سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
تفاهم سبز
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 1:20 صبح

وقتی سانسورچی صهیونیست پهلوی و همسر موسوی به تفاهم سبز می رسند (خبر ویژه)

داماد سرلشکر زاهدی عامل کودتای 28مرداد و وزیر اطلاعات و جهانگردی رژیم پهلوی از مواضع منافقانه و التقاطی همسر میرحسین موسوی تمجید و ستایش کرد.
داریوش همایون که به عنوان سانسورچی ارشد رژیم طاغوت و مهره مورد اعتماد شاه و دربار معروف بود، درباره اظهارات زهرا رهنورد که تصریح کرده بود جنبش سبز مجموعه جریان های مذهبی(؟!) و لائیک است گفت: گفتار خانم رهنورد درست همان است که درنظر داشتم. ایشان در یک جمله بلوغ و بالندگی جنبش سبز را گفته اند. همان راه یافتن توسعه به شعارهای مبارزه، نشانه پیشرفت مهمی در اندیشه سیاسی ماست که می باید سران بیرونی ]اپوزیسیون[ را اندکی شرمسار کند. در گفتار خانم رهنورد جسارت موج می زند، جسارت به معنای بیرون زدن از معمول و از عادت شده.
وی درباره نسبت اپوزیسیون خارج و جریان نفاق در داخل گفت: جریان بیرونی هرچه هم درگیر کار، به هر حال در بیرونند، آنها را بیش از اندازه نباید جدی گرفت. گروهها و سازمان های قدیمی مانند همیشه در پی یافتن نقشی برای خود هستند.
گفتنی است همسر موسوی اخیرا در مصاحبه ای ضمن دفاع از گروهک تروریستی منافقین، اعدام عناصر وابسته به این گروهک در زمان حضرت امام(ره) را مورد هجمه قرار داد.
داریوش همایون که یکی از غارتگران ثروت های ملی به شمار می رود، چندی پیش از انقلاب اسلامی به عنوان بزرگترین کابوس زندگی 85 ساله خود یاد کرد. اکنون خانم رهنورد و موسوی باید توضیح دهند که چه تفاهم سبزی میان آنها با داماد صهیونیست عامل کودتای انگلیسی- آمریکایی 28 مرداد برقرار شده است.

منبع: کیهان



دشمن از صدای دشمن میگوید!!!
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 6:35 صبح

آدرس فتنه کجاست؟ اردوگاهی که خاتمی صدای دشمن از آن شنید (خبر ویژه)

رئیس دولت اصلاحات گفت: امروز زیاد از فتنه دم می زنند و واقعاً هم در دوران فتنه به سر می بریم.
خاتمی در دیدار برخی آشوبگران «محکوم شده» و بستگان برخی از عناصر فتنه گر بازداشتی گفت: زیر پا گذاشتن معیارهای اخلاقی و شرعی و انسانی و قانونی به نام دفاع از ارزشها و انقلاب مصداق فتنه است. در نتیجه این کار، علاوه بر ظلم و ستمی که می شود و هزینه هایی که جامعه می پردازد، چهره نظام نیز زشت جلوه داده می شود.
وی افزود: «اگر خدای ناخواسته در این مسیر شوم موفق شوند، ضربه زدن نهایی به نظام و کشور برایشان آسان تر و کم هزینه تر خواهد بود و اگر کسانی با هر نیتی در این مسیر حرکت کنند آیا در دام فتنه و توطئه نیفتاده اند؟ اینها از جمله اموری است که خیرخواهان و دلسوزان واقعی انقلاب و کشور باید به آن توجه و برای آن چاره جویی کنند. خواست ما پاس داشتن قانون اساسی و حقانیت در چارچوب آن و اجراء و جاری شدن این پیمان جمعی برای همه به صورت همه جانبه و جامع است.»
اظهارات خاتمی در این ملاقات که توأم با تحریک به ادامه مخالف خوانی و مخالفت بوده، یادآور تذبذب مداوم وی در طول دهه گذشته است. او در حالی که می گفت «از اردوگاه اصلاحات صدای دشمن به گوش می رسد» تن به ائتلاف و همکاری با معاندترین عناصر رخنه کرده در این اردوگاه داد و میدان شبیخون را برای آنها فراهم کرد. اکنون هم در حالی که خود یکی از اضلاع فتنه انگیزی، تحریک به آشوب خیابانی و قانون شکنی، و مقابله با جمهوریت بوده، ادعا می کند نگران زیر پا گذاشته شدن معیارهای اخلاقی و شرعی و قانونی است و «واقعاً در دوران فتنه به سر می بریم»!
اظهار نگرانی وی از فتنه در حالی که وسط فتنه دست و پا می زند هم یادآور رویه منافقان است- که به پیامبر(ص) می گفتند ما را در فتنه نینداز و آیه 49 سوره توبه نازل شد که «الا فی الفتنه سقطوا، آگاه باش که در فتنه سقوط کرده اند- و هم تداعی کننده رویه ابوموسی اشعری است دم از دامن چیدن از فتنه می زد اما خود سلسله جنبان فتنه حکمیت شد و مورد سرزنش و عتاب تند امیرمومنان علی علیه السلام واقع شد که اگر در نگرانی از فتنه صادقی، وسط فتنه چه می کنی؟!
خاتمی در تداوم روند تذبذب و نفاق خود نیز چند سال پیش تصریح کرده بود «شعار تغییر قانون اساسی خیانت است» اما تا به امروز در جبهه خیانتی ایستاده که یکی از شعارهایش تغییر در قانون اساسی و اصول و مبانی اسلامی آن است.
درباره ظلم و هزینه ای که خاتمی به آن اذعان دارد، شخص وی از متهمان اصلی ماجراست که خون قربانیان بی گناه حوادث سال گذشته و تمام پیامدها و هزینه های آن خیانت بزرگ به ملت و کشور، بر دوش وی سنگینی می کند.
درباره «توطئه» و «دام» دشمن نیز که خاتمی به آن اذعان کرده باید پرسید چه کسانی با جرج سوروس، ملک عبدالله سعودی، راسموسن «دبیرکل خبیث و ضد اسلام ناتو» و ده ها طراح یا حامی کودتای مخملی و جنگ نرم ملاقات های پنهان پیدا داشته و کلمه به کلمه دیکته های آنها را به اجرا گذاشته اند. القای تقلب پیش از انتخابات، هجمه به اعتبار و مشروعیت حاکمیت و سیاه نمایی برای کاستن از اعتماد مردم، به هم زدن قواعد دموکراسی، ایجاد هرج و مرج و آشوب و شورش خیابانی به قیمت تعطیلی قانون و جمهوریت، تبادل اطلاعات و حمایت با بیگانگان و... ده ها خیانت و جنایت از این دست، کدام یک، خارج از سناریوی دیکته شده سازمان های جاسوسی سیا، موساد و MI6 برای کودتای مخملی و براندازی خاموش نبوده و خاتمی چگونه می تواند شرکت خود در جزء به جزء این خیانت ها را انکار کند یا با فرار به جلو، این عملکرد خیانت آلود -برخاسته از توهم فرصت طلبی- را بپوشاند؟! آیا خاتمی می تواند نقش هماهنگ شده و از سر اطلاع خود در زمینه «زشت جلوه دادن چهره نظام» را انکار کند؟

منبع :  روزنامه کیهان



کلمات کلیدی : خاتمی و دشمن
شکست نفاق
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 6:31 صبح

رازگشایی ضدانقلاب از شکست نفاق جدید در پروژه براندازی (خبر ویژه)

چرا اصلاح طلبان قادر به تغییر و براندازی جمهوری اسلامی نیستند؟
به گزارش سایت صهیونیستی بالاترین، وبلاگ ]ضدانقلابی خود رهاگران[ در پاسخ به پرسش مذکور نوشت: کسانی چون مهندس موسوی و کروبی از اجرای بدون تنازل قانون اساسی به عنوان راه خروج از بن بست سخن گفتند اما بطلان حرف خود را دیدند. با چماق قانون اساسی نمی توان به جنگ رژیم و رهبری رفت. موسوی و کروبی می گویند قانون اساسی وحی منزل نیست و می توان آن را تغییر داد. ولی طبق اصل آخر قانون اساسی، اصول مربوط به اسلامی بودن نظام و ولایت فقیه و مذهب رسمی اثنی عشری غیرقابل تغییر می باشد و اگر در نظر بگیریم بقیه اصول قانون اساسی تابعی از این ماهیت مذهبی هستند و مشکل عمده همین «پایه» قانون اساسی است، نمی توان با تکیه بر همین قانون اساسی آن را «تغییر» داد یا لااقل صرفاً اصولی را می توان عوض کرد که چندان تفاوتی با وضع فعلی ایجاد نمی کند.
نویسنده لائیک این تحلیل همچنین نوشته است: با تجربه دوران اصلاحات معلوم شد تعابیری مانند «قرائت دموکراتیک از آراء آیت الله خمینی» یا «استخراج دموکراسی از قرآن» چه اندازه دور از واقعیت است.
بسیاری از نیروهای سیاسی (از مسعود بهنود گرفته تا فرخ نگهدار) مکانیسم صندوق رأی به هر قیمت را تبلیغ می کردند که تنها باعث شد رهبر جمهوری اسلامی به طور مکرر از مشروعیت نظام و حضور 40 میلیونی امت همیشه در صحنه صحبت کند. این اشتباه مهم ما و آمریکا در خاورمیانه است که به صندوق رأی و کمیت رأی دهنده ها به جای کیفیت دموکراسی ]!؟[ بها می دهیم که ممکن است حتی به روی کار آمدن دشمنان دموکراسی از طریق رأی گیری منجر شود.
این تحلیل خطاب به موسوی و کروبی تأیید می کند: اعدام ها نه تنها جنبه غیردینی ندارد بلکه با توجه به متن قرآن و سنت است.
گفتنی است بسیاری از محافل ضدانقلاب ضمن آن که تاکید کرده اند موسوی و کروبی و خاتمی به عنوان پوشش تظاهر به پایبندی به اسلام و خط امام و قانون اساسی داشته اند، اعلام کرده اند این تاکیدها در نهایت به ضرر این عناصر تمام می شود.

منبع: کیهان



کلمات کلیدی : شکست نفاق در براندازی
11 سپتامبر
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 9:23 عصر
نویسنده فرانسوی کتاب "11 سپتامبر؛ دروغ بزرگ ":
اکثر ‌آمریکایی‌ها از سخنرانی احمدی‌نژاد در سازمان ملل خشنود هستند

خبرگزاری فارس: "تی یری میسان " نویسنده فرانسوی کتاب «11 سپتامبر دروغ بزرگ» با اشاره به خشنودی اکثر آمریکایی‌ها از سخنرانی رئیس جمهور ایران در سازمان ملل ‌گفت: برای آمریکائی‌ها جالب است که رئیس جمهور کشور دیگری ‌با توانائی خود مسائل آمریکا را به چالش بکشد.


به گزارش خبرگزاری فارس، طی میزگردی که در رادیو گفت‌وگو برگزار شد، "تی یری میسان " رئیس کنفرانس محور صلح و نویسنده فرانسوی کتاب 11 سپتامبر دروغ بزرگ و "ریچارد بکر " معاون موسسه ضد جنگ "انسر " در نیویورک به بررسی بازتاب سخنان محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور کشورمان ‌در خصوص تشکیل کمیته حقیقت‌یاب 11 سپتامبر پرداختند. ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : امریکا و 11 سپتامبر
تفسیر قران
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 8:47 عصر
بسم الله الرحمن الرحیم
 
تفسیر قران توسط حضرت آقا امام خامنه ای
 
در مورد تقوا : چون کلمه تقوا یک سخن تکرار شونده است و فرهنگ تقوا در جامعه خیلی تکرار می‌شود، من اصرار دارم شما آن نکته‌ی حرف مرا دریابید، ولذا مقصود را درست توجه کنید! من گفتم تقوا را می‌توانیم اینطور معنی کنیم که شما بفهمید. اما واژه گزینی برای ترجمه یک معنی دیگر است.

مفهوم تقوا

تقوا یعنی پرهیز با حرکت نه پرهیز با سغیر مجاز می باشد، یک وقت هست شما در حال سغیر مجاز می باشد پرهیز می‌کنید، یعنی برو در خانه‌ات بنشین و کاری به کار چیزی نداشته باش و با رانندگی نکردن پرهیز کن به این که به کوه نخوری و از دره پرتاپ نشوی، پرهیز از کوهنوردی کردن، حرکت نکردن در خارزارها که خارهای مغیلان دامن شما را نگیرد، این جور پرهیز است و اسلام این را به شما توصیه نمی‌کند. بلکه می‌گوید در سینه‌ی قضایا و واقعیت‌ها با حوادث روبرو بشوید و در عین حال پرهیز کنید. مثل راننده‌ای که رانندگی می‌کند اما پرهیز هم می‌کند و این پرهیز همان است که گفته شد. مراقبت کردن و مواظب خود بودن، پس کلمه‌ی پرهیز در اینجا یک کلمه‌ای است درست، منتها چون پرهیزگاران در ترجمه‌ی متقین زیاد تکرار شده و در ذهن‌ها آن حساسیت لازم را به معنا برنمی‌انگیزد، من ترجیح دادم بگوئید پرهیزمندان البته پرهیزمندان را هم چون جا نیفتاده اصرار ندارم بگوئید، خود بنده آن سالهای قدیم تقوا را پروا گرفتن و پرواداشتن را معنا می‌کردم، اما بعد فکر کردم دیدم عبارت پرواکاران و پروامندان یک عبارت نامأنوسی است و هیچ مصطلح نیست، یعنی آن موسیقی‌ی لغت باید بر گوش سنگینی نکند، باید زیبا به گوش برسد تا رایج شود و این یکی از رازهای واژه گزینی است.

بنابراین :
شما معنای تقوا را بدانید: که تقوا یعنی: پرهیز در حال حرکت و مراقبت در حال حرکت، در میدانها حرکت بکنید، اما مواظب باشید! از اصطکاکها، از غلط رفتن راهها، از واردکردن ضایعه‌ها بخود یا دیگران و از تخطّی کردن از حدودی که برای انسان معین کرده که انسان را به گمراهی می‌برد، چون جاده بسیار خطرناک و طولانی و ظلمانی است.

این ظلمات دنیا را مشاهده می‌کنید که قدرت مادی گرچه گردوغباری امروز در دنیا برپا کرده؟ عربده می‌کشند و تصمیم‌گیری می‌کنند و چه بسیار انسانهایی که در این راهها گمراه می‌شوند. پس باید مواظب بود! چقدر انسان امروز در دنیا حقانیت راههای استکباری را در دلش قبول دارد؟ همین که می‌گویند افکار عمومی غرب اینگونه گفت همین تلاشی که می‌کنند تا افکار عمومی غرب را علیهیک مفهومی و یک حقیقتی برانگیزد این برای چیست؟ برای همین است که می‌خواهند باورها انسانها را جلب کنند که متأسفانه باور خیلی را جلی می‌کنند و این همان گمراهی پذیری راه حقیقت و راه زندگی است که اگر یک ذره هشیاری شان را از دست دادند گمراه خواهند شد، ولذا در این راه تقوا لازم است اگر کسی این تقوا را داشت، آن وقت قرآن او را هدایت کند، لکن اگر کسی این تقوا را نداشت و همچنان چشم بسته، بزن و برو و بی‌توجه مستانه حرکت کند، آیا قرآن می‌تواند او را هدایت کند؟ ابداً ، هیچ سخن حقی این چنین آدمی را نمی‌تواند هدایت کند! کسی که گوش دل به هیچ چیز نمی‌دهد و هیچ حقیقتی را باور ندارد، وسرمست ودربست در اختیار شهوات خودش، یا شهوات دیگران دارد حرکت می‌کند. قران او را هدایت نخواهد کرد. بله قرآن یک ندایی هست، اما این ندا هیچوقت به گوش آنها حساس نمی‌آید. در قرآن یک تعبیری هست که می‌فرماید : اولئک ینادون من مکان بعید ( 44- فصلت ) و این اشاره به همین آدمهاست می‌گوید : آنها ندا داده می‌شوند از راهی دور. شما گاهی یک آهنگی را از راه دور می‌شنوید، مثلاً یک نفر خوشخوانی یک نغمه بسیار زیبایی را با زیر و بمهای بسیار رقیق و لطیفی دارد می‌خواند اما فرض کنید از فاصله یک کیلومتری، صدای او می‌آید لکن چه می‌گوید؟ اولاً معلوم نیست، چون لفظ شنیده نمی‌شود و فقط صدا شنیده می‌شود، بعد همین صدا هم که ظرافت‌های درونش بکار رفته اصلا فهمیده نمی‌شود، مثل یک خطی که بر دیوار رسم شده و شما آنرا از دور می‌بینید یک خط است اما وقتی نزدیک می‌روید می‌بینید این خط مثلاً یک ظرافت‌هایی درونش به کار رفته که از دور نمی‌شود دید، ولذا این آدمها را قرآن می‌گوید مثل اینکه از دور صدایشان می‌زنند چیزی نمی شنوند پس باید هشیار بود تا هدایت شد. این مختصری از جلسه‌ی گذشته و، هدی للمتقین بود.
 
منبع: www.leader.ir


کلمات کلیدی : تقواهدایت
فتنه گران و ...
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:15 صبح
آمریکا رسماً فتنه گران را تحت الحمایه خود اعلام کرد (خبر ویژه)

دستور رئیس جمهور آمریکا برای تحریم 8 مقام ایرانی به بهانه نقض حقوق بشر، پیوند کامل جریان فتنه و آشوب با واشنگتن را آشکارتر کرد.
اوباما ضمن نامه ای خواستار ممنوعیت صدور ویزا برای 8 مقام ایرانی و ضبط دارایی های آنها- در صورت داشتن دارایی در آمریکا- شده است. این افراد شامل سرلشکر جعفری، محسنی اژه ای، حیدر مصلحی، حسین طائب(معاون اطلاعات سپاه)، صادق محصولی، مصطفی محمدنجار، احمدرضا رادان و سعید مرتضوی هستند.
این اقدام در حالی است که افراد یاد شده نوعاً سفری به آمریکا نداشته اند و سپرده و دارایی ای نیز نزد بانک های آمریکایی ندارند. بنابراین اقدام اخیر صرفاً اقدامی سمبلیک در راستای ابراز همراهی و همدلی با فتنه گرانی است که از دولت آمریکا خواسته بودند به بهانه حقوق بشر، از آنها حمایت کند.
سایت ضدانقلابی جرس که از مبدأ لندن- و با کمک برخی فتنه گران مقیم داخل- مدیریت می شود، در ارزیابی اقدام اوباما نوشت: برخی مخالفان 13 آبان سال گذشته فریاد زدند اوباما، یا با اونا یا با ما. اوباما آن زمان هنوز چشم امیدی به اثربخش بودن مذاکرات با ایران در رابطه با پرونده هسته ای داشت اما او اکنون سیر تازه ای در سیاست خارجی خود گشود.
سایت وابسته به تیم مهاجرانی-مهدی هاشمی و برخی عناصر نزدیک به حزب مشارکت می افزاید: کاخ سفید در بیانیه خود تاکید می کند که «آمریکا در کنار کسانی در ایران می ایستد که خواهان شنیده شدن حرفهایشان هستند».
ارگان حلقه لندن نشینان با اذعان به سیاسی بودن تحریم های جدید و ارتباط آن با ناکامی آمریکا در چالش هسته ای می نویسد: این تحریم ها بیش از هرچیز نشانه سردی واشنگتن از به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای با تهران است. ناظران معتقدند اگر آمریکا چشم انداز امیدوارانه نسبت به مذاکرات در آینده داشت احتمالا با تحریم مقام های ایرانی به دلیل نقض حقوق بشر، درصدد عصبانی کردن آنان برنمی آمد. می توان پیش بینی کرد که این مسئله باعث چنددستگی و اختلاف نظر در ایران برای گفت وگوهای هسته ای در آینده شود.
جرس با بیان اینکه «این تحریم ها حاوی پیامی برای مخالفان حکومت نیز هست. مخالفان در مجموع از این تحریم ها استقبال کرده اند»، تلاش می کند تحریم های نمادین اخیر را مهم جلوه دهد و سپس می نویسد: «مقامات جمهوری اسلامی می توانند تحریم های هسته ای را با ادعاهایی نظیر اینکه غرب مخالف پیشرفت ایران است توجیه کنند اما توجیه تحریم ها مربوط به نقض حقوق بشر به این سادگی نیست و به احتمال زیاد اختلاف درون هیئت حاکمه را تشدید خواهد کرد».(!؟)
این تعابیر هرچند از سر سوءتفاهم است اما نشان می دهد که چرا سران فتنه همواره تلاش کرده اند فشار تحریم ها را پررنگ و برجسته کنند و یکی از آنها همین اواخر گفت«تحریم ها را باید جدی گرفت». در واقع نوعی هماهنگی خارج و داخل در «تصویب» تحریم ها و «مانور تبلیغاتی» روی آن انجام گرفته تا ضمن پمپاژ روحی جریان شکست خورده و سرخورده فتنه، به عملیات روانی منفی علیه ملت ایران و جبهه حامیان انقلاب هم منجر شود.
همزمان با سایت جرس، شیرین عبادی از عناصر سلطنت طلب فراری در گفت وگو با دویچه وله، از اقدام اخیر اوباما استقبال کرد و گفت: این یک نقطه عطف در تاریخ حقوق بشر است. در مورد نتیجه آن بر دولت ایران باید صبر کنیم و پیش داوری نکنیم. افراد تحریم شده، همگی بعد از انقلاب روی کار آمده اند که رابطه سیاسی هم قطع بود بنابراین اصولا این آدم ها به آمریکا نرفته اند و طبیعی است که نخواهند رفت. از این رو، این اقدام عملاً جنبه سمبلیک دارد لیکن امیدواریم سایر کشورها هم تأسی کنند.
از سوی دیگر سایت صهیونیستی بالاترین با اشاره به اقدام اخیر اوباما-که به نوعی رو شدن دست تزویر و فریب اوست- به همکاری با سازمان سیا و محافل اطلاعاتی آمریکا اعتراف کرد و نوشت: این تحریم اگرچه دیرهنگام ولی به هر حال می تواند نقطه شروعی باشد. خبرنگاران آمریکا در سفر احمدی نژاد سوالات تکراری و کلیشه ای از احمدی نژاد پرسیدند. ما باید وظیفه خودمان را خوب انجام دهیم. فهرست تحریم آمریکا نیازمند کمک سبز ماست]![ ما باید به آنها بگوییم که چه کسی به چه دلیلی باید تحریم شود.
یادآور می شود اقدام اخیر آمریکا یک آبروریزی بزرگ برای اپوزیسیون و جریان فتنه گر است و نشان می دهد که این جریان آشوب طلب علناً تحت الحمایه دولتی جنایتکار است که رکورد نقض حقوق بشر در افغانستان و عراق و حتی درون خاک خود را شکسته و نقش مستقیمی هم در نقض حقوق بشر در فلسطین و برخی کشورهای مرتجع منطقه دارد.
منبع: روزنامه کیهان


کلمات کلیدی : فتنه گران
تا زمان ظهور امام عصر(عج)
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 11:53 عصر

آیت الله نوری همدانی: انقلاب اسلامی تا زمان ظهور امام عصر(عج) پابرجا می مان

یک مرجع تقلید در قم گفت: این نظام و انقلاب اسلامی تا زمان ظهور امام عصر(عج)
پا برجا می ماند.
به گزارش فارس از قم، آیت الله حسین نوری همدانی در دیدار با جمعی از فرماندهان سپاه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، رهبر معظم انقلاب را انسانی شجاع، باتقوا و مدبر توصیف و تاکید کرد: در نبود امام زمان(عج) ایشان به عنوان نایب ایشان و ولی فقیه ما محسوب می شوند.
این مرجع تقلید با تصریح بر اینکه حکومت در جامعه از اهمیت بالایی برخوردار بوده باشد و در زندگی فردی، اجتماعی، اقتصادی، دینی و مذهبی جامعه اثرگذار است، ابراز داشت: مسئله حکومت در دین اسلام مسئله با اهمیتی به شمار می آید، چرا که پیامبران الهی در گام اول تبلیغ دین الهی با حکومت های فاسد مواجه می شدند.
این مرجع تقلید خطاب به جوانان گفت: تاریخ سلطنتی ایران را حتما مطالعه کنند و از آن عبرت بگیرند.
وی در ادامه به جنگ مهمی که بین ایران و روسیه رخ داده بود اشاره کرد و اظهار داشت: در این جنگ روسیه به تنهایی 16 شهر از شهرهای ما را به تصرف خود درآورد، چرا که در راس جامعه فتحعلی شاه قرار داشت و او از نظر اسلام و دین صلاحیت لازم را برای اداره حکومت نداشت.
نوری همدانی با بیان اینکه حکومت بعد از ائمه باید توسط فقیه عادل اداره شود، ابراز داشت: در طول هشت سال دفاع مقدس 35 کشور به صدام کمک کردند که ایران را از پای در بیاورند، ولی از آنجایی که حکومت توسط یک فقیه اداره می شد مستکبرین به خواسته هایشان نرسیدند.
وی اظهار داشت: مردم ما مسلمان هستند و جان خود را به همین راحتی به کسی تقدیم نمی کنند و مسلما انتظار این نمی رفت که به خاطر فتحعلی شاه در جبهه های نبرد حضور یابند، ولی وقتی حکم جهاد توسط امام صادر شد مردم صدای پیامبر را در جنگ بدر و حنین از حلقوم ایشان شنیدند و فوج فوج در جبهه ها حاضر شدند.
این مرجع تقلید با بیان اینکه بی شک این نظام و انقلاب اسلامی تا ظهور امام زمان پا برجا خواهد بود، اظهار داشت: این جمله تاکید امام خمینی است که ایشان با یقین می گفتند که این انقلاب مقدمه ساز ظهور امام زمان(عج) است و تا زمان ظهور حضرت این انقلاب پابرجا می ماند.

منبع:  کیهان



ولایت فقیه تنها نماند
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 8:56 صبح

نامه فرزند شهید برونسی به کیهان
اولین و آخرین پیام شهدا این بود که نگذارید ولایت فقیه تنها بماند

در پی یادداشت روز برادر عزیز جناب آقای حسین شریعتمداری مدیرمسئول محترم روزنامه کیهان در مورخه 5/7/89 مبنی بر استفاده ابزاری سران فتنه از همسران شهدای بزرگوار و در عین بی توجهی این خانواده ها به تخلفات و انحرافات من الشمس فتنه گران از مسیر امام و رهبری و ولایت فقیه و آرمان های انقلاب، ما خانواده شهید برونسی بار دیگر ضمن بیعت با رهبری و اعلام وفاداری به آرمان های انقلاب و امام راحل(ره) اعلام می داریم که همانا خواسته و انتظار واقعی همه شهیدان، اطاعت از رهبری و پشتیبانی از ولایت فقیه و تبری جستن از نفاق و فتنه گران و منحرفین از رهنمودات رهبرمعظم انقلاب و ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای است.
لیکن امروز بر خود فرض دانستیم تا با پاسداشت خون شهیدانمان و تداوم راه آنان همه را به وحدت حول اصول و مبانی انقلاب و جدایی از تفرقه و نفاق دعوت نمائیم.
مهدی برونسی فرزند شهید برونسی

کیهان: شهید عبدالحسین برونسی فرمانده تیپ جوادالائمه -علیه السلام- و از سرداران بلند آوازه سپاه اسلام است. آوازه رشادت ها، پاکبازی ها و اخلاص و خداجویی این سردار بزرگ بعد از شهادتش همه جا پیچید و هر صاحبدلی که شمه ای از آن را شنید انگشت حسرت به دندان گزید که کاش او را دیده بودم. درباره این سردار بزرگوار سپاه اسلام، کتابی با عنوان «خاک های نرم کوشک» نوشته شده که رهبر معظم انقلاب مطالعه آن را به همگان توصیه فرموده اند. این کتاب تاکنون به چاپ یکصد و هفتم رسیده- 350 هزار نسخه- و نجوای خلوت و زمزمه جلوت دلباختگان است.
منبع: کیهان



هدف فتنه گران
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:9 صبح

در مجلس اعلام کرد
وزیر اطلاعات : جریان فتنه به دنبال اخلال در اجرای هدفمندسازی یارانه هاست

وزیر اطلاعات با حضور در مجلس شورای اسلامی از اخلالگری جریان فتنه در اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها خبر داد.
حجت الاسلام مصلحی که اخیرا در کمیسیون امنیت ملی مجلس حاضر شده جزئیاتی از این اخلالگری را تشریح کرده است.
در همین رابطه سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس دیروز با حضور در جمع خبرنگاران به تشریح جزئیات خبر حضور مصلحی در کمیسیون مذکور پرداخت.
کاظم جلالی گفت: براساس آنچه وزیر اطلاعات اعلام کرد مسلم است که همزمان با اعمال تحریمهای خارجی علیه کشورمان برخی جریانات در داخل نیز با هدف شکست قانون هدفمندسازی یارانه ها به دنبال اخلال دراجرای آن هستند. وی افزود: براساس اعلام آقای مصلحی سرنخ هایی در داخل و خارج کشور درخصوص اخلالگری در اجرای هدفمندسازی یارانه ها مشاهده شده است.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا منظور وزیر اطلاعات از سرنخ های داخلی جریان فتنه بوده یا نه، گفت: وزیر اطلاعات گفتند که برخی جریانات داخلی مثل جریان فتنه در این خصوص نقش دارند که تلاش می کنند مردم را از اجرای این قانون بترسانند و القای ناامیدی کنند.
گفتنی است سران فتنه از مدتها پیش در مصاحبه با سایت های خود ساخته و بیگانه اجرای قانون هدفمندی یارانه ها را زیر سوال برده اند. اخیرا نیز هرچه به زمان اجرای این قانون نزدیکتر می شویم حجم مطالب سایت های ضدانقلاب و فتنه گر بر ضد قانون مذکور افزایش یافته است.

منبع: کیهان

-------------------------------------------------------------------------

بسم الله الرحمن الرحیم

از قدیم گفتند دروغ گو کم حافظه است. این فتنه گران تا دیروز می گفتند ما برای کمک به مردم و ایران آمدیم . ما احساس خطر کردیم.

چه شده که امروز از هر کاری برای ضربه زدن به ایران و مردم فرو گذار نمی کنند. چه شده که هرچه دشمنان اسلام و ایران در طی این 30 سال می خواستند و آرزویش را داشتند ، امروز این فتنه گران وامانده ، انجام می دهند. خدا را شکر  هر روز که می گذرد چهره گرگ صفت این دشمنان داخلی بیشتر نمایان می شود.  انشاءالله تا دیر نشده از خواب غفلت و این گمراهی آشکار نجات یابند.



کلمات کلیدی : فتنه گران و اخلال گری
جهل مردم امریکا
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 1:41 صبح

یک تحلیلگر آمریکایی:
دولت آمریکا به بهانه امنیت، مردم این کشور را در جهل نگاه می‌دارد
خبرگزاری فارس: باری وینگارد، تحلیلگر و وکیل مدافع آمریکایی ابراز داشت که دولت آمریکا با تمام توان تلاش می‌کند تا به بهانه پرطمطراق امنیت ملی، هرگونه دسترسی به اطلاعات را محدود کرده و اجازه ندهد که واقعیات از پرده بیرون بیفتند.

به گزارش فارس، پایگاه اینترنتی "تروث اوت " (Truth Out) در نوشتاری به قلم "باری وینگارد " (Barry Wingard)، وکیل مدافع پرسابقه دادگاه‌های نظامی آمریکا تصریح کرد: آمریکایی‌ها چه به اصل قانون اساسی این کشور و چه به تفاسیر آن معتقد باشند تقریبا تردیدی به خود راه نمی‌دهند که در این قانون اساسی قرار بر این است که دولت بر طبق میل کسانی حکومت کند که آن را انتخاب می‌کنند.

• خونی در رگ‌های دموکراسی آمریکایی جاری نیست

این وکیل مدافع آمریکایی ادامه داد: خون جاری در شریان چنین دموکراسی‌هایی شهروندان آگاهی هستند که با دسترسی به واقعیات می‌توانند به ارزیابی عملکرد دولت‌ها بپردازند. بدیهی است که تصمیم‌گیری آگاهانه مستلزم دسترسی آزادانه به اطلاعات است. اما متاسفانه چند سالی است که آمریکایی‌ها شاهد آن هستند که دولتمردانشان راه‌های دسترسی آزادنه آن‌ها به اطلاعات را می‌بندند.
نگارنده مقاله که خود وکالت "فایز القندری "، زندانی زندان گوانتانامو را بر عهده داشته است می‌نویسد: ظاهر امر آن است که بنیان‌گذاران آمریکا به خوبی خطر اعمال قدرت خارج از انظار انتخاب‌کنندگان را درک می‌کرده‌اند، اما همانطور که در پرونده القندری هم شاهد آن بودیم، دولت آمریکا با تمام توان تلاش می‌کند تا هرگونه دسترسی به اطلاعات را محدود کرده و اجازه ندهد که واقعیات از پرده بیرون بیفتند.
وینگارد ادامه داد: واقعیت آن است که دولت آمریکا از افشای هرگونه اطلاعاتی که ممکن است به ضررش تمام شود خودداری می‌کند و جالب اینجا است که این کار را تحت عنوان "حفظ امنیت " انجام می‌دهد. اما باید یادآوری کرد که دولت آمریکا از ابزار "طبقه‌بندی اطلاعات " که به منزله یک سپر دفاعی است، همچون شمشیر استفاده کرده و جنبه تدافعی آن را به جنبه تهاجمی بدل کرده است. طبقه‌بندی اطلاعات از سوی دولتمردان آمریکایی به منزله جلوگیری از آگاه شدن افکار عمومی تعبیر شده و منجر به عدم امکان بحث و تبادل نظر می‌شود.

• امنیت به بهای ناآگاهی

این تحلیلگر آمریکایی افزود: هرگاه دولت آمریکا در سطوح بوروکراتیک خود اطلاعاتی را مشمول طبقه‌بندی دانسته و دسترسی عامه به آن را محدود کند، تصور عمومی آن است که برای این اقدام حتما یک توجیه منطقی وجود دارد. طبعا تصور عوام این است که دولتشان در مسیر محافظت از شهروندان خود گام برمی‌دارد. متاسفانه مشکل مردم آمریکا این است که حاضر هستند امنیت را به بهای ناآگاهی خریداری کنند و لذا خواستار دسترسی به اطلاعات کامل در خصوص عملکرد دولتشان نمی‌شوند.
فیاض القندری هشت سال و نیم را در زندان گوانتانامو گذرانده است. او یک عرب مسلمان است که در افغانستان به فعالیت‌های خیریه اشتغال داشته و در پاسخ به سخاوت‌های ایالات متحده نسبت به اعراب به آمریکایی‌ها فروخته شده است! متاسفانه، تمامی شهادت‌های ارائه شده علیه القندری توسط دولت آمریکا طبقه‌بندی شده است. این طبقه‌بندی به‌هیچ‌وجه برای جلوگیری از افشای اسرار دولتی انجام نشده بلکه انگیزه اصلی از آن اخفای بی‌اعتباری شهادت‌های ارائه شده و عدم دلالت آن‌ها بر ادعاهای دولت آمریکا در خصوص القندری است. در نتیجه، به‌هیچ‌وجه امکان دفاع از القندری و اثبات بی‌گناهی وی وجود ندارد.
وینگارد خاطرنشان کرد: به‌خاطر داشته باشید که تقریبا تمامی محاسبات اطلاعاتی آمریکا طی یک دهه گذشته غلط از آب درآمده است. اکنون چگونه ادعا می‌شود که تحقیقات انجام شده در خصوص القندری دقت لیزر را دارند؟
نویسنده در بخش پایانی مقاله خود اظهار امیدواری کرد که مردم آمریکا نظری به ورای آنچه دولتشان می‌خواهد باور کنند انداخته و به مقامات اطلاعاتی خود اجازه ندهند که پشت عبارت پرطمطراق "امنیت ملی " خود را پنهان کنند. آنچه امروز برای یک زندانی مسلمان در گوانتانامو پیش آمده است فردا می‌تواند برای هر شهروند آمریکایی پیش بیاید.

منبع:  فارس نیوز



کلمات کلیدی : جهل مردم امریکا


 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats