سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
تبهکاری فتنه گران
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 7:44 عصر

روایت مرحوم عسگراولادی از تبهکاری فتنه‌گران


 
در پی درگذشت مبارز پرسابقه حاج‌حبیب‌الله عسگراولادی، نشریات زنجیره‌ای به عادت همیشگی خود به ترفند تحریف و مصادره به مطلوب درباره شخصیت این انقلابی پرسابقه روی آوردند.
نشریات فعال در فتنه روز گذشته با عکس‌های بزرگ و تیترهایی نظیر «جای خالی حبیب» و «تنها اصولگرا، اصولگرای تنها» (شرق)، «وداع با سیاستمدار حبیب» (آرمان)، «پدر و پیر موتلفه»، «شفافیت تحسین‌برانگیز»، «وصیت سیاسی یک مسلمان» و «مردی با روحیه عدالت‌طلبی» (اعتماد)، «مرد انصاف درگذشت» و «تقوای سیاسی عسگراولادی» (آفتاب یزد)، کوشیدند با مدد گرفتن از کسانی چون کرباسچی، رضا خاتمی، مرعشی، جوادی حصار، حضرتی، شکوری‌راد، هاشم صباغیان و... شخصیتی تحریف شده از این مجاهد باسابقه ترسیم و او را حامی برخی فعالان جا بزنند و این در حالی است که آن مرحوم اصل فتنه را آمریکایی و انگلیسی و اسرائیلی می‌دانست و مکررا از اصلاح‌طلبان خواست با این حرکت ضدانقلابی مرزبندی کنند؛ توقعی که هرگز برآورده نشد و بر قلم و ادبیات اعتراض‌آمیز مرحوم عسگراولادی جاری گشت.
برخلاف این تحرکات مذبوحانه نشریات زنجیره‌ای، مرور آخرین مواضع مرحوم عسگر‌اولادی طی یک سال اخیر، پرده از نفاق مدعیان اصلاح‌طلبی و فعالان فتنه برمی‌دارد. آن مرحوم 10 آذر 1391 در چهارمین مجمع عمومی جبهه پیروان خط امام و رهبری اعلام کرد: «متاسفانه برخی گرفتار فتنه شده‌اند‌... شیطنت‌ بین‌المللی منتظر است تا ببیند، هاشمی، موسوی خوئینی‌ها و مشایی چه می‌گویند تا آنها را با درست کردن خطوه‌های شیطانی به سمت خود بکشاند و عده‌ای ناآگاه یا ضعیف‌الایمان را با خود همراه کند».
وی 29 دی‌ماه 1391 به نامه جمعی از اصلاح‌طلبان که مدعی تشکر از وی بودند، پاسخ روشنگرانه‌ای داد. عسگراولادی در پاسخ نامه اصغرزاده، حضرتی، حق‌شناس، لیلاز، سلطانی‌فر، نوروززاده و اسماعیل ‌دوستی نوشت: برخی دوستان در فتنه 88 تابع گام به گام آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی شدند.
پیش از این مکاتبه عسگراولادی در اظهاراتی موسوی و کروبی را گرفتاران فتنه خوانده و گفته بود سران فتنه آمریکا و انگلیس و رژیم اسرائیل هستند و این دو خود گرفتار فتنه شدند. این موضع با استقبال گسترده برخی محافل داخلی و خارجی مواجه شد و جمعی از اصلاح‌طلبان نیز با انتشار نامه‌ای خطاب به وی از این موضع او استقبال و تشکر کردند. اما عسگراولادی در پاسخ نوشت: «بنده در دوران دولت اصلاحات باب گفتگویی را با ارگان دولت و نیز با دبیرکل محترم حزب حاکم باز کردم اما متاسفانه آن باب را بستند. کار به جایی رسید که در انتخابات سال 88 باب اردوکشی خیابانی و زنده‌باد و مرده باد باز شد. این باب را گشوده و مفتوح باید بدانیم و براساس خردجمعی مردم‌سالاری دینی را نهادینه کنیم.»
در ادامه این پاسخ آمده بود؛ «امام(ره) فرمودند؛ «پشتیبان ولایت‌فقیه باشید تا گرفتار استبداد نشوید» ما این آموزه الهی را رها کردیم و در فتنه سال 88 برخی از دوستان به جای پشتیبانی از ولایت‌فقیه تابع گام به گام آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی شدند که بزرگترین تبهکاری سیاسی در کشور رقم خورد.»
آن مرحوم همچنین در دومین پاسخ خود به اصلاح‌طلبان که در تاریخ 13 بهمن 1391 منتشر شد، نوشت: «گفته‌اید دغدغه بزرگ ما حرمت و میراث تشیع و ارزش عمومی جامعه و دولت دینی است. سوال من این است در این دولت دینی شما، جایگاه اصل ولایت فقیه کجاست. شما که دغدغه میراث تشیع و ارزش عمومی جامعه را دارید در روز عاشورای 88 عده‌ای آمدند و شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه دادند و حریم و حرمت شعائر عاشورا را رعایت نکردند. شما که دغدغه دولت دینی و حفظ میراث تشیع دارید قطعا باید جلوتر از همه ما سینه سپر می‌کردید و در برابر این حرمت‌شکنی می‌ایستادید... سوال ما این است که رفتار شما با جماعت ضد اسلام و ضدانقلاب چیست؟ مگر همین‌ها نبودند که در 18 تیر 78 علیه نظام و مردم لشکرکشی کردند؟ و مگر همین‌ها سربازان و افسران ناآرامی‌های پس از انتخابات سال 88 نبودند.
آن مرحوم در پاسخ به نامه سوم اصلاح‌طلبان (24 بهمن 1391) لحن جدی‌تر پیشه کرد و نوشت: سؤال بنده از شما این است که برفرض وارد بودن این گله‌ها مگر قرار بود سرنوشت انتخابات در اردوکشی خیابانی معلوم شود؟ پس رأی، انتخابات، صندوق رأی و جمهوریت نظام چه می‌شود؟ فرض می‌کنیم شما مجاز به اعتراض مدنی به نتایج انتخابات بودید اما حوادث روز قدس، روز 13 آبان، روز 16 آذر و بالاخره روز عاشورا ربطی به اعتراض به نتایج انتخابات دارد؟!
شما صورت مسئله را در پاسخ‌هایتان طوری طراحی کرده‌اید که سهم آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس مکار در این «حادثه» به قول شما و در این «فتنه» به قول ما، نادیده گرفته شده است. بالاخره نمی‌توان انبوهی از اخبار و اطلاعات در رادیو بی‌بی‌سی و رادیو آمریکا و رادیو رژیم صهیونیستی را برای سوزن‌بانی حوادث سال 88 نادیده گرفت. وقتی رژیم صهیونیستی می‌گوید؛ اصلاح‌طلبان به نمایندگی از ما در تهران مبارزه می‌کنند، با این گفته چه باید کرد؟ وقتی آمریکا و انگلیس همین الان هم تمام قد از قهر و غضب اصلاح‌طلبان با انقلاب دفاع می‌کنند با این چه باید کرد؟».
او خاطرنشان کرده بود: شما بهتر از ما می‌دانید که گردانندگان عملیات جنگ روانی آمریکا و رژیم صهیونیستی و انگلیس علیه انقلاب، مردم و رهبری توسط روزنامه‌نگاران ایرانی در رسانه‌های دشمن مدیریت می‌شود. این روزنامه‌نگاران زمانی در همین دوره اصلاحات در کشور در روزنامه‌های دوم خردادی قلم می‌زدند. چه کسی است که می‌تواند ادعا کند هم می‌توان اصلاح‌طلب بود و هم برانداز! بنده از شما سؤال می‌کنم می‌توانید تضمین دهید اینها که مورد تعقیب نهادهای امنیتی بودند چند صباح دیگر به دوستان خود در «بی‌بی‌سی» و «وی ‌او ‌ای» نپیوندند.
این پاسخ قاطع و روشنگر باعث شد سایت ضد انقلابی خودنویس (وابسته به همکاران فراری نشریات زنجیره‌ای) بنویسد: شادمانی اصلاح‌طلبان از سخنان عسگراولادی کم دوام بود و حبیب تعریفی عدو از آب درآمده... عسگر اولادی درباره ستایش مهاجرانی هم گفت که از ستایش گمراهی چون مهاجرانی مغرور نمی‌شود.
مرحوم عسگراولادی بهمن 1391 در پاسخ به تعریف‌های شیادانه عطاءالله مهاجرانی نوشته بود: «شما در این مملکت الهی وزیر بودی، وکیل بودی و معاون رئیس جمهور بودی و با حقوق مکفی که داشتی با عزت و افتخار زندگی می‌کردی، این همه نعمت را گذاشتی و رفتی حقوق بگیر بی‌بی‌سی شده‌ای و یک جیره‌ای احتمالی هم از شاه عربستان می‌گیری. کلاه خودت را قاضی کن ببین چی به دست آورده‌ای و چی از دست داده‌ای! ولایت امام و رهبری را رها کردی و رفتی ولایت بی‌بی‌سی را پذیرفتی. اگر به خدا و قیامت اعتقاد داری که اینجانب خلاف آن را به شما نسبت نمی‌دهم یک پاسخی برای روز حساب مهیا کن. می‌دانم در این دنیا جوابی نمی‌توانی داشته باشی لذا شما را به آن دنیا حواله می‌دهم.»
از سوی دیگر 10 بهمن 1391 سعید حجاریان در مصاحبه با روزنامه اعتماد خاطرنشان کرد: آقای عسگراولادی در بیمارستان بالای سرمن آمد و گفت سعید جان توبه کن، انشاءالله خوب می‌شوی. او الان گفته سران معترض بعد از انتخابات سال 88 «فتان» نیستند بلکه «مفتون» بوده‌اند و چون مفتون بوده‌اند حالا باید توبه کنند. به نظر من صحبت‌های ایشان درباره معترضان بعد از انتخابات گذشته شبیه همان اظهاراتی است که بالای سر من در بیمارستان سینا گفت. آنجا هم برای من دعا کرد و هم گفت توبه کن.
این مجاهد انقلابی و پیرو خط امام و رهبری سرانجام 12 مرداد 1392- چند روز پیش از بستری شدن در بیمارستان- در مصاحبه با روزنامه مردم سالاری، خون قربانیان آشوب سال 88 را به گردن اصلاح‌طلبان دانست و این گونه اتمام حجت کرد؛ «ده‌ها نفر در خشونت‌های سال 88 کشته شدند، حداقل 22 نفر حزب‌اللهی شهید شدند. اگر بزرگان اصلاح‌طلب مصالح نظام را رعایت می‌کردند این اتفاقات رخ نمی‌داد. شما ملاحظه بفرمایید در همین انتخابات اخیر از دماغ کسی خون نیامد همه هم نتایج را پذیرفتند و به رئیس جمهور منتخب با آن که اختلاف رأی بسیار پایین بود تبریک گفتند اما چه شد که در سال 88، اختلاف بیش از 11 میلیون رأی فرد منتخب با رقیب اصلی انکار شد و فرمان شورش صادر شد؟ فرد مورد حمایت آقای خاتمی قبل از پایان رأی‌گیری و قبل از شمارش آرا خود را پیروز انتخابات نامید؛ در کجای دنیا یک چنین رفتار سیاسی مورد قبول است؟ آقای خاتمی باید مردانه در این معرکه حاضر می‌شد و از جمهوریت نظام دفاع می‌کرد. بنده با صراحت از آقای کروبی و موسوی به عنوان برادر یاد کردم اما آنها پاسخ مرا ندادند. بنده خواستم راه را برای بازگشت آنها به آغوش پرمهر انقلاب و نظام و رهبری باز کنم اما متأسفانه هنوز تغییری نشان نداده و در موضع خود ایستاده‌اند. یک رجل سیاسی اگر اشتباه کرد باید آنقدر شجاعت داشته باشد در برابر مردم ظاهر شود و بگوید اشتباه کردم و عذر تقصیر به پیشگاه خداوند متعال ببرد.»
منبع: نورآسمان


کلمات کلیدی : فتنه گران
وهابیت مجری سیاست استکبار 1
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:55 صبح
شیخ عبدالعزیز آل شیخ دشمن امام حسین (ع) و شیعیان؛
عمر بن عبدالعزیز آل شیخ، فرزند مفتی اعظم عربستان در عاشورای حسینی مراسم ازدواج خویش را برگزار کرد. در این مراسم بسیاری از مفتی های وهابی سعودی شرکت نموده و این ننگ را به مفتی اعظم و فرزندش تبریک گفتند. وی یکی از کسانی است که فتوای تخریب قبور ائمه اهل بیت علیهم السلام در عراق را صادر کرده‌اند.

گروه گزارش ویژه مشرق- عبد العزیز بن عبد الله بن محمد بن عبد اللطیف آل الشیخ مفتی اعظم وهابیت و وزیر فتوا که خصومت عجیبی با امام حسین علیه السلام، شیعیان و ایران دارد. وی که از نسل محمد بن عبدالوهاب موسس وهابیت است، پس از بن باز متصدی این منصب شده و نابینایی اش از جمله ویژگیهایست که از همان ابتدا جلب توجه می کند. وی علاوه بر کوری باطن از ناحیه یک چشم نیز کور می باشد.

 

دوران کودکی

عبد العزیز بن عبد الله بن محمد بن عبد اللطیف آل شیخ در تاریخ سوم ذیحجه1362 ق در شهر مکه به دنیا آمد، در سال 1370 ق و در سن هشت سالگی پدرش را از دست داد. وی به طور مادرزادی از ضعف چشم آزار می برد, تا اینکه در جوانی به سال 1381هـ ... بینایی اش را از دست داد.

 

 

تحصیلات

آل شیخ در مسجد أحمد بن سنان آموزش علم قرآن کریم را شروع کرد و گفته شده قرآن را در سن 12 سالگی حفظ کرد.

او آموختن را نزد بعضی از علما در الحلق آغازید و در سال 1375 هـ به معهد إمام الدعوة ملحق شد و تحصیلاتش را در دانشکده فقه در سال 1383هـ/ 1384 هـ با مدرک دکترا تمام کرد.

 

مناصب  

وی مدرس معهد إمام الدعوة العلمی تا سال 1392 هـ بود و پس از آن مدرس دانشکده فقه ریاض از 1392.

وقتی آل شیخ برای تحصیل به ریاض منتقل شد و در دانشگاه محمد بن سعود شهر ریاض مدرک دکترای خود را گرفت از سال 1407 به عضویت هیئت علمای کبار وهابی عربستان در آمد.

آل شیخ در سال 1412 و با دستور مستقیم پادشاه عربستان سمت ریاست اداره مطالعات علمی و صدور فتاوا منصوب شده است.

وی در سال 1417 نیز به مقام نیابت و قائم مقامی مفتی اعظم عربستان در آمد. با مرگ شیخ عبد العزیز بن باز مفتی اعظم وقت عربستان در تاریخ 29/محرم1420 به مقام مفتی عام و اعظم وهابیون عربستان سعودی و رئیس هیئة کبار علما عربستان منصوب شد.

آل شیخ در حال حاضر در حکومت عربستان از جایگاه وزارت برخوردار است.

 

 

برخی فتاوای عجیب و مضحک آل شیخ

وی فتاوای مسخره ای دارد که از آن جمله است:

·  جشن میلاد برای رسول خدا صلی الله علیه و آله حرام

·  قیام حسین (علیه السلام) علیه یزید حرام!

·  کمک ایران ستمکار به یمن حرام!

·  کمک به حزب الله لبنان و دعا برای آنان حرام!

·  همه کلیساها را خراب کنید!

·  برپایی جشن عروسی پسر شیخ در روز عاشورا!!!!

·  جشن ملی عربستان حلال!

·  راهپیمایی برای دفاع از پیامبر صلی الله علیه و آله حرام!

·  شعار علیه آمریکا حرام!

·  راهپیمایی برای همبستگی با مردم غزه و فلسطین ممنوع!

·  فروش لباس زیر زنانه توسط زنان حرام!

·  همه آثاراسلامی را خراب کنید و آثار باستانی را نگاه دارید!

·  حمله به شیعیان!

·  بیداری اسلامی و اخراج دیکتاتورها حرام!

·  دیدن سریالهای ترکیه حرام! 

·  سجده فوتبالیستها بعد از گل زدن مکروه!  

·  وجود امام زمان دروغ است.  

·  ایرانی ها مجوس و آتش پرست هستند. 

·  دفاع از مردم بحرین حرام! 

·  حمله به مسئولان سوریه واجب! 

·  جواز اجبار ازدواج دختران ده ساله بدون رضایت خود آنها!

در ادامه به برخی از اینها خواهیم پرداخت.

 

 

جشن میلاد برای رسول خدا صلی الله علیه و آله حرام 

وی در مصاحبه با روزنامه سعودی المدینه گفت: جشن گرفتن برای میلاد پیامبر     بدعتی بی اساس است    .

و افزود : من هیچ پایه و اساسی در خصوص جشن گرفتن برای تولد     در سنت رسول خدا ، شیوه خلفای راشدین و ائمه هدایت نمی شناسم و     برهمین اساس جشن میلاد پیامبر حرام است    .

 

 

قیام حسین     ]علیه السلام    [     علیه یزید حرام! 

وی علاوه بر آنکه یکی از کسانی است که فتوای تخریب قبور ائمه اهل بیت علیهم السلام در عراق را صادر کرده اند یکی از مهمترین وظایف خود را توجیه حرکت یزید، ترویج شادی در عاشورا با روزه و برپایی مراسم جشن و عروسی و ... می داند به طوری که از هر ابزار و روشی برای بیان آن استفاده می کند. خوب به خاطر دارم در سفر عمره ای که ماه شعبان سال1389 شمسی به مکه داشتم وی در مسجد الحرام نشسته بود و به تفصیل در این رابطه با عمره گزاران صحبت می کرد.

 

فیلم : حب یزید ایمان و بغضش نفاق است

مفتی السعودیه حب   یزیدمن الایمان وبغضه نفاق‎ - YouTube

? 1:21? 1:21

www.youtube.com/watch?v=jQ9LtReraQ4



او همچنین در برنامه زنده ای که از ماهواره المجد عربستان پخش می شد در پاسخ خانمی در رابطه با یزید و قیام امام حسین علیه السلام این چنین پاسخ داد:

«زمان پرداختن به این امور گذشته و سپری شده است . آنها گروهى بودند که درگذشتند، هر کار نیک و بدی کردند براى خود کردند و شما هم هر چه کردید براى خود خواهید کرد و مسئول کار آنها نخواهید بود.
بیعت یزید بن معاویه، بیعتی شرعی است که در زمان پدرش معاویه از مردم گرفته شد و مردم هم بیعت کرده و به این بیعت گردن نهادند. امّا هنگامی‌ که معاویه از دنیا رفت حسن و حسین بن علی ]علیهماالسلام[و ابن زبیر از بیعت با او خودداری کردند.

حسین ]علیه السلام[و ابن زبیر در تصمیمشان مبنی بر بیعت نکردن به خطا رفتند. چون بیعت با یزید بیعتی شرعی بود و این بیعت در زمان زندگی پدرش معاویه و در مقابل چشم مردم گرفته شده بود. ولی خداوند در آنچه مقدر می فرماید حکیم و علیم است، آن امت‌ها هم بنا به تقدیر خداوند در گذشتند و از دنیا رفتند.
شما را به خدا قسم! من دوست ندارم این مطالب را از من نقل کنید. این‌ها مسائلی است که گذشته است. تاریخ هم در باره این مطالب به شکل‌های مختلف حکایت نموده است. ولی به هر شکل این‌ قضایا گذشته و تمام شده ... یزید و حسین]علیه السلام[ بیش از هزار و اندی سال است که از دنیا رفته‌اند ...
ولی به عقیده من بیعت یزید بن معاویه بیعتی شرعی بوده! و حسین ]علیه السلام[را نصیحت کرد‌ند که از مدینه به طرف عراق نرود، او را نصیحت کردند که بیعت کند ولی او نپذیرفت. ابن عباس و ابن عمر و فرزدق و بسیاری از صحابه او را از رفتن به عراق بر حذر داشته و به او گقتند که: رفتن به عراق به مصلحت او نیست. ولی حسین ]علیه السلام[این نصیحت‌ها را نپذیرفت... و خدا هم هر ‌آن‌چه مقدر فرموده بود انجام شدو...

ولی با این وجود ما برای حسین ]علیه السلام[از خداوند درخواست رضایت کرده و برای او عفو و بخشش را خواستاریم. و مقدرات الهی حکمت‌هایی دارد که ما از آن آگاه نیستیم ...
اصلاً فائده نقل این مطالب چیست؟ حسین]علیه السلام[ هر اشتباهی کرده برای خود کرده...
عقیده اهل سنت و جماعت این است که واجب است تا به فرامین کسی که مورد بیعت قرار گرفته و مردم حول محور او جمع شده‌اند گوش فرا داده شده و از او پیروی گردد!!! و قیام و سرکشی علیه او نیز حرام است و از همین‌رو خروج و قیام حسین ]علیه السلام[علیه یزید حرام بود!!!...
ما می‌گوییم: حسین ]علیه السلام[در قیامش علیه یزید اشتباه کرد و برای او بهتر بود که این کار را نمی‌کرد. و باقی ماندن در مدینه و بر آن‌چه مردم بر آن اجتماع کرده بودند بهتر و سزاوار‌تر بود. و هر چه به او گفته شد که عراق طرفدار و همراه تو نیست گوش نداد و توجهی ننمود...

?مفتی السعودیة : بیعةیزیدشرعیة والحسین غیر مصیب !!‎ - YouTube

? 3:57? 3:57

www.youtube.com/watch?v=v0Yoeg7k1s4

و حقیقت این است که مردم عراق و شام و مصر و حجاز و یمن با یزید بن معاویه در زمان زندگی و حیات پدرش بیعت کرده و امامت و رهبری وی را پذیرفته بودند، به همین جهت هم قیام علیه او و تجاوز به حریم خلافت او جایز نبود. این تمام مطلب است بیش از این هم سخنی نمی گوئیم و معتقد به بیش از این هم نیستیم.»

نکته مهم اینکه کلیپی از این صحبتها ساخته شده و در ماجرای حمله به حرم زینب سلام الله علیها نهایت سوء استفاده از آن را در این ایام کرده اند.



 ادامه دارد...



کلمات کلیدی : وهابیت
وهابیت مجری سیاست استکبار 2
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:50 صبح

قسمت دوم

 

 

کمک ایران ستمکار به یمن حرام! 

سال 88 و در پی انقلاب یمنیها، شیخ عبدالعزیز آل شیخ، در مصاحبه با روزنامه سعودی الوطن، ایران را متهم به پشتیبانی از شورشیان زیدی مذهب یمن کرده و این همکاری را گناه و ستمکاری دانست. 
در همین مصاحبه آل شیخ توضیح داده بود رویارویی ارتش سعودی با شورشیان شیعه زیدی نبرد حق و باطل است!

 

کمک به حزب الله لبنان و دعا برای آنان حرام!

چندی قبل بنا به نقل المحیط، آل الشیخ حزب الله را به تلاش برای تسهیل ورود یهودیان و دولتهای بزرگ به کشورهای اسلامی متهم کرد.

شیخ که در دانشگاه آل سعود در ریاض سخن می گفت مطابق روش وهابیت که همه مسلمانان غیر از خود را کافر می دانند گفت: کسانی در آنجا شعار اسلام سر می دهند که اسلام از آنها بری است!

وی اضافه کرده بود: شکی نیست که آنچه در لبنان رخ می دهد حوادث غم انگیز و دردناکی است. انسان آرزو می کند این وقایع را نشنود. اما چه می شود کرد؟این حوادث را می شنویم و آینده بدی به ذهن انسان خطور می کند. چرا که کسانی که این انقلابها را در لبنان به وجود آورده اند شعار اسلام بر زبان دارند، در حالیکه اسلام از اینها بری است.

همه کلیساها را خراب کنید!

آل شیخ در مارس 2012 فتوی داد همه کلیساهای جزیره العرب تخرب شوند.


برپایی جشن عروسی پسر شیخ در روز عاشورا!!!!

عمر بن عبدالعزیز آل شیخ، فرزند مفتی اعظم عربستان در عاشورای حسینی مراسم ازدواج خویش را برگزار نمود . در این مراسم بسیاری از مفتی ها وهابی سعودی شرکت نموده و این ننگ را به مفتی اعظم و فرزندش تبریک گفتند .

البته این نوع حرکتهای دشمنان خاندان رسالت اقدام تازه ای نیست، همانطور که در بخشی از زیارت عاشورا آمده است :

اِنَّ هذا یَوْمٌ تَبرَّکَتْ بِهِ بَنُو اُمَیَّةَ وَ ابْنُ آکِلَةِ الَآکبادِ اللَّعینُ ابْنُ اللَّعینِ عَلى لِسانِکَ وَ لِسانِ نَبِیِّکَ صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ 
خدایا این روز روزى است که بنی امیه مبارک و میمون دانستند و پسر آن زن جگرخوار (معاویه ) آن ملعون پسر ملعون (آن لعن شده ) بر زبان تو و زبان پیامبرت که درود خدا بر او و آلش باد .

فیلم: تنها منافقان از معاویه متنفرند

العلامة عبد العزیز آل الشیخ: لا یبغض معاویة إلا منافق‎ - YouTube

? 6:46? 6:46

www.youtube.com/watch?v=NM4pBUiDZuE


جشن ملی عربستان حلال!

پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، بن باز و بن عثیمین، مفتی های پیشین سعودی برگزاری جشن روز ملی عربستان را حرام اعلام کرده و آن را بدعت دانسته بودند، اما آل شیخ در فتوای خود که در روزنامه عکاظ چاپ شد، اظهار داشت: باید در این روز با سپاسگزاری از خداوند، در نعمتهایش بیندیشیم و برای نعمت امنیت نیز از درگاه خدا سپاسگزاری کنیم.

این روزنامه افزود: "شیخ در گفته های خود به سخنان «خادم حرمین شریفین» (ملک عبدالله پادشاه عربستان) در نشست شورای وزیران استناد کرده است. عبدالله گفته بود: در این جشن باید از ارزش ها، اخلاق نیک مردم، پیشرفت های کشور در زمینه های مختلف، پیشرفت فرهنگی و فکری ممتاز سخن گفت و با حرف شنوی از دستورات حاکمان و مقامات کشور، حس میهن پرستی را نشان داد".

راهپیمایی برای دفاع از پیامبر صلی الله علیه و آله حرام!

آل الشیخ بعد از بالا گرفتن اعتراضهای جهانی به توهین به رسول خدا صلی الله علیه و آله در بیانیه ای تأکید کرد: "باید بدون خشم این مسأله را محکوم کنیم".

مفتی عربستان سعودی خاطرنشان کرد، انتشار فیلم توهین آمیز علیه پیامبر اسلام (ص) به ایشان و دین اسلام ضرری نمی رساند و درحالیکه تنها متضرر در تظاهرات مسلمانان در برخی کشورهای اسلامی سفارتخانه های آمریکا و برخی هم پیمانان آن بوده اند، مفتی کل عربستان گفت، مسلمانان نباید به انسانهای بیگناه حمله کنند و یا اموال عمومی را آتش بزنند و یا تخریب کنند.




کلمات کلیدی : وهابیت
وهابیت مجری سیاست استکبار
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:48 صبح

ادامه...

 

شعار علیه آمریکا حرام! 

"شیخ عبدالعزیز بن عبدالله آل الشیخ” در واکنش به مطالب ضد آمریکایی مطرح شده در شبکه‌های اجتماعی در عربستان پس از توفان ساندی گفت، مسلمانان باید از این حوادث طبیعی عبرت بگیرند؛ نباید علیه همه دعا کرد چرا که بین آنان مسلمانان بسیاری هستند و این دعا به نفع مسلمانان نیست.


راهپیمایی برای همبستگی با مردم غزه و فلسطین ممنوع! 

شیخ عبدالعزیز در یکی دیگر از فتواهای عجیب خود، تظاهرت گسترده مردمی برای اعلام همبستگی با مردم مظلوم و تحت محاصره فلسطین در نوار غزه را اقداماتی جنجال برانگیز و هرج و مرجی بی فایده خوانده بود.


فروش لباس زیر زنانه توسط زنان حرام! 

آل شیخ در مخالفت با نظر وزارت کار عربستان اعتراض خود را با کارکردن زنان در فروشگاه های لباسهای مخصوص زنان (لباس زیر) ابراز داشت.

وی در توجیه این فتوای عجیب گفته است : زنان امانتی در گردن ما هستند و به همین سبب ایشان را در غیرکارهای که مختص ایشان هست به کار نخواهیم گرفت.

 

 

 

 

همه آثاراسلامی را خراب کنید و آثار باستانی را نگاه دارید! 

آل شیخ ، در فروردین ماه سال جاری اعلام کرد: تخریب اشیایی! که در اطراف حرمین شریفین است نه تنها مانعی ندارد بلکه این کار برای توسعه حرمین ضروری است. 

آل شیخ افزود: تخریب آثار در اطراف مسجدالحرام عملی شریف است که دولت مبادرت به انجام آن کرده و این امر از ضروریات است.

این در حالی بود که عبدالله بن سلیمان المنیع از مفتی های سعودی طی بازدید از یک اثر باستانی به نام مدائن صالح در شمال غرب مدینه منوره، آثار باستانی را نماینده تمدن های گذشته و مایه پند و عبرت مردم دانسته و بر حفظ آن تاکید کرده بود. این فتوا هیچگاه مورد اعتراض آل شیخ قرار نگرفت.


حمله به شیعیان! 

وی در خطبه‌های شانزدهم فروردین نماز جمعه در مسجد ترکی بن عبدالله واقع در ریاض همه امت اسلام را به مبارزه با تشیع فرا خواند و تاکید کرد: این مذهب عقیده مسلمانان را هدف قرار داده است!


نامه اعتراض سرگشاده آیت الله العظمی مکارم شیرازی به عبدالعزیز آل شیخ

با ادامه و شدت یافتن تهاجمهای آل شیخ به شیعیان 18 اردیبهشت سال1390، آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی با انتشار نامه سرگشاده‌ای خطاب به عبدالعزیز آل الشیخ، تهمت‌هاى ناروا و بى‌اساس و تکفیر شیعیان را خدمت بزرگى به دشمنان اسلام مخصوصا آمریکا و اسرائیل عنوان کرد.

در نامه آیت الله العظمی مکارم شیرازی آمده است: جنابعالى در اظهار نظر اخیر خود، با تعبیرات بسیار توهین‌آمیز و زشت و زننده‌اى که در شأن اهل علم نیست، شیعیان جهان را «صفویه مجوس» و دشمن مسلمانان خوانده‌اید و مسلمین را از آنها برحذر داشته‌اید.

این اوّلین بار نیست که این‌گونه تهمت‌هاى ناروا و دور از منطق را از علماى وهابى مى‌شنویم که با آن بذر اختلاف مى‌پاشند و دشمن را شاد مى‌کنند، اهانت زشت دیگر شما به پیشگاه مقدس حضرت مهدى (ارواحنا فداه) و توهین به شیعیان به سبب اعتقادشان به امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) کار ناپسند دیگرى است که تازگى ندارد، نشان مى‌دهد که مفتیان وهابى از بحث منطقى گریزانند و دائما به هتاکى و توهین پناه مى‌برید.

آیت الله مکارم در ادامه نامه خود آورده است: در اینجا چند نکته را خدمت شما یادآور مى‌شوم :

1. عجیب است از شما که در چنین مقامى قرار دارید چرا تعلیمات قرآن مجید را فراموش کرده‌اید که دعوت به سوى راه خدا را از طرق مؤدبانه و «موعظه حسنه» توصیه مى‌کند، ولى شما به جاى آن، به توهین و تهمت و دروغ متوسل شده‌اید که اسلام از آن بیزار است.

2. شما از تاریخ اسلام و کتب حدیث خودتان متأسفانه اطلاع کافى ندارید که انتخاب نام شیعه براى پیروان و علاقه‌مندان على (علیه السلام) از سوى پیغمبر اکرم (صلی الله علیه و آله) بوده است و از همان زمان رواج داشته، خوب است نگاهى به تاریخ اسلام کنید. صدها سال قبل از صفویه، شیعیان على (علیه السلام) در مکه و مدینه و عراق و شام و مصر و ایران و نقاط دیگر بوده‌اند و حتى حکومت‌هایى را اداره مى‌کرده‌اند.

3. شما مفتى بزرگ وهابى فراموش کرده‌اید که اگر شیعیان ایران و لبنان نبودند، اسرائیل و آمریکا بر تمام منطقه خاورمیانه مسلط شده بود و معلوم نیست در آن زمان مفتیان شما چه مى‌کردند و کجا بودند؟!

4. هنگامى که اسرائیل مسلمانان غزّه را که عموما اهل سنت بودند قتل عام مى‌کرد، شیعیان ایران و نقاط دیگر بیش از همه از آنها حمایت کردند که اگر این حمایت‌ها نبود اسرائیل به جنایات خود ادامه مى‌داد.

5. خوب است علماى وهابى، تاریخ پیدایش علوم اسلامى را مطالعه کنند تا ببینند پدیدآورندگان علوم اسلام غالبا شیعیان اهل‌بیت (علیهم السلام) بوده‌اند و آثار علمى آنها از آن زمان در تمام کتابخانه‌هاى معتبر جهان وجود دارد، جز در کتابخانه‌هاى شما!

6. از این حقیقت غافل نشوید که این تهمت‌هاى ناروا و بى‌اساس و تکفیر شیعیان، خدمت بزرگى به دشمنان اسلام مخصوصا آمریکا و اسرائیل مى‌کند زیرا عکس‌العمل آن، تنفر شدید شیعیان جهان از وهابى‌هاست و نتیجه آن همان چیزى است که دشمنان اسلام مى‌خواهند که نزاع و جنگ مذهبى در میان مسلمین پیدا شود و آنها به راحتى ثروت‌هاى عظیم منطقه را به غارت برند.

7. جنابعالى نباید فراموش کنید که بارها از سوى بعضى علماى وهابى حکم تکفیر شیعیان صادر شده این حربه کهنه و زنگ‌زده کمترین اثرى در تضعیف آنها نداشته، بلکه روز به روز در حال پیشرفت فرهنگى در جهان اسلامند.

در پایان این نامه بیان شده است: بارها گفته‌ایم اگر جلسه‌اى از ما و شما تشکیل مى‌شد ما اشتباهات شما را در این زمینه از کتاب‌هاى خودتان به اثبات مى‌رساندیم تا بیش از این ضربه به وحدت جامعه اسلامى که مایه شادى دشمنان است وارد نکنید.

بیایید منطق پوسیده تهمت و توهین و تکفیر را رها کرده، دست دوستى به سوى هم دراز کنیم و به فکر پیشرفت و عظمت اسلام و مسلمین باشیم.



بیداری اسلامی و اخراج دیکتاتورها حرام!

مفتی بزرگ سعودی با اعتراض به اقدامات جنبش‌های اعتراضی این حوادث را فتنه نامید که باعث ایجاد تفرقه در دنیای اسلام می‌گردد.

وی با حمله به جریانهای یبداری اسلامی در منطقه این انقلاب ها را عوام فریبی خواند.آل الشیخ گفته بود: اقدامات جنبش های اعتراضی منجر به تفرقه و شکاف میان آحاد جامعه می‌شود....حوادثی که در جهان اسلام اتفاق افتاد فتنه ها و درگیری هایی است که منجر به تفرقه میان دنیای اسلام شده است.

آل شیخ پیش از این نیز در خطبه های خود در مسجد جامع "ترکی بن عبدالله” در شهر ریاض گفته بود: تحرکاتی که کشورهای عربی شاهد آن هستند، چیزی جز هرج و مرج و خونریزی نیست و نتیجه آن گمراهی و فتنه است. ... این هرج و مرج برای برپایی عدالت یا اصلاحات سیاسی نیست بلکه برای درهم شکستن وحدت و تفرقه میان امت اسلامی است.

پرداخت «فطریه نقدی» حرام!

آل الشیخ رییس کمیته دائمی فتوا فتواداده پرداخت فطریه به صورت نقدی جایز نیست؛ زیرا احادیث و روایات موجود از حضرت محمد مصطفی(ص) نشان می دهد که ایشان به ما دستور داده فطریه خود را از خوراک و طعامی مانند برنج، کشمش و غیره پرداخت کنیم. بنابراین می بینیم که در زمان پیامبر (ص) نیز هیچ گاه فطریه به صورت نقدی پرداخت نمی شد از همین رو می توان گفت که پرداخت نقدی فطریه مخالفت با سنت رسول الله (ص) است و بدعت به شمار می رود. هر فرد مسلمانی باید از شریعت خداوند متعال پیروی کند و مخالفت با آن بدعت به حساب می آید.

آل الشیخ همچنین افزوده است: نباید فراموش شود که پرداخت فطریه بهتر است دقیقا قبل از برگزاری نماز عید فطر پرداخت شود اما اگر هم یک یا دو روز زودتر پرداخت شود، هیچ اشکالی ندارد، اما اگر بعد از نماز عید فطر پرداخت شد، دیگر فطریه به شمار نمی رود بلکه به "صدقه" تبدیل می شود بنابراین فرد باید فطریه را در زمان تعیین شده بپردازد.


سجده فوتبالیستها بعد از گل زدن مکروه!

چندی قبل در یکی از برنامه های تلویزیونی شبکه المجد این سؤال از آل شیخ پرسیده شد:

- حکم سجده ورزشکاران در میادین ورزشی چیست؟

آل شیخ پاسخ داد: اگر سجده به مصلحت عامّه مسلمین باشد، جایز است،‌ زیرا رسول خدا (ص)‌ وقتی خبر خوشی در مورد پیروزی اسلام به او می دادند، برای خدا سجده می کرد،‌ زیرا آن خبر به مصلحت عامّه مسلمانان بود...

پس از آن آل شیخ با ذکر دلایل زیر، از سجده ورزشکاران نهی کرد:

1- ورزشکاران لباسهای تن نما می پوشند و خدا از این کار نهی کرده است.

2- گاهی مواقع حریف مقابل از مسلمانان و برادران دینی شان هستند، یعنی در اینجا مصلحت شخصی وجود دارد، نه مصلحت عامّه.

وبالاخره پاسخ آل شیخ چنین بود: "سجده ورزشکاران در میادین ورزشی مکروه است".



شیوه تاسف بار تعرض وهابیها به روحانیون ایرانی در مدینه منوره

(لینک دانلود)


فهرست منابع

(عربی،فارسی و انگلیسی)

1. http://themuslim500.com/profile/sheikh-abdul-aziz-abdullah-sheikh

2. http://www.sohari.com/nawader_v/fatawe/almufti.html

3. http://mufti.af.org.sa/

4. http://ar.islamway.net/scholar/274

5. http://www.vahabiat.porsemani.ir

6. http://fa.alalam.ir/news/373404

7. http://www.khanehkheshti.com//

8. http://www.cbn.com/cbnnews/world/2012/March/Mufti-All-Arabian-Peninsula-Churches-Must-Be-Destroyed/

9. http://www.sibtayn.com/

10.http://islam-press.net//


منبع: مشرق نیوز





کلمات کلیدی : وهابیت
سختگیری بیشتر
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:46 صبح

 


وقتی مشاور آمریکایی آمانو معتقد است مختومه کردن پرونده ایران در آژانس بی‌معناست و ما هم به اعتمادسازی یکطرفه می‌پردازیم و نقشه راهی را امضا می‌کنیم که نقطه پایان ندارد یعنی در نشست بعدی ژنو با سخت‌گیری بیشتر مواجه خواهیم شد.
روزنامه جوان با انتشار این تحلیل نوشت: همیشه در مباحث علمی و به ویژه علوم سیاسی و روابط بین‌الملل، یک چماق علیه عده‌ای استفاده می‌شد که شما دنیای سیاست و قوانین آن را نمی‌شناسید و سیاست با موعظه و رفتار اخلاقی بیگانه است و کارکردی از خود نشان نمی‌دهد. در شرایطی که آمریکا و غرب و رژیم صهیونیستی این امر را پنهان نمی‌کنند که اعتقاد و تمایلی به حقوق ایران در هیچ حوزه‌ای ندارند و صرفاً به منافع و دغدغه‌های خود (بخوانید بهانه‌های خود) اصالت دهند و اگر اوباما از خوف صهیونیست‌ها دروغ بگوید و وارونه عمل کند و دولت و مردم ایران را غیر قابل اعتماد!! معرفی کند، تعجب نمی‌کنیم، آنچه مهم است اینکه چه در مذاکرات با 5+1 و چه با مدیر کل آژانس هسته‌ای، رفتارهای اخلاقی می‌کنیم و حتماً انتظار داریم که این حسن نیت ما، یک شوک به وجدان آنها منتقل کند و بر سر عقل بیایند و همه چیز به نام یک معجزه دیپلماتیک به پایان برسد.
هادی محمدی در این تحلیل می‌افزاید: اینکه ما روندهای مذاکراتی آژانس را از روند مذاکرات 5+1 جدا کنیم با هیچ منطقی سازگار نیست و اینکه ما فقط به تعهدات پادمان و فراتر از پادمان عمل کنیم و آژانس حتی از مساعدت در خرید میله‌های سوخت راکتور تهران استنکاف کند، این سؤال برای تمام اذهان پیگیر در مسئله هسته‌ای به وجود می‌آید که همه این اعتمادسازی‌ها که بدون ما به‌ازا و صرفاً از سوی ایران به عمل می‌آید و هیچ مکانیزم تعهدسازی برای طرف مقابل هم بر آن حاکم نیست، کدام نتیجه را تولید می‌کند. مهم‌تر اینکه در نقشه راه امضا شده با آژانس اگر اجازه می‌دهیم که به لحاظ استمرار و تکرار موضوعات اتهامی و ادعایی یا به لحاظ زمان، هیچ سقفی نداشته باشد و تا ابد باید به سؤالات و اتهامات پاسخ داد، چرا نام آن را اعتمادسازی می‌گذاریم و اخلاقاً طرف مقابل را بدهکار می‌کنیم؟
روزنامه جوان با اشاره به اظهارات یک مقام آمریکایی مبنی بر اینکه تابوی تماس و مذاکره با آمریکا شکسته شده می‌نویسد: در وضعیت فعلی آنها مطمئن‌تر می‌شوند که نیازی به بالا بردن نرخ شما ندارند و شما با ارزان فروشی همه راه‌ها را هموار می‌کنید.
در ادامه این تحلیل با طرح این سؤال که آیا توافق با آژانس جاده یکطرفه است؟ می‌خوانیم: این درست است که آمریکا و اروپا و همپیمانان آنها بر اندیشه عداوت با ایران باقی‌اند و راهبرد فشار و مذاکره از روی میز آنها کنار نرفته و این هم درست است که رمق آنها با مشکلات فراوان داخلی و خارجی کاسته شده و گاهی هم با یکدیگر اختلاف دارند. ولی مبنای رفتار غربی‌ها متکی بر قدرت و اعمال قدرت است و موازنه قوا با تکیه بر دیپلماسی صرف و اخلاق‌مداری، شکل نمی‌گیرد و حاصل آن بیشتر به توهم نزدیک است. وقتی ایران به مؤلفه‌های جدید قدرت دست می‌یابد و به پیشرفت‌های علمی و تکنولوژیک یا ژئوپلیتیک دست می‌یابد، آنها مطالبات و محاسبات خود را تغییر می‌دهند و به مسیرهای مطلوب ما نزدیک‌تر می‌شوند.

روزنامه کیهان

 




کلمات کلیدی : امریکا
استراتژی بی بی سی فارسی
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 5:56 عصر
اتفاقی که دیگر عجیب نیست

مجری شبکه سلطنتی انگلیس در شب تاسوعای حسینی با رنگ قرمز زننده به روی آنتن آمد

این امر به استراتژی بی‌بی‌سی فارسی تبدیل شده و تاکنون بارها با پوشیدن لباس‌هایی با رنگ زننده در شب‌های شهادت ائمه اطهار و پوشیدن لباس‌های تیره در اعیاد شیعیان جلوی دوربین آمده‌اند.
به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ مجری شبکه سلطنتی انگلیس در شب تاسوعای حسینی با پوشیدن قرمز زننده به روی آنتن آمد.

گفتنی است، این امر به استراتژی بی‌بی‌سی فارسی تبدیل شده و تاکنون بارها با پوشیدن لباس‌هایی با رنگ زننده در شب‌های شهادت ائمه اطهار و پوشیدن لباس‌های تیره در اعیاد شیعیان جلوی دوربین آمده‌اند.





منبع: باشگاه خبرنگاران



کلمات کلیدی : انگلستان
تروریستهای «جیش العدل»
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:53 عصر
چه کسی پوشش تبلیغاتی گروه تروریستی شرق ایران را پشتیبانی می‌کند؟
رونمایی از ارگان‌های رسانه‌ای تروریست‌های «جیش العدل»/ ترور در زاهدان؛ حمایت تبلیغاتی در لندن و واشنگتن

گروه بین‌الملل - رجانیوز: در حالی که گروهی موسوم به جیش العدل در جنوب شرقی ایران در تدارک انجام عملیات های تروریستی است رسانه های فارسی زبان وابسته به دولت های غربی در صدد ایجاد یک پوشش رسانه ای برای این گروهک هستند.

به گزارش رجانیوز، پس از مطرح شدن نام گروهک "جیش العدل" و اجرای یک عملیات تروریستی که منجر به شهادت 14 نفر از مرزبانان جمهوری اسلامی شد، رادیو فردا، بی بی سی فارسی و صدای آمریکا از موضع حمایتی به انعکاس اقدامات و تفکرات این گروه می پردازند.

موضوعی که هر چند از سوی مدیران رسانه های غربی مخالف نظام تکذیب شده است اما به عقیده کارشناسان با بررسی گزارش ها و مصاحبه های منتشر شده، رویه مشترک و ثابت این رسانه ها در پوشش اقدامات گروههای تروریستی قابل ارزیابی است؛ چرا که حتی روز گذشته تلویزیونی دولتی انگلیس در مطلبی نوشت که «گروه موسوم به "جیش العدل" مسئولیت قتل مرزبانان ایرانی را برعهده گرفت.»

شبکه تلویزیونی «بی بی سی فارسی» پس از حادثه حمله تروریست ها به پاسگاه مرزی در سراوان با چینش حساب شده اخبار در صدد بر آمد که این رفتار تروریست ها را واکنشی طبیعی به "محدودیت های ایران برای اهل سنت سیستان و بلوچستان" معرفی کند.

این شبکه  گزارش خود درباره حمله تروریستی سراوان را اینگونه آغاز کرد: "ایران به عنوان اولین قدم در برخورد با اشرار مسلح برخی از اعضا این گروهک را اعدام می کند."

 گزارشگر بی بی سی فارسی در ادامه برای گروهک تروریستی «جیش العدل» عنوان «گروه مخالف حکومت جمهوری اسلامی» را به کار برد و هنگامی که فیلمی از حمله مسلحانه این گروهک پخش می شد، گفت: «درگیری های دیشب هم در همین منطقه، در نقطه صفر مرزی شهرستان سراوان صورت گرفت، کمی بعد از غروب آفتاب، هنگامی که یک کامیون از مرزبانان جمهوری اسلامی ایران هدف به قول مقامات ایرانی گروه های تروریست قرار گرفت.»

این شبکه اقدام اخیر گروهک تروریستی جیش العدل را پاسخی به جنایت های سپاه پاسداران و همچنین اقدامی تلافی جویانه عنوان کرد!

در پایان این گزارش آمده است: «پس از اعدام عبدالمالک ریگی رهبر جندالله، تقریبا از سه سال و نیم پیش مناطق مرزی ایران و سیستان و بلوچستان آرام بود؛ اما درگیری های دیشب به این آرامش پایان داد.»

البته بی بی سی فارسی پیش از این در پوشش اخبار مربوط به گروه تروریستی جندالله موضع حمایتی را به نمایش گذاشته بود.

در طول فعالیت گروهک «ریگی» و جنایات این گروهک در جنوب شرق کشور بی بی سی فارسی حتی با عبدالمالک ریگی به گفتگو پرداخت.

ریگی در این گفت‌وگوی جهت‌دار با اهانت به جان باختگان و مجروحان حادثه‌ی تروریستی سرباز سیستان؛ از موفقیت آمیز بودن آن عملیات ابراز خرسندی کرد.

وی در بخشی از این مصاحبه برای تطهیر وجهه گروه خود، گفته بود: (در عملیات ها) آنطوری نیست که اجازه بدهیم افراد بی گناه کشته بشوند‏.‏ بنابراین برنامه ما طوری نبوده که براثر آن افرادی بی گناه کشته بشوند‏.

‏هر چند فیلم این مصاحبه در بی بی سی فارسی یافت نشده است اما متن بخشی از این گفتگو در اینجاآمده است.

بی بی سی فارسی حتی پس از اعدام ریگی نیز از وی به عوان رهبر جندالله یاد کرد و از تروریستی نامیدن اقدامات گروه او خودداری کرد. این در حالی بود که دولت های آمریکا و انگلیس نیز پس از شدت یافتن فعالیت های تروریستی گروه جندالله و کشته شدن ده ها نفر از مردم عادی اسم این گروه را در لیست گروه های تروریستی قرار داده بودند.

پس از اعدام ریگی، این شبکه با دعوت از فردی به نام "حسین بر" که از او به عنوان تحلیلگر مسائل بلوچستان نام برده می شود ، ریگی را مظهر خواسته های مردم سیستان و بلوچستان و ملت ایرانعنوان کرد و گفت: علت درگیری های مسلحانه ریگی و اقدامات وی، برخورد نامناسب جمهوری اسلامی با مردم اهل تسنن سیستان و بلوچستان بود. ریگی به دنبال آزادی بود.

حسین بر در بی بی سی فارسی گفت که "ریگی فقط نظامیان را هدف قرار می‌داد مطمئنا فعالیت‌های جندالله ادامه پیدا خواهد کرد."

صدای آمریکا نیزهم همین رویه بی بی سی فارسی را البته به شکل تندتر در پیش گرفت.

صدای آمریکا پس از اقدام تروریستی جیش العدل در سراوان به جای آن که به موضوع حمله "تروریست ها" به مرزبانان ایران بپردازد و این حادثه را محکوم کند با دعوت از کارشناسی وابسته به تروریست ها، اعدام 16 تن از اشرار وابسته به این تروریست ها را پوشش داد.

 گوینده صدای آمریکا تلاش کرد که این حمله تروریستی را "نزاع مذهبی" و ناشی از "نارضایتی اهل سنت" جلوه دهد: «عوامل ناآرامی های مرزی ایران با افغانستان و پاکستان، عمدتا قاچاقچیان مسلح یا سنی های منطقه هستند که می گویند مورد تبعیض قرار می گیرند...»

 این سخنان در حالی بیان شد که این تروریست ها از مرز پاکستان وارد شدند و علمای اهل سنت از جمله "مولوی عبدالحمید" امام جمعه اهل سنت زاهدان این حادثه را محکوم کردند. مولوی عبدالحمید گفته است: «مردم منطقه با خشونت مخالفند...مردم منطقه از این اقدام متأثر شده اند.»

رضا "حسن بر" کاملا موضوع را تغییر داد و به دفاع از تروریست های اعدام شده پرداخت. وی گفت: «این ها [16 اعدامی] افرادی بودند که مدت ها پیش دستگیر شده بودند. اتهامشان هیچ وقت معلوم نبود. اگر هم اتهامی داشتند اتهام بی جایی بوداین ها را گروگان نگه داشتند تا روزی مثل امروز اعدامشان کنند.»

کارشناس voa، نیز برای مبری کردن گروه جیش العدل مدعی شد که این مرزبانان وابسته به "نیروهای قدس" هستند: «این ها(مرزبانان) نیروهای قدس هستند. سیستان و بلوچستان تحت کنترل نیروهای قدس و نهادهای زیرمجموعه آقای خامنه ای است؛ ولی کسانی که در بلوچستان مبارزه می کنند متعلق به طوایف مختلفند.»

صدای آمریکا نیز همانند بی بی سی فارسی، زمان فعالیت گروه جندالله به یکی از رسانه های اصلی حامی وی تبدیل شده بود که اعضای این گروه و یا وابستگان به آن از طریف این رسانه تفکر خود را تبلیغ و یا آنکه به صورت یک جانبه اقدامات گروه تروریستی جندالله را تفسیر و تبیین می کردند.

در آوریل 2007 صدای امریکا با «عبدالمالک ریگی» گفت‌وگو کرد. در این گفت‌وگو، بیژن فرهودی مجری تلویزیون صدای امریکا، درابتدا با منوچهر گنجی (وزیر آموزش و پرورش طاغوت و سرکرده گروهک درفش کاویانی) مصاحبه کرد، سپس از طریق ارتباط تلفنی با ریگی سخن گفت.

اما پازل حمایت رسانه های فارسی زبان غربی برای گروه های تروریستی با رادیو فردا کامل می شود. رسانه ای که نشان داد حتی حاضر است برای دفاع از تروریست ها خدشه بزرگی به اعتبار خود در نزد مخاطبانش وارد آورد.

صدای آمریکا نیز از جمله رسانه هایی به حساب می آید که در زمان فعالیت گروه جندالله و  پس از آن اقدامات تروریستی علیه مردم ایران حمایت کرده است.

رسانه های مستقل یا وابسته؟

البته نکته قابل تامل آنکه این رسانه ها به دولت های خود وابستگی مستقیم دارند و مستقل نیستند هر چند که مدیرانش همواره بر استقلال رسانه متبوع خود و رویکرد بی طرفانه و حرفه ای تاکید دارند .

بودجه سالانه تلویزیون فارسی بی‌بی‌سی 15 میلیون پوند (22 میلیون دلار) برآورد شده‌است. این مبلغ از سوی وزارت خارجه انگلیس که به طور کلی تأمین‌کننده هزینه‌های سرویس جهانی بی‌بی ‌سی است، تأمین می‌شود.

صدای آمریکا نیز قدیمی‌ترین رادیو و تلویزیون دولتی ایالات متحده آمریکا است که برای شنوندگان خارج از آمریکا پخش می‌شود و مخاطبان آن مردم آمریکا نیستند. صدای آمریکا از بدو تاسیس تا کنون یر مجموعه اداره اطلاعات جنگ، وزارت امور خارجه، آژانس اطلاعات ایالات متحده بوده و گفته می شود از سال ‏از 1999 میلادی تا کنون زیر مجموعه هیئت "کارفرمایان پخش" بوده است.

هیأت رئیسه سخن‌پراکنی یا هیأت کارفرمایان پخش به طور خلاصه شده «BBG» یک سازمان خبرگزاری متعلق به دولت ایالات متحده? آمریکا است که سیاست گزاری ها و پشتیبانی های لازم را از رسانه های تحت نظر خود به عمل می آورد. در اساسنامه ادعا شده است هدف از ایجاد این سازمان یشبرد و گسترش دموکراسی و آزادی در جهان به ویژه خاورمیانه است.

گفته می شود در سال 1388 بودجه سالانه صدای آمریکا معادل 75 میلیون دلار بوده است. رادیو فردا نیز همانند صدای آمریکا زیر مجموعه «BBG» به حساب می آید و بودجه مختص به خود را دارد.

منبع: رجانیوز



کلمات کلیدی : امریکا
اطاعت از امام
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:24 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

 

ما امروز موظف هستیم پشت سر حضرت آیت الله خامنه ای حرکت کنیم. هرچه ایشان گفت گوش کنیم، اگر روزی حرکت ما با حرکت ولیّ نخواند، بدانید که نقص از ماست! اگر امروز اختلاف موجب شود که اقتدار ولی فقیه صدمه بخورد ، گناه بزرگی مرتکب شده ایم. اگر روزی از پشت سر ولی فقیه کنار رویم و اگر ولی فقیه نفوذ کلمه اش کم شود، چه گناه بزرگی مرتکب خواهیم شد.  تمام زحمات ملت عزیز، شهدا و امام از بین می رود. ما باید سعی کنیم اتحادمان را حفظ کنیم و پشت سر ولی فقیه حرکت کنیم. 

... قاطع تر پشت سر رهبری باشیم و نگذاریم رهبرمان احساس تنهایی کنند.همانطور که نگذاشتید امام احساس تنهائی کند. اطاعت از آیت الله خامنه ای ، اطاعت از امام است. هر کس منکر این معنا شود ، مطمئن باشید در خط امام نیست و هر کس بگوید که اطاعت از امام غیر از اطاعت از آیت الله خامنه ای است، در خط امریکاست.  من بعد از رحلت امام، با خدا و امام عهد کردم که کوچکترین قدمی را علیه رهبری و بر خلاف رهبری و حتی برخلاف میل رهبری بر ندارم و اگر شما مردم هم، چنین پیمانی را تجدید کنید، مطمئن باشید که ما در تمام زمینه ها بر امریکا پیروز می شویم.

 

نکته ها و گفته ها ، دفتر اول




کلمات کلیدی : امام خامنه ای
سرمایه دار یاوه گو 1
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 11:59 عصر

رهبر انقلاب در سخنرانی خود به کدام سرمایه‌دار یاوه‌گوی آمریکایی اشاره کردند؟ + تصاویر

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی روز گذشته خود در دیدار پرشور هزاران نفر از دانشجویان و دانش آموزان، به ادعای یکی از سرمایه‌داران صهیونیست آمریکایی اشاره کردند که مدعی بمباران اتمی ایران شده بود.
به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روزیکشنبه 12 آبان، در آستانه روز ملی مبارزه با استکبار در دیدار پرشور هزاران نفر از دانشجویان و دانش آموزان، با ایراد سخنرانی، به تحلیل ریشه‌های دشمنی استکبار با ملت ایران و موضوعات مختلفی از جمله مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+5 پرداختند

رهبر معظم انقلاب اسلامی، در بخشی از فرمایشات خود به ادعای مضحک یکی از سرمایه‌داران آمریکایی که خواستار بمباران اتمی ایران شده بود اشاره کردند و فرمودند: اگر امریکایی‌ها راست می گویند که در مذاکرات جدی هستند، باید به دهان این افراد یاوه گو بزنند و دهان آنها را خرد کنند.



رهبر انقلاب به کدام سرمایه‌دار آمریکایی اشاره کردند؟

باشگاه خبرنگاران، در تاریخ 8 آبان 1392، گزارشی با عنوان"پیشنهاد حمله اتمی به کویر ایران / مهمترین دغدغه فکری آدلسون چیست؟"
منتشر کرد که در آن به جزئیاتی از زندگی شلدون آدلسون، سرمایه‌دار صهیونیست آمریکا که خواستار بمباران اتمی کویر ایران شده بود پرداخت. 

گزارش مذکور به شرح زیر است: 
 

مذاکرات اخیر "ایران و گروه 5+1" پیرامون مسئله هسته‌ای، واکنش بسیاری را در داخل و خارج از ایران برانگیخته است. سخنان "بنیامین نتانیاهو"، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به این مذاکرات که از‌‌‌‌‌‌ تریبون "مجمع عمومی سازمان ملل" عنوان شد و نیز سخنان مضحک وی در مصاحبه با بخش فارسی زبان تلویزیون BBC، حکایت از این دارد که روند مسالمت‌آمیز حل مسئله هسته‌ای ایران، عصبانیت سران این رژیم جعلی و سایر محافل صهیونیستی را به دنبال داشته است.



در این میان سخنان "شلدون آدلسون" "Sheladon Adelson"، یهودی ثروتمند آمریکایی که در یکی از دانشگاه‌های نیویورک سخرانی می‌کرد، مبنی بر اینکه، "آمریکا باید با انداختن بمب اتمی بر کویر ایران به این کشور در مورد برنامه اتمی‌اش هشدار دهد"، طی روزهای گذشته در رسانه‌های آمریکا خبر ساز شده است.



شلدون ادلسون کیست؟

به گزارش نیویورک‌تایمز، "شلدون گری آدلسون" ("Sheldon Gary Adelson")
  در دوران "رکود بزرگ در بوستون به دنیا آمد. 

این 
سرمایه‌دار آمریکایی، که "سومین ثروتمند آمریکا" است، سهام‌دار عمده، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت "سندز لاس‌وگاس"، مالک بسیاری از هتل‌ها، سالن‌های گردهمایی و "کازینوها" و مراکز قمار و فحشا در سراسر جهان، از جمله در شهرهای "لاس‌وگاس" در  آمریکا، "ماکائو" در جمهوری خلق چین و سنگاپور است.




وی هم‌چنین مالک روزنامه صهیونیستی "اسرائیل امروز" ("israel hayom" or"israel today") و از حامیان مالی اصلی "حزب جمهوری‌خواه" در آمریکا و "حزب لیکود" در سرزمین‌های اشغالی است. "آدلسون" که یهودی تبار است، تاکنون ده‌ها میلیون دلار به سازمان‌های عمدتاً یهودی در سراسر جهان، کمک مالی اعطا کرده است.

آدلسون یکی از سرسخت‌ترین مخالفان "باراک اوباما" محسوب می‌شود و در انتخابات اخیر ریاست جمهوری این کشور، نزدیک به صد میلیون دلار به گروه‌های حامی "میت رامنی" رقیب جمهوری خواه اوباما کمک کرد.




آدلسون و صهیونیسم

"آدلسون" از دوستان نزدیک "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی است و کمک‌های گسترده مالی‌اش به "جمهوری‌خواهان" آمریکا و مراکز مطالعاتی طرفدار صهیونیسم در واشنگتن، او را به یکی از پر نفوذترین حامیان گروه‌های طرفدار تحریم و برخورد نظامی با ایران تبدیل کرده است. نفوذ و محبوبیت آدلسون در حلقه قدرت رژیم صهیونیستی تنها به "حزب لیکود" محدود نمی‌شود بلکه باید به ارتباط او با "ایهود اولمرت" نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی از "حزب کادیما" و دریافت کمک‌های مالی "اولمرت" از آدلسون در مبارزات انتخاباتی‌اش اشاره کنیم که بعدها با عنوان رسوایی دریافت رشوه بر سر زبان‌ها افتاد.



چندی پیش این سرمایه‌دار طرفدار صهیونیسم، با انتقاد شدید از باراک اوباما به دلیل گفتگوی تلفنی با "دکتر روحانی" رییس‌جمهور کشورمان، از سیاست مذاکره با ایران انتقاد و اوباما را به ضعف در برابر ایران متهم کرده بود.



به گزارش نیویورکر، "آدلسون" بزرگترین اهدا کننده به "ید وشم" (Yad Vashem) و موزه یادبود هولوکاست، با اهدای بالغ بر 50 میلیون دلار است. این سخاوت‌مندی قابل توجه آقای آدلسون به علت تبار یهودی وی می‌باشد. علاقه شدید وی به صهیونیسم در حدی است که یکی از شرکای تجاری وی در این رابطه می‌گوید: او عاشق صهیونیسم است و تمام کسب و کار وی تحت تاثیر این عشق قرار گرفته است.



دور زدن قوانین فدرال و ارتشاء

به گزارش نیویورکر، "وزارت دادگستری آمریکا" در حال بررسی اتهامات عملیات اجرایی کازینوی "آدلسون" در ماکائو در کشور چین است. اتهام آدلسون نقض قوانین فدرال عنوان شده است. اتهام دیگر وی پرداخت رشوه به مقامات خارجی به منظور کسب امتیازاتی در کشور متبوع او است. در همین رابطه، یک تاجر چینی، آدلسون را به عدول از توافق در زمینه به اشتراک گذاشتن سود حاصل از پروژه ماکائو متهم کرده است...



کلمات کلیدی : امریکا
سرمایه دار یاوه گو 2
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 11:58 عصر

قسمت دوم



نیویورکر در مورد خصوصیات اخلاقی آقای آدلسون چنین می‌نویسد: آدلسون در میان نزدیکان خود به تند خویی مشهور است. چندین مورد ضرب و شتم در محیط کار و در ملاء عام با همکاران و دستیاران از وی گزارش شده است. در یک مورد جالب توجه، دو فرزند پسر وی از او به اتهام "فریب دادن آنها و خارج کردن سهام‌شان" به دادگاه شکایت کرده‌اند. آدلسون رابطه خوبی با رسانه‌ها و مطبوعات ندارد و کمتر دیده شده است او با رسانه‌های عمومی صحبت کند.

در همین راستا او از خبرنگار روزنامه "لاس‌وگاس"، "جان ال اسمیت"، به اتهام افترا و نشر اکاذیب شکایت کرده بود که در نهایت پرونده به سود این روزنامه نگار به اتمام رسید. اما آنچه بیش از همه موجبات نگرانی آدلسون را فراهم کرده، ردپایی است که از وی در یک پرونده "ارتشاء" در دادگاه وجود دارد، پروندها‌ی که در آن آقای "گینگریچ" نماینده سابق کنگره و رقیب حزبی "رامنی" به اخذ رشوه از آقای آدلسون متهم شده است.



مشکلات خانوادگی

"آدلسون" زندگی مشترک موفقی نداشته است. او دوبار ازدواج کرده است."ساندرا" همسر اول وی در سال 1988 از او طلاق گرفته است. ثمره ازدواج اول وی دو فرزند پسر و یک دختر هستند. میچل، پسر اول آدلسون که در واقع بزرگترین فرزند خانواده آدلسون محسوب می شد، به علت مسمومیت ناشی از مصرف بیش از اندازه مواد مخدر در اصطلاح اوردوز کرد و در سال 2005 درگذشت. 

گری، فرزند پسر دوم خانواده نیز به مواد مخدر اعتیاد دارد و بر اساس گزارش "ها آرتص" توسط پدرش از خانه رانده شده است. شلی، دختر خانواده به گفته "میریام" همسر دوم آدلسون، دختر خوبیست و علاقه‌ای به مصرف مواد مخدر ندارد! میریام همسر دوم آدلسون که قبل از ازدواج با وی، از همسر اول خود که "اریل اوچشورن" که در تل آویو به حرفه پزشکی مشغول است جدا شده است، در 1946 در سرزمین‌های اشغالی از پدر و مادری لهستانی به دنیا آمده  است. او در رشته میکروبیولوژی تحصیل کرده است و در طی خدمت نظامی خود در ارتش رژیم صهیونیستی در بخش تحقیقات مربوط به سلاح‌های بیولوژیک و شیمیایی مشغول به کار بوده است. وی اکنون در "دانشگاه راکفلر" شهر نیویورک، به تحقیق در زمینه مواد مخدر اشتغال دارد.

 

یهودی جمهوری خواه

"آدلسون" بر خلاف اکثر صهیونیست‌ها که گرایش بیشتری به سمت حزب دموکرات در آمریکا دارند، یکی از حامیان اصلی جمهوری‌خواهان است. وی در گفتگویی با "نیویورک تایمز" به این نکته اشاره می‌کند که او از دموکرات‌ها دور نشده است، اما این دموکرات‌ها بودند که از او فاصله گرفتند. کمک‌های مالی وی در جریان "انتخابات ریاست جمهوری آمریکا" به حزب جمهوری‌خواه و شخص "جورج بوش پسر" و "میت رامنی" موید این ادعاست.


این سرمایه دار 80 ساله، در اظهار نظری غیر منتظره و جنجال برانگیز، در 22 اکتبر 2013 در "دانشگاه یشیوا"(Yeshiva University) در نیویورک، در پاسخ به پرسش مجری جلسه گفت: "رییس جمهور آمریکا باید اول به ارتش دستور بدهد یک بمب اتمی بر روی کویر ایران بیندازند، آن وقت به رییس جمهور ایران تلفن بزند و بگوید: "آن بمب را دیدی؟ بمب اتمی بعدی در تهران فرود خواهد آمد. اگر بر موضع سرسختانه خود پافشاری کنید به کلی محوتان می کنیم."سه سخنران دیگر این میزگرد مستقیما با این بخش از صحبت های "ادلسون" مخالفتی نکردند"!



انتشار ویدئوی این سخنان با واکنش‌هایی در رسانه‌های آمریکا مواجه شده است.

یکی از مجری‌های شبکه تلویزیونی ام‌اس‌ان‌بی‌سی بخشی از برنامه یک ساعته‌اش را به این مطلب اختصاص داد و تشویق به حمله اتمی به ایران از سوی یکی از مردان پرنفوذ نزدیک به حزب جمهوری‌خواه را "دعوت به یک جنایت جنگی بزرگ" نامید.



"مارک دوبویتز" عضو مرکز مطالعاتی "دفاع از دمکراسی" که از کمک‌های مالی آقای آدلسون برخوردار و از حامیان تحریم ایران است، در پاسخ به پرسش خبرنگار رادیو سراسری آمریکا "ان‌پی‌آر" از واکنش به این سخنان طفره رفت. یک عضو دیگر این مرکز گفت حمله اتمی به ایران گزینه اول برخورد با ایران نیست.

منبع: باشگاه خبرنگاران



کلمات کلیدی : امریکا


 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats