سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
مرگ بر امریکا بهترین دفاع
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 11:34 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

بالاخره تمایل به امریکا و رابطه با شیطان بزرگ نتیجه داد و امریکائیها که تا دیروز جرأت نداشتند نام حمله نظامی به ایران را بیاورند حالا براحتی از این کلمه استفاده می کنند. یعنی از نظر آنها ما مثل افغانستان و عراق هستیم!  براستی چرا در عرض این چند ماه دشمن اینقدر جسور شده؟

به خبری که فارس نیوز آورده توجه کنید:

پانتا: آمریکا ممکن است مجبور به استفاده از نیروی نظامی علیه ایران شود/ هیچ دوستی برای آمریکا بهتر از اسرائیل نیست

وزیر سابق دفاع آمریکا تصریح کرد: واشنگتن ممکن است مجبور شود برای پشتیبانی از سیاست تحریم‌ها و اعمال فشار علیه ایران از نیروی نظامی علیه تهران استفاده کند.

خبرگزاری فارس: پانتا: آمریکا ممکن است مجبور به استفاده از نیروی نظامی علیه ایران شود/ هیچ دوستی برای آمریکا بهتر از اسرائیل نیست


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی «جروزالم‌ پست»، «لئون پانتا» وزیر سابق دفاع و رئیس سابق «سیا» اعلام کرد در حالیکه آمریکا تحریم‌های بی‌سابقه‌ای علیه ایران تحمیل کرده است و به تهران اعمال فشار آورده است، بسیار محتمل است که برای پشتیبانی از سیاست خود مجبور به استفاده از نیروی نظامی شود.

پانتا این اظهارات را در سخنرانی برای حدود 600 نفر در یکصدمین نشست سالانه اتحادیه ضدافترا ایراد کرد و گفت که آمریکا باید در زمان مذاکره درباره برنامه هسته‌ای ایران شک و تردید خود را حفظ کند.

وی ادامه داد: عنصر کلیدی، رهبری عالی ایران است و بعید است که او غنی‌سازی اورانیوم را ترک کند. ما باید محکم بمانیم. باید استوار بمانیم.

رئیس سابق پنتاگون همچنین بر موضع آمریکا تأکید کرد که واشنگتن هیچ‌ دوست و هیچ همپیمانی بهتر از اسرائیل در جهان ندارد.

پانتا در خصوص منزوی شدن آمریکا در حین 10 سال اخیر جنگ آمریکا در افغانستان و عراق و تغییر قدرت در بین رهبران جهان ابراز نگرانی کرد و گفت: واقعیت این است که ما در یک جهان بسیار خطرناک به سر می‌بریم. ما همچنان با تهدیدات کره شمالی در حالیکه سلاح‌های هسته‌ای آزمایش می‌کند، روبرو هستیم. ما در خاورمیانه، بی‌ثباتی و آسیب‌پذیری داریم. همه اینها در زمانی در حال رخ دادن است که ما در معرض مشکلاتی در واشنگتن هستیم.

«چاک هیگل» وزیر دفاع کنونی آمریکا نیز در خصوص مذاکرات با ایران تصریح کرد: ما اهداف و نیات ایران را برای راه‌ حل‌های دیپلماتیک آزمایش می‌کنیم. وقتی در کنار شرکای خود با ایران تعامل می‌کنیم، ما درباره واقعیت در خاورمیانه آگاه هستیم. ایران حامی ترور است اما سیاست خارجی یک بازی حاصل جمع صفر نیست.

وی ادامه داد: تعامل، دلجویی یا مهار نیست. ما می‌دانیم که آنها چه هستند، ما می‌دانیم آنها به کدام مسیر می‌روند، ما آنها را دنبال نمی‌کنیم. رئیس‌جمهور اوباما به طور دائم روشن و واضح کرده است که حرف کافی نیست. عمل باید با کلام هماهنگ باشد.

وزیر دفاع آمریکا تصریح کرد که آمریکا به اسرائیل 6 بالگرد «V-22 اوسپری» می‌فروشد و همچنین چالش‌هایی که در مرزهای اسرائیل به واسطه بحران مصر و سوریه وجود دارد را درک می‌کند. حاشیه‌هایی برای اسرائیل وجود ندارد.

 



کلمات کلیدی : امریکا
فروشی نیست
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 1:46 صبح

مزاحم نشوید، فروشی نیست !  


1- این حکایت را پیش از این در ستون «گفت و شنود» کیهان دیده‌اید ولی برای وضوح بیشتر آنچه در یادداشت پیش روی آمده است، هیچ داستانی را گویاتر از آن نیافتیم و از آنجا که «حکایت همچنان باقی است»، اشاره دوباره به آن را خالی از فایده ندیدیم... و ماجرا، این که؛
می‌گویند در گذشته‌ای نه چندان دور، یکی از روستائیان، الاغ خود را به بازار مال‌فروشان آورده و به دلالی سپرد تا جار بزند که قصد فروش آن را دارد. دلال با حرارت جار می‌زد و به مشتریان از محسنات الاغ خبر می‌داد که؛ حیوانی انسان‌دوست! و اهل مدارا با همگان است! بار بر می‌دارد و آزار ندارد! و... الاغ اما، هر یک از مشتریان را که از روبرو می‌آمد، به شدت گاز می‌گرفت و اگر خریدار از پشت می‌آمد با لگد الاغ روبرو می‌شد. جماعتی که شاهد ماجرا بودند به روستایی گفتند؛ افسار الاغت را بگیر و به روستا برگرد! هیچ آدم عاقلی این الاغ را نمی‌خرد. روستایی در جواب گفت؛ الاغ را برای فروش نیاورده‌ام! فقط می‌خواستم همه مردم بدانند که من از دست این حیوان چموش چه می‌کشم تا اگر یک روز شنیدند که او را به قصد کشت زده و لت و پار کرده‌ام، به دفاع از او کمپین حمایت از حقوق حیوانات تشکیل ندهند و کمیته مربوطه در سازمان ملل متحد برای پی‌گیری علت سقط شدن این حیوان چموش «بازرس ویژه»! نفرستد و قطعنامه صادر نکند!
2- پس از نرمش اخیر دولت در مقابل آمریکا که در سفر رئیس جمهور محترم کشورمان به نیویورک و در جریان دور جدید مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه کشورهای 5+1 صورت پذیرفت، بسیاری از دولتمردان بر این باور بودند که برای حل و فصل مسائل فیمابین و پایان دادن به چالش 10‌ساله هسته‌ای، راهکار تازه‌ای یافته‌اند. مدعیان اصلاحات و گروه کارگزاران با ذوق‌زدگی از برداشته شدن قریب‌الوقوع تحریم‌ها خبر می‌دادند و به قول عبید زاکانی «مژدگانا که گربه عابد شد»! می‌سرودند و در همان حال زبان به ملامت کسانی گشودند که «آمریکا» را «غیر قابل اعتماد» معرفی می‌کردند. اصحاب فتنه در روزنامه‌های زنجیره‌ای از «شکسته شدن تابوی مذاکره با آمریکا»! خبر می‌دادند. سخنی از جنایات بی‌وقفه آمریکا علیه ملت مظلوم ایران در میان نبود و خیلی که همت! و جسارت! به خرج می‌دادند به دخالت آمریکا در کودتای 28 مرداد اشاره می‌کردند و بلافاصله به قضاوت می‌نشستند که آمریکایی‌ها خود به ناروا بودن آن دخالت اعتراف کرده‌اند! که این نیز، با انگیزه محکوم کردن آمریکا، صورت نمی‌پذیرفت، بلکه در خوشبینانه‌ترین حالت، به فراموشی سپردن و غفلت از انبوه جنایاتی بود که شیطان بزرگ طی سی و چند سال گذشته علیه نظام و مردم مظلوم ایران‌اسلامی مرتکب شده و هنوز هم مرتکب می‌شود. انگار آمریکا به ناگاه تغییر ماهیت داده و شرط حکیمانه امام راحلمان(ره) که «آمریکا باید از خرشیطان پیاده شود» تحقق یافته بود!
مسئول محترمی که پیش از این، در خطبه‌های نماز جمعه تهران - یادش به خیر! - به درستی معتقد بود «آمریکایی‌ها مثل گاو تحلیل می‌کنند» حالا نسخه مذاکره با آمریکا را می‌پیچید و بر این باور که خصومت‌های سی و چند ساله با رفق و مدارا قابل حل و فصل است. ایشان توضیح نمی‌دهد که اگر آمریکا تغییر ماهیت نداده است - که هیچ نشانه‌ای از این تغییر ماهیت احتمالی در دست نبوده و نیست - مذاکره با گاو چگونه امکان‌پذیر است؟! گاوی که به قول ابوعلی سینا، حکیم بلندآوازه جهان اسلام و ایران، «شاخ دارد و عقل ندارد»!
دولتمردان محترم - البته با نیت خیرخواهانه و مردم‌دوستانه - بر این باور بودند که همه مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌هاست و کلید حذف تحریم‌ها در دست آمریکاست! از این روی دوران مقابله با آمریکا را به سر آمده می‌دانستند. با این نگاه - بخوانید توهم - دستور جمع‌آوری تابلوها و بنرهایی صادر شد که از «بی‌صداقتی آمریکا» خبر می‌دادند و یا «صداقت آمریکا»! را قابل تردید معرفی می‌کردند. پیش از آن نیز ادعا شده بود که «حضرت امام(ره) هم با حذف شعار مرگ بر آمریکا موافق بودند»! و... این قصه سر دراز دارد!
3- حریف اما، تا بازگشت رئیس‌جمهور محترم کشورمان از نیویورک هم صبر نکرد و اوباما بلافاصله پس از مکالمه تلفنی با آقای روحانی، اعلام کرد که فشار تحریم‌ها، رئیس‌جمهور ایران را پای مذاکره کشانده است! وزارت خارجه آمریکا با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد «آمریکا دست به هیچ اقدامی نمی‌زند که نگرانی اسرائیل را در پی داشته باشد». همان روز، وندی شرمن، معاون وزیر خارجه و عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده آمریکا در گروه 1+5 در مصاحبه با خبرنگاران توضیح داد «اوباما با غنی‌سازی زیر 5 درصد در داخل خاک ایران موافقت نکرده است». رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه مشترک با نتانیاهو که به واشنگتن رفته بود، تصریح کرد که «گزینه نظامی علیه ایران هنوز هم روی میز است». خانم شرمن به سنا رفت و در نشست با سناتورهای عضو کمیته سیاست خارجی سنا، گفت ‌«هدف ما از اقدامات اعتمادساز، تضعیف موقعیت کنونی ایران و ایجاد اختلال در برنامه هسته‌ای این کشور است.» وندی شرمن در همین نشست و در پاسخ رابرت منندز با وقاحت می‌گوید «فریبکاری بخشی از DNA ایرانیان است». مقامات آمریکایی، از اوباما و دولتمردان بلندپایه دیگر گرفته تا نمایندگان کنگره و اندیشکده‌های استراتژیک این کشور تصریح می‌کنند که در مقابل نرمش ایران هیچ امتیازی نخواهند داد و نه فقط در نظام تحریم‌ها کمترین تغییری نمی‌دهند بلکه بعد از انجام اقدامات اعتمادساز از سوی ایران که پذیرش پروتکل‌ الحاقی، اجرای قطعنامه‌های شورای امنیت، اجازه دسترسی به تمامی مراکز مورد نظر آمریکا و... احتمالا - دقت کنید تاکید شده که احتمالا - تصویب تحریم‌های جدید علیه جمهوری اسلامی ایران را به تعویق می‌اندازند! و صدها نمونه دیگر که فهرست آن نیز به درازا می‌کشد. آیا این همه، دقیقا از همان واقعیت تلخ و صد البته درس‌آموز و هشداردهنده‌ای حکایت نمی‌کند که دیروز همراه با مستندات آن به تیتر اول روزنامه کیهان تبدیل شده بود «آمریکا در مقابل امتیاز نقد، وعده نسیه هم نمی‌دهد».
4- اکنون نوبت به دستاورد بزرگی می‌رسد که باز هم، مانند همیشه از نگاه حکیمانه و الهی رهبر معظم انقلاب به دست آمده است و آن کنار زدن هوشمندانه نقاب تزویری است که آمریکا با دروغ‌پردازی و توهم‌پراکنی بر چهره کشیده بود. یعنی بیرون آوردن همان دستکش مخملینی که برای پوشاندن دست چدنی به کار گرفته و پیش از این، حضرت آقا از آن خبر داده بودند. اگر یکی از مصادیق «نرمش قهرمانانه» را بهره‌گیری از یک «تاکتیک» با هدف رونمایی از هویت واقعی دشمن و کنار زدن نقاب از چهره زشت و پلید حریف تلقی کنیم، با جرات می‌توان گفت که رخدادهای چند هفته اخیر، یعنی نرمش دولت محترم- خواسته یا ناخواسته- و عکس‌العمل خصمانه و کینه‌توزانه آمریکا در پاسخ به نرمش یاد شده، تاکتیک هوشمندانه‌ای بوده است که با ضریب و درجه تاثیر بالا جواب داده است. تحرک دیپلماتیک هیئت ایران اسلامی در سفر نیویورک که تقدیر رهبر معظم انقلاب را در پی داشت و اعلام آمادگی هیئت برای پاسخگویی به سؤالات- بخوانید بهانه‌های- آمریکا، این انتظار منطقی و معقول را در افکار عمومی جهانیان و از جمله مردم شریف ایران پدید آورد که حریف بایستی در مقابل برخورد یاد شده واکنش مثبت از خود نشان داده و چنانچه در پی بهانه‌جویی نیست، به «همراهی» روی‌آورد. اما، آمریکا با افزودن بر غلظت دشمنی خود علیه ایران اسلامی و اتخاذ مواضعی به مراتب کینه‌توزانه‌تر از گذشته، نقاب تزویری را که بر چهره داشت و دستکش مخملینی را که به دست کشیده بود کنار زد و برای افکار عمومی جهانیان و برخی از مسئولان خوش‌خیال داخلی کمترین تردیدی باقی نگذاشت که مسائلی نظیر نگرانی از تسلیحاتی بودن برنامه هسته‌ای ایران، فقط بهانه‌ای برای اهداف خصمانه دیگر است و به قول «جرج فریدمن» مسئول مرکز راهبردی استراتفور «مشکل آمریکا با ایران، برنامه هسته‌ای این کشور نیست، مسئله اصلی آن است که ایران نشان داده است نه فقط بدون رابطه با آمریکا، بلکه در حال دشمنی با آن نیز می‌توان قدرتمندترین کشور منطقه در همه عرصه‌ها، از جمله نظامی، علمی و تکنولوژیک بود. ایران از این رهگذر به الگویی برای کشورهای منطقه تبدیل شده و بهار‌عربی- بخوانید انقلاب‌های اسلامی- را پدید آورده است».
حضرت آقا با این تدبیر حکیمانه که متاسفانه از سوی هیئت دیپلماتیک کشورمان به خوبی درک نشد و با اقدامات نابه‌جایی نظیر گفت‌وگوی تلفنی دکتر روحانی با اوباما و ملاقات طولانی‌مدت وزیر خارجه با جان کری- که دکتر ظریف صادقانه از آن خبر داد- و برخی اظهارات نسنجیده و دور از شأن و جایگاه مقتدرانه ایران اسلامی همراه بود، نقاب از چهره زشت و پلید آمریکای خونریز و جنایتکار برکشیدند و بر حقانیت ایران اسلامی که آمریکا را شیطان بزرگ و شعار مرگ بر آمریکا را پرچم برافراشته مقاومت می‌داند مهر تایید زدند و حریف را علی‌رغم آنهمه ادعای هوشمندی و سیاستمداری در دامی گرفتار کردند که خود پهن کرده بود. «ام‌یریدون کیداً، فالذین کفروا هم المکیدون... آیا مشرکان می‌خواهند کید و حیله‌ای به کار برند؟ آنان خود در این حیلت گرفتار آمده‌اند».
انتظار آن بوده و هست که دولت محترم در نگاه خوشبینانه خود نسبت به آمریکا تجدیدنظر کند و اصحاب فتنه و شماری از مدعیان اصلاحات که از القائات و ترفند اخیر برای فرو غلتاندن ایران اسلامی در چنبره فریب و غارتگر آمریکا نیز مانند فتنه آمریکایی- اسرائیلی 88 طرفی نبسته‌اند به‌خود آیند و مخصوصا از رئیس جمهور محترم انتظار می‌رود، اطراف خود را از جماعت یاد شده پالایش کند.


حسین شریعتمداری

منبع: کیهان



کلمات کلیدی : امریکا
تابلوهای ضد ایرانی
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:0 صبح

آمریکایی ها با تابلوهای ضد ایرانی چه کردند؟

بنابراین گزارش، همه هیاهوهای اطراف تابلوهای نصب شده در سطح شهر تهران، شاید از نگاه برخی سیاستمداران درگیر در بحث مذاکره با آمریکا بر خلاف مصالح فعلی کشور باشد،ولی این تنها شهر تهران نیست که تابلوهای ضدآمریکایی را در زمان مذاکره با طرف های غربی به خود دیده است.

در چند سال گذشته و همزمان با ورود محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور وقت ایران، دیوارهای نیویورک- شهر سازمان ملل که هر ساله تعداد زیادی از روسای جمهور دنیا در چهارچوب اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل در آن جمع می شوند- پذیرای تابلوهایی خاصی بود و نکته جالب توجه آنکه موضوع اصلی این بیلبورد ها چیزی جز ضدیت با ایران و رئیس جمهور وقت کشورمان نبود.

احمدی نژاد سوژه اصلی این تابلو ها بود ولی در کنار آن حمله به حق داشتن انرژی هسته ای و اسلام، موضوعاتی دیگری بود که در قالب همین طرح ها در سطح شهر نیویورک دیده می شد.

سوال از کسانی که برای جمع آوری این تابلو ها ( که در آن توهینی به فرد خاصی حتی رئیس جمهور آمریکا نیز نشده بود) اشتیاق دارند این است، که آیا طرف آمریکایی نیز با همین حساسیت نسبت به جمع آوری تابلوهای ضد ایرانی آنهم در زمان حضور رئیس جمهور ایران در این کشور اقدام کرده است و یا با بهانه آزادی بیان مانع برچیده شدن این تابلوهای توهین آمیز از سطح نیویورک شد؟

نگاهی به عکس تابلوهای نصب شده در سطح شهر نیویورک نشان می دهد که مطالب توهین آمیز خطاب به ملت ایران روزها بدون اعمال نظر دولتمردان آمریکا بر روی دیوارهای شهر خودنمایی می کند.


تابلو ضد اسلامی نصب شده توسط گروهی از صهیونیست ها در مترو نیویورک


 



پوستر طراحی شده ضد ایرانی با موضوع اعدام و سنگسار در ایران


 
 


تابلو ضد ایرانی با محوریت تخریب رئیس جمهور وقت ایران


 


تابلو ضد ایرانی نصب شده در یکی از معابر عمومی شهر نیویورک

 

  
نکته جالب توجه اینکه همه این تصاویر درست در زمانی بر روی دیوارهای شهرهای آمریکا نقش بسته بود که ایران درگیر مذاکره با 5+1 ( که آمریکا نیز جزو آن محسوب می شود) بود.

جالب تر اینکه اکثر این تابلو ها توسط یک جنبش به اصطلاح مردمی با عنوان «گروه اتحاد علیه ایران هسته ای» طراحی و نصب شده است ولی مسئولان آمریکا هیچگاه تابلوهای این گروه را حتی در کوران مذاکرات هسته، سانسور و یا توقیف نکرده بودند.

بدون شک تحمل کردن یک طرح تبلیغاتی و بدون محتوای توهین آمیز می تواند آزمون بزرگی برای کسانی باشد که «تحمل مخالف» یکی از شعارهای اصلی آنان بوده است.

منبع: مشرق نیوز



کلمات کلیدی : امریکا
هجمه و تهدید رییس جمهور
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 1:28 عصر
هجمه و تهدید رییس جمهور توسط افراطی ها اوج گرفت؛
تلاش برای خوانش رای 18 میلیونی، با قرائت چند هزار افراطی/ به جای داستان سرایی، موضع گیری کنید!/ بی تفاوتی به خواسته هایمان برای دولت تبعات ناگواری دارد؛ روحانی منتظریم!

گروه سیاسی- رجانیوز: از همان ساعات اولیه بعد از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و قطعی شدن پیروزی دکتر حسن روحانی، تعدادی از هواداران  وی در خیابان ها به ابراز شادمانی پرداختند اما سر دادن برخی شعارهای افراطی توسط آنها منجر شد تا پیش بینی شود یکی از اصلی ترین چالش های رییس جمهور جدید نوع مواجهه اش با اقلیتی افراطی خواهد بود که رای مردم به رییس جمهور جدید را به یک رای «سیاسی» تفسیر کرده اند و مصمم هستند تا خوانش دروغ خود از رای هجده میلیونی مردم را به جامعه و خصوصا دولت جدید تحمیل کنند.

به گزارش رجانیوز، در همین راستا در حالی که کمتر از سه ماه از آغاز بکار آقای روحانی به عنوان رییس جمهور جدید می گذرد، سیل تازه ای از هجمه های افراطیون اصلاح طلب که از ابراز اتصال خود به طیف های ضدانقلاب ابایی ندارند، به وی آغاز شده چنانکه نگاهی به رسانه های مجازی و مکتوب اصلاح طلبان نشان می دهد، به بهانه ماجراجویی و جنجال دختران یکی از سران فتنه که اصل خبر نیز مورد تکذیب مسئولان امنیتی دولت جدید قرار گرفت، حمله این اقلیت افراطی که خود را همه کاره دولت جدید تصور می کند، به رئیس جمهور شدت گرفته است.


در این راستا، یکی از سایت های اپوزیسیون که از لندن مدیریت می شود، با انتشار بیانیه ای که آن را بیانیه شورای هماهنگی راه سبز خوانده است، از سکوت رییس جمهور و دولت جدید نسبت به این مساله ابراز نارضایتی کرده  و نه حل مشکلات معیشتی مردم، بلکه محکوم کردن این موضوع را  محوری ترین خواسته رای دهندگان به دولت جدید دانسته است:

روحانی این واقعه را محکوم کند و نشان دهد به وعده های انتخاباتی اش وفادار است!


«محکوم کردنِ سیلی نواختن و هتک حرمت دختران کسی که در سال‌های اخیر مورد وقیحانه‌ترین تهمت‌ها بوده است و رفع ظلم و اعاده کرامت از آنها، خواسته محوری کسانی است که در 24 خرداد به رییس‌جمهور محترم رای داده‌اند. بی تفاوتی نسبت به این عمل غیر قابل توجیه، تنها یک پیام دارد و آن اینکه «در بر همان پاشنه سابق می‌چرخد.»

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است:

«اینک انتظار از جناب آقای روحانی این است که ضمن محکوم کردن قاطع این رخداد زشت که در دوره تصدی رسمی ایشان واقع شده و دلجویی از دختران میرحسین و رهنورد، برنامه‌های خود برای استقرار حکومت قانون و رفع این غده را شفاف با مردم مطرح کند و نشان دهد که به وعده‌های انتخاباتی خود وفادار است ... اینجا یکی از نقاط عطفی است که تفاوت معنایی دولت ملی را با دولت پیشین آشکار می سازد.»

 

به جای داستان سرایی، موضع گیری شود!


اردشیر امیر ارجمند مشاور ارشد میرحسین موسوی نیز که مدتی است از کشور فرار کرده و با محافل فرانسوی ارتباط خوبی دارد، در گفتگو با رادیو دویچه وله ضمن حمله به مسئولان امنیتی دولت جدید گفت: «این ادامه برخوردهای کلیشه ای است که ما در این سال ها شاهدش بودیم. اگر اتفاقی می افتد به جای اینکه مسوولانه اشتباه بازگو و عذرخواهی شود شروع می کنند به داستان سرایی.»

وی ادامه داد: «نکته اول اینکه به جای اینکه داستان سرایی کنند بهتر بود در همان وهله اول عذرخواهی می کردند یا اینکه حداقل می گفتند که ما پرونده را مورد بررسی قرار می دهیم. نکته دوم آن که انتظاری که از اقای علوی می رود این است که به هر حال بعد از تغییراتی که در جامعه و کشور صورت گرفته، این تغییرات در وزارت اطلاعات هم مشاهده شود و برخوردها منصفانه و مطابق با منافع ملی باشد. و اجازه داده نشود اگر خطایی هم انجام شده این گونه توجیه شود. همه منتظرند که وزارت اطلاعات و آقای روحانی و دولت نسبت به این عمل ناشایست موضع گیری کنند.»

 

رای ما مشروط و با شعار یا حسین، میر حسین بوده ولی متاسفانه شما (روحانی) حرفی نمی زنید!

در این باره سیدعلی محمد دستغیب نیز که مواضع افراطی وی طی سالهای اخیر موجب شهرتش شده است، در جمع تعدادی از اصلاح طلبان استان فارس در سخنانی تهدید آمیز خطاب به رییس جمهور گفته است:


«جناب آقاى روحانى! مردم که به شما رأى دادند و با شعار «یا حسین میر حسین» پاى صندوق آمدند؛ یعنى ما به خاطر او به شما رأى مى‌دهیم ولى متأسفانه شما حرفى نمى‌زنید... جناب حجة السلام والمسلمین آقاى دکتر حسن روحانى، رئیس جمهور محترم جمهورى اسلامى ایران! بنده و دیگران ـ طبق آنچه از شعارهایشان استفاده کردیم ـ به شما رأى مشروط دادیم. شرطمان هم اول از همه این بود که سعى کنید زندانیان سیاسى را آزاد کنید، به خصوص حصر آقاى موسوى و کروبى را بردارید.»

 

روحانی فراموش نکند ...

 عبدا الله نوری یکی از چهره های شاخص تندروی اصلاح طلب نیز در دیدار هفته گذشته خود با فرزندان کروبی، تلویحا برای دولت جدید تعیین تکلیف کرده و گرفته است: «مجددا بر این موضوع و این پیشنهاد تاکید می کنم، جناب آقای روحانی و دولت محترم فراموش نکنند که پایگاه رأی و بدنه ی اجتماعی حامی شان اغلب کسانی بودند که از بی قانونی و تضییع حقوق شهروندی و تنگ نظری ها به ستوه آمدند و با امید رهایی از این وضعیت راهی متفاوت را برگزیدند. معتقد هستم یکی از خواست های اکثریت مردم در انتخابات اخیر ریاست جمهوری، تغییر فضای امنیتی و احیای حقوق شهروندی و مدنی تک تک شهروندان از دولت تدبیر و امید بوده و هست.»

 

بی تفاوتی به خواسته هایمان برای دولت تبعات ناگواری دارد؛ روحانی منتظریم!


و نهایتا باید به یادداشت اخیر روزنامه اعتماد اشاره کرد، یادداشتی که نویسنده آن با اشاره به وقایع اخیر نوشته است: «نیازی نیست خیلی گوش تیز کنیم تا صدای نارضایتی برخی حامیان دولت روحانی را بشنویم. این روزها در محافل و جمع‌های دوستانه پچ‌پچ‌های درگوشی و گلایه‌های جدی از برخی رفتارها، بی‌تفاوتی‌ها، انتصاب‌ها و بی‌توجهی‌های دولت جدید شنیده می‌شود. اصلا خیلی لازم نیست راه دوری برویم. در همین فیس بوک هم (که تبدیل به نبض جامعه مدنی شده) می‌بینیم که حامیان پرشور دولت گاهی اوقات دچار سرخوردگی شده و زمزمه نارضایتی سر می‌دهند.»


نویسنده یادداشت این روزنامه زنجیره ای در ادامه با تهدید روحانی می نویسد:

«به هرحال به صورت طبیعی شهروندان تحول‌خواه، دانشجویان و حامیان راسخ روحانی تا مدت زمانی به دیده تساهل با اتفاقات برخورد کرده و اجازه می‌دهند دولت کارش را به سلیقه خودش پیش ببرد اما از یک نقطه‌یی به بعد کاسه صبر لبریز شده و ممکن است حمایت و پشتیبانی جای خود را به اعتراض و گلایه دهد. این زمزمه‌های پنهانی که هر روز از گوشه و کنار بیشتر شنیده می‌شود احتمالا تا چند وقت دیگر عمومی‌تر بیان شده و سمت و سوی شدیدتری پیدا کند. بی‌تفاوتی به خواست‌ها و انتظارات بنفش پوشان حامی روحانی فاصله‌یی ایجاد می‌کند که در ادامه راه، تبعات ناگواری برای دولت تدبیر و امید خواهد داشت. در نتیجه دولتمردان با همه تلاشی که در پیگیری خط اعتدالی نشان می‌دهد یک جایی باید قاطعانه به حامیان خود پیام دهند: صدایتان را شنیدیم، در کنار شما هستیم و به عهد خود پایبندیم.

خلاصه آنکه خوب است دولت جدید توازن و تناسب را در اجرای سیاست متقاعدسازی و همراه‌سازی رعایت کرده و همانقدر که توجه دارد اصولگرایان و چهره‌های متنفذ رقیب را با قطار اعتدال همراه کند، مراقب سرنشینان این قطار هم باشد که پیاده نشوند. چه بسا پس از تشکرهای فراوان، به زودی این موج به راه بیفتد: روحانی منتظریم!»


به نظر می رسد همانطور که پیش بینی می شد، یکی از اصلی ترین چالش های دولت جدید در نوع مواجهه و تقابل با بخشی از هواداران افراطی اش رقم خورده است، افرادی که تا پیش از انتخابات ریاست جمهوری یازدهم بر ادعای مضحک تقلب در انتخابات دهم مصر بودند و حتی سخن از تحریم انتخابات می گفتند و زمانی که انتخاب رییس جمهور جدید با اختلاف 260 هزار رای را مشاهده کردند، سعی دارند با تحمیل خواسته های خود به دولت جدید، همه خواسته های 18 میلیون رای دهنده به آن را در مطالبات سیاسی افراطی تفسیر کنند و هم اینک نیز با چشم بستن بر مشکلات اقتصادی و عینی مردم، رفع حصر سران فتنه و موضع گیری مقامات رسمی کشور درباره مساله ای که از ریشه تکذیب شده را خواستار شده اند!

باید باز هم منتظر بود و دید آیا بلایی که افراطیون دوم خردادی بر سر محمد خاتمی آوردند، این بار بر سر رییس جمهور جدید نیز خواهند آورد یا خیر؟

منبع: رجانیوز



کلمات کلیدی : اصلاح طلبان
جنبش مرگ بر امریکا
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 1:17 صبح
در آستانه 13 آبان

جنبش پیشواز مرگ بر آمریکا آغاز شد

در آستانه 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار، سایت فرهنگ نیوز جنبش رسانه ای پیشواز مرگ بر آمریکا را آغاز نمود. به مناسبت این یوم الله از همه امت حزب الله دعوت می شود تا با پیوستن به این جنبش همگانی، انزجار خود را از رژیم مستبد، مستکبر و خونخوار آمریکا اعلام نمایند.

به گزارش فرهنگ نیوز، در روزهای اخیر انتشار اخباری از جمله "نظرسنجی برای رابطه با آمریکا" و "درخواست حذف مراسم 13 آبان و عدم شرکت دولتمردان در مراسمات این روز" توسط برخی روشنفکر نمایان، موجبات خوشحالی دشمنان همیشگی ملت ایران را فراهم آورده است.

لذا در آستانه 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار، سایت فرهنگ نیوز جنبش رسانه ای پیشواز مرگ بر آمریکا را آغاز نمود.

به مناسبت این یوم الله از همه امت حزب الله دعوت می شود تا با پیوستن به این جنبش همگانی، انزجار خود را از رژیم مستبد، مستکبر و خونخوار آمریکا اعلام نمایند.

لازم به ذکر است رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص شعار «مرگ بر آمریکا» فرموده اند: «دولت آمریکا در هیچ کشورى، میان هیچ ملتى، یک وجهه‌ى عمومى ندارد. «مرگ بر آمریکا» دیگر جزو شعارهاى اختصاصى ملت ایران نیست؛ در بسیارى از کشورها گفته میشود». (بیانات رهبر انقلاب در دیدار اساتید دانشگاه‌ها 1391/5/22)

علاقمندان جهت شرکت در این حرکت مردمی می توانند با تنظیم آهنگ پیشواز سرود «آمریکا آمریکا ننگ به نیرنگ تو...» بر روی تلفن همراه خود به این جنبش بپیوندند.

* کد پیشواز مشترکان همراه اول: (انتخاب این آهنگ پیشواز رایگان است)

-          جهت فعال سازی:  ارسال کد 32774 از طریق پیامک به شماره 8989 

-          جهت تغییر پیشواز:  ارسال کد 32774 به شماره 8989

- شما در عین حال می توانید از طریق شماره گیری  #22*111* و وراد کردن کد آهنگ (32774) از این سرویس بهره مند شوید.

آمریکا ننگ به نیرنگ تو همراه اول | دانلود فایل

* کد پیشواز مشترکان ایرانسل:

-          جهت فعال سازی:  ارسال کد  441629 از طریق پیامک به شماره 7575

-          جهت تغییر پیشواز: کد #441629*کدآهنگ موجود*6*777*  را شماره گیری نمایید

آمریکا ننگ به نیرنگ تو ایرانسل | دانلود فایل

 

سایت فرهنگ نیوز از کلیه مسئولین و فعالان رسانه ای دعوت می نماید تا با پیوستن به این طرح انزجار خود را از استکبار جهانی به سردمداری "شیطان بزرگ"، آمریکا به نمایش بگذارند.

همچنین از رسانه ها دعوت می شود با انتشار این فراخوان، از جنبش پیشواز مرگ بر آمریکا حمایت نمایند.

منبع: فرهنگ نیوز



کلمات کلیدی : امریکا
باربی انتحاری
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 10:59 عصر

باربی انتحاری هم روانه بازار شد!

باربی این بار در نقش سیاسی ظاهر شده و می‌کوشد با تمسخر ارزش‌های والای اسلامی، شهادت طلبی را به مثابه امری غیرمنطقی و منفور جلوه دهد.
باربی انتحاری و شهادت طلب که پس از فریاد الله اکبر با فشردن ضامن کمربند انفجاریش منفجر می‌شود؛ باربی انتحاری به طور غیرمستقیم تلاش می‌کند تا مسلمانان را به دارندگان عروسک باربی خشونت طلب معرفی کند.

دقت در پدیده عروسک باربی و تاثیرگذاری آن در طول بیش از نیم قرن هر انسان خردمندی را به تامل وامی دارد که چگونه یک عروسک می‌تواند این همه تاثیرات مخرب فرهنگی، اجتماعی، روانی و.... داشته باشد و چه ماهرانه توانسته از غفلت میلیون‌ها انسان سوء استفاده کرده و در قلعه? ذهن آن‌ها خانه کند شاید به همین خاطر باشد که می‌توان عروسک‌های باربی را به اسب تروا تعبیر کرد.
منبع: موسسه جهانی سبطین



کلمات کلیدی : امریکا
قابل توجه ذوق زدگان
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 1:10 صبح

 

قابل توجه ذوق‌زدگان مذاکره و رابطه
آمریکا به متحدانش هم خیانت می‌کند ایران که جای خود دارد!

موضوع اعتماد به آمریکا مدتی است نقل محافل برخی جریانات سیاسی و رسانه‌های داخلی شده است. طرفداران این رویکرد می‌گویند نباید صداقت آمریکایی‌ها را به طور کلی نفی کرد و برای جلب اعتماد آنها باید حتی «مرگ بر آمریکا» هم نگفت.
افشای جاسوسی‌های بی‌سابقه آمریکا از کشورهای جهان اما نشان داد این کشور واقعاً قابل اعتماد نیست و باید به صداقت آنها با تردید جدی نگریست. نکته قابل توجه اینکه ایالات متحده آمریکا حتی به نزدیک‌ترین و کلیدی‌ترین متحدان خود نیز رحم نکرده و سال‌هاست از آنها و مردمانشان جاسوسی می‌کند. آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، کره جنوبی، ژاپن و... و اینک عربستان سعودی قربانیان اصلی و از مهمترین اهداف جاسوسی‌های آمریکا هستند. سؤال جدی که در این بین مطرح شده این است که وقتی آمریکا هیچ خط قرمزی را برای رسیدن به منافع غیرمشروع خود متصور نیست و در این بین حتی به نزدیک‌ترین متحدین خود هم رحم نمی‌کند، ایران چگونه می‌تواند سخن از صداقت آمریکا به میان آورد. با این تفاسیر لازم است دولتمردان محترم کشورمان فریب لبخندهای دیپلماتیک آمریکا را نخورده و به ماهیت واقعی آمریکا که دشمن قسم خورده اسلام و کشور است توجه ویژه‌ای داشته باشند.
ایالات متحده آمریکا نزدیک به 8 میلیارد تماس تلفنی در عربستان سعودی را شنود و ضبط کرده است.
در تازه‌ترین افشاگری صورت گرفته درباره جاسوسی‌های آمریکا از کشورهای مختلف جهان منابع خبری دیروز اعلام کردند، عربستان سعودی، ‌متحد کلیدی آمریکا نیز یکی از اصلی‌ترین اهداف جاسوسی کاخ سفید بوده است.
شبکه تلویزیونی «روسیا الیوم» با اعلام این خبر افزود، این بار سایت «کریپتوم» که در زمینه نقل و انتقال اسناد دولتی و اسناد مربوط به شرکت ها فعال است اسنادی را منتشر کرده که نشان می‌دهد آژانس امنیت ملی آمریکا (ان‌اس‌ای) حدود 8 میلیارد تماس تلفنی در عربستان سعودی را شنود کرده است.
پیش از این روزنامه‌های گاردین، لوموند، لس‌آنجلس تایمز و... اسنادی را که «ادوارد اسنودان» مأمور سابق سیا درباره جاسوسی آمریکا در اختیارشان قرار داده است منتشر کرده و ایالات متحده آمریکا را با حجم سنگین و بی‌سابقه‌ای از انتقادهای بین‌المللی مواجه ساختند. حتی کار به جایی کشید که بسیاری از قربانیان جاسوسی‌های آمریکا- که از قضا از متحدین نزدیک این کشور هستند- اعلام کردند در حال تهیه پیش‌نویس قطعنامه غیرالزام‌آوری در سازمان ملل هستند تا با استفاده از آن اقدامات غیرقانونی آمریکا را محکوم و مانع از تکرار آنها شوند. آمریکا مجموعاً 125 میلیارد تماس تلفنی را در جهان شنود کرده است.
با تشدید این فشارها روز دوشنبه باراک اوباما،‌ رئیس جمهور آمریکا که پیش از این از جاسوسی‌های انجام گرفته دفاع می‌کرد وعده داد، در «روش‌های» جمع‌آوری اطلاعات تجدید نظر کند.
وی بدون اینکه خود را ملزم به عذرخواهی کردن بداند گفت به آژانس‌های اطلاعاتی دستور داده در شیوه جمع‌آوری اطلاعات بازنگری کنند!
«جی کارنی»، سخنگوی کاخ سفید نیز در تازه‌ترین موضع‌گیری رسمی خود اظهارات اوباما را تکرار کرد و گفت احتمال دارد آژانس‌های اطلاعاتی آمریکا در شیوه جمع‌آوری اطلاعات تغییراتی اعمال کنند.
کارنی مدعی شد اقدامات صورت گرفته در آژانس امنیت ملی آمریکا براساس قانون «میهن‌پرستی» بوده، ‌اما می‌توان با اصلاح این قانون، گام‌هایی را در جهت افزایش نظارت و شفافیت برداشت.
نکته قابل توجه در اظهارات مقامات رسمی آمریکا این که، آنها خود را نسبت به توقف جاسوسی از مردم و رهبران کشورهای دنیا متعهد نمی‌دانند و تنها بر تغییر شیوه جاسوسی تأکید می‌کنند.
برخی مقامات آمریکایی حتی می‌گویند کشورهای دنیا باید از آنها ممنون هم باشند چرا که اقدام کاخ سفید در شنود مکالمات تلفنی آنها امنیتشان را تضمین می‌کند.
طبق اسنادی که «اسنودان» فاش کرده ماشین غول‌ پیکر جاسوسی آمریکا تلفن‌های 35 تن از رهبران کشورهای مختلف مثل صدر اعظم آلمان را هم شنود کرده‌اند. آلمان اعلام کرده در صورتی که اثبات شود دیپلمات‌های آمریکایی حاضر در برلین نیز در این رسوایی‌ها نقش داشته‌اند، آنها را از خاک آلمان اخراج می‌کند.
خبر دیگر اینکه، ‌پس از افشای اسناد تازه جاسوسی آمریکا و افزایش فشارهای بی‌سابقه جهانی به این کشور خبر می‌رسد، تلاش‌های کاخ سفید برای توقف این رسوایی‌ها به شکل افزایش تلاش‌ها برای بازگرداندن اسنودان به اوج خود رسیده است.
«جی کارنی» در این باره گفت همچنان بر استرداد اسنودان اصرار می‌کنند و به طور مرتب از مقامات روسی می‌خواهند وی را به آمریکا بازگرداند.
پیش از این خبرنگار گاردین که نخستین اسناد اسنودان را افشا کرد گفته بود، ‌این مأمور سابق سیا چنان اطلاعاتی دارد که می‌تواند با استفاده از آنها آمریکا را به زانو درآورد. اسنودان در حال حاضر در مسکو زندگی می‌کند و از روسیه پناهندگی موقت گرفته است.

کیهان

 



کلمات کلیدی : امریکااصلاح طلبان
دور از انتظار نبود
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 11:14 عصر
چرا اظهارات وندی شرمن دور از انتظار نبود؟
بررسی زمانبندی توهین امریکایی‎ها به مردم ایران؛ از"محور شرارت بوش" تا "فریبکاری ژنتیکی شرمن"/ نسبت مستقیم توهین آمریکایی با ادبیات انفعالی دولتمردان ایرانی

 گروه بین الملل - رجانیوز : یک هفته از اظهارات توهین آمیز وندی شرمن نسبت به ایرانیان می گذرد. در این بین تمام تحرکات دستگاه دیپلماسی کشور محدود به اظهارات دو جمله ای سخنگوی وزارت امور خارجه شد تا توهین بی سابقه این مقام آمریکایی تقریبا بدون واکنش بماند.

 به گزارش رجانیوز، ما اظهارات شرمن بار دیگر به خوبی الگوی رفتاری مقامات آمریکایی در مقابل ایران را به نمایش گذاشت.

الگویی که ناشی از خودبرتربینی مقامات آمریکایی در مواجهه با ایران است و اتفاقا تیم فعلی دستگاه دیپلماسی پیش از این و در زمان حضور در دولت خاتمی این رفتار توهین آمیز را تجربه کرده است.

در ژانویه سال 2002 میلادی بود که جورج بوش رئیس جمهور وقت ایالات متحده آمریکا در گزارش سالیانه خود به مجلسین و مردم آمریکا برای اولین بار از اصطلاح «محور شرارت» استفاده کرد و ایران ، عراق و کره شمالی را از اجزای اصلی این محور نامید.

در آن زمان که تنها چند ماهی از حملات تروریستی یازدهم سپتامبر به نیویورک و واشنگتن گذشته بود آمریکا و متحدانش توانسته بودند در مرحله اول مبارزه ای که آن را جنگ جهانی با تروریسم می خواندند؛ حکومت طالبان در افغانستان را سرنگون کنند و در گام بعدی در تدارک حمله به عراق بودند.

کنار هم گذاشتن ایران و عراق در محور شرارت، علاوه بر توهین به ملت ایران، عملا تهدید نظامی گسترده‌ای علیه ایران بود به این معنا که پس از حمله به عراق این نوبت ایران است که مورد حمله آمریکا قرار می گیرد.

از زمان رونالد ریگان هیچ رئیس جمهوری با این صراحت در مورد کشورهای دیگر و جنگ صحبت نکرده بود این در حالی بود که در داخل ایران پیش از سه سال از روی کار آمدن دولت خاتمی می گذشت و این دولت برای برقراری روابط با آمریکا پالس هایی را به کاخ سفید فرستاده.

اظهار تاسف خاتمی به علت گروگان گیری اعضا سفارت آمریکا در ایران در جریان محصاحبه با کریستین امانپور، اظهار همدردی دولت وی با آمریکا پس از انفجار برج های دوقلو ، کمک اطلاعاتی دولت اصلاحات به آمریکا در جریان حمله به مواضع طالبان در افغانستان، ادبیات منفعلانه برخی مقامات دولت به ویژه رئیس جمهور درباره آمریکا در کنار اظهارنظر کارشناسان و چهره های سیاسی و رسانه های دوم خرداد درباره نزدیکی به آمریکا از جمله اقدامات دولت وقت برای نزدیکی با آمریکا بود.

البته پاسخ آمریکا به پالس های فرستاده شده قرار دادن ایران در محور شرارت و تهدید نظامی علیه جمهوری اسلامی بود. پاسخ توهین آمیزی که نشان داد آمریکا در برابر گام های عقب کشیده دولت وقت رویکرد تهاجمی گرفته و برای تخت فشار دادن ایران چند گام به جلو برداشته است. رویکردی که دو سال بعد در موضوع هسته ای نیز خود را نشان داد.

پس از فشار آمریکا به کشورهای انگلیس، فرانسه و آلمان برای محدود کردن فعالیت های هسته ای ایران که با عقب نشینی تیم مذاکره کننده وقت، تصویب توافقنامه تهران و تعلیق فعالیت های هسته ای را به همراه داشت، آمریکایی ها گام های تهاجمی خود را با شتاب بیشتری برداشتند و با تهدید نظامی ایران، خواهان تعطیلی کامل فعالیت های هسته ای ایران شدند.

مقامات آمریکایی در این برهه زمانی علی رغم گام های "اعتمادساز" ایران، عبارت تهدیدآمیز "همه گزینه ها روی میز است" را وضع کردند.

حال و پس از مذاکرات ژنو و علی رغم گام های "نابجا" دولت برای نزدیکی به آمریکا، وندی شرمن، نماینده آمریکا در مذاکرات هسته ای ، در توهین آشکار به مقامات و مردم ایران گفته است: "ما می‌دانیم که فریب کاری جزیی از دی. ان. ای. [ایرانیان] است."

این در حالی بود که در چند ماه اخیر دستگاه دیپلماسی لحن و ورویکرد "مصالحه جویانه" با آمریکا را در دستور کار قرار داده است.

البته پیش از این، باراک اوباما سه روز پس از مکالمه تلفنی با آقای روحانی صراحتا لفظ حمله نظامی را به کار برد و گفته بود : "حمله نظامی" علیه ایران همچنان روی میز است.

این در حالی بود که سالها مقامات کاخ سفید به صورت مستقیم از لفظ حمله نظامی علیه ایران استفاده نمی کردند.

این در حالی است که الگوی رفتاری مقامات آمریکایی در مواجهه با ایران در دیپلماسی این کشور نیز خود را نشان داده است. تاکید کنگره بر افزایش تحریم ها علیه ایران و رفتار مغرورانه نماینده آمریکا در مذاکرات هسته ای اخیر برگرفته از الگوی رفتاری آمریکا علیه ایران است.

به عقیده کارشناسان دولت ایران با هر قدم عقب نشینی، مقامات آمریکایی را برای دستیابی به امتیازات بیشتر "جسورتر" و با به کارگیری "ادبیات انفعالی" آنها را برای به کارگیری لحن "گزنده تر" ترغیب می کند. چرا که آمریکایی ها رفتار و ادبیات ایران در مذاکرات را تابعی از فشارهای خود تعریف می کنند و در حال حاضر که گمان می کنند بر اثر فشار تحریم ها ایران حاضر به امتیازدهی شده است، برای کسب امتیازات بیشتر "تحریم و تهدید" را بیشتر به کار می برند.

منبع: رجانیوز



کلمات کلیدی : امریکا
دختران موسوی
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 1:8 عصر

 

رفتار و حرکت‌های غیر‌عادی دختران موسوی با هدف فضاسازی رسانه‌ای/حمله ور شدن به ماموران زن!

یک منبع آگاه گفت: در جریان دیدار دختران موسوی با پدر و مادرشان که پیش از این نیز مسبوق به سابقه بوده است، ماموران زن حاضر در محل با رفتار و حرکت های غیر عادی مواجه شده اند.

رافت قضایی و دیدار فرزندان موسوی با پدر و مادر در روز عید غدیر

به گزارش باشگاه خبرنگاران، با توجه به رافت سیستم قضایی در ترتیب دادن ملاقات میان فرزندان موسوی با پدر و مادر خود، صبح پنجشنبه همزمان با عید غدیر دختران موسوی و رهنورد اجازه دیدار با پدر و مادر خود را یافتند.

حمله ور شدن به سوی ماموران زن!

بر همین اساس، یک منبع آگاه به خبرگزاری فارس گفت، در حین دیدار صبح پنجشنبه، دختران موسوی و رهنورد با انجام رفتار و حرکات غیر عادی با ماموران زن حاضر در محل درگیر و به سوی آنها حمله ور شدند.

فضا سازی رسانه ای برای فشار بر مسئولان امنیتی و قضایی و بودن در کورس خبری

این منبع آگاه افزود: به نظر می رسید این امر کاملا به صورت عمدی و سازمان یافته انجام شده تا آنها امکان فضاسازی رسانه ای برای فشار بر مسئولان امنیتی و قضایی را پیدا کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران نکته مهم در این میان این است که ظاهرا فرزندان موسوی از اینکه مدتی است فقط تحرکات خانواده کروبی در سرخط خبرها قرار دارد به شدت عصبی هستند و به همین منظور تلاش کرده اند با حاشیه سازی و ایجاد درگیری توجهات را به سمت خود جلب کنند تا بتوانند در بورس و کورس خبری حضور یابند. 

به نظر می رسد یکی دیگر از دلایل رفتار پرخاشگرانه این افراد این بوده است که به فضاسازی برخی محافل ضد انقلاب در این باره که در روز عید غدیر اتفاق ویژه ای خواهد افتاد، دل بسته بودند و اکنون بی اعتنایی مردم و مسئولان به این جوسازی ها آنها را کاملا عصبی کرده است.

ارتباط با گزارش ضد ایرانی احمد شهید 

این منبع آگاه احتمال داد انجام این تحرکات همزمان با گزارش مغرضانه احمد شهید علیه ایران آغاز یک حرکت هماهنگ داخلی و خارجی برای هجمه به نظام باشد.

باشگاه خبرنگاران

 



کلمات کلیدی : فتنه گران


 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats