سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
سرنوشت آل سعود
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 1:43 صبح
هشدار آیت‌الله نوری همدانی به آل‌سعود
سرنوشت بحرین در انتظار حاکمان عربستان است

خبرگزاری فارس: حضرت آیت‎الله نوری همدانی با تأکید بر اینکه آمریکا برای حفظ سلطه خود بر منطقه آل‏خلیفه را در بحرین، آل‎سعود را در عربستان، آل‎نهیان را در امارات و آل‏صباح را در کویت سرکار گماشته است، گفت: عربستان سعودی باید بداند که به سرنوشت بحرین دچار خواهد شد.


به گزارش خبرگزاری فارس، حضرت آیت‌الله حسین نوری‌همدانی از مراجع تقلید، روز پنج‎شنبه در دیدار امام جمعه و مسئولان هیئت فاطمیون استان همدان، با اشاره به تحولات اخیر در منطقه، موج بیداری و خیزش امت اسلام را نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران توصیف کرد.

این مرجع تقلید در ادامه گفت: امروز در کشورهای دنیا موج بیداری اسلامی فراگیر شده است و ان‎شاءالله این موج بیش از این نیز فراگیر خواهد شد و ما افتخار می کنیم که تمام این بیداری‌ها متأثر از حرکت ملت ایران است.

‌آیت‌الله نوری‌همدانی تصریح کرد: مردم بحرین چاره‌ای جز جهاد، شهادت و از خودگذشتگی ندارد و اگر در این راستا عمل کنند، دشمنان به ناچار عقب خواهند نشست.

این عالم و مرجع برجسته جهان اسلام با بیان اینکه خاورمیانه اسلامی در حال شکل گیری است، از شکست نقشه های آمریکا و استکبار جهانی به منظور تشکیل خاورمیانه بزرگ با محوریت رژیم صهیونیستی سخن گفت و افزود: هرچند ظالمان و قدرت‌های استکباری در برابر موج بیداری اسلامی سنگ اندازی می‌کنند، اما این مسیر بازگشت‌پذیر نیست.

حضرت آیت‌الله نوری همدانی سرکار گماشتن آل‌ها در منطقه را یکی از نقشه‌های استکبار و آمریکا دانست و ابراز داشت: آمریکا برای حفظ سلطه خود بر منطقه آل خلیفه را در بحرین، آل سعود را در عربستان، آل نهیان را در امارات و آل صباح را در کویت سرکار گماشته است.

این مرجع تقلید ادامه داد: در حال حاضر این حکومت‌های دست نشانده متزلزل شده‌اند و عربستان سعودی نیز باید بداند به سرنوشت بحرین دچار خواهد شد.

این مرجع تقلید با اشاره به سیاست های متناقض غرب و آمریکا در قبال تحولات اخیر در منطقه تأکید کرد: اینها با فشار می‌خواهند حکام دست نشانده را چند صباحی حفظ کنند، اما باید بدانند که فرهنگ بیداری اسلامی خاموش نخواهد شد و همه اینها را از بین خواهد برد.

‌حضرت آیت‌الله نوری‌همدانی بیان داشت: این کشورها در حالی جمهوری اسلامی ایران را متهم به دخالت در امور بحرین می کنند که خود به این کشور لشکرکشی نظامی کرده‌اند و ما تنها احکام اسلامی را بیان و از مظلومان و مستضعفان دفاع و به این مسئله نیز افتخار می‎کنیم.



کلمات کلیدی :
آقا و شهید برونسی
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:24 صبح
روایت رهبر معظم انقلاب درباره شهید برونسی
 
مقام معظم رهبری یکی از افرادی هستند که به دلیل سابقه زندگی در شهر مشهد، آشنایی خوبی با شهید برونسی داشتند و از صفای ضمیر او باخبر بودند. ایشان بار‌ها در سخنرانی‌های مختلف خود از این شهید نام برده‌اند و جوانان را به مطالعه کتابی که درباره زندگی ایشان است، توصیه کرده‌اند. 
 
ایشان چند سال پیش در دیدار خانواده شهید برونسی، ضمن اشاره مجدد به خصوصیات وی، شهید برونسی را از عجایب و استثناهای انقلاب اسلامی خواندند که باید به عنوان الگویی برای جوانان معرفی شود. رهبر معظم انقلاب در آن دیدار تاکید کردند: «خدا ان‌شاءاللَّه شهید عزیزمان را - مرحوم شهید برونسى را، یا همان‌طور که عرض کردیم اوستا عبدالحسین برونسى را - رحمت کند. این خیلى براى جامعه‌ى ما و کشور ما و تاریخ ما اهمیت دارد که یک شخص خوانده شده‌ى به عنوان «اوستا عبدالحسین» - نه دکتر عبدالحسین است، نه به معناى علمى استاد عبدالحسین است؛ بلکه اوستا عبدالحسین است، اهل بنائى و اهل کارِ دستى و اهل شاگردىِ فلان مغازه؛ یعنى اوستا عبدالحسین بنا - از لحاظ معرفت و آشنائى با حقایق به جائى می‌رسد که قبل از پیروزى انقلاب در ظریف‌ترین کارهاى انقلابىِ جوان‌هایى که در مسائل انقلابى کار می‌کردند شرکت می‌کند - البته من از نزدیک در جریان آن کار‌ها نبودم و در آن زمان یادم نمى‌آید که با این شهید ارتباطى داشته باشم؛ لاکن اطلاع دارم، می‌دانم، شنیدم و توى کتاب هم خواندم - بعد از انقلاب هم وارد میدان جنگ می‌شود... این شهید عزیز وارد می‌شود؛ نه معلومات دانشگاهى دارد، نه عنوان و تی‌تر رسمى و دانشگاهى دارد، اما آنچنان در کار مدیریت جنگ پیشرفت می‌کند که به مقامات عالى می‌رسد و شخصیت برجسته‌اى می‌شود؛ شخصیت جامع‌الاطرافى که مثلاً فرمانده‌ى تیپ می‌شود، بعد هم به شهادت می‌رسد. ایشان اگر چنانچه به شهادت نمی‌رسید، مقامات خیلى بالا‌تر - از لحاظ رتبه‌هاى ظاهرى - را هم طى می‌کرد. 
 
این‌ها جزو عجایب انقلاب ماست. جزو چیزهاى استثنائى انقلاب ماست که دیگر نظیر ندارد؛ نمی‌شود هیچ جاى دیگر را با این مقایسه کرد. همان‌طور که آقاى استاندار خراسان نقل کردند، من از افرادى شنیدم که ایشان در آن وقت، براى مجموعه‌هاى دانشجوئى و دانشگاهى که از مشهد می‌رفتند آنجا، صحبت می‌کرد و همه را مجذوب خودش می‌کرد. خود من هم نظیر این را باز دیده بودم. مرحوم شهید رستمى - که او هم از شهداى خراسان است؛ یک فرد روستائى و به ظاهر عامى - توى جمعى که فرماندهان درجه‌ى یک نشسته بودند و رئیس جمهور وقتِ آن روز هم نشسته بود، آمد صحبت کرد و گزارش میدان جنگ داد، جورى که همه‌ى این فرماندهان رسمى‌اى که نشسته بودند مبهوت شدند! 
 
استعداد انقلاب براى پرورش شخصیت‌هاى برجسته و افراد، تا این حد است؛ این‌ها را نباید دست کم گرفت؛ این‌ها اهمیت انقلاب و عظمت انقلاب و عمق انقلاب را نشان می‌دهد. ما‌ها به ظواهر نگاه می‌کنیم؛ این اعماق را باید دید. وقتى انسان این اعماق را مى‌بیند، آن وقت افق در مقابل چشمش اصلاً یک چیز دیگرى می‌شود و این حوادث گوناگونى که پیش مى‌آید - این مخالفت‌ها، این دشمنی‌ها، این ناخن زدن‌ها و پنجه کشیدن‌ها - دیگر به چشم انسان نمى‌آید؛ این‌ها در مقابل آن حرکت عظیمى که دارد انجام می‌گیرد، چیزهاى کوچکى است. به نظر من شهید برونسى و امثال او را باید نماد یک چنین حقیقتى به حساب آورد؛ حقیقت پرورش انسان‌هاى بزرگ با معیارهاى الهى و اسلامى، نه با معیارهاى ظاهرى و معمولى. به هر حال هر چه از این بزرگوار و از این بزرگوار‌ها تجلیل بکنید، زیاد نیست و بجاست. ان‌شاءاللَّه امیدواریم که خداوند کمک کند.»
 
کشف پیکری سردار نظرکرده‎ای که کارگری پیشه‎اش بود در آستانه هفته کارگر هم خود حسن تصادف و نشانه‎ای است بر پاکی و پاکبازی این قشر زحمت کش.
منبع: رجانیوز


کلمات کلیدی :
خوار شده ایم
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 4:33 عصر

خدا کند فک وفامیلمان نفهمند ما در اینجا چقدر خوار شده ایم! (خبر ویژه)

عناصر فرصت طلبی که با ژست معارضه با جمهوری اسلامی به غرب می گریختند و درخواست پناهندگی سیاسی می کردند، با مشکلات جدی مواجه شده اند.
گزارش رسانه های گوناگون غربی حاکی از آن است که به دنبال فروکش کردن اغتشاش های خیابانی و ناامیدی سرویس های جاسوسی غربی از این تحرکات، اعطای پناهندگی به عناصر فراری هم با محدودیت ها و سخت گیری های فراوانی مواجه شده است به نحوی که برخی از این افراد مجبور به تجمع توأم با اعتراض در شماری از پایتخت های اروپایی به ویژه لندن شده اند.
به گزارش گاردین 4 تن از این افراد در اعتراض به رد درخواست پناهندگی شان از دولت انگلیس، مدعی اعتصاب غذا و تحصن شده اند.
یکی از این افراد درباره علت اعتراض خود می گوید: «هیچ کس در انگلیس به حرف ما گوش نمی دهد و کسی علاقه ای به آنچه ما می گوییم از خود نشان نمی دهد، بنابراین ما چاره دیگری نداریم.» این گونه اقدامات نشانگر افزایش حس ناامیدی و یأس در میان افراد فراری است.
نشریه فرانسوی لاووا دونور نیز از اوضاع فلاکت بار یک تیم از عناصر فراری خبر داده که قرار بوده به لندن بروند اما سرکیسه شده و در جنگلی در فرانسه غال گذاشته شده اند. آنها می گویند 35 هزار یورو پرداخته اند تا به لندن برسند و تابعیت بگیرند اما فردی که آنها را به مقصد می برده، در نزدیکی پاریس پیاده شان کرده و گفته اینجا لندن است! 50 نفر از این قبیل در داخل جنگلی در شهر «تنگم» به سر می برند.
افزایش تعداد کلاهبردارانی که با ادعای حضور در آشوبهای خیابانی ایران در سال 88 به دنبال دریافت پناهندگی از کشورهای اروپایی و آمریکا بودند، سبب شده تا غربی ها هم دیگر نسبت به این ادعاها واکنشی نشان ندهند؛ تا جایی که دولت انگلستان اعلام کرده که به زودی اکثر این افراد را اخراج خواهد کرد.
چندی پیش هم یک بلاگر ساکن آمریکا مطلب جالبی را درباره علت حضور خود در تجمعات جریان سبز علیه جمهوری اسلامی ایران در این کشور بیان کرد که نشان می داد گرفتن پذیرش اقامت در کشورهای غربی، اصلی ترین علت مطرح کردن ادعاهایی علیه جمهوری اسلامی ایران است.
نویسنده وبلاگ «نسوان معلقه» در این زمینه نوشته بود: گرین موومنت (جنبش سبز) خیلی چیز خوبی است؛ خاصه اگر دستاویز گرین کارت (کارت اقامت دائم در آمریکا) گرفتن هم بشود. برای همین هم سال گذشته هر وقت تجمعی بود، ما هم می رفتیم، یک دستبند سبز هم به مچ دستمون بسته بودیم. بعد یکی از بچه هایی که کهنه کار سیاسی است، هی ازمون توی زوایای مختلف عکس گرفت. بعد هم به ما یک وکیل خوب معرفی کرد. وقتی تلفنی با وکیل حرف زدیم گفت که «فقط موارد واقعی را قبول می کند» و ما توی دلمون به این کهنه کار سیاسی فحش دادیم که مگه ما را از قبل معرفی نکرده بودی که چقدر واقعی هستیم. بعد این دوست ما گفت بچه جان، خام هستی دیگه، حالا کو تا پخته شی؟ کهنه کار شی؟ و گفت این وکیل باید اینجوری بگه وگرنه دفتر وکالتش را پلمب می کنن؛ خودش می دونه، کار بلده. خلاصه ما با این وکیل خوب یک سناریوی خوبتر نوشتیم و تمرین کردیم و آخر سر هم با یک سری عکس واقعی از یک صحنه جعلی و این وکیل کاربلد رفتیم اداره مهاجرت و در همان اولین جلسه پناهندگی گرفتیم. خدائیش وکیلش خیلی خوب بود، اینقدر که هیچ کس از ما نپرسید شما که با پای خودتون و با ویزا اومدید توی این کشور، چی شد یک دفعه در معرض خطر قرار گرفتید و باید بهتون پناهندگی بدیم؟ شماها که هنوز با دولت مکرم جمهوری اسلامی ایران مراودات مالی دارید، پناهندگی می خواهید چی کار؟ شماها که با پاسپورت آمریکایی تا ترکیه می روید، بعد با پاسپورت ایرانی می روید به مامان و بابا سر می زنید، پناهندگی دیگه چه صیغه ایه؟
چندی قبل یکی از کاربران فیس بوک نوشته بود ما که وابستگی خودمان را به آمریکا و اسرائیل نفی می کنیم در مقابل این سؤال چه پاسخی داریم که تنها راه اعتماد اداره مهاجرت آمریکا به ما، اثبات همراهی ما با جنبش سبز است؟! من که از اینهمه تحقیر خجالت می کشم. خدا کند فک وفامیلمان در ایران متوجه نشوند که ما در اینجا به چه خواری و ذلتی افتاده ایم.

کیهان



کلمات کلیدی :
توهم قورباغه ها
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 3:36 عصر

توهم قورباغه ها ! (نکته)

آن شب، قورباغه ها دیرتر از شب های دیگر به آبگیر محل سکونت خود بازگشته بودند. گشت و گذار آنها در اطراف آبگیر به درازا کشیده بود و حالا خسته و کوفته، برای پریدن به درون برکه آماده می شدند. رئیس قورباغه ها، اما با نگرانی دستور توقف داد. او درون برکه دشمن خارجی دیده بود! قورباغه های دیگر هم با اشاره او متوجه حضور دشمن شدند. لشگریان دشمن در یک صف منظم که متراکم و سفید رنگ به نظر می رسید درون برکه موضع گرفته بودند. رئیس قورباغه ها، افراد تحت امر خود را به صف کرد، میمنه و میسره... و با دستور او حمله آغاز شد، قورباغه ها به درون برکه پریدند و صدای شالاپ و شلوپ آنها آرامش شبانه برکه را برهم زد. ساعتی بعد، فرمانده قورباغه ها دستور پایان عملیات را صادر کرد. دشمن به طور کامل از بین رفته و کمترین اثری از آن در برکه دیده نمی شد!.... قورباغه ها نمی دانستند و شاید هنوز هم نمی دانند که آنچه آن شب در برکه دیده بودند، عکس کهکشان شیری بود، با میلیاردها میلیارد ستاره بزرگتر از خورشید و میلیاردها منظومه عظیم تر از منظومه شمسی ما....
ماجرای برکناری وزیر اطلاعات از سوی رئیس جمهور و ابقای ایشان با حکم رهبر معظم انقلاب در طول عمر 32 ساله جمهوری اسلامی ایران نه اولین نمونه از این دست، بوده است و نه احتمالا آخرین آنها خواهد بود. در فاصله سی و چند ساله اخیر، بارها شاهد بوده ایم که رؤسای قوای سه گانه و از جمله رؤسای وقت قوه مجریه دست به اقداماتی زده و تصمیم هایی گرفته اند که رهبری انقلاب چه امام راحل(ره) و چه خلف حاضر ایشان به علت ناهمخوانی اینگونه تصمیم ها با مصالح عالیه نظام از انجام آن جلوگیری کرده اند و این چرخه بسیار طبیعی و تعریف شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران اگرچه گاهی از اوقات با تفسیر و تحلیل هایی از سوی این و آن روبرو بوده است ولی هیچ گاه کمترین خللی در حرکت پرشتاب نظام ایجاد نکرده و مخالفت با تصمیم فلان مسئول، مانع تقدیر رهبری از خدمات برجسته آنان و یا نادیده گرفتن آن خدمات از سوی مردم نبوده است و این روالی شناخته شده و خالی از ابهام در میان مردم و مسئولان است. به قول رهبر معظم انقلاب در بیانات روز شنبه ایشان؛ «ما که راجع به شخص قضاوت نمی کنیم؛ ما کار را، خط را، جهت گیری را ملاک و معیار قرار می دهیم. آنجایی که کار و خدمت و تلاش هست، حمایت ما هست، حمایت مردم هست. و بحمدالله امروز کار دارد انجام می گیرد. مسئولین دولتی هم حقاً و انصافاً دارند تلاش می کنند؛ هم اعضای دولت، هم بخصوص خود رئیس جمهور. اینها شب و روز ندارند؛ من می بینم، من از نزدیک شاهدم. اینها دائم مشغول کارند، مشغول خدمت و تلاشند. خب، اینها برای کشور خیلی با ارزش است.»
و در ادامه تاکید می فرمایند که ایشان بنای ورود به کارها و تصمیم های دولت را ندارند- دقیقا مانند حضرت امام(ره)- و می افزایند «مگر آنجایی که احساس کنم یک مصلحتی دارد تفویت می شود مثل این که در همین قضیه اخیر- وزارت اطلاعات- اینجوری بود. انسان احساس می کند یک مصلحت بزرگی دارد مورد غفلت قرار می گیرد. خب، انسان وارد می شود که جلوی این تفویت مصلحت را بگیرد. این مسئله مهمی نیست. نظائرش هم اتفاق می افتد. اما مخالفین، دشمنان بیرونی، تریبون دارهای بین المللی، بوق های تبلیغاتی، از همین مسئله استفاده می کنند برای اینکه فضای تبلیغاتی را شلوغ کنند».
ماجرای اخیر به همین سادگی بود. اتخاذ یک تصمیم نسنجیده از سوی رئیس جمهور و جلوگیری رهبری معظم انقلاب از انجام آن. اتفاقی که به قول آقا «آنچنان هم از اهمیت بالایی برخوردار نبود» و «نظائرش هم اتفاق می افتد».
بدیهی است جناب احمدی نژاد اگرچه رئیس جمهوری مکتبی، مردمی، پاکدست، ساده زیست، پرکار، شجاع و برخوردار از برخی خصوصیات ارزشی منحصربه فرد نیز هست ولی به یقین خود را معصوم و مبرای از خطا نمی داند- و نباید بداند- بنابراین، اگر این خطا در حد و اندازه یک تصمیم خلاف مصلحت نظام و خطرآفرین باشد - که مورد اخیر اینگونه بوده است- رئیس جمهور محترم به حکم عقل و شرع بایستی به خاطر پیشگیری و ممانعت از وقوع آن پیشانی شکر به آستان ربوبی سائیده و از ژرفای دل این موهبت الهی را پاس بدارد و اساساً، یکی از برکات حضور ولی فقیه بر بلندای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، هدایت به صراط مستقیم و نشان دادن «باید»ها و «نباید»ها برای رسیدن به قله های بلند رستگاری است. و از دیگر سو، همانگونه که رهبر معظم انقلاب تأکید داشته و دارند، مردم نیز خدمات شبانه روزی و خستگی ناپذیر رئیس جمهور منتخب خود را پاس می دارند و با تمکین ایشان به نظر لازم الاتباع رهبر بزرگوار خویش، خطای یاد شده را به حساب «خط» نمی گذارند، چرا که ویژگی های برجسته و بعضاً منحصر به فرد دکتر احمدی نژاد را به چشم دیده و حلاوت آن را به وضوح چشیده اند و اگر نسبت به حضور یک جریان انحرافی در کنار رئیس جمهور منتخب خود گلایه دارند، این گلایه در حمایت واقعی از رئیس جمهور ریشه دارد و برخاسته از نگرانی برای دولت ایشان است و پر واضح است که علی رغم این نگرانی و گلایه، از پشتیبانی رئیس جمهور منتخب خویش پا پس نمی کشند و عرصه را برای تاخت و تاز دشمنان بیرونی و دنباله های داخلی آنها خالی نمی گذارند.
این وجیزه اما، در پی واگویه نکته دیگری است و آن، این که طی چند روز گذشته، دشمنان بیرونی، همه توان تبلیغاتی و رسانه ای خود را به کار گرفته اند تا از «کاه» ماجرای یاد شده، «کوه» بسازند! و رخدادی بسیار معمولی را «چالشی بزرگ»! در نظام جمهوری اسلامی ایران قلمداد کنند! چرا...؟! آیا رخداداخیر، نشانه ای از ایجاد اختلال در حرکت پرشتاب ایران اسلامی در خود دارد؟! پاسخ منفی است، پس اینهمه جار و جنجال برای چیست؟ نگاهی به منطقه بیندازید. دیکتاتورهای دست نشانده آمریکا و اسرائیل در کشورهای اسلامی، یکی پس از دیگری به زباله دان تاریخ فرستاده می شوند، خیزش عظیم و برخاسته از باورهای اسلامی ملت های مسلمان امان قدرت های استکباری و عوامل منطقه ای آنها را بریده است. بن علی فرار را بر قرار ترجیح می دهد. مبارک به محاکمه کشیده می شود. علی عبدالله صالح دیکتاتور یمن در مقابل خروش بی وقفه مردم سر تسلیم فرود می آورد. نتانیاهو با درماندگی اعلام می کند که حضور خمینی[ره] را در تمامی خاورمیانه و آفریقا احساس می کند، پادشاه عربستان صدای شکستن استخوان های خود را به وضوح می شنود، بحرین، اردن، لیبی و ... همه جا، انقلاب اسلامی برخاسته از ایران است که حرف آخر را می زند...
حالا خودتان قضاوت کنید که آیا جنجال تبلیغاتی پر سر و صدای آمریکا و متحدانش به توهم قورباغه هایی که در صدر این مقال به آن اشاره شده بود شبیه نیست؟ مگر با شالاپ و شلوپ چند قورباغه می توان به جنگ کهکشان شیری رفت؟! به سروده خواجه شیراز؛
«ای مگس، عرصه سیمرغ نه جولانگه توست، عرض خود می بری» و به قول امام راحل(ره) «کذا و کذا...» یعنی زحمت ما هم نمی داری!
حسین شریعتمداری



کلمات کلیدی :
اجتهاد امام خامنه ای
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:58 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

پایگاه صالحات - به دنبال ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در خرداد ماه 1368 ، با الهام از رهنمود های آن حضرت و با درایت و هوشیاری خبرگان رهبری ، علی رغم میل باطنی حضرت آیة الله خامنه­ ای ، ایشان به مقام رهبری انقلاب اسلامی ایران انتخاب شدند . در جریان مذاکرات مجلس محترم خبرگان و پس از آن حقایق نا گفته بسیاری درباره ابعاد مختلف شخصیت علمی و عملی حضرت آیةالله خامنه ای (مدظله العالی) بر زبان یاوران و همراهان حضرت امام (ره) و خبرگان مردم جاری شد که در این مختصر  به برخی از این اظهار نظرها اشاره می کنیم :

لازم به تذکر است که اجتهاد حضرت آیة الله خامنه ای بارها مورد تأیید و تصریح حضرت امام  (ره) واقع شده بود .

مرحوم حجةالاسلام و المسلمین حاج سید احمد خمینی در بخشی از پیام خود به حضرت آیةالله خامنه ای پس از انتخاب ایشان به رهبری نظام اسلامی چنین آ وردند :

« حضرت امام (ره) بارها از جنابعالی به عنوان مجتهدی مسلّم و نیز بهترین فرد برای رهبری نظام اسلامیمان نام می بردند .»

آیة الله حاج سید حسن طاهری خرم آبادی نیز بعد از ارتحال حضرت امام (ره) در این باره چنین اظهار داشتند :

« امام مکرراً مجتهد بودن حضرت آیة الله خامنه ای را تصدیق کردند و با این تصدیقات ، راه برای خبرگان باز شد .... همچنین مرحوم آیة الله العظمی (شیخ مرتضی) حائری نیز در زمان حیات خود از تیزهوشی و اجتهاد آیة الله خامنه ای صحبت کرده و ایشان را اهل نظر دانسته اند . »

 

حضرت آیت الله حاج شیخ علی مشکینی (ره)

بسم الله الرحمن الرحیم Meshkini

بعد الحمد لله و الصلاة و السلام علی رسوله و آله

توضیح اینکه حضرت مستطاب آیت الله حاج سید علی خامنه ای «مدظله العالی» واجد مقام فقاهت و اجتهاد و قدرت استنباط احکام شرعیه که تصدی مقام معظم رهبری بدان نیازمند است می باشند ، چنانچه معظّم له حائز سایر شرایط ولایت امت و رهبری جامعه مسلمین نیز بنحو اوفی می باشند و این امر را خبرگان محترم رهبری از روی درایت و اطلاع خود و استفاده از بیانات و تأییدات رهبر عظیم الشأن راحل امام خمینی قدس الله سره در مواقع متعدده تأیید و تصویب نموده اند و لذا برای همه مسلمین جهان اعم از سنی و شیعه و بویژه روحانیت محترم و علماء عظام فریقین ایدهم الله تعالی ، و بر همه کسانیکه علاقه بدوام انقلاب اسلامی ایران و نفوذ و گسترش اسلام در جهان دارند و طالب امتثال اقیموا الدین و لاتتفرقوا هستند و میل به تحقق لیظهره علی الدین کله دارند واجب مؤکد شرعی و عقلی است معظّم له را بفقاهت و ولایت امر مسلمین بشناسند و بپذیرند توفیق همه پیروان قرآن مجید و مصلین الی القبله را از حضرت حق جل و علا خواستارم .

والسلام علینا و علی عباد الله الصالحین 15/5/1369

علی مشکینی  14/1/1411

1-F

 

 

حضرت آیة الله حاج شیخ محمّد فاضل لنکرانی (ره)

بسمه تعالی fazel_lankarani

در مورد مقام معظم رهبری حضرت آیة الله خامنه ای دامت برکاته اشعار می دارد که مقام شامخ علمی و اجتهاد و فقاهت معظّم له جای هیچگونه تردید نیست اینجانب با توجه به سابقه آشنائی دیرین با ایشان و اطلاع از مراتب تحصیلی اذعان به اجتهاد بنحو اطلاق وی دارم علاوه اشاره و بلکه تصریح امام عظیم الشأن قدس سره الشریف در موارد متعدد به صلاحیت و شایستگی رهبری ایشان دلیل عمده بر مقام اجتهاد معظّم له می باشد.

قم حوزه علمیه محمّد فاضل

7 محرم الحرام 1411 ه.ق - 8/5/1369

2-F

 

 

حضرت آیة الله حاج شیخ عبدالله جوادی آملی

بسمه تعالی شأنه العزیز Javadi

اجتهاد و عدالت آیة الله جناب آقای حاج سید علی خامنه ای دامت برکاته مورد تأیید می باشد . لازم است امت اسلامی ایدهم الله در تقویت رهبری معظّم له در بذل نفس و نفیس در هیچگونه نثار و ایثار دریغ نفرمایند ، لتکون کلمة الله هی العلیاء ، والسلام علی من اتبع الهدی .

جوادی آملی

30 ذیحجة الحرام 1410 - 1/5/1369

4-F

 

 

حضرت آیة الله حاج شیخ محمّد یزدی

بسمه تعالی yazdi_

حضرت آیة الله حاج سید علی خامنه ای رهبر انقلاب و جمهوری اسلامی ایران « دام ظله الشریف » فقیهی والامقام و مجتهدی عالی رتبه هستند که بر علوم مؤثر در استنباط ، تسلطی در حد بسیار بالا دارند زائد بر لغت و ادبیات و اصول و حدیث و تفسیر ، حتی در رجال و درایه که در استحکام فتوی نقشی بسزا دارد ، خود استاد و عالمی هستند و در استنباط و ردّ فروع بر اصول و فتوی مبانی محکمی دارند و در مسائل مستحدث و جدید مورد نیاز جامعه اسلامی با اطلاعات وسیع و نظرات دقیق فتاوای جالبی دارند . همین مزایا و دیگر فضائل علمی و اخلاقی ایشان ملاک انتخاب فقهای محترم و مجتهدشناسان اعضای محترم مجلس خبرگان بوده است . خداوندا تو شاهدی اگر ایشان در سمت و مقام و مسؤولیت سنگینی که به عهده دارند نبودند ، من به عنوان یک طلبه کوچک با اطلاع محدود خود همین شهادت را می دادم  .

محمّد یزدی  27/3/1369

6-F

 

 

حضرت آیة الله حاج شیخ محمّد مؤمن

بسمه تعالی MOMEN1

هنگام رأی گیری در مجلس خبرگان برای رهبری حضرت آیة الله خامنه ای دامت برکاته اجتهاد معظّم له با قیام بینه شرعیه نزد این جانب ثابت بود ولی بعداً بواسطه حضور در جلسات مباحثه فقهی شخصاً به اجتهاد ایشان پی بردم و اکنون شهادت میدهم که معظّم له مجتهدی عادل و جامع الشرایط می باشد .

محمّد مؤمن

12/ محرم الحرام / 1411 - 13/5/1369

5-F

 منبع: پایگاه صالحات



کلمات کلیدی :
نعمت امام
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 1:27 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

نعمت در لغت به معنای روزی، مال، بخشش ، نیکی، احسان، شادمانی، لذت و توانگری است.  هر یک از ما در نمازهای شبانه روزی خود بارها می گوییم:

صراط الذین انعمت علیهمخدایا مرا به راه کسانی که بدانان نعمت داده ای هدایت کن.

به راستی خداوند به چه کسانی نعمت داده است و راه آنان چه ویژگی هایی دارد؟  خداوند متعال در آیه ?? سوره نساء به این پرسش پاسخ داده است.

وَمَنْ یطِعِ اللَّهَ وَالرَّسُولَ فَأُولَئِکَ مَعَ الَّذِینَ أَنْعَمَ اللَّهُ عَلَیهِمْ مِنَ النَّبِیینَ وَالصِّدِّیقِینَ وَالشُّهَدَاءِ وَالصَّالِحِینَ وَحَسُنَ أُولَئِکَ رَفِیقًا«69»

و کسانی که از خدا و پیامبر اطاعت کنند در زمره کسانی خواهند بود که خدا بدیشان نعمت داده (یعنی) با پیامبران، صدیقان، شهیدان و صالحان اند و آنان چه خوب دوستان و همدمانی (برای هم) هستند.

بدین ترتیب خداوند در این آیه آنان را که مشمول نعمت او قرار گرفته اند، معرفی فرموده است.  بر طبق روایات متعدد، اهل بیت علیهم السلام و از جمله حضرت مهدی علیه السلام از مصادیق این آیه است و در زمره کسانی قرار دارد که خداوند آنها را ارجمند شمرده و بدان ها نعمت داده است.  این روایات در آثاربرخی از دانشمندان اهل سنت نیز آمده است. (نقل از کفایة الاثر ص ???)

بنابراین ، انسان همواره باید بکوشد تا گام در راه امام زمان علیه السلام نهد و در زمره کسانی قرار گیرد که با گام هایی استوار در مسیر او در حرکتند.

?? نکته درباره امام زمان علیه السلام ص ?? -



کلمات کلیدی :
اندکی مهلت ده
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:56 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

کجائید ای همه آنانکه دم از سنت رسول الله می زنید؟

آیا نمی شنوید صدای شکایت قرآن را زیر پای سربازان آل سعود؟

مگر نگفتید همین قرآن ما را بس است و علی علیه السلام را تنها گذاشتید و سفارش پیامبر عظیم الشأن اسلام را نادیده گرفتید و حدیث غدیر خم را به فراموشی سپردید!!!

امروز که چکمه پوشان آل سعود بحرین را نشانه رفته اند و مساجد خراب می کنند و قرآن را مورد اهانت خود قرار می دهند شما را با قرآن کاری نیست؟ مگر خود نگفتید قرآن ما را بس است پس چرا به دشمنان قرآن نگاه دوستانه می اندازید؟

مگر خداوند نفرموده دوست من را دوست بگیرید و دشمن من را دشمن بدارید؟

آیا میزان قرآن است یا شخصیت های دست نشانده و منحرف؟

و ما خوشحالیم و منتظر به وعده های خداوند در قرآن کریم:

 وَالْأَرْضِ ذَاتِ الصَّدْعِ(الطارق/12)
و سوگند به زمین پرشکاف (که گیاهان از آن سر برمی‌آورند)،


  إِنَّهُ لَقَوْلٌ فَصْلٌ(الطارق/13)
که این (قرآن) سخنی است که حق را از باطل جدا می‌کند،


  وَمَا هُوَ بِالْهَزْلِ(الطارق/14)
و هرگز شوخی نیست!


  إِنَّهُمْ یکِیدُونَ کَیدًا(الطارق/15)
آنها پیوسته حیله می‌کنند،


  وَأَکِیدُ کَیدًا(الطارق/16)
و من هم در برابر آنها چاره می‌کنم!


  فَمَهِّلِ الْکَافِرِینَ أَمْهِلْهُمْ رُوَیدًا(الطارق/17)
حال که چنین است کافران را (فقط) اندکی مهلت ده (تا سزای اعمالشان را ببینند)!

 



کلمات کلیدی :
بوسه
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 1:36 صبح

بوسه (گفت و شنود)

گفت: روزنامه ها و سایت های حامی فتنه 88 که با حمایت از موسوی و کروبی و خاتمی، به طور آشکار نقش ستاد رسانه ای آمریکا و اسرائیل و انگلیس را برعهده گرفته بودند، حالا زبان به ملامت اصولگرایان گشوده اند که «حالا دیدید مشایی چه کاره است»؟!
گفتم: اصولگرایان که از اول می دانستند او چه کاره است و شدیداً به وی اعتراض داشتند ولی همین رسانه ها در حالی که از اقدامات ضد آمریکایی دولت به شدت عصبانی بودند، از مشایی و باندش با همه توان حمایت می کردند.
گفت: خودشان را به فراموشی زده اند، یکی از حامیان فتنه در مقاله ای به آقای مصباح حمله کرده که چرا از دولت حمایت کرده ای؟
گفتم: آقای مصباح از کارهای خوب دولت حمایت کرده و به اشکالات آن، از جمله حضور باند مشایی نیز همیشه اعتراض داشته است ولی همین روزنامه ها و رسانه ها همصدا با نتانیاهو و شیمون پرز و اوباما و ملک عبدالله و بهایی ها و منافقین و... از سران فتنه حمایت می کردند و در مقابل جنایات آنها هم لام تا کام حرف نمی زدند!
گفت: یکی دیگر از حامیان فتنه، از اصولگرایانی که به باند مشایی اعتراض دارند با عنوان «توابین» یاد کرده است!
گفتم: «توابین» به حمایت از امام حسین(ع) با شمر و عمرسعد و ابن زیاد جنگیدند نه اینکه مانند حامیان فتنه به اردوگاه یزید بپیوندند.
گفت: چه عرض کنم؟! حامیان سینه چاک فتنه وقتی هم که می خواهند از آموزه های اسلامی مثال بیاورند، بد جوری به جدول می زنند!
گفتم: یارو از حج آمده بود پرسیدند از رمی جمره چه خبر؟! گفت خیلی سنگ به سر و کله ام خورد اما بالاخره بوسیدمش!!
..................
آمریکا: ائتلاف ضد ایرانی کاملا از هم پاشیده است (خبر ویژه)

شورای روابط خارجی آمریکا اعلام کرد ائتلاف ضد ایرانی آمریکا در جهان فروپاشیده است.
پایگاه اینترنتی شورای روابط خارجی آمریکا ضمن اذعان به از هم پاشیدگی ائتلاف ضدایرانی آمریکا پس از وقوع تحولات اخیر منطقه، نوشت: تلاش آمریکا برای تشکیل یک ائتلاف از رژیم های عربی علیه ایران به طور کامل با شکست روبرو شده زیرا مردم کشورهای عربی با رهبران کشورهای خود موافق نیستند.
این پایگاه می افزاید: صدور مجوز توسط دولت انتقالی مصر به کشتی های ایرانی برای عبور از کانال سوئز حاکی از آن است که روابط جدید ایران با دولت جدید مصر می تواند با روابط ایران با دولت پیشین حسنی مبارک متفاوت باشد و آنچه که ما در تونس، لیبی، مصر و یمن شاهد آن هستیم نیز در واقع تلاش برای عادی سازی روابط با ایران است.

 منبع: کیهان



کلمات کلیدی :


 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats