

به گفته لیورت ، آمریکا در مورد فتنه از دو  جهت اشتباه کرده است ، یکی اینکه فتنه بدون هدف پایه ریزی شد و هدف اصلی اش مشخص نبود و دیگری اینکه برنامه های مورد نظر آمریکا در برنامه کار فتنه درست دیکته نشده بود.  بر اساس این گزارش ، نیویورک تایمز نیز در این خصوص نوشت:

ما نمی دانیم سران فتنه چه خواسته هایی دارند و تأکید کرد:

«موسوی» دیگر قهرمان ما نیست.



کلمات کلیدی :
اعراف
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 11:11 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

اعتراف به 31 سال تلاش بی حاصل اپوزیسیون ایران

سایت ایران گلوبال اعلام کردت تمام امید کشورهای قدرتمند مانند امریکا و اسرائیل برای براندازی نظام به موسوی و کروبی و جنبش سبز بود که اینها هم ناکارآمد هستند! سایت ضد انقلابی ایران گلوبال که به وزارت امور خارجه ر‍ژیم صهیونیستی وابسته است در مطلبی عملکرد اپوزیسیون داخل و خارج را زیر سئوال برد و نوشت :

اپوزیسیون در 31 سال گذشته یاوه بافی کرده است.  31 سال است داریم می نویسیم و از طریق اینترنت و ماهواره فریاد می زنیم تا جمهوری اسلامی را عنوان یک مصیبت و فاجعه تاریخی معرفی کنیم. 

بیش از 31 سال مخالفین جمهوری اسلامی میلیون ها مقاله و مطلب نوشته و هزاران ساعت برنامه صوتی و تصویری در مذمت اسلام سیاسی و رژیم ایران تولید و پخش کرده اند.  اگر بخواهیم هزینه آن را تخمین بزنیم با هیچ عدد و رقمی قابل جبران نیست.  فقط هزینه هایی که صرف نوشتن و برنامه های رادیو تلویزیونی شده سر به میلیاردها می زند ولی تاکنون نتیجه آنه همه نوشتن و گفتن راه به جایی نبرده است.  عقل و درایت حکم می کند بررسی کنیم که چرا دارای اپوزیسیونی کارآمد و موثر نیستیم و چرا نتوانسته ایم علیه رژیم کاری بکنیم؟!



کلمات کلیدی :
دستگیری
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 10:57 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

بهزاد نبوی: اگر موسوی و کروبی را دستگیر کنند مردم هیچ واکنشی نشان نمیدهند.

بهزاد نبوی می گوید من خاتمی را سرگردان دیدم - موسوی و کروبی هم در حصر هستند. اینها باید بیایند حصر را بشکنند چون مردم آنها را فراموش می کنند. مردم دنبال روز مرگی و یک لقمه نان هستند.  حتی اگر موسوی و کروبی را دستگیر کنند مردم هیچ واکنشی نشان نمی دهند.



کلمات کلیدی :
نقابداران
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:27 صبح

کدام سوخت؟ خودمان سوخته ایم! (خبر ویژه)

شماری از عناصر نقابدار به تحریک اشغالگران افغانستان، مقابل سفارت ایران در کابل تجمع کرده و علیه جمهوری اسلامی شعار دادند.
تجمع کنندگان که شمار آنها به 50 نفر هم نمی رسید با این بهانه که ایران از عزیمت تانکرهای سوخت به این کشور ممانعت کرده، اقدام به تجمع کردند اما دم خروس وقتی پیدا شد که آنها عکس چند تن از اعضای دستگیر شده گروهک های تروریستی منافقین و پژاک را سر دست گرفتند. این بازداشت شدگان به اعدام یا زندان محکوم شده اند و یکی از آنها هفته گذشته به خاطر ارتباط مستمر با گروهک منافقین اعدام شد.
رسانه های غربی و ضدانقلاب با بزرگ نمایی نمایش این عناصر نقابدار، تلاش کردند به محبوبیت جمهوری اسلامی در افغانستان خدشه وارد کنند و این در حالی است که ایران در بازسازی افغانستان و کمک به عمران و آبادی این کشور، نقش ویژه و بلارقیبی را ایفا کرده است. اشغالگران از نفوذ این چنینی جمهوری اسلامی در میان مردم افغانستان نگرانند.

منبع: کیهان



کلمات کلیدی :
درگیری نظامی
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:21 صبح

اشکنازی: درگیری نظامی با ایران یعنی بدبختی اسرائیل (خبر ویژه)

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل در صورت درگیری نظامی با ایران بدبخت می شود و چنین اتفاقی، مصیبت برای ماست.
به گزارش روزنامه هاآرتص گابی اشکنازی گفت: اقدام نظامی علیه تاسیسات هسته ای ایران، عواقب جبران ناپذیری را برای تل آویو به همراه خواهد داشت.
وی گفت: «حمله نظامی راه درستی برای توقف برنامه هسته ای ایران نیست و آغاز جنگ علیه این کشور به جز بدبختی و مصیبت برای اسرائیل چیز دیگری در پی ندارد.»
هاآرتص با انتشار این خبر فاش کرد که میان باراک وزیر دفاع اسرائیل و اشکنازی رئیس ستاد مشترک ارتش بر سر درگیری نظامی با ایران اختلاف افتاده است.
روزنامه هاآرتص می نویسد: ژنرال «گابی اشکنازی» معتقد است که هرگونه برپایی جنگ علیه ایران، نتایج فاجعه باری در پی خواهد داشت.
منابع آگاه به هاآرتص گفته اند که از چندی پیش روابط سرد و بد میان وزیر دفاع و ژنرال اشکنازی شکل گرفته است. باراک سال گذشته و با اشاره به پایان دوره چهار ساله خدمت ژنرال اشکنازی گفته بود که دوران خدمت او را تمدید نخواهد کرد.
گابی اشکنازی رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل، چهار سال پیش در سال 2007 جایگزین «دان هالوتز» شد که یک سال پس از جنگ اسرائیل با حزب الله لبنان، از مقام خود استعفا داده بود.

منبع: کیهان



کلمات کلیدی :
مراجع سبز
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:19 صبح

اکبر پونز: غیر از منتظری و صانعی بقیه مراجع طرفدار ولایت فقیه اند (خبر ویژه)

عضو اتاق فکر فتنه سبز در خارج کشور ضمن حمله به مراجع گفت: اپوزیسیون مخالف و جریان سبز نمی تواند امیدی به مراجع ببندد و این که بعضی به مراجع امید بسته اند امید بدی است.
اکبر گنجی در گفت وگو با رادیو فردا (ارگان رسمی سازمان سیا) اظهار داشت: اگر در ماه های اخیر به مقالات گوناگون و به ادبیاتی که در نامه های برخی از مخالفین دیده می شود مراجعه کنید، گویی امیدی بسته شده به برخی مراجع تقلید و مخالفت هایی که این ها دارند. اما اگر قرار باشد به مواردی که این ها با دولت اختلاف دارند بخواهد عمل شود، وضع از این که هست بسیار بدتر خواهد شد. چون بسیاری از مواردی که مراجع تقلید و حکومت در آن اختلاف دارند موارد بسیار ارتجاعی است]!![ بحث من این است که به صرف این که کسی از این آقایان در مواردی مخالف است نمی توان به آن مشروعیت داد وگفت این مخالفت ها به سود ماست. مخالفت و ایستادگی زمانی ارزش دارد که از موضع دفاع از دموکراسی و دفاع از حقوق بشر باشد. چنین چیزی در گذشته فقط از سوی آیت الله منتظری دیده شد و خوشبختانه در ماه های اخیر از سوی آیت الله صانعی، بیات و آیت الله دستغیب دیده می شود، اما در سایر علما چنین چیزی دیده نمی شود و در مورد استبداد و سرکوب با رژیم و زمامداران کاملا همراه و هم رأی هستند و خواهان سرکوب بیشتر و نظرات شان بسیار ارتجاعی تر است که این مسئله می تواند وضعیت به مراتب بدتری را ایجاد کند.
وی افزود: اگر کسانی از این زاویه به مراجع امید بسته اند امید بدی است. این آقایان جوری با ایرانی گری برخورد می کنند گویا ایرانی بودن کفر است. این آقایان در همین حد هم تحمل نمی کنند.
این تروریست فرهنگی که کارش به انکار امام زمان(عج) هم رسیده، همچنین گفته است: فقیهان 32 سال است در رأس قدرت هستند و اصلا اسم حکومت، حکومت ولایت فقیه است و خود فقها اجماع دارند که فقه شیعه را دارند پیاده می کنند.

منبع: کیهان



کلمات کلیدی :
فوت جنبش
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:17 صبح

وال استریت ژورنال: ناظران غربی گواهی فوت جنبش سبز را امضا کرده اند (خبر ویژه)

معاون شورای سیاست خارجی آمریکا فاش کرد محافل غربی فتنه سبز را به عنوان جریانی که فوت کرده و شعله اش مرده، ارزیابی می کنند.
ایلان برمن در وال استریت ژورنال نوشت: ناظران غربی جنبش سبز را که در ژوئن 2009 شکل گرفت به تاریخ پیوسته می دانند و در نوشتن وفات نامه آن شتاب دارند. زرق و برق جنبش سبز پس از حادثه عاشورا در نیمه دسامبر 2010، کم فروغ شد و حاکی از به نفس افتادن آشوب بود. اکنون بسیاری در غرب به این ماجرا به عنوان شعله خاموش می نگرند.
وی اضافه کرد: بدون شک جریان سبز به روشنی عقب نشینی کرد و به خاطر نداشتن رهبری پایدار، انسجام آن هم از دست رفت.
برمن در عین حال از غرب خواسته تا به تجدید حیات این جریان مرده امیدوار باشند و از حمایت اپوزیسیون دست نکشند.

منبع: کیهان



کلمات کلیدی :
کرامت
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 3:51 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

کرامتی عجیب از عارف کامل سالک مجذوب حضرت امام روح الله الخمینی (ره)

آیت الله مهدی احدی از اساتید حوزه علمیه قم و صاحب تفسیر فروغ :  حدود ?? سالی است به مدت ?? روز ، بعد از نماز صبح ، جلسه ای داریم در شهرمان بابل .روزی وقتی از منبر پایین می آمدم ، دیدم آقایی که همیشه جلوی منبر می نشست و اتفاقاً اهل اشک هم بود آمد و گفت :حاج آقا یک وقتی به من می دهی ؟گفتم :اتفاقاً خیلی دلم می خواهد با هم حرف بزنیم . شما ?? ساله پای منبر من می آیی اما یک حرف با من نمیزنی .تشریف بیاور . ( ایشان بسیار باادب سلام میکرد و هیچ چیزی هم نمی گفت – نوارش هم هست و دادم به نشر آثار امام -)ایشان به منزل ما که در روستایی در بابل است آمد .

گفت :حاج آقا دیگه می خواهم بگم .گفتم :بگو گفت : من جوان لاتی بودم در شهر ، تا اینکه انقلاب پیروز شد . یک مرتبه همه داشتند با یک مینی بوس به جماران خدمت امام می رفتند ؛ به من گفتند تو هم بیا دیگه !گفتم : بابا ! ما و این همه معصیت …   اما سید را دوست داشتم .

به هر حال ما هم آمدیم جماران خدمت امام . امام آن روز ملاقات نداشت اما مردم آنقدر شعار دادند که حاج احمد آقا گفت : شما صبر کنید ساعت ده و نیم به بعد بیایید دست امام را ببوسید و بروید .ما هم ساعت ده و نیم به صف برای دست بوسی امام ایستادیم ؛ همه دست امام را بوسیدند تا نوبت به من رسید .تا آمدم دست امام را ببوسم ایشان دستشان را کشیدند !من خیت شدم و امام هم فهمید که من خیت شدم .تو همان حال و هوای لوطی گری و لاتی با خودم گفتم :بابا مرد حسابی برای همه داشتی ، اما برای من دست کشیدی ؟ خوب اگه میدونستم نمی آمدم .

بعد آمدم که از درب بروم بیرون ، محافظ امام برگشت و گفت :آقای فلان ! جوان ! شما بیرون نرو .با خودم گفتم نکند می خواهند من را بازداشت کنند ؟مجدداً محافظ گفت :به شما میگویم نرو ! امام با شما کار داره .منتظر ماندم تا همه دست امام را بوسیدند و رفتند .من رفتم داخل اتاق امام و دیدم حاج احمد آقا هم داخل اتاق نشسته است .امام با اشاره به حاج احمد آقا فرمود برو بیرون .بعد امام فرمود : دستم را کشیدم ناراحت شدی ؟گفتم :بله آقا . اینها همشهری های من هستند ، همه دستتان را بوسیدند چرا من نه ؟

امام فرمود :پسرم چرا نماز نمی خوانی ؟گفتم : تو از کجا می دانی من بی نمازم .

امام فرمود :پسرم چرا گناه میکنی ؟ خدا چه بدی به تو کرده ؟گفتم :حاج آقا شما از کجا می دانید ؟

امام فرمود :شما هم به این مقام می رسید ، عمل کن به دینت .

بعد انگشترشان را درآورد و گفت :این انگشتر مال تو ، به کسی نگو ، و انگشتر را به من داد .

بعد فرمود :تو خوب میشوی ، خوب میشوی ! و با دختر یک آیت الله ازدواج میکنی ، بعد که ازدواج کردی بچه دار نمیشوی ، راه کربلا باز میشود . در سفر اول کربلا نه ، در سفر دوم پایین پای حضرت عباس (ع) ایست قلبی میکنی و می میری و تو را کنار قبر حضرت عباس (ع) دفن میکنند ! ولی این مطالب را به کسی نگو .

حاج آقای احدی همه مطالب امام تا اینجا درست بود . داماد یکی از آیات شدم ( آقای احدی : اسمش را بگویم می شناسید) بچه دار هم نشدم . سفر اول کربلا را رفتم و حالا دومین و آخرین سفر کربلای منه .کل مطالب را بر روی نوار هم ضبط کردم . همه را گفتم . فقط سّر من را بدونید . اگر من از دنیا رفتم مطلب را آشکار کنید . ( این نوار به نشر آثار امام هم فرستاده شد )بعد ایشان رفت کربلا و ما منتظر بودیم .درست کنار قبر حضرت عباس (ع) در حال زیارت نامه خواندن ایست قلبی کرد و از دنیا رفت .آمدند که او را برای دفن از حرم بیرون ببرند ، خدام حرم حضرت عباس (ع) آمدند و گفتند : کجا ؟حضرت عباس (ع) به ما پیغام داده که این مرد را پایین پای من دفن کنید .الان کفشداری حضرت عباس (ع) که میروید ، در پایین پای حضرت دفن است .

بالایش نوشته شده : عباس مرندی ... ( به روح حضرت امام و این مرد خدا صلوات )

منبع: طریق الی الله

http://mehrdadghan.blogfa.com/

منبع: وبلاگ علامه حسن آملی



کلمات کلیدی :
تمثل اعمال
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:46 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

انسان در عرف عرفان ، موجودی است که فضائل ، کمالات واستعدادهای او به فعلیت رسیده باشند و اگر به فعلیت نرسند او همان جانور گویاست .

  حضرت علامه(حسن زاده آملی) می فرمایند :

« وگرنه همان حیوان ناطق یعنی جانور گویاست ؛ اما چگونه حیوان ناطق و جانور گویاست ؟ باید دید که صفات مکتسب او چگونه است ! مطابق همان صفات و ملکاتش که با خوی هر حیوانی مناسب و موافق است ، همان حیوان است »

ای دریده پوستین یوسفان         گرگ برخیزی از این خواب گران

در عالم برزخ که عالم صور است ( در قیامت کبری ، صور نیست بلکه معانی محض است . لذا آنچه از صور و تمثلات گفته می شود مربوط به خیال منفصل و برزخ است . و الّا در قیامت کبری که تجرّد محض دارد ، بحث از صورت نیست )

درندگی به صورت گرگ متمثل میشود .

گشته گرگان یک به یک خوهای تو        می درانند از غضب اعضای تو

یعنی هر یک از خوهایت یک درنده می شوند و تو را در عالم برزخ اذیّت می کنند . این که در روایات می خوانیم : در عالم برزخ ، مار ، مور ، کژدم ، سگ و ..... است ، آنها همین خوهای انسانی هستند . این معانی در آن ظرف یعنی ظرف برزخ ، به شکل خاصی تمثل و صورت پیدا می کنند .

این سخن های چو مار و کژدمت         مار و کژدم گردد و گیرد دمت

مار و کژدم ، همان سخن نیشداری است که انسان در دنیا به دیگری گفته است .گرچه امروز نیز اندیشمندان به این نتیجه رسیده اند که هیچ چیز از بین نمی رود ، ماده مبدّل به انرژی می شود و انرژی تبدیل به ماده می شود ( قانون اوّل ترمو دینامیک ) ، این همان نظریه اسلامی است که : هیچ موجودی از بین نمی رود . سخن گزنده در عالم برزخ به شکل مار و کژدم می شود و چون این سخن ، فعل انسان است و فعل از فاعل جدا نمی شود ، بنابر این ، انسان هر جا باشد ، کار او نیز با او همراه است . وقتی انسان وارد عالم برزخ شد ، کار و فعل او نیز در قالب و شکلی ، خودش را به او نشان می دهد . سخن بو دار و نیش دار ، در آنجا به شکل مار و کژدم می شود و انسان را اذیت می کند .

حشر پر حرص خس مردار خوار               صورت خوکی بود روز شمار

زانیان را گند اندام نهان                       خمر خواران را بود گند دهان

کسی که زنا کار است ممکن است ظاهرش آلوده نباشد ولی باطن او آلوده است . این هم که می گوئیم کافر نجس است ، مراد نجاست جان کافر است نه جسم کافر ، و چون جسم ، تابع جان است ، به تبع جان ، جسم هم نجس می شود . لذا اگر کافر را در هفت دریا هم بشویند ، چون نجاستش ، نجاست جوهری است ، پاک نمی شود .

غرض از بیت اول این است که : کسی که حریص و مردار خوار است ، این حرص و این معنا در عالم برزخ ، به شکل خوک متمثّل خواهد شد .

سیرتی کان در وجودت غالب است          هم بر آن تصویر حشرت واجب است

یعنی سیرتهای درون انسان در قیامت صورت پیدا می کنند . سیرت در قیامت ، صورت می یابد .لذا اگر سیرت ، حیوانی باشد ( حال هر حیوان خاص ) صاحب آن سیرت در قیامت ، به شکل آن حیوان محشور خواهد شد.

لذا ملکات انسان ، در ظرف قیامت بروز و ظهور می یابد . اعمال و اوصاف انسانی ، بذر است و در ظرف قیامت ،صورت می یابد . لذا انسان ، خالق بهشت و جهنم و خالق لذّات و آلام خودش می باشد . هر چه انسان در دنیا و قیامت می کشد ، از خود می کشد نه از غیر . 

               ارمغان آسمان ـ سید یوسف ابراهیمیان

حدیث روز :

امام علی (ع) :خداوند چهار چیز را در چهار چیز مخفی نموده :1.رضای خود را در طاعت ها پس هیچ عبادتی را کم نشمارید شاید همان مورد رضای خدا باشد 2.غضبش را در گناهان پس هیچ گناهی را کوچک نشمارید شاید همان مورد غضب او باشد 3.استجابت خود را در دعاها پس هیچ دعایی را اندک مپندارید شاید همان مستجاب باشد 4.ولی و دوست خود را در میان بندگانش پس به هیچ بنده ای بی اعتنایی نکنید شاید هم او ولی خدا باشد و شما نشناسیدش . تحف العقول صفحه

منبع: وبلاگ ضیافت



کلمات کلیدی :
کار دستمان می دهد
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 11:57 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

توهم ! (گفت و شنود)

گفت: تازه چه خبر؟!
گفتم: خاتمی به چند تن از نزدیکانش گفته است؛ از اول باید می دانستیم که ائتلاف با منافقین و بهایی ها بالاخره کار دستمان می دهد.
گفت: می خواهد رد گم کند و نقش اصلی خود به عنوان «ستون پنجم» دشمنان بیرونی را که در ملاقات با جرج سوروس برعهده گرفته بود، از ذهن ها پاک کند.
گفتم: مگر پیروی بی کم و کاست و مو به موی خاتمی و کروبی و موسوی از فرمول دیکته شده سرویس های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس و اسرائیل قابل انکار است.
گفت: یکی از مدعیان اصلاحات که به آمریکا پناهنده شده می گوید نه فقط خاتمی و موسوی و کروبی، بلکه آمریکا و انگلیس هم درباره ایران دچار توهم شده بودند وگرنه به این حماقت بزرگ دست نمی زدند.
گفتم: شخصی از رفیقش پرسید؛ چرا همه مردم به من میگن «احمق»! رفیقش گفت؛ الان نشونت میدم و بعد دو تا لیوان آورد و آنها را زد به هم. دوستش داد زد و گفت کیه در میزنه؟ و یارو بهش گفت؛ حالا فهمیدی چرا به تو میگن احمق! و بعد گفت؛ خب! بیا این لیوان ها رو نگه دار، من برم درو باز کنم!

منبع: کیهان



کلمات کلیدی :


 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats