سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
جیب برها
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 2:56 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

شما جیب ما را نزنید مخالفت با جمهوری اسلامی پیشکش! (خبر ویژه)

شبکه های تلویزیونی ضدانقلاب از زور بی مخاطبی به جان هم افتاده و گوشه هایی از زد و بندهای یکدیگر را فاش می کنند.
سایت ضدانقلابی «کدوم» با انتشار گزارشی نوشت: تعداد شبکه های تلویزیونی خارج از کشور یک رکورد جهانی محسوب می شود اما تمام آنها ضرر ده هستند. به عنوان مثال حمید شب خیز از پیشکسوتان تلویزیون های ایرانی در لس آنجلس که به عشقی بودن معروف است، ابتدا شبکه های «تلویزیون ایران» را افزایش داد اما با سقوط اقتصادی دوبی و همچنین سریال های محبوب تلویزیون جمهوری اسلامی، مجبور شد یکی از این شبکه ها را تعطیل کند. مخاطبان از خستگی و بیماری مفرط این مجری سابقا جذاب خسته شده بودند. برخی از منتقدان شب خیز، وی را عامل جمهوری اسلامی می دانند. یکی دیگر از شبکه های مخالف جمهوری اسلامی، شبکه تی آی (سابقا تپش) به مدیریت امیر قاسمی است که اگرچه برنامه ریزی خوبی داشت اما به علت بدهی های کلان و دعواهای حقوقی متعدد مجبور به توقف فعالیت (ورشکستگی) شد و با نام جدید «تی آی» به کار خود ادامه داد. 15 همکار این شبکه اکنون اخراج شده اند. قاسمی در سالهای اخیر درگیر دعواهای حقوقی با گوگوش شده است.
این سایت ضدانقلابی اضافه می کند: اخیرا بیگدلی مدیر شبکه «ایران زمین» در افشاگری خود گزارش کرد که شبکه «تی آی» شروع به پخش برنامه های ترویج مسیحیت در ایران توسط «بنی هین» کرده است. «بنی هین» که بیماران صعب العلاج را از طریق معجزه مسیحیت شفا می دهد! و پول جمع می کند، در آمریکا به کلاهبرداری متهم شده است و تلویزیون افشاگر «ایران زمین» با نشان دادن فیلم ویدئویی عقد قرارداد بین «بنی هین» و امیر قاسمی همکاری نزدیک «تی آی» و «بنی هین» را نشانه ادامه سیاستهای ناراست و متقلبانه «تی آی» و امیر قاسمی خواند.
گزارش پایگاه اینترنتی «کدوم» درباره شبکه کانال یک وابسته به شهرام همایون حاکی است: همایون دارای تمایلات سلطنت طلبانه است. او قبلا از حمایت 3600 طرفدار پرچم شیر و خورشید برخوردار بود اما تحرکات وی و از جمله پرچم مذکور باعث درگیری در تظاهرات حامیان جنبش سبز در آمریکا شد. او دوستان زیادی ندارد. اکثر رسانه ها و هنرمندان لس آنجلس از همایون و شبکه وی دوری می کنند و برخی نیز مانند تلویزیون «ایران زمین» و «آی پی ان» علنا و گاه «تی آی» و «امید ایران» (در لفافه) و برخی از هنرمندان و شخصیتها (در صحبتهای خصوصی) وی را به کلاهبرداری و مشکلات زیاد در زندگی شخصی (سفرهای متعدد به لاس وگاس و...) متهم می کنند. این شبکه علی رغم این مشی اولیه خود اکنون در فروش اجناس و حتی برگزاری و تبلیغ کنسرت های سالانه لاس وگاس (سال گذشته با همراهی تلویزیون ملی شهرام هاشمی نژاد) فعالیت می کند که این امر اخیرا مورد تمسخر ویدئوی طنزآمیز مهران مدیری قرار گرفت. همایون در واکنش به این ویدئو برای مدتی از اجرای برنامه کناره گیری کرد ولی پس از بازگشت با اعتراف به اینکه اکنون فقط کمتر از 500 نفر از 3600 حامی وی به او کمک مالی می کنند و شبکه اکنون 200 هزار دلار بدهی دارد، به نوعی به کاهش محبوبیت و مشکلات مالی شبکه اذعان کرد. منتقدین وی نظیر شبکه «ایران زمین» و «آی پی ان» معتقدند آقای همایون هرچند ماه یک بار با بهانه ای جدید طرفداران نظام سلطنتی را «می دوشد» و این بازی جدید اوست.
شبکه ماهواره ای دیگری که مورد بررسی پایگاه ضدانقلابی «کدوم» قرار گرفته، شبکه «امید ایران» است. این شبکه به مدیریت نادر رفیعی از پیشکسوتان تلویزیونی ایران در لس آنجلس و فرزند کارگردان معروف سینمای قدیم ایران فعالیت کرده، معمولا در مسایل سیاسی و یا مذهبی رویه اعتدال را حفظ می کند اگرچه اخیرا بواسطه مشکلات مادی تبلیغات ارتش و سازمان اطلاعات آمریکا ]سیا[ و برنامه های ترویج مسیحیت نیز در این شبکه پخش می شود.(!)

کیهان



کلمات کلیدی :
نخودکی
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 3:32 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

فرزند ایشان (شیخ حسنعلی اصفهانی ) نقل می کند :

پدرم ، در کلیه ساعات روز و شب، برای رفع حوائج حاجتمندان و درماندگان؛ آماده بودند.

روزی عرضه داشتم: خوبست برای مراجعه مردم وقتی مقرر شود.

فرمود:

« پسرم، لیس عند ربّنا صباح و لا مساء: آن کس که برای رضای خدا، به خلق خدمت می کند، نباید که وقتی معین کند. »

پدرم در ابتدای شبها پس از انجام فریضه، به نگارش پاسخ نامه ها و انجام خواسته های مراجعان مشغول و سپس مدتی به مطالعه می پرداختند. از نیمه های شب تا طلوع آفتاب به نماز و ذکر و نوافل و تعقیبات سرگرم بودند. پس از طلوع خورشید اندکی استراحت می فرمودند و بعد از آن تا ظهر به ملاقات و گفتگو با مراجعان و تهیه و ساخت دارو برای بیماران می نشستند و بالاخره عصرها برای تدریس به مدرسه میرفتند و پس از آن نیز به پاسخگوئی و رفع نیازمندی محتاجان و گرفتاران مشغول بودند و در تمام سال به تفاوت ایام و اختلاف احوال پس از طلوع آفتاب و یا ساعتی بعد از ظهر استراحتی کوتاه می فرمودند.

منبع: نشان از بی نشانها

برگرفته از وبلاگ:قرآن.امام.سیاست.ولایت



کلمات کلیدی :
خردمند کوتاه
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 3:31 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

پادشاهى چند پسر داشت ، ولى یکى از آنها کوتاه قد و لاغر اندام و بدقیافه بود، و دیگران همه قدبلند و زیبا روى بودند. شاه به او با نظر نفرت و خوارکننده مى نگریست ، و با چنان نگاهش ، او را تحقیر مى کرد.

آن پسر از روى هوش و بصیرت فهمید که چرا پدرش با نظر تحقیرآمیز به او مى نگرد، به پدر رو کرد و گفت :

اى پدر! کوتاه خردمند بهتر از نادان قد بلند است ، چنان نیست که هرکس ‍ قامت بلندتر داشته باشد، ارزش او بیشتر است ، چنانکه گوسفند پاکیزه است ، ولى فیل مردار بو گرفته مى باشد:

آن شنیدى که لاغرى دانا

 گفت بار به ابلهى فربه

 اسب تازى وگر ضعیف بود

 همچنان از طویله خر به

 شاه از سخن پسرش خندید و بزرگان دولت ، سخن او را پسندیدند، ولى برادران او، رنجیده خاطر شدند.

تا مرد سخن نگفته باشد

 عیب و هنرش نهفته باشد

 هر پیسه (35) گمان مبر نهالى (36)

 شاید که پلنگ خفته باشد

 اتفاقا در آن ایام سپاهى از دشمن براى جنگ با سپاه شاه فرا رسید. نخستین کسى که از سپاه شاه ، قهرمانانه به قلب لشگر دشمن زد، همین پسر کوتاه قد و بدقیافه بود، که با شجاعتى عالى ، چند نفر از سران دشمن را بر خاک هلاکت افکند، و سپس نزد پدر آمد و پس از احترام نزد پدر ایستاد و گفت :

اى که شخص منت حقیر نمود

 تا درشتى هنر نپندارى

 اسب لاغر میان ، به کار آید

 روز میدان نه گاو پروارى

 افراد سپاه دشمن بسیار، ول افراد سپاه پادشاه ، اندک بودند. هنگام شدت درگیرى ، گروهى از سپاه پادشاه پا به فرار گذاشتند، همان پسر قد کوتاه خطاب ته آنان نعره زد که : ((آهاى مردان ! بکوشید و یا جامه زنان بپوشید.))

همین نعره از دل برخاسته او، سواران را قوت بخشید، دل به دریا زدند و همه با هم بر دشمن حمله کردند و دشمن بر اثر حمله قهرمانانه آنها شکست خورد.

شاه سر و چشمان همان پسر زا بوسید و او را از نزدیکان خود نمود و هر روز با نظر بلند و با احترام خاص به او مى نگریست و سرانجام او را ولیعهد خود نمود.

برادران نسبت به او حسد ورزیدند، و زهر در غذایش ریختند تا به بخورانند و او را بکشند. خواهر آنها از پشت دریچه ، زهر ریختن آنها را دید، دریچه را محکم بر هم زد، پسر قد کوتاه با هوشیارى مخصوصى که داشت جریان را فهمید و بى درنگ دست از غذا کشید و گفت : ((محال است که هنرمندان بمیرند و بى هنران زنده بمانند و جاى آنها را بگیرند.))

کس نیابد به زیر سایه بوم (37)

 ور هماى (38) از جهان شود معدوم

 پدر از ماجرا باخبر شد، پسرانش را تنبیه کرد و هر کدام از آنها را به یکى از گوشه هاى کشورش فرستاد، و بخشى از اموالش را به آنها داد و آنها را از مرکز دور نمود تا آتش فتنه خاموش گردید و نزاع و دشمنى از میان رفت . چنانچه گفته اند: ((ده درویش در گلیمى بخسبند و دو پادشاه در اقلیمى (39) نگنجند.))

نیم نانى گر خورد مرد خدا

 بذل درویشان کند نیمى دگر

 ملک اقلمى بگیرد پادشاه

 همچنان در بند اقلیمى دگر

منبع: حکایتهای گلستان سعدی

 برگرفته از وبلاگ : قرآن.امام.سیاست.ولایت



کلمات کلیدی :
مایه هدایت
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 1:38 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

ذَلِکَ الْکِتَابُ لَا رَیبَ فِیهِ

آن ، کتاب با عظمتی است که شک در آن راه ندارد و مایه هدایت پرهیزکاران است.

علی بن ابراهیم قمی - در تفسیرش به سند خود - از ابی عبدالله علیه السلام ، «الکتاب» در این آیه را به حضرت علی علیه السلام تأویل کرده و افزوده است:

شکی دراو نیست ، او مایه هدایت پرهیزگاران است.(تفسیرقمی، ج1، ص 59)

مؤید این تأویل ، سخن خود حضرت وصی علیه اسلام است که تفسیر کاشف در ذیل آیه وَمَا یعْلَمُ تَأْوِیلَهُ إِلَّا اللَّهُ وَالرَّاسِخُونَ فِی الْعِلْمِ   آورده است:

قال الامام أمیرالمومنین علی علیه السلام : ذاک القرآن الصامت ، و أنا القرآن الناطق.(تفسیر کاشف ، ج 2 ،‌ص 14)

امام امیرمؤمنان  علی علیه السلام فرمود:

آن ، قرآن خاموش است و قران ناطق منم.

پرتوی از فضایل امیرالمومنین در قرآن ، ص 34



کلمات کلیدی :
شناختن
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 1:37 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

و نیز شناختن خود، موجب شوق به تحصیل کمالات و تهذیب اخلاق و باعث‏سعى در دفع «رذائل‏» (4) مى‏گردد، زیرا که آدمى بعد از آنکه حقیقت‏خود را شناخت ودانست که: حقیقت او «جوهرى‏» (5) است از «عالم ملکوت‏» ، (6) که به این عالم جسمانى‏آمده باشد، که به این فکر افتد که: چنین جوهرى شریف را عبث و بى‏فایده به این عالم‏نفرستاده‏اند، واین گوهر قیمتى را به بازیچه در صندوقچه بدن ننهاده‏اند، و بدین سبب‏در صدد تحصیل فوائد تعلق نفس به بدن بر مى‏آید، و خود را به تدریج‏به سر منزل‏شریفى که باید مى‏رساند. و گاه است که گوئى: من خود را شناخته‏ام، و به حقیقت‏خود رسیده‏ام.زنهار زنهار،که این نیست مگر از بى‏خبرى و بى‏خردى.عزیز من چنین شناختن را کلید سعادت‏نشاید، و این شناسائى ترا به جائى نرساند، که سایر حیوانات نیز با تو در این شناختن‏شریک‏اند، و آنها نیز خود را چنین شناسند.زیرا که: تو از ظاهر خود نشناسى مگر سر وروى و دست و پاى و چشم و گوش و پوست و گوشت، و از باطن خود ندانى مگر این‏قدر که چون گرسنه شوى غذا طلبى، و چون بر کسى خشمناک شوى در صدد انتقام‏برآئى، و چون شهوت بر تو غلبه کند مقاربت‏خواهش نمائى و امثال اینها، و همه‏حیوانات با تو در اینها برابرند. پس هرگاه حقیقت تو همین باشد از چه راه بر «سباع‏» (7) و «بهائم‏» (8) ، مفاخرت‏مى‏کنى؟ و به چه سبب خود را نیز از آنها بهتر مى‏دانى؟ و اگر تو همین باشى به چه سبب‏خداوند عالم ترا بر سایر مخلوقات ترجیح داده و فرموده: «و فضلناهم على کثیر ممن خلقنا تفضیلا» یعنى: «ما تفضیل دادیم فرزندان آدم را بر بسیارى از مخلوقات خود» (9) . و حال اینکه در این صفات و عوارض، بسیارى از حیوانات بر تو ترجیح دارند. پس باید که: حقیقت‏خود را طلب کنى تا خود چه چیزى، و چه کسى، و از کجاآمده‏اى، و به کجا خواهى رفت.و به این منزلگاه روزى چند به چه کار آمده‏اى، تو رابراى چه آفریده‏اند.و این اعضا و جوارح را به چه سبب به تو داده‏اند، و زمام قدرت واختیار را به چه جهت در کف تو نهاده‏اند. و بدانى که: سعادت تو چیست، و از چیست، و هلاکت تو چیست. و بدانى که: این صفات و ملکاتى که در تو جمع شده است‏بعضى از آنها صفات‏بهایم‏اند، و برخى صفات سباع و درندگان، و بعضى صفات شیاطین، و پاره‏اى صفات‏ملائکه و فرشتگان. و بشناسى که: کدام یک از این صفات، شایسته و سزاوار حقیقت تو است، و باعث‏نجات و سعادت تو، تا در استحکام آن بکوشى.و کدام یک عاریت‏اند و موجب خذلان‏و شقاوت، تا در ازاله آن سعى نمائى. و بالجمله آنچه در آغاز کار و ابتداى طلب، بر طلب سعادت و رستگارى لازم‏است آن است که: سعى در شناختن خود، و پى‏بردن به حقیقت‏خود نماید، که بدون آن‏به سر منزل مقصود نتوان رسید.

معراج السعادة ، باب اول ، فصل اول



کلمات کلیدی :
ادعا
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 1:37 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

حسن خزاز گفت: از امام رضا علیه السلام شنیدم که فرمود:

بعضی از کسانی که ادعای محبت و دوستی ما را دارند ، ضررشان برای شیعیان ما از دجال بیشتر است.

حسن گفت: عرض کردم؛ ای پسر رسول خدا صل الله علیه و آله به چه علت ؟

فرمود:

به خاطر دوستی شان با دشمنان ما و دشمنی شان با دوستان ما.  و هرگاه چنین شود ، حق و باطل به هم در آمیزد و امر مشتبه گردد و مؤمن از منافق بازشناخته نشود.

صفات الشیعة ، حدث 14 ، ص 35



کلمات کلیدی :
لبخند رسول
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 1:36 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

چهارده معصوم علیهم السلام چهارده دریای نور

روزی پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله ، به طرف آسمان نگاه می کرد، تبسمی نمود. شخصی به حضرت گفت :یا رسول الله ما دیدیم به سوی آسمان نگاه کردی و لبخندی بر لبانت نقش بست ، علت آن چه بود؟رسول خدا فرمود:- آری ! به آسمان نگاه می کردم ، دیدم دو فرشته به زمین آمدند تا پاداش ‍ عبادت شبانه روزی بنده با ایمانی را که هر روز در محل خود به عبادت و نماز مشغول می شد، بنویسند؛ ولی او را در محل نماز خود نیافتند. او در بستر بیماری افتاده بود.فرشتگان به سوی آسمان بالا رفتند و به خداوند متعال عرض کردند:ما طبق معمول برای نوشتن پاداش عبادت آن بنده با ایمان به محل نماز او رفتیم . ولی او را در محل نمازش نیافتیم ، زیرا در بستر بیماری آرمیده بود.خداوند به آن فرشتگان فرمود:تا او در بستر بیماری است ، پاداشی را که هر روز برای او هنگامی که در محل نماز و عبادتش بود، می نوشتید، بنویسید. بر من است که پاداش ‍ اعمال نیک او را تا آن هنگام که در بستر بیماری است ، برایش در نظر بگیرم .

داستانهای بحارانوار ، ج 1



کلمات کلیدی :
روی اره نشسته اند
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 11:20 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

ایرانی ها خوشحالند،آمریکایی ها روی اره نشسته اند (خبر ویژه)

خیزش مردم در سرزمین های اسلامی و عربی، موجب رضایت عمیق قلبی ایرانیان شده است.
روزنامه نیویورک تایمز نوشت: ایرانی ها با امید به این که تظاهرات فراگیر در کشورهای عربی راه ورود نیروهای اسلامگرا را به صحنه قدرت بگشاید، نسبت به رویدادهای تونس و مصر و یمن ابراز رضایت عمیق می کنند. کسانی چون آیت الله مصباح یزدی می گویند این اتفاقات از برکات انقلاب اسلامی است که ملت های منطقه مقابل حکومت های ظالم و وابسته می ایستند.
نشریه آلمانی دی ولت نیز در تحلیل اعتراضات اخیر کشورهای اسلامی یادآور شد: در این سوی مدیترانه (اروپا) با حسی دوگانه به نیل نگریسته می شود. غرب هنوز انقلاب ایران را در سال های 79-1978 خوب به خاطر دارد. در آن زمان افکار عمومی اروپا از سرنگونی شاه ابراز خوشحالی کرد اما اوضاع به نحو دیگری رقم خورد، تعجبی ندارد که دست اندرکاران سیاست خارجی در غرب وقتی صحبت رخدادهای مصر می شود ابتدا آه بلندی می کشند. مبارک در کنار اسرائیل قابل اعتماد ترین متحد غرب در خاورمیانه بود و لنگر ثبات محسوب می شد. و اکنون همه چیز به طور جدی دچار بی تعادلی شده است.
دی ولت اضاف کرد: بویژه آمریکایی ها در موقعیتی ناخوشایند هستند. باید بعد از انقلاب ایران خود را سرزنش می کردند که چرا رئیس جمهور جیمی کارتر در آخرهای دهه هفتاد اینقدر ساده اندیش بود که گذاشت شاه سقوط کند و کار دست روحانیون بیفتد. بعد وقتی در ابتدای دهه نود اسلام گرایان در انتخابات الجزایر برنده شدند غرب جانب حکومت را گرفت. از این رو امروز اغلب غرب را نیز برای جنگ داخلی الجزایر که جان حدود 100 هزار انسان را گرفت مقصر می دانند. بنابراین نه ایران و نه الجزایر مثال خوبی نیستند که غرب بر مبنای آنها بتواند در مقابل قیام مردم مصر موضع بگیرد. بویژه که معلوم نیست آیا سرنگونی مبارک اخوان المسلمین را سر قدرت خواهد آورد یا نه، اگرچه اینان در بین گروه های مخالف از همه بهتر سازماندهی شده هستند. از سویی آمریکا نمی خواهد چون کشوری جلوه کند که می گذارد بهترین متحد خود با وزش اولین باد مخالف سقوط کند- و کسی چه می داند، شاید حکومت ماند و آدم مجبور شد باز هم با فرعون قاهره همکاری کند- از سوی دیگر آمریکایی ها نمی خواهند خشم مردم را متوجه خود کنند و در تلاشند در فکر فردای بعد از سقوط احتمالی حکومت مصر هم باشند. راه رفتن روی لبه تیغ.

منبع: کیهان



کلمات کلیدی :
ابراز نگرانی
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 11:18 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

همذات پنداری با قاچاقچیان،تروریست ها و اشرار آدم کش (خبر ویژه)

دو تن از دست اندرکاران فتنه 88 همزمان با سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نسبت به اعدام قاچاقچیان و تروریست ها و عناصر محارب ابراز نگرانی کرده و آن را محکوم کردند.
گزارش رسانه های ضد انقلاب حاکی است موسوی روز دوشنبه به خانه کروبی رفت و با وی در حالی که اسدالله بیات هم حضور داشت دیدار کرد. براساس همین گزارش، موسوی و کروبی نسبت به اعدام ها و تعجیل در اجرای احکام بدون طی کامل مراحل دادرسی اعتراض کردند و گفتند فارغ از چند و چون اتهامات افراد و درستی یا نادرستی این اتهامات، حق قانونی و شرعی هر انسانی است که با طی مراحل دادرسی و قانونی بتواند از حقوق خود بهره مند شود».
در همین حال سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ضمن ابراز نگرانی نسبت به اعدام های اخیر از ایران خواست تا اعدام ها را متوقف کند. به گزارش خبرگزاری فرانسه، فیلیپ کرولی، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت، ایالات متحده «عمیقا نگران است که جمهوری اسلامی به نقض حقوق بشر در میان شهروندان ادامه دهد.
خاطرنشان می شود مجرمانی که طی چند ماه گذشته اعدام شده اند شامل قاچاقچیان بین المللی مواد مخدر، اشرار آدم کش، اعضای گروهک های تروریستی منافقین، ریگی و پژاک و تندر، و بعضا افرادی بودند که مرتکب جنایت و قتل نفس شده اند. درباره هرکدام از این عناصر اعدامی نیز روند طولانی دادرسی لحاظ شده و رسیدگی به برخی از این پرونده ها حتی بیش از 4-3 سال نیز به طول انجامیده است. با این اوصاف، دفاع همزمان دست اندرکاران ورشکسته فتنه و رژیم آمریکا از جنایتکاران مذکور قابل تامل است. اعدام دست اندرکاران اصلی فتنه، یکی از مطالبات بر زمین مانده ملت ایران از دستگاه قضایی است.

منبع: کیهان



کلمات کلیدی :
قیافه دیدنی
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 11:17 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

قیافه های دیدنی ! -نکته

چند هفته بعد از انتخابات 22 خردادماه 88 را به خاطر آورید. آنچه در داخل کشور جریان داشت، آشوب و بلوای فتنه گران بود که همه جا با مقابله مثال زدنی مردم روبرو می شد و نهایتا بعد از چند هفته و هنگامی که هویت وطن فروشانه سران فتنه برملا شد، کسانی که به توهم تقلب به خیابان ها آمده بودند، پا پس کشیدند و به وضوح متوجه شدند که فریب سرویس های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس و اسرائیل را خورده اند و زبان جین شارپ و جرج سوروس و ریچارد رورتی و... در دهان خاتمی و موسوی و کروبی جاسازی شده است.
این وجیزه اما موضوع دیگری دارد. تبلیغات گسترده رسانه های آمریکایی و اروپایی را به خاطر می آورید. «کاه» را «کوه» نشان می دادند و پی درپی در این شیپور فریب می دمیدند که کار جمهوری اسلامی ایران تمام است و با ذوق زدگی مصنوعی از پایان حاکمیت اسلام سخن می گفتند و این که دیگر در ایران از ضدیت با آمریکا و اسرائیل خبری نخواهد بود! و... بدیهی است که این عملیات روانی دوام چندانی نداشت و حماسه 9 دی و 22 بهمن میخ نهایی را بر تابوت فتنه کوبید و سران فتنه از آن پس به مرده های متحرک تبدیل شدند و آمریکا و انگلیس و اسرائیل نیز به ناچار از مرگ فتنه خبر دادند و فتنه گران مانند اسب های درشکه که وقتی به سربالایی می رسند و از حرکت بازمی مانند یکدیگر را گاز می گیرند، به جان هم افتادند و برخی از آنها هم برای بازگشت دوباره به عرصه سیاسی کشور
- که آرزویی محال است- کاسه گدایی به دست گرفتند و... این سرانجام سران وطن فروش فتنه بود. عبرت گرفتنی است! نیست؟!
و اما، خداوند تبارک و تعالی مجازات سخت تر و سنگین تری برای مدیران بیرونی فتنه در نظر گرفته بود. به حال و هوای این روزهای آمریکا، اسرائیل، انگلیس، سران دیکتاتور و خودفروخته برخی کشورهای عربی نظیر مصر، تونس، یمن، اردن، عربستان، الجزایر و... نگاه کنید. آنها که همین یک سال و چند ماه پیش با کلید زدن فتنه 88، خواب پایان دادن به حاکمیت اسلام ناب در ایران را می دیدند، امروزه با وحشت و دلهره ای پنهان نکردنی شاهد فروپاشی حاکمیت های وابسته به خود در منطقه هستند. نتانیاهو که سال گذشته با افتخار!! اعلام کرده بود «اصلاح طلبان در ایران، بزرگترین سرمایه اسرائیل هستند»! امروزه از خیزش اسلامی ملت ها در خاورمیانه به وحشت افتاده و جیغ بنفش می کشد که
«خمینی بار دیگر در خاورمیانه به صحنه آمده است». نخست وزیر انگلیس، از شکل گیری غیرقابل پیش بینی(!) دولت های اسلامگرا در منطقه به وحشت افتاده است و اوباما که تا همین چند ماه قبل، با تحسین و تقدیر از موسوی و خاتمی و کروبی به عنوان «کسانی که در مقابل اسلامی بودن حاکمیت ایران قد علم کرده اند» یاد می کرد و با محکم کردن گره کراوات خود می گفت؛ «آمریکا وظیفه دارد با تمام توان خود از آنها حمایت کند»، امروزه با دلهره ای مثال زدنی شاهد خیزش ملت های مسلمان علیه دولت های دست نشانده آمریکا در منطقه است.
راستی به یاد دارید که در جریان فتنه 88، همین آمریکا و انگلیس و اسرائیل و سران دست نشانده مصر، تونس، الجزایر، یمن، اردن، عربستان و... با چه ذوق زدگی به حمایت از فتنه برخاسته بودند؟ و چه سخاوتمندانه به پای موسوی و خاتمی و کروبی دلار می ریختند و تمامی رسانه های خود را برای دروغ پردازی و توهم پراکنی علیه جمهوری اسلامی ایران به صف کرده بودند؟! این روزها قیافه همه آنها نه فقط دیدنی، بلکه خندیدنی است! نیست؟!
به قول امام راحلمان(ره)؛ آمریکا شیطان بزرگ است. حالا به آیه 48 از کلام خدا در سوره مبارکه انفال توجه کنید؛
اذا زین لهم الشیطان اعمالهم... یادآور هنگامی را که شیطان اعمال آنها را در نظرشان نیکو جلوه داد و به آنان گفت؛ امروز هیچکس بر شما غلبه نخواهد کرد و من -شیطان- در کنار شما هستم، اما هنگامی که دو سپاه اسلام و کفر با یکدیگر روبرو شدند، شیطان پا پس کشید و- خطاب به کفار- گفت؛ «من از شما بیزارم، من چیزی می بینم که شما نمی بینید...»
... و تو، ای خدای بزرگ! چقدر مردم ایران را دوست داری...
حسین شریعتمداری

منبع: کیهان

 



کلمات کلیدی :


 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats