سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
فرق
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 8:23 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

علامه سیدمحمد حسین حسینی طهرانی :

فرق روشن علامه طباطبایی با سائری این بود که اخلاقیات ایشان ناشی از تراوش باطن ، و بصیرت ضمیر ، و نشستن حقیقت سیر و سلوک در کُونه دل و ذهن ، و متمایز شدن عالم حقیقت و واقعیت از عالم مجاز و اعتبار ، و وصول به حقائق عوالم ملکوتی بود.

شیوه رندی ، دفتر سوم ، ص 28



کلمات کلیدی :
نهج البلاغه
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 8:17 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

آیت الله جوادی آملی:

در بین اساتید ندیدم کسی نهج البلاغه را مثل قرآن ببوسد ولی مرحوم علامه طباطبائی نهج البلاغه را هم مانند قرآن می بوسید.



کلمات کلیدی :
مهربانی غرب
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 11:37 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

صاحب خانه لانه مرغش را نوسازی کرد و درب محکمی هم برایش تعبیه کرد. روباهی که آنجا کمین کرده بود و هر از چندگاهی از سوراخ لانه مرغ به نوائی می رسید ، نزدیک لانه مرغها شد و با صدائی مهربان گفت:

صاحب شما در و دیوار لانه شما را محکم کرد تا شما از تنهائی بمیرید. اما مرغها که طعم مکر و حیله روباه را چشیده بودند با بی اعتنائی به زندگی خود ادامه دادند.

چندی ست رسانه های خارجی که دشمنی شان با ما علنی و ثابت شده است ، دایه مهربانتر از مادر شده اند و می نالند که :  هدفمند کردن یارانه ها به ضرر مردم ایران است و مردم در سختی می افتند و چه و چه و چه...

براستی این روباهان گرگ صفت مردم ایران را چه حساب آورده اند. مردمی که 31 سال  بخاطر دشمنی های این خونخواران در تحریم و فشار بودند حالا براحتی گول مکر جدیدشان را می خورند؟

آیا هیچ عاقلی می تواند تصور کند، دشمنی برای دشمن خود دلسوزی کند و سعی در امنیت و پیشرفت مردم دشمن خود داشته باشد؟

اگر براستی آنان دلسوز و خیرخواه ما هستند پس چرا 8 سال کنار دشمن متجاوز ایران بودند و با همه توان به صدام لعین کمک کردند تا ایران را شکست دهد؟ چرا هنوز هم سالی چند قطعنامه صادر می کنند و تحریم و فشار را بیشتر از قبل می نمایند؟ عجب دلسوزان مهربانی داشتیم و خبر نداشتیم!!!  حتماً رئیس جمهور بعدی مان را از میان آنها انتخاب می کنیم!!!

براستی که دشمنان شیعیان از کودن ترین ها هستند؟

به اذن خداوند و دست یاری امام زمان علیه السلام ، انشاءالله پیشرفت روز افزون ایران در راه است.



کلمات کلیدی :
کوفیان دیروز و امروز
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 3:18 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز عاشوراست .

کربلا برپاست . صدای چک چک شمشیرها بگوش می رسد و صدای فریاد کودکان که ترسیده اند دل را پر ز خون می کند.

مگر امام حسین علیه السلام چه می خواست که اینگونه جوابش را دادند؟

امام حسین علیه السلام تنها هدفش امر به معروف و برپائی احکام دین و کوتاه کردن دستهای ناپاک ضد اسلام از حکومت اسلامی بود.

اما مردم بی وفای کوفه در ازای 5 درهم امام خود را فروختند و تن زیر بار ظالمان و مستکبران عصر خود دادند.

و امروز...

امروز یعنی صبح عاشورا عده ای از بسیجی های عزادار ،مساجد و هیأت ها و دسته های عزاداری را ترک کردند؟

میدانید چرا؟

چونکه عروسکهای خیمه شب بازی یزیدیان زمان و صهیونیستها یا بهتر سبزهای متعفن لجنی بیانیه دادند که همچون سال 88 در روز عاشورا به خیابان خواهند آمد تا خاطره عاشورای 61 هجری قمری در کربلا را زنده کنند ؛ اما نه خاطره امام حسین و یارانش بلکه خاطره اعمال یزید و مزدورانش را گرامی بدارند.

شاید بپرسید چگونه؟

همانطور که ابن زیاد ملعون و سربازان و گمراهان کوفه در مقابل امام حسین و کاروانش ایستادند، همانطور که حق ولایت امام خود را زیر پا گذاشتند و ولایت مستکبرین را پذیرفتند ، همانطور که با دشمنان دین و اسلام همراه شدند و فرزند رسول خدا را محاصره کردند و تحریم کردند و در پایان کار  او را کشتند ، همانطور که به خیمه ها و پرچمهای حسینی هم رحم نکردند و به آتش کشیدند ، و همانطور که خنده و تشویق و پایکوبی دشمنان امام خود را باعث شدند و اشک  بر خاندان و یاران و دوستداران امام حسین علیه السلام نشاندند.

اگر آنروز در کربلا حرف آسمانی امام حسین علیه السلام بر دلهای زنگار زده لشگر ابن زیاد تأثیر گذاشت امروز هم حرفهای حق بر دلهای سیاه این راه گم کرده ها تأثیر خواهد گذاشت.

ای کاش یکبار هم که شده خلوت کنند و به کربلا خوب نگاه کنند تا ببینند که چگونه مردم بی وفای کوفه دچار فتنه شدند و سر از جهنم در آوردند.

و اما بسیجیان دلاور امروز هم چون دیروز برای ماندن ولایت و رسیدن به شهادت ، لباس رزم بر تن کردند تا هوشیاری خود را به رخ همگان بکشند.

به امید هدایت همه گمراهان



کلمات کلیدی :
داد و ستد رمز
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 7:12 صبح

داد و ستد رمزمیان موسوی و مقامات آمریکایی (خبر ویژه)

یک سناتور آمریکایی گفت منتظر است تا یکی از سران مخالفان از واشنگتن به خاطر وضع تحریم ها علیه ایران تشکر کند!
به گزارش کریستین ساینس مانیتور، برد شرمان سناتور دموکرات و نماینده کالیفرنیا در کنگره گفت: من منتظر روزی هستم که یکی از سران آزادیخواه در ایران از ما به دلیل وضع تحریم ها تشکر کند.
کریستین مانیتور نوشت این اظهارات در حالی عنوان شده که ایران، هدف فشار قدرت های غربی و از جمله تحریم ها را براندازی می خواند.
خاطرنشان می شود براساس گزارشهای متعدد، دور جدید تحریم ها علیه ایران به درخواست برخی جریان های فعال در فتنه که نمایندگانی در خارج کشور داشتند، به تصویب رسید تا- به زعم این جریان ها- باعث بازسازی روحیه این جبهه شکست خورده و از هم پاشیده شود.
بلافاصله پس از تحریم دور جدید تحریم ها، شماری از بازیگران اصلی فتنه و از جمله موسوی - طبق پروژه مورد توافق قبلی- جمهوری اسلامی را متهم به ماجراجویی کرده و حق را به جانب قدرت های غربی دادند! تلقی این جریان کج فهم این بود که فشارهای غرب، باعث فاصله میان مردم و نظام می شوددر حالی که آخرین نظرسنجی مراکز مطالعاتی غرب نشان می دهد انزجار و بی اعتمادی مردم ایران نسبت به آمریکا به ویژه طی ماههای اخیر سیر صعودی تندی داشته است. به عنوان مثال نظرسنجی موسسه بین المللی صلح در نیویورک حاکی از آن است که بی اعتمادی مردم ایران به آمریکا به میزان 92درصد افزایش یافته است.
موسوی سال گذشته در نمایشی رسوا، از ملت های جهان(؟!) که با اعمال تحریم علیه جمهوری اسلامی، از مخالفان حمایت می کنند تشکر کرده و درعین حال مدعی شده بود که مخالف این تحریم هاست. استفاده از کلمات رمز و غلط انداز بخشی از ادبیات موسوی است، نظیر «مردان خداجو» به جای حرمت شکنان روز عاشورا، «مردم جهان» به جای قدرت های استکباری زورگو و... به همین دلیل هم بود که اوباما با نام بردن علنی از وی، اعلام کرد تحت تاثیر حرکت شجاعانه و ستایش برانگیز موسوی قرار گرفته است!

منبع: کیهان



کلمات کلیدی :
راه یزیدیان
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 7:10 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

محرم 88 یادمان نرفته که فتنه گران چه کردند و در روز عاشورای حسینی بجای غم و اندوه ، کف زدند و هورا کشیدند و رقصیدند و بعد همچون اربابان سال 61 هجری قمری خود ، خیمه ها و پرچم های حسینی را آتش کشیدند و به نمازگزاران ظهر عاشورا حمله کردند.  حالا با همه آن رسوائیها ، موسوی دوباره هوس خودنمائی کرده و بیانیه صادر نموده و بدتر آنکه ، از آن هتاکان به امام حسین علیه السلام و عاشورا دفاع کرده.

اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک ...

« وزیر صهیونیست رژیم پهلوی بیانیه موسوی را تأیید کرد (خبر ویژه)

وزیر اطلاعات و جهانگردی رژیم پهلوی درباره مقاله موسوی به بهانه محرم گفت من هم اگر در تهران بودم مثل موسوی و نه بیشتر بیانیه می دادم.
رادیو فردا به تازگی ضمن برگزاری میزگردی به بررسی اوضاع فتنه گران پرداخت. این رادیو با اشاره به حادثه عاشورای سال گذشته اعلام کرد: عاشورای پارسال نقطه پایانی به حضور مداوم و متناوب مخالفان در خیابان بود و از آن زمان حضور محسوس و ملموسی در خیابان ها و در مراسم مربوط به روزهای مذهبی یا رسمی از سوی اپوزیسیون به چشم نخورده است.
ارگان رسمی سازمان سیا سپس با حضور داریوش همایون وزیر صهیونیست رژیم طاغوت، حسن شریعتمداری عضو گروهک منحله جنبش خلق مسلمان، و فاطمه گوارایی از عناصر وابسته به گروهک ملی مذهبی به بررسی بیانیه موسوی به مناسبت محرم پرداخت. رادیو فردا پرسید «عده ای از اپوزیسیون به بحث دین واکنش نشان می دهند. برآیند این واکنش ها، چه چیزی را در مورد واکنش سکولارهای غیرمذهبی به بیانیه موسوی نشان می دهد؟». داریوش همایون در پاسخ، ضمن تأیید کامل بیانیه منافقانه موسوی گفت: ما باید ببینیم که چه امکان دارد، نه چه دوست داریم. ما خیلی چیزها ممکن است دوست داشته باشیم ولی در شرایط موجود ایران من تصور می کنم که مفاد این بیانیه در حدود حداکثری است که می شود فعلاً انتظار داشت. خواستن بیش از این، مستلزم این است که ما موسوی را به عنوان یک تبعیدی در بهترین حالتش برای او تصور کنیم. و الا ماندنش در ایران و ادامه فعالیتش تقریباً غیرممکن خواهد شد. موسوی توانسته در ایران بماند و به فعالیتش ادامه دهد که حیاتی است. ما هم اگر به جای او می بودیم در ایران و می خواستیم این کار را بکنیم، فکر نمی کنم بیش از اینها بر می آمد.
حسن شریعتمداری هم که گروهکی موسوم به اتحاد جمهوری خواهان را تشکیل داده، ضمن مخالفت با دخالت دین در سیاست گفت: بیانیه موسوی هنوز بازی در زمین خودی ها است و حتی اگر موفق شوند تبدیل به یک جنگ حیدری- نعمتی خواهد شد در میان طرفداران نظام. جامعه مدنی نیاز دارد فراتر از نهادهای سنتی و مذهبی، خودش بتواند یک بازی بزرگی را تشکیل دهد و اتحاد جدیدی را بیافریند. البته این نوع اتحادهای جدید باعث نمی شود ما یادمان برود که از امکانات موجود استفاده کنیم.
پسر سیدکاظم شریعتمداری اضافه کرد: از این جهت که بتوان هزینه ای به حکومت تحمیل کرد ابراز وجود یا حتی احتمال آن از سوی حامیان موسوی مفید است اما نباید به این بازی دلخوش کرد، خودشان در داخل می دانند مخاطرات چیست تا ما در بیرون. ما نمی توانیم توصیه ای بکنیم.
وی همچنین گفته است: او در جنبش سبز در تظاهرات و خیابان و حسینیه و تکیه نیست، در سطح زیرین جامعه است. البته من به کلی مخالفم با هر اقدام ضد مذهبی که اپوزیسیون را تضعیف و توده های بزرگ را از آن جدا کند.
یادآور می شود موسوی اخیراً در مقاله ای به بهانه محرم، مجدداً از وابستگان به گروهک ها که سال گذشته حرمت عاشورای حسینی را شکستند دفاع کرد و در عین حال ضمن تحریف تاریخ مدعی شد حضرت امام خمینی به خاطر ادامه جنگ ابراز پشیمانی و عذرخواهی کرده بود.

منبع: روزنامه کیهان »



کلمات کلیدی :
درس عبرت
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 3:35 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

 ... و لَعنَ اللهُ امة دفَعَتکم عَن مقامِکم و ازالَتکم عن مراتبکمُ التی رَتبَکم اللهُ فیها ...

و خدا لعنت کند مردمی را که کنار زدند شما را از مقام مخصوصتان و دور کردند شما را از آن مرتبه هائی که خداوند آن رتبه ها را به شما داده بود ...

مردمی حرام خوار و شکم پرست حق را نادیده گرفتند و حقی را که خداوند توسط پیامبر عظیم الشأن خود در خصوص امامان بعد از خود ابلاغ کرده بود ، پایمال کردند و زیر بار زور و ستم زانو زدند و این بود آغاز خواری و ذلت آن بی وفایان.

مگر خداوند کریم در قرآن کریم در روز غدیر در خصوص جانشینی حضرت علی علیه السلام آیه نازل نفرمود که : 

... الْیَوْمَ أَکْمَلْتُ لَکُمْ دِینَکُمْ وَأَتْمَمْتُ عَلَیْکُمْ نِعْمَتِی وَرَضِیتُ لَکُمُ الإِسْلاَمَ دِینًا... 

امروز، دین شما را کامل کردم؛ و نعمت خود را بر شما تمام نمودم؛ و اسلام را به عنوان آیین (جاودان) شما پذیرفتم... 

اگر به گفته شیعیان شک دارد به کتب علمای بزرگ اهل سنت مراجعه کند تا حقیقت بر آنان در این خصوص آشکار شود؛  پس فرمان خداوند را و آیه قرآن مجید این کتاب آسمانی را زیر پا گذاشتید تا به خیال خام خود چند صباحی بیشتر عمر کنید که نکردید و بعد از واقعه عاشورا همگی به عذاب الهی گرفتار شدید و خوار و ذلیل از دنیا رفتید.

چرا امام معصوم خود حضرت امام حسین علیه السلام را از آن مقامی که خداوند برای امامان معصوم قرار داد ، کنار زدید.  آیا باور نداشتید اگر به ولـــیّ خدا یاری رسانید ، خداوند هم به شما یاری می رساند.  وای بر شما و هر که چون شما باشد که جز عذاب راهی در پیش رو نخواهد داشت. 

امروز هم امام معصوم ما حضرت مهدی علیه السلام از مقام ظاهری دور نگه داشته شده ، اما به واقع حاکم مطلق در این زمانه خود اوست. 

  همه با هم از مردم کوفه و کربلا درس عبرت بگیریم.



کلمات کلیدی :
سکه ها
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 3:26 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم 

 

... فلعن الله امة اسست اساس الظلم و الجور علیکم اهل البیت ... 

 پس خدا لعنت کند مردمی را که ریختند شالوده ستم و بیدادگری را بر شما خاندان ... 

 

جملات بالا که فرازهائی از زیارت عاشوراست از زبان امام معصوم علیه السلام می باشد که حرفی جز خواست و رضای خدا بر زبان نمی آورد. 

فرمود خدا لعنت کند مردمی را که اساس ظلم بر شما خاندان را پایه ریزی کردند.  

چگونه آن مردم چنین کاری را مرتکب شدند. آنانکه شیدای امام حسین علیه السلام بودند و 18000 نامه برای امامشان فرستادند.  آری وقتی شکمها از حرام پر شود دیگر مرز بین حق وباطل از بین می رود و اگرچه خطی کم رنگ از حق را هم ببینند ، نمی توانند قدمی در راه حق بردارند و به یاری حق بشتابند.    

وقتی ترس از خداوند جای خود را به ترس از حاکم ظالم شراب خوار بی دین بدهد ، دیگر ولــیّ  خدا هم تنها خواهد ماند کسی را یارای حمایت از امام نیست.  وقتی حبّ دنیا و مال و زن و فرزند و مقام در دلها مسکن گزیند ، دیگر جای حبّ الله و اولیای خدا در دل نخواهد بود و نتیجه اش عصر عاشوراست. 

امروز هم همه آن عوامل وفا و بی وفائی هست و شاید شدیدتر از آن روز. امروز هم امام زمان ما تنها و مظلوم چشم براه ماست و ما چشم براه دنیا.  

عاشورا و وقایع قبل و بعد از عاشورا باید چون تابلوئی بر دیوار دلمان قد علم کند تا همیشه بهوش باشیم.   

ابن زیادهای ملعون و سکه هایشان همیشه در کمین اند.



کلمات کلیدی :
میتینگ های مبتذل
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 8:19 صبح

شیرجه در اقیانوسی به پهنای یک نعلبکی! (خبر ویژه)

فتنه گران و گروهک های اپوزیسیون در پی ناتوانی از آشوب آفرینی در داخل، ترجیح دادند میتینگ های مبتذلی را در خارج کشور برگزار کنند.
شماری از این عناصر که در میان آنها اغلب، عناصر فرصت طلب و دارای مشکل برای پناهندگی دیده می شد، مقابل سفارت ایران در آنکارا جمع شدند. براساس تصاویر منتشره در رسانه های ضد انقلاب، تعداد پلیس بیش از تجمع کنندگان است! و عناصر ضد انقلاب بیشتر از 12-10 نفر را شامل نمی شوند. تجمعاتی از این دست اگر چه جز آبروریزی، عایدی دیگر برای اپوزیسیون ندارد اما فرصتی است تا عناصر کلاهبردار خود را اپوزیسیون جا زده و برای خود سابقه مبارزه بسازند!
در فرانسه هم نشست مشابهی برگزار شد که طی آن چند عضو فراری دفتر تحکیم و ادوار تحکیم به همراه کریم بغدادی (وکیل مدافع گروهک منافقین) گردهم آمدند. نشست دیگری نیز با حضور 20 تا 25 نفر از طرفداران نهضت آزادی و گروهک ملی- مذهبی در مالزی برگزار شد. به گزارش گویانیوز که تصاویری را از پشت سر حضار منتشر کرده، در این نشست، پیام تصویری ضبط شده عزت سحابی و تقی رحمانی پخش شد.
به اعتبار این اخبار می توان گفت گروه های رنگارنگی که خود را پرچمدار «رنگین کمان سبز»! در تمام جهان می دانند، در جلب توجه اکثریت قریب به اتفاق هموطنان مقیم خارج ناکام مانده اند و صرفاً فرصتی فراهم کردند تا برخی عناصر کلاهبردار برای فریب کشورهای غربی و اخذ پناهندگی خودی نشان دهند. در این میان سایت دروغ باف جرس، پیامی را از قول دو تن از عناصر آشوبگر زندانی منتشر کرده مبنی بر اینکه «فعالان دانشجویی خارج از کشور، زبان گویای مطالبات داخل باشند». این در حالی است که اساساً دو آشوبگر یاد شده ارتباطی با بیرون بازداشتگاه ندارند. در عین حال این فضاسازی رسانه ای نشان می دهد اتاق فکر فتنه سبز در خارج، از داخل کشور ناامید شده و به دنبال ایجاد کاریکاتور جنبش در خارج کشور است.
شعارهای آشوبگران در سال گذشته علیه اسلام و جمهوری اسلامی، پاره کردن تصویر حضرت امام در 16 آذر 88، شعار دادن به نفع آمریکا و رژیم صهیونیستی در روزهای قدس و 13 آبان 88، و سرانجام جسارت اوباش و تروریست های اجیر شده به ساحت امام حسین(ع) در روز عاشورا در یک دوره زمانی 3 ماهه، ماهیت واقعی فتنه سبز را آشکار کرد و به همین دلیل هم دانشگاه و جریان های دانشجویی جزو اولین طیف هایی بودند که به ابراز برائت و انزجار نسبت به نفاق جدید پرداختند.

منبع: کیهان

 



کلمات کلیدی :
سؤال ...
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 3:49 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

آیا از خود سؤال کرده اید چرا سران فتنه 88 و همکارانشان هنوز تروریستهائی را که دانشمندان هسته ای ما را ترور کردند ، محکوم نکردند؟



کلمات کلیدی :


 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats