سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
چوب کبریت مصرف شده
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 1:39 صبح

کبریت !

گفت: تازه چه خبر؟!
گفتم: یکی از ضد انقلابیون فراری و ساکن انگلیس در وبلاگ شخصی خودش نوشته؛ «هر روز که می گذرد بی توجهی اداره مهاجرت انگلیس به اپوزیسیون را بیشتر احساس می کنم.»
گفت: دیگه چی؟!
گفتم: نوشته باید اعتراف کنم که دیگر اپوزیسیون برای دولت انگلستان از اهمیت سابق برخوردار نیست.
گفت: خب! همه جا چوب کبریت مصرف شده را دور می ریزند.
گفتم: یارو به رفیقش نوشته بود؛ مهم نیست که خوب نیستی، خوبیش به اینه که مهم نیستی!

منبع: روزنامه کیهان



کلمات کلیدی : فتثه گران
سربازان جنگ روانی
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 1:27 عصر

فتنه گران : سربازان جنگ روانی جمهوری اسلامی ما را عاصی کرده اند! +سند

مهره های رسانه ای جریان فتنه که همسو با بیگانگان به ارزشها و آرامش روانی اجتماعی کشور هجمه می آورند اکنون از قدرت و نفوذ عمیق سربازان جنگ روانی جمهوری اسلامی به ستوه آمده و اعتراف می کنند.
 
حضور وسیع و پر نفوذ سربازان جنگ نرم جمهوری اسلامی در فضای رسانه ای و جریان سازی قدرتمند شان با نارضایتی و اعتراف حلقه های مختلف فتنه در داخل و خارج از کشور مواجه می شود.

مسعود لواسانی از محکومین فتنه 88 که چندی پیش با ایجاد شایعه کذب ناپدید شدنش خوراک تبلیغاتی برای رسانه های بیگانه را فراهم آورد در صفحه فیس بوکش با ابراز نارضایتی از آموزش و ارتقاء سطح علمی این سربازان در داخل کشور و نادیده گرفتن جامعیت دروس آموزشی در حوزه خبرنگاری می نویسد :  " چندی پیش که برای خرید کتاب و استفاده از کتابخانه ی "دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها" ی وزارت ارشاد (مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه های پیشین) به آن جا رفته بودم،  وارد بخش آموزش شدم تا ببینم از ده سال گذشته چه تفاوتی کرده است. از استادها که کسی را نمی شناختم ؛ ولی از این مهم تر درس هایی بود که امروز در آن جا به جوان های مشتاق روزنامه نگاری می آموزند؛ دیدم که جای درس های : گرافیک ، روزنامه نگاری و حقوق مطبوعات  را درس جنگ نرم و چیزهایی از این دست گرفته است.  خیلی جا خوردم .

این فعال رسانه ای در فتنه 88 در ادامه با مغلطه کاری سعی می کند تا مساله روزنامه نگاری را جدای شناخت فعالان این حوزه از مباحث جنگ روانی و هجمه های ناجوانمردانه  بر علیه اعتقادات و آرامش روانی جامعه مطرح کرده و می نویسد  :" به جایی رسیده ایم که باید فنون جنگ نرم و از این چیزها به خورد جوان های علاقه مند به کار مطبوعاتی بدهیم. جای تعجب هم ندارد که از دل این کلاس ها نیروهایی بیرون می آیند که افسران جنگ نرم خواهند بود .



اما سایت ضد انقلابی خودنویس که ضرب شست نیروهای توانمند و انقلابی در حوزه جنگ روانی را بخوبی چشیده است با اعتراف به اسیر شدن در گرداب عمیق قدرت سربازان جنگ نرم ایران نوشت :" اگر اسب تروا توانست سی چهل نفر یونانی را وارد قلعه تروائی‌ها کند، این مشکل ما به مرور زمان عملا مثل یک نقب یا یک سوراخ تروا عمل کرده که سربازان بینام جمهوری اسلامی هروقت میل‌شان می‌کشد نفس‌شان را از همانجا به شکل گفتمان‌های نابهنجار، عاری از آرامش و منطق، و لبریز از الگوهای عاطفی و احساسی بی‌پایه به درون قلاع ذهنی بدنه اپوزیسیون تزریق می‌کنند و انرژی گروهی لازم برای مبارزه با رژیم را طبق‌ معمول به بیراهه و تحلیل برده است و نتیجه این تاکتیک جمهوری اسلامی‌ ایجاد چند دستگی بین مخالفان جمهوری اسلامی، تضعیف روحیه مخالفین، و سابوتاژ کردن تلاشهایی  بوده که برای ایجاد وحدت و همراهی بین مخالفین رژیم انجام می‌گیرد”.

این اعترافات که همراه با اقرار به بی عرضه گی و ناتوانی اپوزیسیون جمهوری اسلامی در برابر قدرت نفوذ سربازان جنگ نرم است در ادامه می افزاید : " این البته مسئله تازه‌ای نیست، اما آنچه امروز این وضع را تبدیل به یک تهدید جدی کرده است جمهوری اسلامی و نهادهای جنگ روانی اوست که ظاهرا از این مسئله آگاهند و به قول معروف «سوراخ رخنه » را یافته‌اند و به خوبی مشغول استفاده از آن حربه هستند. تن جامعه ما (اپوزیسیون)، همانطور که بالاتر عرض شد نسبت به این نوع مسمومیت متاسفانه آنچنان آسیب پذیر است و چنان به راحتی در گردابش اسیر می‌شود  که به محض ورود سیگنال‌های ابتدایی خود جامعه کار تخریب و آسیب رسانی به خودش را بر عهده می‌گیرد و تنها کاری که برای سربازان گمنام و غیر گمنام می‌ماند تماشا است و گاها تحریک کردن جریانی که دو طرف شکاف ایستاده‌اند و به یکدیگر دندان نشان می‌دهند و تهمت و توهین به سوی همدیگر شلیک می‌کنند”.
برگرفته از سایت صد خبر


کلمات کلیدی : جنگ نرم
ساکتین فتنه و رئیس جمهوری
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 5:17 عصر


لرزش ! (گفت و شنود)

گفت: آقای محسن هاشمی گفته است «عاقلانه ترین کار آن است که رئیس جمهور آینده از میان ساکتین فتنه باشد»!
گفتم: یعنی آنهایی که ائتلاف بهایی ها و منافقین و مارکسیست ها و سلطنت طلب ها و اصلاح طلب ها و عبدالمالک ریگی ها را تحت فرماندهی مثلث آمریکا و اسرائیل و انگلیس برای براندازی نظام را دیدند ولی صدایشان درنیامد؟!
گفت: شاید منظورش آن عده از ساکتین فتنه است که متوجه نشده بودند چه توطئه خطرناکی علیه اسلام و ایران اسلامی در جریان بود.
گفتم: آنها که می دانستند چه توطئه ای در کار است و ساکت بودند با فتنه گران وطن فروش فرقی ندارند و آنها که متوجه توطئه نشده بودند به علت کم شعوری نباید در ساختار نظام جایی داشته باشند.
گفت: پس این آقا چه می گوید و چرا پیشنهاد می کند رئیس جمهور از ساکتین فتنه باشد؟!
گفتم: چه عرض کنم؟! مادری از کودکش پرسید؛ چه اصراری داری که این شربت دارویی را از دست پدربزرگ بخوری؟ و کودک گفت؛ واسه اینکه دستش می لرزه و شربت می ریزه!
 

منبع: روزنامه کیهان



کلمات کلیدی : فتنه گران
منافقان ، فتنه گران
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:10 صبح

... سر و ته یک کرباسند ! 

1- همه از مؤمنان بودند، دلسوخته و پاکباخته که از آزمون سخت روزهای بد حادثه نیز، روسفید و سربلند بیرون آمده بودند. آن روزها اما، شماری از آنان درباره چگونگی برخورد با منافقان، دیدگاه و نظری متفاوت با دیگر مؤمنان داشتند. منافقان را می شناختند و خیانت آنها را به چشم خویش دیده بودند. می دانستند که در پس معرکه، با مشرکان و اشراف قریش ساخته و در همراهی با آنان جنایات بسیاری علیه مردان و زنان مسلمان مرتکب شده بودند، ولی با این همه، تظاهر سالوسانه آنان را باور کرده و با کم توجهی آمیخته به دلسوزی ناموجه- که مردم سوز بود- اصرار داشتند خیانت و جنایت منافقان نادیده گرفته شود و درحالی که کمترین نشانه ای از قطع رابطه پنهان منافقان با دشمنان تابلودار اسلام نوپای آن روز در دست نبود، بر دیدگاه و نظر خویش اصرار می ورزیدند. اصرار این گروه که به درازا کشید، نوبت به کلام خدای سبحان و مهربان رسید؛ «فمالکم فی المنافقین فئتین والله ارکسهم بما کسبوا.... شما را چه می شود که درباره منافقان دو گروه شده اید؟ و حال آن که خدا آنان را به خاطر اعمال و کرداری که داشته اند، مردود کرده است. آیا می خواهید کسی را که خدا - به سبب اعمال خود او- گمراه کرده است، هدایت کنید؟.... آنان- منافقان- دوست دارند که شما را نیز مانند خود به کفر بکشانند تا با آنها یکسان شوید. پس هرگز با آنان دوستی نکنید، تا آن هنگام که در راه خدا مهاجرت کنند» سوره نساء
آیات 88 و .89
در کلام خدای سبحان، آن عده از مؤمنان که نسبت به حضور منافقان در ساز و کارهای تصمیم ساز و سیاست پرداز نظام اسلامی بی توجه بوده اند مورد ملامت قرار گرفته اند و این ملامت حاکی از آن است که پی بردن به خطر منافقین و آسیب های جدی و فراوانی که می توانند برای مردم و نظام داشته باشند، دشوار نبوده است، چرا که، اگر غیر از این بود، ملامت گروه یاد شده از مؤمنان- هر چند به لطافت و هشدارگونه- صورت نمی پذیرفت.
2- فتنه آمریکایی- اسرائیلی 88 به گواهی اسناد مکتوب و موجود، دستکم از 10 سال قبل طراحی شده بود و تمامی مراحل آن بی کم و کاست- تأکید می شود که بی کم و کاست- براساس فرمول دیکته شده مثلث آمریکا، اسرائیل و انگلیس، به اجرا درآمده است. از 10 سال قبل، دهها تن از برجسته ترین نظریه پردازان و مدیران کودتاهای مخملی با مأموریت آموزش و آماده سازی سران و عوامل فتنه به ایران سفر کرده و مراحل مختلف و پلکانی فتنه را با هدف براندازی نظام اسلامی به آنان آموزش داده بودند که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد؛
«جان کین» رئیس مرکز مطالعات دموکراسی در لندن و دانشگاه وست مینستر انگلستان و کارشناس ارشد MI6
- سرویس اطلاعات خارجی انگلیس- دوبار در مهرماه 1378 و آبان 1383 / «یورگن هابرماس» مشهورترین نظریه پرداز «نافرمانی مدنی» در اردیبهشت ماه سال 1381/ «ریچارد رورتی» از مسئولان برجسته و بلندآوازه عملیات سری سازمان «سیا» با گرایش «جنگ های عقیدتی» در خرداد 1383/ «مانوئل کاستلز» نظریه پرداز رسمی سازمان سیا و عضو «کمیته خطر» آمریکا D.C خرداد 1385/ «جان هیک» عضو برجسته اینتلجنت سرویس انگلیس اسفند 1383/ «آلن تورن» از سرویس اطلاعاتی فرانسه زمستان 1380/ «تیموتی گارتن اش» دستیار آیزایا برلین و مشاور ارشد MI6 و صاحب نظریه معروف «فشار از پایین و چانه زنی از بالا» شهریور 1384/ «اگنش هلر» رهبر کودتای رنگی مجارستان اردیبهشت 1384/ «آدام میچنیک» از رهبران جنبش همبستگی لهستان و عوامل اصلی کودتای مخملی منجر به فروپاشی بهار 1384/ «الکساندر اسمولار» از رهبران کودتای رنگی لهستان اردیبهشت 1384/ «مایکل ایگناتیف» رهبر لیبرال های پارلمان کانادا خرداد 1384/ و.... که شرح مفصل ماموریت آنان با راهبرد مشترک و هماهنگ براندازی به درازا می کشد و امید آن که خدای مهربان توفیق نگارش کتابی همراه با اسناد و موضوع آموزشی آنان برای سران و عوامل فتنه را به نگارنده عنایت فرماید.
و اما، تمامی این ماموران برجسته، در پوشش های آکادمیک به ایران آمده و برای سران و عوامل فتنه 88 کارگاه های آموزشی برپا کرده اند. نگاهی به موضوعات آموزشی آنها و مقایسه آن با اظهارنظرها، مصاحبه ها، یادداشت ها و تحلیل ها و تفسیرهایی که فتنه گران بر زبان و قلم داشته و دارند، به وضوح نشان می دهد که سران و عوامل فتنه در تمامی ماه های قبل و بعد از فتنه 88 و در سال های حاکمیت مدعیان اصلاحات، آموزه های برگرفته از نظریه پردازان یاد شده آمریکایی، انگلیسی و اسرائیلی را روخوانی و رونویسی می کرده اند. و این همه جدای از آموزش ها و روابط خیانت آمیز دیگری است که سران و عوامل فتنه در خارج از کشور با کارشناسان برجسته سرویس های اطلاعاتی دشمن داشته اند. نظیر دوبار ملاقات آقای خاتمی با جرج سوروس صهیونیست، اعزام عوامل فتنه به دفاتر دوبی و لاهه هلند که «الیزابت چنی»، دختر دیک چنی با همکاری بنیاد هیفوس در این دو کشور برپا کرده بود و.....
3- حالا نگاهی به چرخه وطن فروشانه و خیانت بار فتنه 88 بیندازید، ائتلاف آشکار با منافقین، بهایی ها، سلطنت طلب ها و مارکسیست ها- پروژه موسوم به ائتلاف سفید ریچارد هاوس- دریافت کمک های مالی از شیوخ دیکتاتور عرب، نظیر ملک عبدالله سعودی، شعار در حمایت از اسرائیل، شعار به دفاع از آمریکا، ایجاد بلوا و آشوب خیابانی، به اصطلاح هشدار درباره احتمال تقلب در انتخابات و ادعای تقلب بعد از انتخابات، آتش زدن مسجد، آدمکشی، اهانت به ساحت عاشورای حسینی(ع)، پاره کردن تصویر مبارک حضرت امام(ره)، حذف قید اسلام از جمهوری اسلامی ایران، سنگباران عزاداران نمازگزار در روز عاشورا و در همان حال، حمایت های بی پرده و آشکار آمریکا، اسرائیل، انگلیس و اتحادیه اروپا از فتنه گران و ده ها و صدها جنایت دیگر را چگونه می توان بیرون از دایره وطن فروشی و ماموریت بیرونی سران و عوامل فتنه ارزیابی کرد؟
4- با کسانی که فتنه 88 و جنایات فتنه گران را دیدند و سکوت کرده و پا پس کشیدند و امروزه زبانی را که آن روزها به کام کشیده بودند، به نق زدن دراز کرده اند حرفی نیست، چرا که خود را به خواب زده اند و به خواب رفته نیستند که با نهیب و هشدار، بیدار شوند. اما با برخی عزیزان و مخصوصا یکی از برادران بزرگتر و بزرگوار نگارنده، این سخن در میان است که آیا هیچیک از خیانت ها و جنایات یاد شده- که فقط اندکی از بسیارهاست- قابل انکار است؟! اگر قابل انکار نیست- که نیست- پرسش بعدی آن است که چرا و با استناد به کدام معیار و ملاک اسلامی، قانونی، منطقی و حقوقی می توان انبوه جرم و جنایاتی را که سران فتنه88 مرتکب شده اند نادیده گرفت و آنان را «فتنه زده» دانست و نه «فتنه گر»؟!
تردیدی نیست که مدیریت بیرونی فتنه با مثلث آمریکا، اسرائیل و انگلیس بوده است و این واقعیت غیرقابل انکاری است که مقامات رسمی مثلث یاد شده نیز هرگز آن را انکار نکرده اند ولی چه کسانی دستورالعمل این مثلث بیرونی را در داخل کشور به اجرا درآورده و دنبال کرده اند؟! «فتنه زده» افراد و جماعتی بودند که از هویت واقعی سران فتنه به عنوان «ستون پنجم» دشمن خبر نداشتند و دیدیم که به تدریج پا پس کشیدند و در یوم الله ماندگار و بی نظیر 9 دی با توده های چند ده میلیونی مردم علیه فتنه گران همصدا و همراه شدند. نه سران فتنه که آگاهانه و عامدانه و با برنامه ریزی قبلی- آنگونه که به نمونه هایی از آن اشاره شد- برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و فروش میهن اسلامی به قدرت های استکباری ماموریت گرفته بودند.
این برادر بزرگوار از میزان ارادت نگارنده به ایشان باخبر است. جایی فرموده اند «من به عنوان یک شهروند ایرانی...» که باید گفت؛ حضرتعالی به حق یکی از استوانه های پایدار و ماندگار نظام و انقلاب هستید ولی به مصداق «که مور ران ملخ می برد سلیمان را» از محضر استاد اجازه می خواهم با تواضع خدمتشان عرض کنم که براساس واقعیت ها و اسناد غیرقابل انکار مورد اشاره، سران فتنه 88 و مدیران آمریکایی و اسرائیلی و انگلیسی و در یک کلمه مدیران غربی و عبری و عربی آنها، سر و ته یک کرباسند.


حسین شریعتمداری

منبع: کیهان



کلمات کلیدی : فتنه گران
چرا عاشق امام خامنه ای هستند؟
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 1:13 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیجی اگر عاشق ولی فقیه امام خامنه ای ست نه بخاطر چهره و مقام و شخصیت خصوصی آقا ، بلکه بخاطر پیروی از دستورات معصومین می باشد که طبق حدیثی از امام صادق علیه السلام آمده:

امام صادق علیه السلام:

من او (فقیه و متخصص در دین) را حاکم بر شما قرار دادم. پس آنگاه که بر اساس حکم ما داوری کرد و کسی از او نپذیرفت، همانا آنکس حکم خدا را کوچک و سبک شمرده، حکم و فرمان ما را ردّ کرده است و ردّ حکم ما ، ردّ حکم و فرمان خداوند است و این در حدّ شرک به خداوند است.

وسائل الشیعه، ج1 ، ب2، ص34


و هم اینکه او  عبد صالح خداوند و نائب عام امام زمان علیه السلام هستند.

خداوند خود فرموده که محبت بندگان نیکوکار را در دل دیگران قرار می دهد و راز محبت و عشق دیگران به امام خامنه ای نیز همین می باشد.

هر که بنده صالح و شیعه واقعی مولا شد و اهل نیکوکاری، همگان عاشق اش می شوند الا عده ای که از راه حق و حقیقت دور گشته اند و چشم دلشان بواسطه کثرت گناهان و لقمه حرام کم سو و نابینا شده و نمی توانند حق را از باطل تشخیص دهند. بسیاری از کسانی که عاشق امام خامنه ای هستند حتی برای یکبار هم او را زیارت نکرده اند اما بواسطه ارتباط دلها با یکدیگر اینگونه نسبت به ولی فقیه خود محبت دارند. وقتی بنده صالح خداوند همچون امام خامنه ای و دیگر خوبان ، دل خود را از غیر خدا پاک کردند ، خداوند که صاحب همه دلهاست و در فطرت و قلب همه حضور دارد ، محبت بنده صالح خود را در دل دیگر مؤمنان قرار می دهد و اینگونه میشود که پیروان اهل بیت و بندگان صالح خداوند حاضرند جان خود را در راه شان فدا کنند.

باید از غیر حق پاک شد تا پاکان و صالحان روزگار را تشخیص داد.

با دوربین گِل آلود نمی شود چهره دیگران را تشخیص داد حتی اگر نزدکترین باشند.



کلمات کلیدی : بسیجی


 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats