سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
جیغ
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 1:21 صبح

جیغ بنفش حامیان فتنه از عملیات سپاه (خبر ویژه)

عملیات موفقیت آمیز و غافلگیرکننده سپاه پاسداران در سرکوب تروریست های پژاک با خشم و عصبانیت بخش هایی از حامیان فتنه آمریکایی -اسرائیلی 88 مواجه شد.
در حالی که سپاه طی دو روز عملیات هوشمند موفق شد، منطقه شمال غرب کشور را تقریبا به طور کامل از وجود تروریست ها پاکسازی کند، سایت های حامی فتنه سبز از صبح دیروز ریختن اشک تمساح برای اشرار به هلاکت رسیده را آغاز کردند.
خبرگزاری هرانا که مستقیما توسط عوامل منافقین اداره می شود و در دو سال گذشته نقشی جدی در حمایت از امثال موسوی، خاتمی و کروبی داشته دیروز در خبری از «حاکم شدن جو امنیتی» در غرب ایران خبر داد.
هرانا که دارای ارتباطاتی تعریف شده و هماهنگ با گروهک هایی چون جندالشیطان و پژاک است مدعی شد نیروهای سپاه با استقرار در روستاها مانع از تردد اهالی می شوند.
این در حالی است که اطلاعات موثق نشان می دهد عملیات سپاه اساسا در بخش های غیرروستایی منطقه شمال غرب انجام شده است. گفتنی است سایت هرانا توسط عواملی اداره می شود که در پروژه امنیتی موسوم به گرداب ضربات مهلکی از سپاه دریافت کردند.
در همین حال رادیو فردا ارگان سازمان سیا هم که دائماً در حال انتشار گزارش هایی در حمایت از فتنه گران است در گزارشی تروریست های پژاک را «مخالفان نظام ایران» خواند که با توپخانه مورد هجوم قرار گرفته اند.
حمایت جریان فتنه از تروریست ها البته مسبوق به سابقه است بویژه که میرحسین موسوی تاکنون چندین بار با صدور اطلاعیه هایی برخورد نظام را با تروریست هایی که دست به کشتار زنان و کودکان بی گناه زده بودند، محکوم کرده است!

کیهان



کلمات کلیدی :
دل رسوب گرفته
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:25 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

جشن میلاد صاحب ما باز رسید و همه جا چراغانی و پرچمهای رنگارنگ می رقصند.

چشمک چراغها نشان از شادی و آمادگی آنهاست ز شوق صاحب این عصر و زمان. و اما من حسرت می خورم از پاکی این جمادات در به پا داشتن جشن و سرور و من همچنان مثل دیروز پای در گل مانده ام و هیچ ندارم تا به امام خود هدیه کنم.

باز هم چون سال گذشته با رنگی زرد و دلی رسوب گرفته از دنیا و نقس سرکش ، پای در جشن مظهر پاکی ها و صداقت می گذارم و شرمنده از حال خود.

باز می بینم پرچمهای رنگی رقص شادی می کنند و سبک بال با باد خنک شب هم نقس می شوند و به هر سوئی می جهند و اما من...

من همچنان سنگین ز دست دنیای دنی گوشه  ای را غصب کرده و هیچ خیالی برای حرکت ندارم.

کاش شب میلاد امسال من نیز هم روشن شوم و تا جشنی دیگر قدمی بسوی ارباب بردارم.

کاش



کلمات کلیدی :
نامه مخفیانه
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 1:30 صبح

جزئیات جدید از نامه مخفیانه دولت خاتمی به آمریکا فاش شد

سرویس سیاسی-
موسسه اسپن در گزارشی که از برنامه هسته ای ایران منتشر کرده است اطلاعات جالبی درباره نامه سال 2003 دولت محمد خاتمی به دولت آمریکا منتشر کرد.
در این گزارش آمده است: مذاکرات مربوط به برنامه هسته ای ایران تا به امروز شکست خورده اند اما در اغلب اوقات این واقعیت فراموش می شود که این مذاکرات توانستند بیش از یک بار به موفقیت خیلی نزدیک شوند. نامه غیررسمی سال 2003 که «تیم گولدیمن»، سفیر وقت سوئیس در تهران، آن را (به نمایندگی از دولت خاتمی.م.) تنظیم کرد و برونو پلاد نیز در مقاله خود به آن اشاره می کند می تواند مثال بارزی از این مسئله باشد. این نامه غیررسمی یک بار بطور مستقیم توسط خود گولدیمن به آمریکا تحویل داده شد و یک بار دیگر نیز توسط خود جمهوری اسلامی ایران و با واسطه گری سازمان ملل به آمریکا تحویل داده شد تا بدین ترتیب، حسن نیت حقوقی گولدیمن نیز ثابت شود.
گفتنی است در این نامه تاکید شده بود ایران نه فقط آماده دست برداشتن از برنامه هسته ای بلکه آماده تعدیل حمایت خود از محور مقاومت نیز هست.

منبع: روزنامه کیهان



کلمات کلیدی :
فسیل زنده
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 1:28 صبح

در همایش بسیج جامعه پزشکی مطرح شد
شریعتمداری: سرویس های اطلاعاتی غرب موسوی، خاتمی و کروبی را «فسیل زنده» می دانند

دشمن از مهره های سوخته بلافاصله در فتنه بعدی استفاده نمی کند بنابراین، ضمن آن که باید به واکاوی فتنه 88 ادامه داد و خیانت و جنایت سران و عوامل فتنه را برای درس آموزی و عبرت گیری نسل های بعدی بازگو کرد، ولی نباید از فتنه های بعدی با حضور و بازیگری «میانجی»های دیگر غافل بود.
حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در پنجمین همایش اعضای شوراهای بسیج جامعه پزشکی کشور که روز پنج شنبه در تالار ابن سینای دانشکده پزشکی دانشگاه تهران برپا شده بود گفت؛ داستان پر ماجرای ما از آنجا آغاز شد که اسلام ناب محمدی(ص) با نگاه ملکوتی حضرت امام(ره) و همت و ایثار مردم از عرصه تئوری خارج شده و بر کرسی حاکمیت نشست. در پی این واقعه عظیم، نظام اسلامی به علت ظلم ستیز بودن آن با نظام سلطه بین الملل رودرروی هم قرار گرفتند و از آنجا که اسلام برای عبور از مرزهای جغرافیایی به ویزا نیازی ندارد، امروزه در اردوگاهی به وسعت تمامی جهان اسلام در مقابل تمامی دنیای استکبار ایستاده است بنابراین نباید انتظار داشته باشید که نظام سلطه بین الملل از ستیزه جویی با جمهوری اسلامی ایران دست بردارد و به قول حضرت امیر علیه السلام نباید بخوابیم که دشمن بیدار است.
مدیر مسئول کیهان با اشاره به فهرستی از کینه توزی های بی وقفه آمریکا و متحدانش طی 32 سال گذشته گفت؛ دشمن در پی ناامیدی از کاربرد عملیات نظامی به فتنه انگیزی داخلی و جنگ نرم روی آورده است که فتنه 88 بارزترین و بزرگترین نمونه آن بوده است. در فتنه 88 تمامی دشمنان بیرونی و داخلی جمهوری اسلامی ایران نظیر مدعیان اصلاحات، بهایی ها، منافقین، مارکسیست ها، کلان سرمایه داران، سلطنت طلب ها، مفسدان اخلاقی، گروههای تروریستی عبدالمالک ریگی، کومه له، حزب دموکرات کردستان تحت مدیریت سرویس های اطلاعاتی آمریکا، انگلیس و اسرائیل به میدان آمدند و از ایستادگی توأم با بصیرت مردم به سختی شکست خوردند. شریعتمداری گفت؛ فقط با یک نیم نگاه به فتنه 88 به آسانی می توان دید که مقابله با اسلام ناب محمدی(ص) اصلی ترین هدف فتنه گران بوده است، چرا که اسلام ناب اصلی ترین کانون اقتدار نظام نیز هست. وی با اشاره به اعتراف «ریچارد هاس» رئیس شورای روابط خارجی آمریکا گفت؛ فتنه 88 از سال ها قبل برنامه ر یزی شده و با همکاری مشترک سران فتنه و افرادی نظیر جرج سوروس، جین شارپ، ریچارد رورتی، جان کین، مایکل لدین، کنت تیمرمن و تحت نظارت و مدیریت مستقیم سرویس های اطلاعاتی موساد، سیا و MI6 در پروژه ای با عنوان «مهندسی معکوس فوکویاما» طراحی شده و به صحنه آمده بود. مدیر مسئول کیهان با اشاره به ملاقات مستقیم برخی از سران و عوامل فتنه با مدیران بیرونی آن نظیر دو ملاقات خاتمی با جرج سوروس صهیونیست، گفت؛ در پروژه مهندسی معکوس فوکویاما، آمده بود که آغاز و فراگیری انقلاب اسلامی از کانون ولایت فقیه بوده است بنابراین برای مقابله با آن نیز باید «ولایت فقیه» و شخص ولی فقیه هدف نهایی باشد. و افزود؛ این پروژه با دقت طراحی شده بود ولی در مواجهه با مدیریت الهی رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم، به شکست انجامید. شریعتمداری در توضیح این نکته گفت؛ اسلام و کتاب خدا به تنهایی کافی نیست و همانگونه که رسول اکرم(ص) فرمودند و حضرت امام نیز در صدر وصیت نامه سیاسی و الهی خویش به آن اشاره کرده اند، به پیوند با «عترت» نیاز دارد و تنها در این حالت است که به هنگام رویارویی با «حوادث واقعه» می توان «نقشه راه» را از کتاب خدا استنباط کرده و به مقابله با فتنه ها و ترفندهای دشمنان رفت. بنابراین، باید به «فوکویاما»، «جرج سوروس» و «ریچارد رورتی» حق داد که ولایت فقیه را اصلی ترین کانون قدرت نظام اسلامی دانسته و فلش حمله نهایی خود را متوجه این نقطه کنند و در جریان فتنه دیدیم که چنین کردند. مدیر مسئول کیهان گفت؛ از این پس نیز، همین نقطه آماج فتنه های احتمالی دیگر خواهد بود.
شریعتمداری در بخش دیگری از سخنان خود گفت؛ سران فتنه می گویند، اگر به قول شما فتنه 88 مرده است چرا پشت سر مرده حرف می زنید؟ که باید گفت؛ اولاً؛ مگر جنایتکاران عاشورا هم نمرده اند ولی یادآوری جنایات آنان درس آموز و عبرت انگیز است. ثانیاً؛ سران و عوامل فتنه بدون کمترین تردیدی مرده اند و سخن ما درباره مدیران بیرونی فتنه یعنی آمریکا، اسرائیل و انگلیس است که به یقین دست از فتنه انگیزی نخواهند کشید. مدیر مسئول کیهان در توضیح این نکته گفت؛ سرویس های اطلاعاتی مأموران از کار افتاده و بی مصرف خود را به دو گروه تقسیم می کنند. «مهره سوخته» و «فسیل زنده». مهره سوخته به مأمورانی گفته می شود که ماموریت آنها جاسوسی و یا خرابکاری در کشور حریف بوده است. این عده از ماموران دشمن بعد از شناسایی دیگر قابل استفاده نیستند و سرویس ماموریت دهنده تلاش می کند آنها را در مبادلات سیاسی و دوجانبه پس بگیرد و یا وابستگی آنان به خود را انکار کند. به این گروه از ماموران «مهره سوخته» می گویند. و اما گروه دیگر، مامورانی هستند که ماموریت آنها نفوذ در ساختار حکومتی و مسئولیت های کلیدی کشور حریف بوده است. مانند موسوی، خاتمی و کروبی. این دسته از ماموران نیز بعد از شناسایی، به مهره بی مصرف تبدیل شده و قابل استفاده نیستند ولی سرویس اطلاعاتی ماموریت دهنده اگرچه می داند تاریخ مصرف این مهره ها تمام شده است ولی از حمایت آنها دست نمی کشد چرا که اگر حمایت خود را از آنها متوقف کند، سایر مامورانی که در آن کشور یا کشورهای دیگر دارد، با ناامیدی روبرو شده و از ادامه ماموریت خود به هراس می افتند. مثلا شاه مخلوع و فراری برای آمریکا چه سودی داشت که حاضر شد تسخیر سفارت خود در ایران را تحمل کند ولی شاه را تحویل ندهد؟ پاسخ روشن است. برای آن که آمریکا مهره های دیگری نظیر ملک حسین اردنی، انور سادات، پادشاه عربستان و... نیز در منطقه داشت که با قطع حمایت آمریکا از شاه فراری، آنها نیز در ادامه ماموریت خود با ناامیدی و سرخوردگی روبرو می شدند. شریعتمداری گفت؛ سرویس های جاسوسی و اطلاعاتی به این گروه از ماموران بی خاصیت شده و از کارافتاده خود «فسیل زنده» می گویند. فسیل برای آن که مرده اند و کاری از دستشان برنمی آید و «زنده» به خاطر آن که مجبورند از آنها حمایت کنند.
مدیر مسئول کیهان در ادامه گفت؛ دشمن بلافاصله از مهره های سوخته و یا فسیل های زنده در فتنه بعدی استفاده نمی کند، بلکه در پی شکار «میانجی» های دیگر است و اظهار داشت؛ امروزه در عصر انفجار اطلاعات، کشف نقشه راه دشمن چندان دشوار نیست و افزود؛ با کشف نقشه راه دشمن و مقایسه مواضع و عملکرد شخصیت ها و جریانات سیاسی با آن، می توان جریاناتی را که در میدان دشمن بازی می کنند، به آسانی شناخت. وی به عنوان مثال از پیش بینی مرحله به مرحله فتنه 88 در کیهان یاد کرد و گفت؛ ما که غیب گو نبوده و نیستیم ولی در مقایسه میان مواضع و هویت فتنه گران با نقشه راه اعلام شده دشمن برای کودتاهای مخملی به وضوح می دیدیم که سران و عوامل فتنه دقیقا از این فرمول دیکته شده پیروی می کنند. به همین علت وقتی خاتمی اعلام کاندیداتوری کرد، نوشتیم که او نامزد اصلی نیست و یا پیشاپیش از تشکیل «کمیته» یا گروهی تحت عنوان «صیانت از آراء» خبر دادیم. به انتخاب یک رنگ اشاره کردیم و چند روز قبل از انتخابات خبر وقوع آشوب های خیابانی را تیتر اول روزنامه کیهان کردیم. شریعتمداری گفت؛ امروز هم با اندکی دقت در مواضع شخصیت ها و جریانات سیاسی و مقایسه آن با اهداف اعلام شده بیگانگان می توان جای پاهای احتمالی دشمن را کشف کرد. مدیر مسئول کیهان در بخش دیگری از سخنان خود مدیریت جریان انحرافی و فتنه 88 را مشترک دانست و درباره جریان انحرافی گفت؛ این جریان حقیرتر از آن است که در قد و قواره مقابله با نظام ظاهر شود ولی از آنجا که در کانون قدرت نفوذ کرده است و عمر خود را هم رو به پایان می بیند، دست به ساختارشکنی های پی درپی و عجولانه می زند. وی نقش جریان انحرافی را ایجاد جای پا برای دشمن دانست و افزود؛ طرح مباحثی نظیر جن و جادوگری از سوی جریان یاد شده برای رد گم کردن و کور کردن پی گیری های اطلاعاتی است که خوشبختانه موثر نبوده است.

 

منبع: کیهان



کلمات کلیدی :
پوستر جدید امام خامنه ای
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 6:29 صبح
کلمات کلیدی :
منع از خلافت
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 2:10 صبح
بسم الله الرحمن الرحیم

در سال 1368 وقتی ایشان (مقام معظم رهبری ) برای رهبری انتخاب شدند عده ای به آیت الله بهجت گفتند:
آقای خامنه ای جوان است برای رهبر شدن!
آیت الله بهجت در جواب آن عده فرمودند:  همان یکبار که گفتند حضرت علی علیه السلام جوان است و ایشان را از خلافت منع کردند برای هفت پشتمان کافی است...

 

ضمیمه ماهنمامه امتداد ، ص 15


کلمات کلیدی :
هـــــراس
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 11:50 عصر

حواشی تولید و اکران پایان نامه ها هراس از ساخته شدن یک فیلم

روح الله شمقدری، تهیه کننده فیلم «پایان نامه» چند روز پیش در یک نشست به افشای واقعیت هایی تکان دهنده درباره کارشکنی علیه این فیلم پرداخت. در این نشست که در خبرگزاری فارس برگزار شد، جزئیاتی پیرامون فشارهای مخالفان فیلم گفته شد. آنچه می خوانید گزارشی است از حرف های شمقدری در این نشست.
آغاز فشارها
در پیش تولید دچار اتفاقات و حاشیه های زیادی بودیم. ذهنیتی که از «پایان نامه» در اذهان بخشی از اهالی سینما وجود داشت، مصاحبه ای بود که آقای کلاهداری اوایل سال89 انجام داده و گفته بودند: «صریح ترین فیلم سیاسی درباره انتخابات را می سازم.» این مصاحبه زمانی بود که من آقای کلاهداری را اصلا نمی شناختم، حتی این مصاحبه را هم ندیده بودم. به هر ترتیب این مصاحبه یک پیشینه ذهنی برای «پایان نامه» به وجود آورد. همین کفایت می کرد که جریانی شکل بگیرد که «پایان نامه» اصلا تولید نشود. به این علت هیچ تهیه کننده ای رغبت نمی کرد پشت کار قرار بگیرد.
کارشکنی دفاتر
در نهایت مجموعه ای نامرئی برای زدن «پایان نامه» شکل گرفت تا این فیلم تولید نشود. در بعضی دفاتر می گفتند سر فلان فیلم نروید و حتی بعضی از بازیگران که فیلم نامه را می خواندند و به جهت درام فیلم نامه و حوادث پیچ در پیچ آن از کار خوش شان می آمد، وقتی از دفتر بیرون می رفتند، جواب تلفن هم نمی دادند. تعداد این افراد آن قدر زیاد است که نام خیلی از آن ها یادم هم نیست. تعدادی از آن ها هم وارد فاز تقابلی شدند. یعنی دست به دست هم دادند و گفتند: یک فیلم نامه ای این چنین هست و نباید بگذاریم این اتفاق بیفتد.
فاشیست ها علیه پایان نامه
وقتی یک سری افراد نگاه فاشیستی داشته باشند، این نگاه به کجا می انجامد؟ به جایی می رسد که هیچ حرفی مخالف نگاه و دیدگاه آن ها از هیچ حلقی بیرون نیاید. این نگاه به صورت جدی پشت مخالفان فیلم «پایان نامه» بود. حتی با اینکه خیلی ها نمی دانستند فیلم نامه چی هست، وارد این جریان شدند.
کنار کشیدن آقایی
چند روز مانده به کار، فشارها به شدت زیاد شد. می دانم به خانم افشاری فشارهای زیادی وارد شد و حتی بحث به تهدید خانواده هم رسید. یکی از کسانی که در آخرین روزها دچار تردید شد و با این حرف ها که خودم و مادرم را تهدید کردند، تصمیم گرفت از حضور در کار کنار بکشد، آقای آقایی بود.
فشار بر اوتادی
در نهایت پروژه کلید خورد و خبر آغاز کار به بیرون درز کرد. سه چهار روز پس از کلید زدن، آن جریان برنامه ریزی دقیقی کرد که پروژه «پایان نامه» زمین بخورد. در این زمان ها بود که خبری منتشر شد با این مضمون که خانم لیلا اوتادی در نقش «ندا آقاسلطان» در فیلم «پایان نامه» بازی می کند. این خبر از جهتی به نفع فیلم بود که یک دفعه «پایان نامه» را میان فیلم ها برجسته کرد، اما از جهتی هم به ضرر فیلم بود که تهیه کننده و تیم اجرایی را تحت فشار قرار داد و اثرش را هم در هزینه های فیلم گذاشت. یعنی ما چیزی حدود 30درصد افزایش هزینه داشتیم به خاطر همین یک خبر.
کمپین مخالفان در فیس بوک
این خبر مقدمه یک فضاسازی رسانه ای علیه «پایان نامه» بود و در عرض 12 ساعت یا کمی بیشتر، کمپین مخالفان «پایان نامه» در فیس بوک شکل گرفت. سایت خانم «لیلا اوتادی» هک شد و عکس «ندا آقاسلطان» روی صفحه آن قرار گرفت و چنان فشار شدید روانی به خانم اوتادی و خانواده اش وارد شد که خیلی عجیب و غریب بود. خانم اوتادی در نهایت مجبور به مصاحبه شد که بگوید پایم شکسته است و تا دو ماه آینده در هیچ پروژه ای نمی توانم کار کنم؛ در صورتی که در همین بازه سر پروژه دیگری حاضر شدند. مرحله بعدی هم استعفای آقای «امیر آقایی» بود که دقیقا روزی انجام شد که قرار بود جلوی دوربین برود.
پیگیری شکایت
فشار روانی شدیدی بر تیم اجرایی پروژه وجود داشت. در آن زمان دو بازیگر اصلی فیلم و لوکیشن وزارت اطلاعات را هم از دست دادیم. در مورد خانم اوتادی ناچار به هم دردی بودیم، چون احساس می کردیم چه فشار شدیدی بر ایشان آمده است. خانم اوتادی هرچند جلوی دوربین نیامد، ولی قرارداد داشت و پیش قسط کار را هم دریافت کرده بود و البته تا این لحظه هم پس نداده است. در آن زمان فرصتی برای برخورد نداشتیم اما طبق قراردادی که داشتیم شکایت کردیم که ماجرا پیگیری شود ولی تا به حال هیچ خروجی نداشته است. ما این موضوع را تا انتها پیگیری می کنیم، چرا که معتقدیم این اتفاق، عرف سینما را به هم ریخت.
نماد ولایت مداری
مهم ترین نماد «پایان نامه» ولایت مداری است؛ دقیقا در گلوگاه های خاص و حساس که همه چیز پیچیده شده و با نگاه عمومی هیچ راه مفری دیده نمی شود، با ورود ولایت خیلی وقت ها با تدابیر خیلی معمولی و البته هوشمندانه، پیچش ها و گره های جامعه باز می شود. ما در فیلم «پایان نامه» این موضوع را به صورت نمادین مطرح کردیم و من مطمئنم در ناخودآگاه مخاطب اثر خودش را گذاشته است. زمانی که مخاطب احساس می کند یک سری اتفاقات در فیلم اذیتش می کند، یک شخصیتی که جایگاه فراتری نسبت به بقیه دارد، می آید و با یک تدبیر ساده مشکل را حل می کند. این تشبیهی از نقش ولایت است.

منبع: روزنامه کیهان



کلمات کلیدی :
مرام رجوی
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 11:26 عصر

فراری دهنده رجوی چگونه توسط او زجرکش شد (خبر ویژه)

یکی از اعضای جدا شده گروهک منافقین، گوشه ای از رفتار وحشیانه سرگروه این گروهک حتی با نزدیک ترین افراد خود را بازگو کرد.
«محمد رزاقی» در سالگرد خروج مسلحانه منافقین (30 خرداد 1360)، با اشاره به زجرکش شدن یکی از سران این سازمان تروریستی توسط رجوی، در وبلاگ خود نوشت: «همه اعضا و هواداران فرقه رجوی، افتخاری را با 3 نام می شناختند (مهدی افتخاری؛ ناصر افتخاری؛ فرمانده فتح الله) ناصر افتخاری از اعضاء و کادر مرکزی سازمان بود که از زندانیان سیاسی زمان شاه و بعد از پیروزی انقلاب یکی از مسئولین بلندپایه سازمان بود. اما نقش اصلی وی در فراری دادن رجوی از ایران باعث شد که رجوی به او لقب فرمانده را بدهد و او از سران ارتش سازمان بود اما از سال 70 که ناصر افتخاری با انقلاب ایدئولوژیک رجوی مخالفت کرد و به این انحراف ایدئولوژیک و اخلاقی رجوی نه گفت از طرف شخص رجوی خلع رده شد و بعنوان هوادار سازمان در تشکیلات بود؛ در سال 70 در ستاد اشرف به همه ابلاغ شد که از گفتن فرمانده فتح الله به ناصر افتخاری خودداری کنند.
این عضو بریده منافقین ادامه می دهد: سال 1370 که ناصر افتخاری توسط فرد رجوی خلع رده تشکیلاتی شد در ستاد اشرف وی را در کارهای پوچ و بدون محتوا می گذاشتند مثل آموزش دادن کلاشینکف به افراد ستاد که بارها این آموزش ها را دیده بودند و همه می دانستند که این کلاسها برای سرگرم کردن ناصر افتخاری هست اما در ستاد اشرف وقتی دیدند ناصر افتخاری با نفرات رابطه میزند و به نوعی مخالفت خودش را با انقلاب کذایی و سیاستهای رجوی به بعضی افراد بیان می کند از ستاد اشرف هم به یک ستاد دیگری به نام ستاد تخصصی منتقل کردند که آنجا بود که دیگر اجازه نداشت حتی با نفرات صحبت بکند و به افراد ستاد هم گفته بودند هر کس با ناصر افتخاری رابطه بزند و یا صحبت بکند معلوم می شود که خود آن نفر هم مشکل دارد و به این صورت هم نفرات را می ترساندند و هم اینکه ناصر افتخاری را در یک حالت ایزوله و بایکوت قرار دادند تا اینکه در سال 74، رجوی در بغداد به عیان مشت آهنی را به مخالفان نشان داد و گفت از این به بعد هرگونه مخالفت با انقلاب ایدئولوژیک را با مشت آهنین جواب خواهد داد و از این به بعد هر کس خواهان جدایی بشود تحویل زندان ابوغریب صدام می دهند و در همین نشست فرمان قتل منتقدین و جدا شده هایی که فرقه رجوی را افشا می کردند را صادر کرد. او گفت برای کشتن منتقدان و جدا شده ها پول و سلاح و پاسپورت از من و چکاندن ماشه و کشتن از شما.
رزاقی می افزاید: در همین نشست (معروف به نشست حوض یا بهارستان) بود که ناصر افتخاری به رجوی گفت پس حالا که راه خروج را بر من می بندید، من فقط به عنوان مهمان مجاهدین می مانم. با این حرف سران سازمان هر چه می خواستند به او نسبت دادند و سکه یک پولش کردند. پس از آن افتخاری کلاً از هرگونه فشار تشکیلاتی کنار گذاشته شد و به وی قطعه زمینی در جنب امداد اشرف دادند که مشغول سبزی کاری بود و به لحاظ جسمی هم آنقدر تحلیل رفته بود که هر کس ناصر افتخاری را می دید فکر می کرد 20 سال پیرتر شده اما سران سازمان به خوبی می دانستند هر کس با دیدن وضعیت «افتخاری» در تشکیلات دچار کلی تناقض می شد که آخر عاقبت کسی که رجوی را فراری داد این شده وای به حال ما.
عضو جدا شده منافقین همچنین می نویسد: «رجوی برای نشان دادن کینه شتری خود در هر نشست برای در هم شکستن ناصر افتخاری طرح و برنامه داشت و سعی می کرد در بین افراد رده پائین هم وی را کم ارزش و کم اهمیت نشان بدهد طوری که در یکی از نشستها وقتی رجوی ناصر افتخاری را صدا کرد تا دوباره خرد و تحقیر کند یکی از نفرات مدعی شد که ناصر افتخاری از صنفی نان و مواد غذایی می دزیده و در زمینی که کشاورزی می کند قایم می کند!! که رجوی گفت این کار افتخاری از 2 حالت خارج نیست یا توشه راه جمع می کند برای فرار و یا از ترس اینکه اتفاقی بیافتد و نان پیدا نشود ناصر اینکار را کرده و او از ترس این کار را کرده و علناً وی را ترسو به جمع معرفی کرد! رجوی همچنین در سال 80 به همراه مریم قجر سرمست از دلارهای اهدایی صدام، محاکمه اعضاء ناراضی را شدت بیشتری دادند و ناصر افتخاری را به طعمه و سرطعمه جمهوری اسلامی تشبیه کردند و همان جا یکی از نفرات این تعبیر را پشت بلندگو تکرار کرد. یعنی فتح الله فرمانده شد طعمه!».
«رزاقی» در ادامه بیان خاطرات خود نوشت: رجوی در همین نشست درون مایه کثیف خود را بیرون ریخت و با شیادی شروع کرد به گفتن مسائل سکسی! اینکه همسر قبلی ناصر به رجوی نامه نوشته و از مناسبات جنسی ناصر شکایت داشته و نوشته بوده که ناصر خواهان رابطه جنسی هست که نرمال نیست! رجوی با بیان این مسائل و اینکه ناصر افتخاری در طی این سالیان مخالف مریم بوده و خواهان زن هست، افراد حاضر در نشست را بر علیه ناصر شوراند تا همه خواهان اعدام او شوند که چرا با انقلاب ایدئولوژیک رجوی مخالفت کرده! با این فشارها، افتخاری هر روز، به لحاظ روحی بدتر می شد بطوری که من خودم شاهد بودم وقتی راه می رفت با خودش صحبت می کرد؛ و حالت روانی پیدا کرده بود. اما آنچه باعث تعجب است اینکه سران مرده خوار رجوی، بطور خاص مریم قجر بعد از مرگ ناصر افتخاری اشک تمساح می ریزند و در وصف او پیام می دهند که باید گفت این مادر خوانده فرقه حقاً خوب درس شیادی و هزار رویی را از شوهر شیادش یاد گرفته است. باید از مریم قجر و سران فرقه پرسید که آیا ناصر افتخاری یک شبه سرطان گرفت و مرد؟ آنها حاضر نشدند به او اجازه بدهند برای درمان از اسارتگاه اشرف خارج شود تا سر طعمه نشود اما همه می دانند که اگر اجازه خروج به او می دادند اسرار فرقه رو می شد و به همین خاطر او را در اشرف نگه داشتند تا زجرکش شود.

منبع: کیهان



کلمات کلیدی :
مقابله با دشمنـــــــــان
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 11:44 عصر
فرمانده معظم کل قوا در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دفاعی:
هدف از تولید سلاح در جمهوری اسلامی دفاع از کشور و مقابله با دشمنان است

خبرگزاری فارس: حضرت آیت الله خامنه ای تاکید کردند: هدف اصلی از تولید سلاح در جمهوری اسلامی ایران، هدفی دفاعی و مقابله با دشمنان زورگو است، در حالیکه در غرب هدف اصلی تولید سلاح، تجارت و افزایش ثروت سردمداران کارخانجات و کمپانی های تسلیحاتی است.


? گزارش تصویری مرتبط

-------------------------------

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا، امروز به مدت شش ساعت و نیم از دستاوردهای تحقیقاتی نیروهای مسلح در نمایشگاه جهاد علمی - اقتدار دفاعی بازدید کردند.

رهبر انقلاب اسلامی در ابتدای ورود به نمایشگاه در محل یادمان شهدا، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی داشتند و برای آنان علو درجات مسئلت کردند.

در این نمایشگاه بیش از سیصد دستاورد علمی، فناوری و محصولات دفاعی ارتش، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و وزارت دفاع، از فضا تا کف دریا به نمایش گذاشته شده بود.

دستاوردهای علمی ـ فناوری و محصولات دفاعی در زمینه سامانه های پدافند هوایی، هواپیما، بالگرد و پرنده های بدون سرنشین، شناورهای سطحی و زیر سطحی، انواع رادارهای پیشرفته دو بعدی و سه بعدی، سامانه پیشرفته ارتباطات امن و پایدار، تجهیزات جنگ الکترونیک و مقابله با جنگ الکترونیک، سامانه های جنگ سایبری، انواع شبیه سازهای پیشرفته و دستاوردهای پزشکی دفاعی، از بخشهای اصلی این نمایشگاه بود.

فرمانده کل قوا همچنین از توانایی ها و پیشرفتهای نیروهای مسلح در طراحی و ساخت خودروهای تاکتیکی و تهاجمی سبک با قابلیت رمل نوردی، خودروهای زرهی سبک چند منظوره، ساخت و ارتقاء انواع موشکهای هوشمند سطح به هوا، سطح به سطح و هوا به سطح دیدن کردند.

همچنین جوانان با استعداد بسیجی، توانایی های خود را در زمینه های لیزر، شناورهای زیر سطحی، و آنتن های نانو عرضه کرده بودند.
در این نمایشگاه بخشهای متنوعی از دستاوردهای بخش فناوری اطلاعات، صدور اسناد الکترونیکی امن، و نیز تجهیزات کنترل الکترونیک مرزها، جاده ها و راهها ارائه شده بود.

بخش دیگری از نمایشگاه دستاوردهای تحقیقاتی نیروهای مسلح درباره توانایی موشکی جمهوری اسلامی ایران بود.

در این بخش انواع موشکهای دوربردِ زمین به زمین از جمله موشک سجیل با برد 2000 کیلومتر، موشک قیام با برد 750 کیلومتر و انواع موشک فاتح با بردهای مختلف به نمایش در آمده بود.

انواع موشکهای بالستیک با سوخت جامد و مایع، موشکهای پدافند هوایی، موشکهای زیرآبی و موشکهای ضد کشتی بخش دیگری از توانایی های موشکی ایران اسلامی است.

در این نمایشگاه همچنین بخشی به انواع موشکهای ماهواره بر و ماهواره ها اختصاص داده شده بود.

نمایش موشکهای ماهواره بر سفیر امید و رصد و برنامه های آینده و آزمایشگاههای سازه و سیستم های فضایی از جمله قسمت های این بخش از نمایشگاه بود.

مجموعه این دستاوردهای علمی در مراکز تحقیقاتی نیروهای مسلح با استفاده از ظرفیت نخبگان دانشگاهی، اعضای هیات علمی دانشگاهها و شرکت های دانش بنیان طراحی و ساخته شده است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پس از بازدید از دستاوردهای جهاد علمی و اقتدار دفاعی نیروهای مسلح، در سخنانی، ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این نمایشگاه پرمغز و پرمضمون، تحقیقات را پایه اساسی برای تولیدات جدید دانستند و تأکید کردند: مراکز تحقیقاتی نیروهای مسلح باید حرکت رو به جلوی خود را با قدرت و عمق و شتاب بیشتری ادامه دهند.

ایشان با تأکید بر اینکه وجود مراکز تحقیقاتی متعدد در سازمانها و بخشهای مختلف نیروهای مسلح مفید است، خاطرنشان کردند: کارهای مراکز تحقیقاتی باید مکمل یکدیگر باشند تا از موازی کاری و هدر رفتن سرمایه های انسانی و مادی جلوگیری شود.

فرمانده کل قوا تأکید کردند: نباید در تحقیقات فقط محصول محوری مد نظر باشد بلکه مراکز تحقیقاتی باید سطح دانش و فناوری را نیز بالا ببرند.

رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر لزوم تقویت مراکز تحقیقاتی نیروهای مسلح و همچنین حمایت از نخبگان و محققان افزودند: مراکز تحقیقاتی حتماً باید در چارچوب ضوابط خود با دانشگاهها همکاری علمی داشته باشند.

حضرت آیت الله خامنه ای خاطرنشان کردند: هدف اصلی از تولید سلاح در جمهوری اسلامی ایران، هدفی دفاعی و مقابله با دشمنان زورگو است، در حالیکه در غرب هدف اصلی تولید سلاح، تجارت و افزایش ثروت سردمداران کارخانجات و کمپانی های تسلیحاتی است.

ایشان در پایان تأکید کردند: با همت و تلاشی که در نیروهای مسلح مشاهده می شود، تحریم ها بی اثر و به ضرر دشمنان ملت ایران، خواهد شد.

همچنین نماز و ظهر عصر به امامت رهبر انقلاب اسلامی در محل نمایشگاه دستاوردهای جهاد علمی و اقتدار دفاعی اقامه شد.

 

منبع: فارس نیوز



کلمات کلیدی :


 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats