سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
گزینه ایران مقتدر
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:6 صبح

گزینه ایران مقتدر به روایت کارنگی 

اندیشکده آمریکایی کارنگی طی گزارشی در آستانه دور جدید مذاکرات ایران و 1+5 علت اصلی دشمنی‌ها و کینه‌توزی‌های غرب علیه ایران را برملا کرد. این گزارش نشان می‌دهد آمریکا اساساً با موجودیت انقلاب اسلامی و قدرت فزاینده آن دشمنی دارد و هسته‌ای شدن ایران بهانه است.


اندیشکده آمریکایی کارنگی طی گزارشی در آستانه دور جدید مذاکرات ایران و 1+5 علت اصلی  دشمنی‌ها و کینه‌توزی‌های غرب علیه ایران را برملا کرد. این گزارش نشان می‌دهد آمریکا اساساً با موجودیت انقلاب اسلامی و قدرت فزاینده آن دشمنی دارد و  هسته‌ای شدن ایران بهانه است.
کارنگی در گزارش خود به قدرت فزاینده و نفوذ ایران در منطقه اذعان می‌کند و می‌نویسد: ایران به مثابه هژمون منطقه‌ای بلند پروازی در نظر گرفته می‌شود که هدف مستقیم آن، تضعیف و حذف نفوذ وحضور آمریکا در خاورمیانه است. ایران همچنین به‌عنوان تهدید نظامی‌ای مطرح می‌شود که قدرت آن برای ترساندن همسایگانش می‌تواند توسط برنامه هسته‌ای در حال ظهور، اما بلند پروازانه آن، به شدت تقویت شود. ایران، به‌عنوان بزرگ‌ترین کشور شیعه و رهبر جبهه مقاومت اسلامی، از طر ف اسرائیل و برخی کشورهای عربی یک تهدید تلقی می‌شود.
کارنگی بدون اشاره به اینکه آمریکایی‌ها بارها رجز خواندند که دولت بشار اسد رفتنی است و در آخرین اقدام حتی موعد حمله به سوریه را نیز تعیین کردند ولی ناکام ماندند به نقش و نفوذ ایران در ایستادگی سوریه اشاره می‌کند و اذعان می‌دارد: «تهران به دلیل ترس و دودلی غرب، جسارت پیدا کرده و کمک خود را به سوریه افزایش داده است.»
این اندیشکده آمریکایی پس از بررسی تحولات کنونی منطقه به عنوان اقدام اورژانسی و فوری به غرب پیشنهاد می‌دهد که باید جلوی قدرت و نفوذ ایران در منطقه گرفته شود.
با این توصیفات که حاوی اقتدار و قدرت روزافزون ایران است، خوب بود این اندیشکده آمریکایی به صراحت به لفاظی‌ها و بلوف مقامات ارشد کشورش که همواره می‌گویند «همه گزینه‌ها روی میز است» می‌پرداخت و حتماً تحلیلی خواندنی می‌شد.!

منبع: کیهان



کلمات کلیدی : امریکا
مدرسه امریکایی فراماسونری در تهران
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:11 صبح

راه‌اندازی مدرسه‌های آمریکایی ـ فراماسونری در تهران

"مدرسه الف" و "مدرسه کارآفرینی خ" با انگیزه شبکه‌سازی و مهندسی اجتماعی جوامع زنان، معلمان و گروه‌های هدف مورد نظر آمریکا در ایران، از سال 1388 با بکارگیری مجموعه‌ای از نیروهای بومی با مدیریت رسمی آمریکایی تشکیل گردیده‌اند. این دو مدرسه و چند نهاد به ظاهر مردمی دیگر بر اساس مستنداتی غیر قابل انکار با حمایت تشکیلاتی و بودجه مرکزی به نام "بنیاد اوراسیا" در کشور شکل گرفته و اکنون به واسطه اجرای دقیق جزوات و برنامه‌های نهادهای آمریکایی وابسته به وزارت خارجه آمریکا، متاسفانه در پاره‌ای از موارد با حمایت دولت جمهوری اسلامی ایران از ضریب نفوذ مناسبی نیز در اقشار مورد نظر برخوردار گردیده‌اند.

به گزارش جهان، "بنیاد اوراسیا" به عنوان نهادی که مدیریت تغذیه فکری و ساختاری و تزریق مالی پروژه‌های مدارس ذکر شده را برعهده دارد و بر اساس اذعان صریح خود، وابسته به "آژانس توسعه ملی آمریکا" می‌باشد،USAID  یا آژانس توسعه ملی آمریکا بر اساس آنچه در اساس نامه نظامی آن ذکر شده، به منظور حمایت از اهداف ژئوپولیتیکی آمریکا و تامین منافع دستگاه سیاست خارجی این کشور ایجاد شده است.

این مرکز نظامی مستقیما تحت نظر رئیس‌جمهور، وزیر امور خارجه و شورای امنیت ملی آمریکا فعالیت می‌کند. هم‌اکنون بسیاری از دیپلمات‌های وزارت خارجه آمریکا دوره‌های مخصوص کاری خود را با هدف آشنایی با راهکارهای مهندسی اجتماعی جوامع حریف و کشف و تبیین مسیرهای نفوذ نرم، در آژانس توسعه ملی آمریکا می‌گذرانند.

جالب توجه است که مدیران "برنامه ایران" بنیاد اوراسیا وابسته به  USAID، پیش‌ از این در یک مجموعه نفتی رانتی ایرانی که در اخبار ویژه مرتبط با پرونده کرسنت در کیهان به آن پرداخته بودیم دوره‌‌های "مدیریت سازمان‌های مردم نهاد" را گذرانده‌‌اند و هم‌‌اکنون مستقیما و به صورت علنی با وزارت خارجه آمریکا همکاری می‌کنند! اشایان ذکر است در سایت آژانس توسعه ملی آمریکا هیچ نشانی از فعالیت این سازمان در ایران وجود ندارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران



کلمات کلیدی : امریکا
روحانیون دشمن شاد کن
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 8:50 عصر
روحانیونی که در بوق دشمن می دمند
بررسی فعالیت های اخیر مجمع روحانیون مبارز؛

روحانیونی که در بوق دشمن می دمند

بررسی فعالیت های گذشته مجمع روحانیون مبارز و همچنین سابقه و عملکرد اعضای کنونی آن می تواند نشان دهنده رویکرد آتی این گروه باشد.

به گزارش گروه سیاسی-فرهنگ نیوز، آیت الله جلالی خمینی از شاگردان حضرت امام خمینی(ره)، مدیر و استاد حوزه علمیه یکی از اشخاصی بود که از ابتدای شکل گیری مجمع روحانیون مبارز به این مجمع پیوست. اما ایشان روایت جدا شدن و ترک این گروه سیاسی را اینگونه تشریح می کند:

من به همراه دوستان مجمع بودم و در جلسات هم شرکت می‌کردم. در جلسه‌ای که مدت‌ها پس از فوت حضرت امام حضور داشتم یکی از اعضای مهم مجمع روحانیون مبارز شروع به انتقاد از رهبری کرد. انتقادهای او بسیار سطحی و بیشتر شبیه بهانه بود. مثلا اینکه چرا عکس رهبری بزرگ‌تر از عکس امام چاپ می‌شود و… . من احساس کردم دوستان در مسیر تعریف شده منحرف شده‌اند. همانجا انتقاد تندی کردم و گفتم شما چه خیال می‌کنید؟ آیا می‌دانید اگر بعد از فوت امام رهبری انتخاب نمی‌شدند چه بر سر مملکت می‌آمد؟ باید همه پشتیبان این رهبر باشیم و همانجا جلسه را ترک کردم. خیلی تماس گرفتند که مجددا به این جلسات بروم اما قبول نکردم.

همچنین حجت‌الاسلام محمدحسن رحیمیان عضو موسس مجمع روحانیون مبارز در خصوص عملکرد این مجمع و دلایل ترک آن اینگونه توضیح می دهد:

* مجمع روحانیون مبارز یک مجموعه یک دست نبود و نیست

رحیمیان در مورد جدایی از مجمع روحانیون مبارز، گفت: دلایل مختلفی در این مورد وجود داشت. بعد از رحلت حضرت امام ما وارد بنیاد شهید شدیم و معتقد بودیم هر کسی که در مسئولیتی قرار می‌گیرد نباید به جناح خاصی تعلق داشته باشد. اصل فلسفه وجودی مجمع روحانیون مبارز روی این حساب بود که گروهی شکل بگیرد که جدی‌تر از دیگران پیگیر نظرات امام باشد، اما بعد از رحلت امام و به صورت تدریجی احساس ما این بود آن‌طور که باید و شاید مسائل پیش نرفت. در روزهای بعد از رحلت حضرت امام مجموعه اعضا به عنوان بیعت با مقام معظم رهبری خدمت ایشان رسیدیم، اما در ادامه حرکت، روند به گونه دیگری رقم خورد.

* برخی اعضای مجمع روحانیون از ابتدا به تفکرات امام و اسلام ناب اعتقادی نداشتند

وی ادامه داد: مجمع روحانیون مبارز یک مجموعه یک دست نبود و نیست. شاید الان هم آدم‌های مجمع بین صفر تا صد متغیر باشند. من می‌دانم که الان در مجمع آدم‌هایی هستند که به نظام و انقلاب و راه امام و خط ولایت ملتزم هستند تا آدم‌هایی که در متن فتنه 88 کاملاً پرده‌برداری شدند و نقش مخربی ایفا کردند. مواضع و جنبه‌های اثباتی قضیه دست همان مجموعه‌ای است که در فتنه 88 شاهد همسویی آنها با جریان‌های ضدانقلاب و ضداسلام بودیم.

* چطور می‌شود کسی که رنج‌نامه حاج احمد را پخش می‌کرد، به جمع مدافعان منتظری می‌پیوندد؟

رحیمیان گفت: ما فکر می‌کنیم بعضی‌ها از ابتدا نسبت به اساس تفکر حضرت امام و اسلام نابی که امام تبیین کردند اعتقاد راسخی نداشتند. بعضی‌ها هم این اعتقاد را داشتند اما به مرور زمان و به دلایل مختلف جدا شدند. همنشینی با عناصری مثل نهضت آزادی، ملی- مذهبی‌ها و... باعث شد بعضی‌ها مرز خود را با جریان‌های معاند جدا کنند و در نشریات خود از چهره‌های پلیدی که بدترین توهین‌ها را به امام، اسلام، انقلاب، عقاید شیعه و... کردند استفاده کرده و می کنند. اینها را چطور می‌توان تحلیل کرد؟ من متحیر هستم که چطور همان کسی که یک روز رنجنامه مرحوم حاج احمد آقا را در تیراژی وسیع چاپ می‌کند، بعد از مدتی به مدافع سرسخت آقای منتظری  تبدیل می‌شود؟ و همین آدم در عین حال مدعی ارتباط با امام و پیوند با بیت امام هم هست.

* نقش پررنگ مجمع روحانیون در فتنه 88

لازم به ذکر است مجمع روحانیون مبارز در جریان فتنه 88 نیز نقش مخربی را ایفا نمود و با حمایت از فتنه آب را بیش از پیش گل آلود نمود. در ایام فتنه این مجمع با تلقین جو سرکوب، خفقان و نا امنی با صدور بیانیه ای ضمن تایید تقلب در انتخابات خواستار ابطال آن شد. همچنین اعضای این مجمع با حضور در تجمعات غیر قانونی سال 88، در ادامه این تجمعات نقش غیر قابل انکاری داشته و از دیگر فعالیت های غیر قانونی ایشان می توان به فراخوان برای تجمع در روز 30 خرداد 1388 اشاره نمود؛ تجمعی که تنها 2 ساعت مانده به زمان آغاز آن با صدور اعلامیه‌ای لغو شد! که البته موجب عدم تجمع غیرقانونی نشده و در اثر آن خسارات جانی و مالی متعددی به وقع پیوست.

مجموع عملکرد روحانیون مبارز در ایام فتنه 88، به عنوان سنگ محکی بر ادعاهای سالیان گذشته آنها می باشد؛ چنان که در تمام دوران اغتشاشات فتنه 88 این مجمع با صدور بیانیه های مختلف دائما در آتش اغتشاش دمیده و موجبات ناآرامی و سوء استفاده دشمنان همیشگی نظام اسلامی را فراهم آورد.

این جریان که از چهره های شاخص آن می توان به سید محمد خاتمی، سید محمد موسوی خوئینی‌ها، سید علی محمد دستغیب، سید هادی خامنه‌ای، سیدمحمدعلی ابطحی، مجید انصاری، سیدعلی‌اکبر محتشمی‌پور، سید عبدالواحد موسوی لاری، اسدالله بیات زنجانی، سید محمد موسوی بجنوردی اشاره نمود، در دهه اخیر بیشتر به مواضع ساختارشکن و با رویکرد شبه منتقد به عملکرد نظام اسلامی پرداخته اند که اضهارات آنان در اکثر موارد با پوشش و استفاده رسانه های خارجی بر علیه جمهوری اسلامی ایران همراه بوده است.

همچنین تحرکات سیاسی و رسانه ای این گروه پس از روی کار آمدن دولت حسن روحانی به شکل چشمگیری افزایش یافته است و بررسی فعالیت ها و جلسات اخیر ایشان نشانگر برنامه ریزی برای فعالیت مجدد در عرصه های سیاسی است.

فرهنگ نیوز



کلمات کلیدی : فتنه گران
فریاد الله اکبر
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 8:53 عصر
ساعت 21 امشب با نورافشانی آسمان شهر‌های مختلف کشور؛

فریادهای "الله اکبر" در سراسر ایران طنین‌انداز می‌شود

در شامگاه 21 بهمن سال 1392 و همزمان با غریو فریادهای بانگ "الله‌اکبر" ملت حق‌طلب، آزاده و سربلند ایران اسلامی و به مناسبت ورود به سی و ششمین سال تولد انقلاب اسلامی آسمان سراسر کشور نورباران می‌شود.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران؛ ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه طلیعه سی و ششمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

نوای روحانی، دل‌انگیز و روح بخش گلبانگ تکبیر ملـت بزرگ و استوار ایـران اسلامی امشب ساعت 21 در شب پیروزی انقلاب اسلامی در کران تا کران آسمان گلگون میهن عزیزمان طنین‌انداز می‌شود و با مدد دم قدسیایی شهدا و امام شهدا، همراه با فریادهای الله اکبر ملت شـجـاع و قهرمان ایران اسلامی در حمایت از مل‌ های مسلمان و ستم دیـده جهان، بر اندام نحیف استکبار جهانی و تمامی کاخ‌های ظلم و طاغوت لرزه انداخته و تمامی نقشه های شوم دشمنان انقلاب اسلامی را ناکام گذاشته و تحریم های یک جانبه استکبار را دور می‌زند.

 الله اکبر،
رمز پیروزی و جاودانه ماندن انقلاب و نظام اسلامی است و به عنوان گزینه برتر روی میز ملت شجاع و انقلابی ایران اسلامی در برابر تهدیدات و زیاده خواهی‌ها و یاوه گویی‌های نظام سلطه و استکبار جهانی است.

 الله اکبر؛
به سی و پنج سال وحدت و اتحاد حول محور مقام ولایت فقیه و انسجام و همبستگی اسلامی و همدلی و همراهی مردم و مسئولان با نظام اسلامی.

 الله اکبر؛ به سی و پنج سال حیات طیبه و پربرکت در پرتو نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.

 الله اکبر ؛
به سی و پنج سال عزت و سربلندی در سایه‌سار اندیشه‌های ناب قرآن کریم و ائمه معصومین (ع).

 الله اکبر؛ به سی و پنج سال صیانت و حفاظت و حراست از شعار  استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی.

اینک ملت آگاه و بیدار ایران اسلامی به شکرانه سی و پنج سال افتـخار و اقتدارآفـریـنی و با پشتوانه اراده‌های راسخ ملت شجاع و قهرمان ایران، امشب در شامگاه بیست و یکم بهمن ماه می‌خروشند و فریاد رسای تکبیر خود را از مأذنه‌ها و گل‌دسته‌های مساجد، پشت بام منازل، اماکن و در میادین و خیابان‌های سراسر کشور به گوش جهانیان می‌رساند.

منبع: باشگاه خبرنگاران



کلمات کلیدی :
مشاور کراواتی روحانی
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 10:4 عصر

مشاور روحانی کراواتی شد + تصاویر

رئیس‌جمهور باید پاسخ دهد مشاوری که هنوز پروتکل‌های ابتدایی دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران را در پوشش اسلامی - ایرانی را رعایت نمی‌کند، چگونه می‌تواند حافظ منافع مردم ایران باشد؟

گروه سیاسی مشرق - چندی پیش چهل و چهارمین اجلاس اقتصادی داووس در کشور سوئیس برگزار شد و رئیس جمهور به همراه هیئت همراه و برای استفاده از فرصت‌های بوجود آمده در عرصه بین المللی، در این اجلاس شرکت کردند.

اما آنچه بیش از همه و در فضای ایستادگی ملت ایران مقابل زیاده‌خواهی‌های غرب و نظام استکبار سبب حیرت می‌شود، پوشش ظاهری مشاور امور بین‌الملل رئیس جمهور در اجلاس داووس است.

"محمود سریع‌القلم" که بر اساس شنیده‌ها سه روز پیش از شروع اجلاس داووس، به سوییس سفر کرده بود، با پوششی غربی در این اجلاس شرکت کرده است که تأمل برانگیز است.



حال باید از آقای روحانی پرسید که چگونه از مشورت‌های چنین مشاوری، استقلال ملی، عزت ملی و روح ایرانی - اسلامی قابل استخراج است؟

چرا مشاور رئیس جمهور جمهور اسلامی ایران، ذوب در غرب است؟ + عکس


آقای روحانی باید پاسخ دهد مشاوری که هنوز پروتکل‌های ابتدایی دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران را در پوشش اسلامی - ایرانی را رعایت نمی‌کند، چگونه می‌تواند حافظ منافع مردم ایران باشد؟

آیا قرارگرفتن چنین اشخاصی با طرز تفکر غربی، به نفع رئیس‌جمهور و مردم ایران است یا در کوتاه و بلندمدت به ضرر حسن روحانی و منافع ملی تمام خواهد شد؟


چرا مشاور رئیس جمهور جمهور اسلامی ایران، ذوب در غرب است؟ + عکس 

چرا مشاور رئیس جمهور جمهور اسلامی ایران، ذوب در غرب است؟ + عکس

مشرق منتظر جواب قانع‌کننده مسؤولان دولتی به دلیل این بی‌احترامی و نقض قوانین جمهوری اسلامی ایران و پروتکل‌های رسمی کشور است.

منبع: مشرق نیوز



کلمات کلیدی : دولت یازدهم
گستاخی دزدان ملل
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:2 عصر
کوتاه آمدیم آمریکا گستاخ شد

شرمن: سبد کالا با پول ما میان فقرا توزیع شد!

وندی شرمن و دیوید کوهن با حضور در جلسه استماع سنای آمریکا، اظهارات گستاخانه و توهین‌آمیز بی‌سابقه‌ای را درباره ایران و مردم کشورمان مطرح کردند.


سرویس سیاسی -
وندی شرمن و دیوید کوهن با حضور در جلسه استماع سنای آمریکا، اظهارات گستاخانه و توهین‌آمیز بی‌سابقه‌ای را درباره ایران و مردم کشورمان مطرح کردند.
گویا هر بار که سنای آمریکا میزبان معاون وزیر امور خارجه این کشور درباره ایران می‌شود، باید منتظر اظهارات گستاخانه و جنجالی خانم شرمن بود.
رئیس تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای آمریکا، برای ایرانی‌ها چهره ناشناخته‌ای نیست.
وندی شرمن چندی پیش نیز در جلسه استماع سنا، دروغ و فریب‌کاری را جزء «دی‌ان‌ای» ایرانی‌ها خوانده بود که علی‌رغم بازتاب‌های گسترده این اظهارنظر، وی هیچوقت حاضر به عذرخواهی و تکذیب توهین خود نشد.
توهین پیشین شرمن، در آستانه مذاکرات منتهی به توافق موقت ژنو ابراز شد. این بار نیز و در حالی که قرار است به زودی مذاکرات گام نهایی میان ایران و 5+1 آغاز شود، بار دیگر شرمن راهی سنای آمریکا شد و البته سخنانی به مراتب گستاخانه‌تر و توهین‌آمیزتر به زبان آورد. در این جلسه،‌ دیوید کوهن، معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا و متولی اصلی تحریم‌های ضد ایرانی نیز شرمن را همراهی کرد.
شرمن و کوهن در این جلسه مهمان کمیته روابط خارجی سنای آمریکا بودند. کمیته‌ای که ریاست آن به عهده رابرت منندز، یکی از معروف‌ترین سناتورهای ضدایرانی است.
شرمن در ابتدای این جلسه ابتدا بیانیه‌ای را خطاب به سناتورهای حاضر در جلسه قرائت کرد. بیانیه‌ای مبسوط که شامل بندهای گوناگون از مسئله هسته‌ای، حمایت از فتنه‌گران، ادعای حمایت ایران از تروریسم و دست داشتن در بی‌ثباتی‌های منطقه و ادعاهای حقوق‌بشری می‌شد.
شرمن مدعی شد ایران، عامل بی‌ثباتی در سوریه، لبنان، عراق، یمن، بحرین، غزه و افغانستان است.
معاون وزیر امور خارجه آمریکا در این بیانیه ایران را به نقض حقوق بشر و آزادی‌های مذهبی متهم کرد و با حمایت از فتنه‌گران سال 88 گفت: موسوی و کروبی 3 سال است که بدون اتهام در بازداشت خانگی هستند و باید آزاد شوند.
شرمن پس از این بیانیه به سوالات سناتورها پاسخ گفت. «رابرت منندز» پرسید؛ بر اساس توافق موقت و درباره دستگاه‌های گریز از مرکز ممکن است ایران در این مدت شش ماهه دستگاه‌ها را توسعه دهد که چالش بزرگی شمرده می‌شود، آیا ایران در این مرحله می‌تواند این دستگاه‌ها را توسعه دهد و به اهداف خود در برنامه هسته‌ای برسد یا این که این توافق یک وقت‌کشی است که ایران از آن استفاده می‌کند؟
شرمن پاسخ داد: شکی در این نیست این مذاکرات دشوار است ولی می‌خواهم به این مسئله اشاره کنم که ایران توسعه دستگاه‌های گریز از مرکز خود را بر اساس برنامه اقدام مشترک متوقف کرده است. ایرانی‌ها نمی‌توانند دستگاه گریز از مرکز جدیدی را فعال کنند و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بر این مسئله نظارت دارد. ایران تنها حق دارد دستگاه‌هایی که زیان و آسیب دیدند با دستگاه‌های جدید جایگزین کند و حق ندارد این دستگاه‌ها را توسعه دهد. این کشور همچنین حق ندارد دستگاه‌های گریز از مرکز جدیدی در تاسیسات خود نصب کند.
«منندز» تاکید کرد در صورتی که توافق نهایی همچنان توان ایران را برای گریز هسته‌ای حفظ کند، او از آن توافق حمایت نمی‌کند.
ایران نیازی به سایت فردو
 و رآکتور اراک ندارد
شرمن در مورد فردو و اراک گفت: «ایران برای برنامه صلح‌آمیز نیازی به یک سایت زیرزمینی ندارد، ایران نیازی هم به رآکتور آب سنگین اراک ندارد.»
وی در مورد وضعیت توافق نهایی هم گفت: «راهکار جامع زمان مشخص و بازه‌ای بلندمدت خواهد داشت».
منظور از توافق نهایی، گام نهایی توافق هسته‌ای که بر اساس آن ایران و 5+1 در بازه زمانی مشخص که به گفته مقامات غربی این بازه زمانی 10 تا 20 ساله خواهد بود، شرایط برای عادی شدن موضوع هسته‌ای ایران فراهم می‌شود.
در گام نهایی قرار است ایران امتیازات بیشتری به 5+1 در چارچوب آن چه که گام‌های اعتمادساز نامیده می‌شود واگذار کند و طرف مقابل نیز در یک بازه زمانی طولانی تحریم‌ها علیه ایران را ملغی کند.
«شرمن» درباره برداشته شدن بخشی از تحریم‌ها هم گفت: «کری» در حاشیه نشست مونیخ در دیدار با ظریف تاکید کرد که آمریکا به تحریم‌های موجود ادامه خواهد داد. تمرکز ما بر حل موضوع هسته‌ای ایران باعث نشده تا ما از موضوع حقوق بشر و حمایت آنها از تروریسم غافل شویم. اگر ایران به تعهداتش پایبند نباشد ما همه گزینه‌ها را مطرح خواهیم کرد تا نگذاریم ایران به بمب اتمی دست پیدا کند. ما بر روی تاریخ سخت 30 ساله اخیر و سوابق رفتارهای ایران چشم نبسته‌ایم، اما باید به دیپلماسی فرصتی بدهیم.»
لغو تحریم‌ها اندک
و قابل برگشت است
در ادامه این نشست «دیوید کوهن» به سؤالات اعضای «کمیته روابط خارجی» پاسخ داد. وی لغو تحریم‌های ایران را بسیار اندک و قابل بازگشت خواند و گفت تحریم‌ها در زمینه صنایع پتروشیمی، خودرو، طلا و کالاهای بشردوستانه برداشته شده است. «کوهن» همچنین گفت: «درصورتی که ایران به تعهدات خود عمل نکند، تحریم‌ها بازگشته و تشدید می‌شوند.»
«کوهن» در مورد اثرات تحریم‌ها بر اقتصاد هم گفت: «ایران برای اولین بار دو سال متوالی رکود اقتصادی را تجربه کرد، تورم در این کشور افزایش، تولید صنعتی کاهش و ارزش پول پایین آمد. او افزود در طول 6 ماه آینده تحریم‌ها به فشار به اقتصاد این کشور ادامه داده و وضع اقتصاد ایران بهبود نمی‌یابد.»
وی به سفرهای اخیر خود هم اشاره کرد و گفت: «من در سفر به انگلیس، ایتالیا، آلمان، استرالیا، ترکیه و امارات این پیغام را دادم که الان زمان تجارت با ایران نیست.»
معاون وزارت خزانه‌داری آمریکا شرکت‌های ناقض تحریم‌های ایران را هم تهدید کرد و گفت: «اگر شرکتی برای ورود به ایران عجله کرده و تحریم‌ها را نقض کند، آمریکا با آن برخورد می‌کند.»
«کوهن» هم در ادامه نظیر شرمن، ایران را به حمایت از «تروریسم» و «نقض حقوق‌بشر» متهم کرد و گفت: آمریکا بر این موارد چشم نمی‌بندد.
پارچین هم در دستور کار است
سناتور «باب کورکر» سناتور ارشد جمهوریخواه هم اعلام کرد توافق ژنو توافق ضعیفی است؛ زیرا بخشی از برنامه هسته‌ای ایران را متوقف می‌کند اما به بخش‌های دیگر اجازه ادامه فعالیت می‌دهد. وی افزود: با آغاز جهت‌گیری شرکت‌های خارجی به سمت بازار ایران، تحریم‌ها به مرور زمان خود به خود رفع خواهند شد.
مخالفان توافق ژنو در کنگره آمریکا بار دیگر تاکید کردند که تعلیق بخشی از تحریم‌ها، آن هم در حالی که ایران همچنان به برنامه اتمی خود ادامه می‌دهد عاقلانه نبوده است. شماری از سناتورهای آمریکایی خواستار برچیدن برنامه هسته‌ای ایران هستند و در این راستا به دنبال وضع تحریم‌های بیشتر بوده‌اند. اقدامی که چندین بار با واکنش باراک اوباما و کاخ سفید منجر شده است. باراک اوباما صریحا گفته است که تحریم تازه علیه ایران را وتو خواهد کرد.
«شرمن» در پاسخ به این سوال که چرا موضوع سایت پارچین در طرح اقدام مشترک لحاظ نشده، گفت این بحث و ابعاد نظامی احتمالی در مذاکرات مطرح شد و ایران هم گزینه دسترسی به این سایت را رد نکرد.
وی افزود: «آمریکا از سه طریق از حل موضوع پارچین کسب اطمینان می‌کند، یکی اینکه بر اساس توافق ژنو در مرحله نهایی همه موضوعات گذشته و حال حاضر از جمله پارچین باید پاسخ داده شود. ثانیا اینکه اعلام شده است که پیش از توافق جامع، چند گام دیگر از جمله پاسخ به قطعنامه‌های شورای امنیت وجود دارد. به علاوه اکنون 600 فرد یا شرکت در لیست تحریم‌ها حضور دارند، تحریم‌ها علیه آنها تا زمانی که همه موضوعات حل نشود، پابرجا می‌ماند.»
برنامه آمریکا برای موشک‌های بالستیک ایران
شرمن در مورد برنامه‌های موشکی ایران هم گفت: «بحث موشک‌های بالستیک ایران هم از مواردی است که باید در توافق نهایی به آن پرداخته شود.»
«شرمن» در این مورد که چرا در طرح اقدام مشترک همه این موارد لحاظ نشده، گفت: صراحتا بگویم، اگر می‌توانستیم به آن توافقی که شما می‌خواهید برسیم، این کار را می‌کردیم. اما این غیرممکن بود که در یک دوره کوتاه به چنین توافقی دست یابیم اما در توافق جامع همه نگرانی‌ها برطرف می‌شود. طرح اقدام مشترک تنها برای این بود که زمان بیشتری برای مذاکره به دست آید.
در بخش دیگری شرمن در مورد وضعیت نهایی برنامه غنی‌سازی ایران گفت: «توافق جامع می‌تواند اجازه برنامه غنی‌سازی کوچک، محدود، تحت نظارت شدید و قابل راستی‌آزمایی را به ایران بدهد.»
سبد کالا با پول ما بود!
معاون وزیر خارجه آمریکا به موضوع توزیع سبد کالایی در ایران هم پرداخته و افزود: «شما در اخبار دیدید که ایران اخیرا به طور قابل مشاهده‌ای غذا بین مردم فقیر جامعه‌اش توزیع کرده تا نشان دهد کاهش هدفمند و محدود تحریم‌ها تاثیر مستقیم بر مردم این کشور داشته است. همان طور که روحانی قول داده بود، این پول قرار است در جهات دیگری مصرف نشود.»
ادعای توهین‌آمیز شرمن درباره توزیع سبد کالا در ایران با پول آمریکا در حالی است که آمریکا بیش از 100 میلیارد از درآمد ایران را در خارج بلوکه کرده و آزاد کردن کمتر از 5 درصد این سرقت بزرگ، آن هم در 8 قسط و ارتباط دادن آن با توزیع سبد کالا در ایران، چیزی جز گستاخی و شارلاتانیزم آمریکایی نیست.

منبع: کیهان



کلمات کلیدی : امریکا
هراس آمریکا از سلاحی در خانه های ایرانی
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:51 صبح



آمریکا و اسرائیل برای جمعیت ایران چه کرده اند؟/هراس آمریکا از سلاحی در خانه های ایرانی

 

ذوق زدگی آمریکایی ها به این جهت است که نرخ باروری ایران از حدود 4/6 فرزند در اوائل دهه 60 شمسی به کمتر از 1/8 فرزند در سال های اخیر رسیده است.
   

    دین مبین اسلام، انسان، مهمترین مخلوق خداوند و خلیفه او بر روی زمین است. قرآن کریم ، در تجلیل از مقام انسان می فرماید: « کسی که انسانی را بکشد گویا همه مردم را کشته است و کسی که انسانی را زنده کند گویا همه انسان ها را زنده کرده است.»( سوره مائده آیه 32)
    پیامبر اکرم(ص) می فرمایند: کسی که ازدواج را از ترس فقر و مخارج عائله مندی ترک کند، گمان  بد به خدا برده است؛ چرا که خداوند متعال می فرماید: « اگر آن ها فقیر باشند، خداوند آن ها را از فضل خود بی نیاز می سازد.»
    امام صادق(ع) نیز در این باره فرموده اند : رزق و روزی با همسر و فرزندان می باشد.
    
    جوامع پر جمعیت عموماً موفق به حفظ استقلال خود هستند.
    جمعیت همواره از مهمترین ارکان جوامع انسانی و اساس شکل گیری تمدن ها است. اقتدار اقوام و ثبات کشورها علاوه بر بزرگی سرزمین و امکانات تحت اختیارشان، با تعداد نفوس آن ها نیز ارزیابی می شود. جوامع پر جمعیت عموماً موفق به حفظ استقلال خود هستند و تمدن های بزرگ و پایدار متعلق به ملت های بزرگ و توانمند است. جمعیت در کشورهایی که از منابع زیرزمینی و روزمینی و موقعیت استراتژیکی برخوردارند، جزو ارکان اصلی و راهبردی آن ها محسوب می شود.
    
    هراس فوق العاده تحلیلگران غربی
    "ساموئل هانتینگتون" نظریه پرداز غربی درباره جمعیت کشورهای اسلامی می گوید: « تمدن اسلامی ریشه در نوعی پویایی جمعیت دارد. رشد زاد و ولد که در اکثر کشورهای اسلامی شاهد آن هستیم این چالش را متفاوت کرده، امروزه بیش از 20 درصد جمعیت جهان اسلام را جوانان 15 تا 25 ساله تشکیل داده اند.»
    این سخنان نشان دهنده هراس فوق العاده تحلیلگران غربی از جمعیت جوان کشورهای اسلامی و به ویژه ایران است. آنها به خوبی می دانند که افزایش جمعیت جوان، افزایش اقتدار سیاسی را در پی دارد؛ چرا که این قشر در مواقع خطر تمام انرژی خود را صرف دفاع از کشور و نوامیس می کنند و از این رو خطر بزرگی بر سر اهداف آنهاست؛ به همین جهت این وحشت آمریکایی، به تبلیغات گسترده ضد جمعیت ایران و جهان اسلام تبدیل می شود و اسلام و تشیع را هدف قرار می دهد.
    
    پروژه مطالعاتی درباره تاثیر روند رشد جمعیت جهانی بر امنیت ملی آمریکا
    طی دهه هفتاد و در زمان هنری کسینجر( مشاور امنیت ملی رییس جمهور وقت) پروژه مطالعاتی درباره تاثیر روند رشد جمعیت جهانی بر امنیت ملی آمریکا انجام شد. این پروژه که (NSSM 200) نام گرفت، روند فزاینده رشد جمعیت جهانی را برخلاف امنیت ملی آمریکا دانسته و با تشریح استرتژی آمریکا در مورد جمعیت جهانی، سیاست ها، راهکارها، چگونگی همکاری سازمان های بین المللی و روش ترغیب اقناع رهبران کشورهای مورد نظر را برای کاهش روند رشد جمعیت تبیین می کند.
    بر اساس این پژوهش، جمعیت کشورهای در حال توسعه و با منابع غنی در صورتی که با همان ضریب رشد، افزایش یابد، موجب بالا رفتن خواست ها و انتظارات عمومی در میان مردم از جمله آموزش، اشتغال، بهداشت و مسکن می شود که خود به ناپایداری های اجتماعی و سیاسی در این کشورها تبدیل خواهد شد. این ناپایداری ها در کشورهای دارای منابع غنی تا اندازه زیادی منافع کشورهای صنعتی همچون امریکا و بهره آن ها از این منابع و سرمایه گذاری در کشورهای فوق را به خطر خواهند انداخت.
    از سوی دیگر فشار ایجاد شده برای تامین نیازهای  این جمعیت بالا، در آینده موجب می شود که دولت ها و حاکمان این کشورها به دنبال افزایش قیمت نفت جهت تامین نیازها وانتظارات رفاهی و معیشتی مردم خود باشند و افزایش قیمت نفت تاثیر بسیار منفی بر روی اقتصاد آمریکا خواهد داشت.
    
    چرا نرخ زادو ولد در ایران برای هفته نامه آمریکایی نیو ریپابلیک، مهم است؟
    کتاب "بمب جمعیت" نوشته "پائول ارلیش" که در سال 1968 انتشار یافت، به عنوان کتاب مقدس معتقدان به تئوری ضد انسانی کاهش جمعیت عمل کرد. ارلیش از دولت آمریکا می خواهد هم در داخل کشور و هم در کشورهای جهان سوم، سیاست هایی را برای کاهش نرخ رشد بشر اتخاذ کند. ناگفته نماند که "جان هولدرن" مشاور علمی اوباما از شاگردان وهمکاران ارلیش است.
    در این میان بنیادهای صهیونیستی نیز بیکار ننشسته اند و یکی از حامیان اصلی سیاست کاهش جمعیت جهان (نه برای خود) و به طور خاص جهان سوم و به طور اخص کشورهای اسلامی شده اند. شرکت های صهیونیستی "راکفلر" و "گیتز" که در سال های اخیر نقش پیشتازی را در تسریع این سیاست ها با استفاده از فن آوری های جدید( واکسن های دوگانه، با هدف عقیم سازی) بر عهده گرفته اند. و در تلاش هستند تا در پوشش انجام فعالیت های خیرخواهانه در پوشش دارو و اکسیناسیون در روند کاهش رشد جوامع تاثیرات جبران ناپذیری را بگذارند.
    
    
    مسئله رشد جمعیت کشورهای اسلامی به ویژه کشور جمهوری اسلامی ایران، آنقدر برای آنان مهم است که چندین سال قبل "هفته نامه آمریکایی نیوریپابلیک"، در گزارشی نوشته بود: «در سال 1990 الی 2000 ترکیب جمعیتی ایران از الگوی رایج در جهان سوم یعنی باروری فراوان؛ به الگوی جهان اولی بدل گشته است، نرخ زاد و ولد در ایران نه تنها از تمام کشورهای خاورمیانه بلکه از آمریکا نیز پایین تر است»
    این ذوق زدگی آمریکایی ها به این جهت است که نرخ باروری ایران از حدود 4.6 فرزند در اوائل دهه 60 شمسی به کمتر از 1.8 فرزند در سال های اخیر رسیده است. این آمار نگران کننده ناشی از تغییر فرهنگ اسلامی – ایرانی به فرهنگ غربی است که تفکر تک فرزندی را برای کشور به ارمغان آورد و افراد را بر اساس دیدگاه غربی به این باور غلط رسانیده است که با وجود وضعیت اقتصادی حاکم بر کشور نمی توان تعداد فرزندان را از یک یا دو فرزند بیشتر، تربیت و مراقبت کرد در حالی که ارزش ها و باورهای ناب اسلامی چیز دیگری می گوید این که بر اساس دیدگاه اسلام خداوند روزی بندگان اش را ضمانت نموده است. و این خود سبک زندگی غربی حاکم بر کشور اسلامی ما است که اینگونه بروز و ظهور نموده است.
    
    همت جوانان متعهد و هوشیار و برنامه ریزی مسئولان
    سالخوردگی جمعیت با همه تبعات سنگین مالی و غیرمالی که برای کشورها و نسل های جوان آینده خواهد داشت، یکی از دهها آفت کاهش جمعیت است. کاهش جمعیت در سن کار، افزایش مهاجران خارجی و از همه مهمتر تهدیدهای فرهنگی و امنیتی، آسیب های قابل پیش بینی و مهمی هستند که باید مورد توجه مسئولین و مردم قرار گیرد. وظیفه مسئولان، شناخت مشکلات، نیازها و مسائل پیشروی سیاست گذاری، برنامه ریزی، بررسی راهکارهای مؤثر و اقدامات جدی برای جلوگیری از ادامه کاهش جمعیت است و وظیفه مردم متعهد و مسلمانان به خصوص جوانان هوشیار، آگاهی از موقعیت جمعیتی کشور در آینده و همت برای پیشگیری از آسیب های آن از طریق ازدواج به موقع و فرزندآوری و رشد باروری بیشتر می باشد.

 

 

منبع: سایت آوینی



کلمات کلیدی : امریکا
برکناری 2500 مدیر در 6 ماه زیر چتر اعتدال
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 1:42 صبح

برکناری 2500 مدیر در 6 ماه و هنوز تمام نشده !  

«علی‌رغم برکناری بیش از 2500 تن از مدیران دستگاه‌های دولتی در 6 ماه اول دولت روحانی، جریان اصلاح‌طلب از این برکناری‌ها راضی نیست و خواستار انتصاب نیروهای همسوی خود حتی تا سطح مویرگ‌های بدنه دولت است.»
با وجودی که روحانی با شعار محوری اعتدال، ریاست قوه مجریه را بر عهده گرفته است، اما شاهد برکناری‌های گسترده و بعضا افراطی برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و انتصاب برخی افراد وابسته به جریان اصلاح‌طلب و حامی فتنه هستیم که در مواردی واکنش تند نمایندگان مردم در مجلس را نیز به دنبال داشته است و کار به جایی رسیده که صدای چهره‌ای چون محمدرضا باهنر- نایب رئیس مجلس- نیز درآمده که معتقد است «کار به عزل سرایدار مدرسه رسیده است!»
به نوشته مشرق، در نزدیک به 6 ماهی که از دولت یازدهم می‌گذرد، بیش از 2600 تن از مدیران دستگاه‌های دولتی برکنار شده و افراد همسوی دولت و اصلاح‌طلبان جایگزین آنها شده‌اند. در میان دستگاه‌های دولتی، وزارت کشور بیشترین تغییرات را با 465 عزل و نصب به خود دیده است. با وجودی که وزیر کشور دولت یازدهم، سهمیه اصلاح‌طلبان محسوب نمی‌شود، اما آگاهان به امر می‌دانند که چهره‌های پرنفوذ دولتی، در برخی عزل و نصب‌های وزارت کشور و استانداری‌ها نقش مهمی را بر عهده دارند و به همین سبب است که در اکثر استان‌های کشور شاهد موج برکناری مدیران دولت قبل و انتصاب افراد جدید به جای آنها هستیم.
مشرق می‌افزاید: با وجود این روال افراط‌گونه در عزل و نصب‌ها در دولت، جریان افراطی حامی دولت یازدهم خواستار گسترش برکناری‌ها به «مویرگ‌های بدنه اجرایی کشور» است. به عنوان مثال، روزنامه اصلاح‌طلب آرمان در تیتر اول شماره سه‌شنبه خود خواستار برکناری همه مدیران کل، فرمانداران، بخشداران و نیروهای تابعه آنها شده است. البته این روزنامه، علت تمایل شدید جریان اصلاح‌طلب به برکناری همه مدیران استانی را افشا کرده است: «نقش مدیران استانی در اجرای انتخابات.»
عیسی کلانتری وزیر کشاورزی دولت خاتمی و عضو کارگروه انتخاب وزرای دولت روحانی، در گفت‌وگو با این روزنامه، برنامه‌های جریان اصلاح‌طلب در عزل و نصب تمامی مدیران استانی را لو داده است. وی با تاکید بر این که نباید هیچ یک از مدیران دولتی از میان اصولگرایان انتخاب شوند، گفته است: «ممکن است در شاهرگ‌های خود دولت، تصمیمی اتخاذ شود اما برخی از این تصمیمات در مویرگ‌ها به مرحله اجرا نزدیک نمی‌شود و به همین دلیل هم دولت اکنون با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند.»
کلانتری به اتخاذ مواضع افراطی، شهره است. او در انتخابات سال 1388 نیز مدعی شده بود که «اگر احمدی‌نژاد، رئیس جمهور شود باید چادر به سر کرده و از ایران، فرار کنیم.»
منبع: کیهان


کلمات کلیدی : دولت یازدهم
کسی نمی تواند
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 11:3 عصر
سعید جلیلی در جمع دانشجویان اهواز؛

کسی نمی تواند برای چرخه سوخت هسته ‏ای و غنی سازی ما محدودیت تعیین کند

سعید جلیلی گفت: در فضای دانشگاه‏ های ما اینگونه مطرح می‏ شود که عرصه سیاست خارجی عرصه آرمان‏خواهی نیست و عرصه واقعی ت‏ها است؛ خب این هم واقعیت‏ هایی در سیاست خارجی است، که برهمین مبنای تئوریک است که آن‏ها نگاه ‏های خود را تبیین می‏ کنند.

به گزارش مشرق به نقل از رجانیوز، دکتر سعید جلیلی که برای شرکت در چند برنامه مردمی به اهواز سفر کرده بود در ابتدای حضور خود به دیدار دانشجویان دانشگاه چمران اهواز در دانشکده اقتصاد رفت.

جلیلی در این دیدار با اشاره به تفاوت قدرت‏های استکباری در عصر حاضر نسبت به گذشته گفت: ویژگی قدرت‏های استکباری در عصر حاضر نسبت به گذشته این است که رفتارهای آن‏ها در گذشته بر اساس زور بود ولی در حال حاضر مبنای رفتار آن‏ها تزویر است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  گفت: عده‏ ای در حال حاضر در کشور ادعا می‌کنند عرصه سیاست خارجی، عرصه واقعیتها است نه عرصه آرمان‏ها، آن‏ها می‌خواهند با شعار واقع‌بینی اندیشه و آرمان امام را نفی کنند.

وی در این دیدار با اشاره به پایبندی دشمن به اصول و ارزش‏های خود عنوان کرد: آقای اوباما در مناظراتی که با میت رامنی داشت به صراحت می‏ گفت من کسی هستم که برای ارزش‏ های آمریکایی می‏ جنگم یا در جای دیگری می‏ گفت ما ارزش‏های خود را فدای امنیت ملی نمی‏ کنیم این مطالب با جستجوی کوتاه در اینترنت قابل دسترسی است.

http://ahvazefarda.ir/wp-content/uploads/IMG_0435.jpg

دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی افزود:تمام کسانی که در این عرصه مسئولیت می‏ گیرند این نگاه را دارند بوش و کارتر هم چنین نگاهی داشتند به نحوی که بوش پسر در مراسم تحلیف خود می‏ گفت: من تعهد خودم را به ارزش‏ های سنتی آمریکا اعلام می‏کنم.

جلیلی اضافه کرد: حالا ببینید در فضای دانشگاه‏های ما اینگونه مطرح می‏شود که عرصه سیاست خارجی عرصه آرمان‏خواهی نیست و عرصه واقعیت‏ها است خب این هم واقعیت هایی در سیاست خارجی است، که برهمین مبنای تئوریک است که آن‏ها نگاه ‏های خود را تبیین می‏ کنند.

مسؤول سابق پرونده هسته‏ای ایران گفت: در سال 84 در مذاکرات با آژانس پس از بحث‏های طولانی به 6مورد اختلافی رسیدیم و جمهوری اسلامی توانست ظرف 6ماه به 6مساله باقی مانده پاسخ متقن و منطقی ارائه دهد به طوری که آژانس بین المللی انرژی هسته‏ای در اسفندماه همان سال به این مساله طی نامه ‏ای اذعان کرد ولی چند روز پس از آن علیه ما قطعنامه صادر کردند.

وی در خصوص حق هسته‏ای کشورمان اظهار داشت: دفاع از حق هسته‏ای دفاع از یک حق نیست بلکه دفاع از همه حقوق ملت است همانطور که در جنگ تحمیلی دفاع از خرمشهر اینگونه بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به مذاکرات ایران با 5+1 در استانبول گفت: ما در مذاکرات استانبول استدلال کردیم که اگر گفتگوها برای همکاری است شما نباید رفتار خصمانه و قطعنامه‏ های غیرقانونی بر علیه کشور ایران داشته باشید که البته آن ها پاسخی نداشتند و گفتگوها را ترک کردند کمتر از یک‏ماه از این مساله نگذشته بود که نامه نوشتند بیایید گفتگوها را ادامه دهیم.

جلیلی در ادامه با اشاره به دیدار چندی قبل با کوفی‌عنان دبیرکل سابق سازمان ملل درباره سوریه با وی اظهار کرد: در دیدار با این وی گفتم که راه‌حل مشکل سوریه دموکراسی و برگزاری انتخابات آزادانه است دموکراسی با توپ و تفنگ انجام نمی‌شود و برخی قدرت‌ها اجازه دموکراسی در این کشور را نمی‌دهند.

http://ahvazefarda.ir/wp-content/uploads/IMG_0442.jpg

وی گفت: مقام معظم رهبری دو شاخص عمده را مطرح کردند: یکی دفاع از حقوق ملت و عدم عقب نشینی، دوم ایستادگی دربرابر زیاده خواهی ها که باید برفضای کلی مذاکرات با هر تاکتیکی حاکم باشد.

دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: داشتن چرخه سوخت هسته‏ای و غنی سازی 20 درصد و کمتر و بیشتر از آن حق تمام اعضای ان پی تی است و هیچ کسی نمیتواند برای ما حدی فراتر از آن مشخص و به ما تحمیل کند.

مسؤول سابق پرونده هسته‏ای ایران تصریح کرد: در اجلاس مسکو با پنج محوری که در طرح پیشنهادی طرح کردیم آنها گفتند که ما را خلع سلاح کردید.

وی افزود: آنچه که در مذاکرات مطرح کردیم این بود که ما باید گامهای متوازنی بصورت دوطرفه برداریم و اینکه شما دیکته کنید و ما مجبور باشیم بپذیریم قابل قبول نخواهد بود.

جلیلی در بخشی دیگر از سخنانش نیز گفت: آنچه که بیشتر از محاکمه قضایی فتنه گران اهمیت دارد محاکمه آنها در افکار عمومی است.

مشرق نیوز



کلمات کلیدی : انرژی هسته ای
شیرین عبادی و دعوت از ضد انقلاب ها
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 8:47 عصر
ضمن توهین به آگاهی و اندیشه ایرانیان؛

شیرین عبادی ضدانقلاب‌ها را به کمک برای توقف راکتورهای هسته‌ای کشور فراخواند

همکار بهاییان ، منافقین و اشخاصی چون ریگی در فتنه 88 با ادعای اینکه مردم ایران نمی توانند درست بیاندیشند و تصمیم بگیرند، پروژه خیانت باری را کلید زده است تا به خیال خام خود بتواند فعالیت راکتورهای هسته ای در کشور را بطور کامل متوقف کند.
 به گزارش خبرنگار گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، همزمان با اجرای توافقات هسته‌ای ژنو و اظهار نظرهای مختلفی که در داخل و خارج از کشور در خصوص آن می‌شود، جریان خزنده ضد انقلاب با هدف براندازی نظام،با تغییر تاکتیک و اتخاذ روش‌های جدیدی بر علیه منافع ملی کشور و مردم فعالیت خود را شدت بخشیده است.


شیرین عبادی  خانم برنده به اصطلاح صلح نوبل که بدستور دستگاه‌های اطلاعاتی غرب در کنار جریاناتی چون بهاییان، منافقان، مارکسیست‌ها، حزب دموکرات، حزب توده و اشخاصی چون ریگی در فتنه 88 فعال  بود و در چند سال گذشته نیز با زدن نقاب حقوق بشر از هیچ گونه تلاشی برای کمک به تصویب قطعنامه‌های تحریمی علیه مردم در مجامع غربی کوتاهی نکرده ، در جدیدترین پروژه خود با نشر اکاذیب و سیاه‌نمایی در خصوص پروژه هسته‌ای و خیال خام توقف آن در کشور فعال شده است.

فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای که دیگر هیچ ایرانی وطن دوستی جز به حق مسلم دستیابی آن برای کشور فکر دیگری نمی‌کند حال در سیاست‌های جدیدی  که دستگاه دیپلماسی  در پیش گرفته، با  سم پاشی و دسیسه رسانه‌ای ، تبلیغاتی ضد انقلاب مواجه می‌شود.  

در حالی که به طور مداوم از سوی دستگاه دیپلماسی نظام و همچنین رسانه های مکتوب و تصویری مرتبط با افکار عمومی در خصوص روند پیشرفت و حرکت استفاده از انرژی صلح امیز هسته ای اطلاع رسانی می شود، شیرین عبادی با ادعای انکه در این خصوص خفقان رسانه‌ای وجود دارد به ادعای خودش با همکاری و همفکری تعدادی از به اصطلاح فعالین جامعه مدنی در ایران و خارج از ایران اقدام به راه اندازی پروژه ای به نام کمپین گفت‌وگو در مورد انرژی هسته‌ای ایران با مدیریت محفلی ضد انقلابها کرده است.

در استانه یک نشست ضد انقلاب ها درماه فوریه که در امستردام هلند برگزار می شود ،روز گذشته عبادی در مصاحبه با رادیو ضد انقلابی زمانه در حالی که مشخص است از پشتیبانی و همراهی مردم از سیاست های نظام و مقاومت شان در مقابل تحریم ها ناراضی است با توهین به شعور و اگاهی مردم ایران بی شرمانه اظهار می کند:” متاسفانه به خاطر آنکه گفت‌وگویی در این زمینه در بین مردم صورت نگرفته و آگاهی مردم در این خصوص منحصر به بیانیه‌های رسمی‌ حکومت است،بسیاری از حقایق مربوط به انرژی هسته ای‌   تا کنون ناگفته مانده و مردم هیچ تصوری و اطلاعی در این زمینه ندارند و طبیعی است که در چنین شرایطی نمی توانند درست بیاندیشند و تصمیمات درستی بگیرند .(!)

عبادی که  بدنبال ایجاد سرپلی برای بازکردن یک جبهه جدید در داخل کشور  با استفاده از مهره های سوخته ای چون نسرین ستوده است، با رد پیشنهاد همقطارانش مبنی بر سکوت در روندی که امید می‌رود سرانجام آن تنش‌زدایی و برداشتن فشارهای تحریمی از روی مردم باشد ، در خصوص پروژه جدید خیانت بارش اظهار می دارد:  اگر بر فرض کلیه تحریم‌ها هم لغو شود و مذاکرات با موفقیت به سرانجام برسد ما در کمپینی که ایجاد کرده ایم باید تلاش کنیم تا  کاری کنیم که نیروگاههای هسته ای در ایران به طور کامل به کار خود پایان بدهند و همچنین نیروگاه دیگری در این زمینه تاسیس نگردد !
این همکار مراکز جاسوسی غربی مدعی شده  راهکار رسیدن به این هدف شومش سوء استفاده از منافذی است که  دولت ایران در اطلاع رسانی ضعیف از  روند مذاکرات هسته ای در برخی موارد ممکن است در پیش بگیرد و حتی اگر چنین اتفاقی نیز نیفتاد با نشر اکاذیب و پخش شایعات کمپین این مسیر انحرافی را باید ایجاد کند.

باشگاه خبرنگاران



کلمات کلیدی : شیرین عبادی


 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats