سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
انجمن حجتیه
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 9:30 عصر
گزارش اختصاصی رجانیوز از فعالیت انجمن حجتیه؛
حجتیه؛ آنچه بر سر انقلاب و جامعه دینی آورد و می‌آورد

 

گروه تاریخ- محمد رحمانی: «فلسفه نجس و ضاله است، از بین تمامی علما فقط آقای "و؛س؛خ" اعلم بودند بقیه اصلا سواد ندارند، خدا رحمت کند حضرت آیت الله حلبی را چقدر برای دین زحمت کشید، تمام شاگردان ایشان امام زمانی هستند، حکومت جامعه ما جوانان را ضد دین می کند، باید از سیاست دست برداشت، فلانی در دیدار با امام زمان گفته است...، ما نیز زمانی به رهبری اعتقاد داشتیم ولی به دلایلی...»

اینها گوشه‌ای از ادبیات جذب و شستشوی مغزی انجمن حجتیه است که با تشدید فعالیت های خود، قشر مذهبی و متدین جامعه را هدف گرفته است، البته این فعالیت ها نه به نام انجمن بلکه با نام هیئت ها و محافل مذهبی صورت می‌پذیرد.

انجمن حجتیه چیست؟

انجمن خیریه مهدویه حجتیه درسال 1335 توسط شیخ محمود ذاکر زاده تولائی معروف به شیخ حلبی با هدف مبارزه با بهائیت از طریق اعتقادی تاسیس شد.

اگرچه انجمن در تبصره دوم خود آورده است که "انجمن به هیچ‌وجه در امور سیاسی مداخله نخواهد داشت و نیز مسؤولیت هرنوع دخالتی را که در زمینه‌های سیاسی از طرف افراد منتسب به انجمن صورت گیرد، بر عهده نخواهد داشت." ولی عملامخالفت آنها با اقدام سیاسی و خاموش کردن احساسات انقلابی یک مسلمان خواه یا ناخواه انجمن را به یکی از جریانات سیاسی تبدیل کرده است.

افکار و عقاید انجمن حجتیه، قبل از انقلاب

بزرگ نمایى و جلوه‏دادن بهائیت به عنوان دشمن اصلى،‏ اصلی ترین ویژگی انجمن به حساب می آید، در این زمینه شیخ حلبى تأکید مى‏کرد: «امروز امام زمان‏علیه السلام از کسى جز این خدمت را نمى‏پذیرد و چیزى جز این انتظار ندارد. به خدا قسم! امروز تکلیف شرعى و دینى همه ما آن است که با بهائیت مبارزه کنیم.»

اما شاید نکته ای که کمتر به آن توجه شده باشد، تناقض عقیده و عملکرد این انجمن است. یعنی در حالی که نخست وزیر و بسیاری از اعضای هیئت دولت و نزدیکان دربار بهایی هستند، نمی توانید انتقادی را نسبت به دربار از سوی انجمن بیابید.

حتی اعضایی که به نحوی به رژیم سلطنت اعتراض می کردند، بر اساس تبصره دوم انجمن بلافاصله به نحوی طرد می شدند، چراکه به زعم آنان، اسلام تنها دین عبادت است و دخالت در سیاست، زیبنده پیشوایان دینى نیست.

پس حمایت علمای بزرگ از انجمن از چه رویی است؟

مبارزه با بهائیت و سخن گفتن از امام زمان به ذاته امر مقدسی است لذا اکثر علما از شروع حرکت انجمن حمایت کردند، سند زیر نشانگر اجازه امام خمینی برای اختصاص سهم امام برای فعالیت های انجمن است.

در این بین می توان حمایت هایی را از شهید مطهری نیز یافت

اما این حمایت ها با شروع نهضت امام از 14 خرداد42 سیر نزولی می یابد و با موضع گیری انجمن درباره هدر بودن خون شهدا به طور کامل قطع می شود.

یکی دیگر ازاعتقادات این انجمن بر این اصل مبتنی شده که قیام‏هاى قبل از ظهور محکوم به شکست است. آنان با استفاده از برخى روایات، صاحب پرچم‏هاى قیام قبل از ظهور را گمراه مى‏دانستند و تشکیل حکومت و بسط عدل را در جهت انسداد باب مهدویت مى‏شمردند.

همچنین انجمن، جهاد در دوران غیبت را بی معنا می داند؛ شیخ حلبى در این باره مى‏گوید: «[شیعه مى‏گوید:] در عصر غیبت امام زمان‏علیه السلام جهاد نیست، چرا؟ چون حاکم اسلامى که باید معصوم باشد، مصداق پیدا نکرده است. وظیفه داریم فقط دین خود را حفظ کنیم. تکالیف شرعى‏مان را انجام دهیم و به شبهات منکران جواب دهیم و دیگر هیچ.»

یکی از شاخصه های اصلی شناسایی انجمنی ها مخالفت انها با فلسفه است، آنان فلسفه را نوعى بدعت می دانند.

از دیدگاه برخى ازانجمنی ها، کسى که فلسفه مى‏خواند یا درس مى‏دهد، از عدالت ساقط است، بنابر این شما خود تعامل انجمن با ابن سینا، سهروردی، ملاصدرا، ملاهادی سبزواری، ابونصر فارابی، غزالی، ابوالبرکات بغدادی، فخر رازی، خواجه نصیر الدین طوسی، صدرالدین دشتکی، شیخ بهایی، میرداماد، حضرت امام خمینی، علامه طباطبایی، شهید مطهری، آیت الله حسن حسن زاده آملی، ایت الله جوادی آملی، آیت الله محمدتقی جعفری، آیت الله محمدتقی مصباح یزدی و مقام معظم رهبری را بیابید.

حلبی کیست؟

محمود ذاکر زاده تولائی در 17 شهریور 1279 متولد شد و در 26دی 1376 فوت کرد. این روحانی مشهدی در ایام جوانی خود مدافع ملی شدن صنعت نفت بوده و حتی از مشهد کاندیدای مجلس هفدهم نیز می شود اما با اقبال نکردن مردم به وی، از سیاست سرخورده می شود.

حلبی در مورد با مبارزه با رژیم طاغوت گفته است: «نمی شود با رژیم تا بن دندان مسلح مبارزه کرد. کسانی که به این راه کشیده می شوند، خونشان هدر است و کسانی که افراد را به این راه می کشانند، مسئول این خون ها هستند. کار صحیح فعالیت های فرهنگی و ایدئولوژیک است نه مبارزه علیه رژیم.»

نگرش انجمن به سیاست و حکومت

انجمن طرفدار جدایی دین از سیاست در دوره غیبت است و به واقع انجمن یک تشکیلات سکولار به حساب می آید که دین را تنها در حریم شخصی، قابل توجه می داند.

اعتقاد به امکان نداشتن تشکیل حکومت اسلامی در دوره غیبت امام معصوم نیز جزو جدایی ناپذیر این تفکر به حساب می آید. از دیدگاه انجمن، نشانه های ظهور عبارت اند از شیوع گناه و فحشا در میان مردم که در اثر آن، خداوند آنها را به جور سلطان، قحطی زمان و ستم حکام عذاب می کند. بنابراین، آنان علایم آخر زمان را اینگونه تفسیر و از آن شاد هستند: «مردم از هم بیزار و همدیگر را مورد لعن قرار داده و به روی هم آب دهان می اندازند و شهادت به کفر یکدیگر می دهند.» آنان، گرانی، قحطی، زلزله های پیاپی، قتل و غارت، شیوع گناه و فساد و... را نوید دهنده ظهور می‌دانند.

ساواک و انجمن

سند ساواک به تاریخ 1350/08/13:

اخیرا حاجی آقا حلبی رهبر انجمن‌های 140 گانه سراسر کشور به منظور توسعه و تعمیم انجمن مزبور در این استان به بندر عباس آمده و عده ای از اعضای انجمن‌های کرمان، سیرجان و رفسنجان برای دیدن ایشان به بندر عباس وارد شده اند. حاجی محمد زمانیان سرپرست انجمن کرمان ضمن بحث کلی به آقای حلبی گفتند در رفسنجان حدود 65 نفر دستگیر شده اند که عده ای از آنها وابسته به انجمن بوده اند. اصولا گفته شده در رفسنجان بیشتر از رویه آیت الله خمینی پیروی می شود و این دستگیری به‌دنبال آتش زدن سینما و اتومبیل رئیس پلیس صورت گرفته و رهبر انجمن رفسنجان به اطلاعات شهربانی فراخوانده شده و ایشان گفته اند آن‌ها از مدت‌ها قبل با ما ایاب و ذهاب نداشتند و طبق تعهدی که داده اند، مسوول کارهای انجام شده خودشان هستند.

آقای حلبی از این روش به شدت ناراحت شده و اقزوده: ما را ساواک می شناسد و هدف ما را می داند و به طور کلی ما باید از جنجال‌های سیاسی دور باشیم و از رویه ی آیت الله خمینی و طرفداران کوتاه فکرش هم ابراز تاسف کرد.

نظریه شنبه: آقای حلبی با هر گونه وابستگی سیاسی و فعالیت سوء انجمن مخالف است.

به: ریاست شهربانی بجنورد
از: ساواک بجنورد
درباره: انجمن خیریه مهدویه

این ساواک با انتخاب قربانعلی محمدی مقدم برای انجمن خیریه مهدویه موافقت دارد. خواهشمند است دستور فرمایند چنانچه تغییراتی در اساسنامه آن حاصل گردد، این ساواک را آگاه سازند.
رئیس ساواک بجنورد، مهرآموز

در ملاقاتی که طی چند جلسه با شیخ محمود حلبی سرپرست انجمن مبارزه با بهائیت به عمل آمد، مشارالیه اظهار داشته که از هجده سال قبل تا کنون انجمن مزبور تشکیل شده و هر روز در اکثر شهرستان‌ها دارای تشکیلاتی گردیده و در تهران نیز در نقاط مختلف دارای جلسات و کنفرانس می باشد و تا کنون برای این جلسات صرفا ارشاد جوانان در مسائل دینی بوده و کوچک ترین مساله سیاسی در جلسات مطرح نشده است. حتی به علت این که به روحیه جنجالی روحانیان و وعاظ آشنایی دارد، اجازه ورود یک نفر از روحانیان را به جلسات و دخالت آنان را در این زمینه نداده است. مشارالیه اضافه نمود که انجمن تا کنون خدمات زیادی به دستگاه نموده حتی قبل از برگزاری جشن های 2500 ساله که بهائیان قصد کسب امتیاز جهت آشنایی خود را داشته اند، اقدامات موثری به عمل آورده که به طور حتم به شرف عرض رسیده است زیرا تیمسار ارتشبد اویسی فرمانده کل ژاندارمری وقت در جریان بوده اند و ادامه داد چنانچه دستگاه مصلحت نداند که این انجمن با کار خود ادامه دهد به فعالیتش خاتمه داده، ولی مراتب را به شرف عرض همایونی خواهد رسانید. ضمن این که مذاکرات لازم در مورد مراقبت از جلسات به منظور جلوگیری از نفوذ احتمالی افراد خرابکار و برانداز انجام شده اقدامات مراقبتی نیز به عمل آمده و به منابع مربوطه آموزش لازم در این زمینه داده شده است. بدیهی است هرگونه خبر واصله به موقع به عرض خواهد رسید.
رئیس ساواک تهران، پرنیان فر

بر اساس همین تفکر، انجمن با روند انقلاب مخالفت و در جریان مخالف رهبری انقلاب، حرکت می‌کرد. به‌طور مثال، در نیمه شعبان سال 1357 امام خمینی(س) فرمان دادند که "اکنون لازم است در این اعیادی که در سلطنت این دودمان ستمگر برای ما عزا شده است، بدون هیچ‌گونه تشریفات که نشانگر عید و شادمانی باشد، در تمام ایران، در مراکز عمومی مثلاً مسجد بزرگ، اجتماعات عظیم برپا کند و گویندگان شجاع و محترم مصایب وارده بر ملت را به گوش شنوندگان برسانند." (صحیفه امام، ج 3، ص 427)

در حالی که رژیم ستمشاهی برای مقابله با فرمان امام خمینی(ره) کوشش‌های فراوانی برای برگزاری جشن‌های نیمه شعبان مبذول می‌داشت، انجمن حجتیه هم همراه با رژیم در مقابل فرمان امام ایستاد و در تهران و شهرستان‌ها، جشن‌های دلخواه خود را برگزار کرد و برای این که پاسخی برای عمل خود داشته باشند، هیأتی را به سرپرستی حسین تاجری از مسئولان انجمن، نزد شریعتمداری فرستاده و از وی کسب تکلیف کرده بودند. این در حالی بود که شریعتمداری خود مهره قابل اعتماد رژیم به شمار می‌رفت. وی درگفت‌وگوی خود با مقامات ساواک در شب 1/7/1357 که به شماره 7404/312 مورخ 2/7/57 در بولتن چهاربرگی ساواک موجود است، گفته بود:

«سلام مرا به پیشگاه اعلیحضرت برسانید و به عرض برسانید که اعلیحضرت اطمینان داشته باشند. همان مشکلاتی که امروز ایشان دارند، ما هم داریم... یکی از پایگاه‌های مخالف با رژیم سلطنتی ایران، نجف است که من صد در صد با این پایگاه مخالفم. من برای حفظ مملکت، دیانت و سلطنت فکر می‌کنم... من معتقد به آزادی همه زندانیان نیستم، آنهایی را که اطمینان دارید بعد از آزادی تحریکات نمی‌کنند، آزاد کنید ولی بقیه را نگه دارید، مخصوصاً کسانی را که اهانت به مقام سلطنت می‌کنند.» (حمید روحانی، شریعتمداری در دادگاه تاریخ، به نقل از: اخگری، همان، ص 56)

دیدگاه امام خمینی در مورد انجمن

امام خمینی در مورد انجمن حجتیه به ناطق نوری و پرورش وزیران وقت کشور و آموزش و پرورش می‌فرمایند: "به آنها پست کلیدی ندهید. خطرناکند. وقتی آمدند بین شما تفرقه ایجاد می کنند، تشتت ایجاد می کنند. برادران را به جان هم می اندازند. آنها کار دیگری دارند. دنبال مسئله دیگری هستند. اینها با شاه همکاری می کردند. برایشان مسئله دین مطرح نبوده است."

رهبر کبیر انقلاب در سخنرانی خود در 21 تیر 62 با یادآوری تفکرات انجمن اظهار داشتند: «یک دسته دیگر هم که تزشان این است که بگذارید معصیت زیاد بشود تا حضرت صاحب بیاید، حضرت صاحب مگر برای چه می آید؟ حضرت صاحب می آید معصیت را بردارد. ما معصیت کنیم که او بیاید؟»

اما شاخص‌ترین موضع امام در مقابل انحراف برخی از روحانیون منتسب و یا نزدیک به انجمن حجتیه در "منشور روحانیت" منعکس شده است: «دسته ای دیگر از روحانی نماهایی که قبل از انقلاب دین را از سیاست جدا می دانستند و سر به آستانه‌ی دربار می ساییدند، یک مرتبه متدین شده و بر روحانیون عزیز و شریفی که برای اسلام آنهمه زجر و آوارگی و زندان و تبعید کشیدند، تهمت وهابیت و بدتر از وهابیت زدند. دیروز مقدس نماهای بی شعور می گفتند دین از سیاست جداست و مبارزه با شاه حرام است، امروز می گویند مسئولین نظام کمونیست شده اند. تا دیروز مشروب فروشی و فساد و فحشا و فسق و حکومت ظالمان برای ظهور امام زمان (ارواحنا فداه) را مفید و راهگشا می دانستند، امروز از اینکه در گوشه ای خلاف شرعی که هرگز خواست مسئولین نیست رخ می دهد، فریاد وا اسلاما سر می دهند. دیروز حجتیه ای ها مبارزه را حرام کرده بودند و در بحبوحه مبارزات تمام تلاش خود را نمودند تا اعتصاب چراغانی نیمه شعبان را به نفع شاه بشکنند، امروز انقلابی تر از انقلابی شده اند. ولایتی های دیروز که در سکوت و تحجر خود آبروی اسلام و مسلمین را ریخته اند و در عمل پشت پیامبر و اهل بیت عصمت و طهارت را شکسته اند و عنوان ولایت برایشان جز تکسب و تعیش نبوده است امروز خود را بانی و وارث ولایت نموده و حسرت ولایت دوران شاه را می خورند.» منشور روحانیت 67/12/3

امام خمینی با هوشیاری در یافته بود که تعطیلی انجمن فقط به خاطر حفظ ظاهر و نداشتن قدرت رویارویی با رهبری انقلاب بود. امام در یک جلسه خصوصی با یادآوری این که انجمن فعالیت خود را تعطیل کرده نه منحل، آن را بی فایده خوانده بود.

امروز انجمن چه می گوید

اعتقاد نداشتن به ولایت فقیه، دشمنی شدید با اهل سنت، ادعاهای دروغین درباره تشرف و رویت امام زمان(عج)، تشکیل کلاس های مرید پروری با عنوان نردبام عرفان و اخباری‌گری از اعتقادات روز انجمن به حساب می آید.

انجمن در مناسبت هایی همچو شهادت حضرت محسن، عیدالزهرا(س)، هفته وحدت، شهادت حضرت زهرا(س)، میلاد امام زمان(عج) و عید غدیر فعالیت های خود را در پوشش مراسم مذهبی تشدید می کند.

اکثر وبلاگ‌ها و رسانه های وابسته به انجمن با فحاشی خارج از عرف به اهل تسنن، موجب ایجاد تفرقه شده و جالب تر آنکه یکی از محور های حمله به مقام معظم رهبری موضع گیری های ایشان در راستای وحدت امت اسلامی است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جوانان استان سیستان و بلوچستان در سال 81 فرمودند: «بدانید آن کسانی که شیعه را علیه سنی، سنی را علیه شیعه تحریک می کنند، نه شیعه را دوست دارند و نه سنی را، با اصل اسلام دشمن اند. رحما بینهم، یعنی برادران مسلمان بین خود رحیم و مهربان باشند. دشمن از هر دو طرف تلاش می کند.
از یک طرف غالی گری و ناصبی گری را ترویج می کند و شیعه را در چشم سنی دشمن حقیقی معرفی می کند -بعضی از متحجرین دینی هم متاسفانه باور می کنند- از سوی دیگر شیعه را به اهانت به مقدسات و ارزشهای سنی وادار می کند. توطئه دشمن آن است که این دو مکتب را در مقابل هم قرار دهد.»

....

انجمن و فتنه 88

یکی از تهمت هایی که مرتب به دولت‌های نهم و دهم زده می‌شد، ارتباط با انجمن حجتیه است. در عین حال،‌ عبدالکریم سروش در گفت‌وگویی تفصیلی با یکی از سایت های فارسی زبان خارج کشور، ضمن تبیین ساختار طیفی جنبش سبز به صورت ویژه ای بر حضور اعضای انجمن حجتیه در این جنبش تاکید کرد و گفت: «واقعیت این است که در درون جنبش سبز هم دینداران و هم غیردینداران، هم چپ‌ها و سکولارهای فلسفی و حتی افرادی از انجمن حجتیه وجود دارند و این را نه می‌توان انکار کرد و نه می‌توان مخفی نگاه داشت.»

صید مذهبی ها با نام دین

این جریان که هدف خود را بر روی جوانان مذهبی متمرکز کرده، قطعا از دیگر جریان‌های سیاسی خطرناک‌تر است، چراکه دیگر جریان‌ها سعی در جذب معاندین یا حداکثر افراد خنثی را دارند اما انجمن افرادی را بر ضد ولایت بر می انگیزاند که خود زمانی حامی آن به حساب می آمدند.

مبلغان انجمن با نفوذ در هیئت‌های مذهبی ابتدا با تقویت روابط عاطفی خود با طعمه سعی در مجاب کردن او در دین‌داری خود می‌کنند. طعمه مذهبی بعد از مدتی حسرت دین داری و اخلاص مبلغ را می کشد تا برای ضربه نهایی آماده شود.

در مرحله بعد پیشنهاد جالبی به طعمه می شود: «قرار بوده یه تعداد از دوستان بریم مشهد مقدس یکی نتوانست بیاد لذا امام رضا تو را طلبیده است نکند دعوت آقا را رد کنی نصف هزینه را هم بانی می دهد»

اما در طول این سفر هدفمند مراحل زیر به اجرا در می آید:

1- نمایش دین داری، صداقت و توجه ویژه اعضا کاروان به امام زمان و اثبات آن به طعمه

2- نقد هایی از جامعه سیاسی نظیر طرح ذبح شرعی طیور و ربا در بانک ها

3- تشریح شرایط ظهور و تطابق آن با وضع کنونی و ذکر احادیث با تفسیر همسو

4- لعن به خلفا و تشریح جنایات آنها و سوال پرسیدن در رابطه با اینکه چرا رهبری لعن آنها را در کشور امام زمان ممنوع کرده و...

5- حمله به رهبری و شخص مقام معظم رهبری و طرح شبهات عجیب: «تو که به صداقت من شک نداری؟ فلان فامیل ما نزدیک به آقای خامنه ای است خودش دیده که... البته من نیز زمانی برای ایشان یقه چاک می دادم اما الان...»

6- حرام دانستن پول دولت یا شهرداری با طرح سفسطه مربوطه
7- دعوت از طعمه گرفتار در تور برای شرکت در جلسات خصوصی

غفلت مسئولین

به واقع تا به امروز چند فیلم، سریال یا حتی سخنرانی ساده در راستای افشای فعالیت های انجمن منتشر شده، نیروی مقاومت بسیج و امور مساجد تا به امروز چه اقداماتی را در زمینه توجیه نیروهای مذهبی و واکسیناسیون فرهنگی آنها کرده‌اند. در نهایت، چرا سازمان های امنیتی در برابر توزیع گسترده سخنرانی های مبلغین انجمن و تبدیل شدن آنها به الگو بی واکنش بوده اند؟

منبع: رجانیوز



کلمات کلیدی :
خاطره ای مرده
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 7:41 صبح


نیویورک تایمز: جنبش سبز خاطره ای مرده و پژمرده است (خبر ویژه)

از دید بسیاری در واشنگتن، جنبش سبز در ایران خاطره ای پژمرده است.
ری تاکیه عضو شورای روابط خارجی آمریکا که یکی از حامیان فتنه سبز در حوادث سال گذشته به شمار می رفت، ضمن تحلیلی که نیویورک تایمز منتشر کرده، تصریح می کند: امروز جمهوری اسلامی توجه خود را به مبارزه طلبی هسته ای معطوف کرده است. این در حالی است که مذاکرات برگزار شده با ایران زیر تابش خیره کننده نشست ها، بی نتیجه بوده است.
وی اذعان می کند: از دید بسیاری در واشنگتن، جنبش سبز اپوزیسیون، خاطره ای پژمرده است که اگر نگوییم جمهوری اسلامی آن را نابود کرد، دست کم به خستگی و بی رمقی کشاند.
نویسنده نیویورک تایمز با بیان این که حکومت اسلامی یک دولت استبدادی معمولی نیست بلکه سازه ای عقیدتی است، می افزاید: هیچ دورنما و تضمینی برای موفقیت اپوزیسیون سبز و شکست مذهبی وجود ندارد.
تاکیه در عین حال از آمریکا و غرب خواست ضمن مذاکره با ایران برای مهار برنامه هسته ای، به مبادله اورانیوم غنی شده راضی نشوند و همچنان برای اثرگذاری در تحولات داخلی ایران برنامه ریزی کنند. آمریکا می تواند با حمایت از اپوزیسیونی که فردایی متفاوت را آرزو دارند، سرگردان نشود.
عبارت اخیر ری تاکیه اذعان به سرگردانی در سیاستگذاری آمریکا در قبال جمهوری اسلامی ایران است.

منبع :  کیهان



کلمات کلیدی :
68درصد بی دین
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 7:38 صبح

68درصد کاربران سایت حامی موسوی خود را بی دین و بی خدا می دانند (خبر ویژه)

اکثریت کاربران یکی از سایت های فعال در فتنه و آشوب سال گذشته را افراد «بی دین» و «بی خدا» تشکیل می دهند. دست کم نیمی از این افراد مقیم خارج کشور هستند.
شبکه مجازی «بالاترین» در فتنه گری و آتش افروزی سال گذشته گروهک های ضد انقلاب نقش آفرینی می کرد و به انتشار انواع مطالب دروغ و جعلی و در عین حال مهیج در راستای شعله ور کردن آشوب می پرداخت.
این پایگاه اینترنتی اگرچه از خارج کشور مدیریت می شود اما می کوشد چنین القا کند که نویسندگانش در داخل ایران و سر صحنه مبارزه! حضور دارند. بالاترین همچنین با پروژه منافقانه میرحسین موسوی هم پوشانی کامل داشت و سعی می کرد به فتنه مذهبی دامن بزند اما بعد از رسوایی های زنجیره ای روزقدس، 13آبان، 16آذر و عاشورای سال گذشته، عملاً وارد فاز عقده گشایی علیه مقدسات دینی شد. همین اقدام البته باعث ریزش اندک افراد مذهبی شد که خیال می کردند گردانندگان بالاترین (حامیان موسوی) غم و غصه مذهب و کشور و ملت دارند.
اکنون بن بست جدیدی در شبکه صهیونیستی بالا ترین رخ نموده و آن اینکه از یک سو گردانندگان سایت با اذعان به ریزش مخاطبان داخلی خود، تلاش کردند از دوز فحاشی و هتاکی علیه مذهب بکاهند و به همین دلیل شماری از کاربران لامذهب دوآتشه را که دست گردانندگان بالاترین را رو می کردند، موقتاً از صفحه اول شبکه حذف کردند. اما از طرف دیگر آخرین نظرسنجی همین شبکه نشان داده که 68 درصد کاربران بالاترین ذاتاً ضددین هستند!
به گزارش دویچه وله، در نظرسنجی این شبکه مجموعاً 4700 کاربر شرکت کردند که دست کم 50 درصد آنها گفته اند خارج از ایران هستند. همچنین 68 درصد اعلام کرده اند بی خدا و بی دین هستند! دویچه وله تاکید می کند که براساس این نظرسنجی ، هویت بالاترین با جامعه ایران متفاوت است.
مهدی یحیی نژاد از کارگزاران بالاترین در گفت وگو با دویچه وله اذعان می کند: به تدریج از سال گذشته ایمیل هایی به ما می آمد که شما چه طور اجازه می دهید چنین مطالب توهین آمیزی علیه عقاید مردم ایران در صفحه اول بالاترین منتشر شود؟ ادامه این وضعیت می تواند منجر به این شود که ما مخاطبان خود را بیشتر و بیشتر از دست بدهیم.
این ضد انقلاب خارج نشین اضافه می کند: ما مطالب حساسیت برانگیز و توهین آمیز را صفحه اول نمی گذاریم تا کاربری که برای اولین بار در اینترنت می آید و صفحه ما را می بیند، یکباره لینک هایی را که به خدا و پیغمبر فحش می دهد، نبیند و نگذارد برود. ما در همین حد صفحه اول را کنترل می کنیم(!)
بدین ترتیب محتوای بالاترین همچنان ضددینی است چندان که این شبکه ضد انقلاب پریروز نوشت: هم جمهوری اسلامی و هم اسلام باید هر دو حذف شوند. اگر می خواهیم جایی برسیم باید با اسلام و محرم و صفر خداحافظی کرد. درود بر موسوی زیباست اما «یاحسین میرحسین» یک عقبگرد دینی است، همچنان که الله اکبر گفتن. ما با احکام اسلام مخالفیم نه فقط با احمدی نژاد. افرادی مانند هاشمی رفسنجانی هم نفسشان به همین جمهوری اسلامی وابسته است. و باید گفت ما بازی خوردیم در حمایت از امثال اینها. این حرف دل خیلی از ماهاست هرچند که دردناک باشد.

منبع:  کیهان



کلمات کلیدی :
منفور ملت
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 7:36 صبح


منفور ملت و مضحکه اپوزیسیون عاقبت دودوزه بازی خاتمی (خبر ویژه)

اظهارات اخیر یکی از بانیان ورشکسته فتنه 88 مبنی بر شرط گذاری جهت حضور در انتخابات مجلس، همچنان مورد بحث محافل ضدانقلاب است. این در حالی است که محافل اصولگرا متفق القولند که خاتمی باید محاکمه و مجازات شود و اظهار لحیه های گاه و بیگاه وی صرفا از سر ترس و به عنوان فرار به جلو است.
پایگاه اینترنتی روزنت که از پاریس مدیریت می شود، در واکنش به گزافه گویی خاتمی نوشت: گویا او پیمان بسته که تا آخر عمر دوپهلو سخن بگوید و هر بار سخنان خود را در پوششی هزارلایه قرار دهد. خون به دل حامیان کردن و عصبانی تر کردن مخالفان خود، از روش هایی است که تنها خاتمی قادر است همزمان انجام دهد و هرگز هم درسی از آن نگیرد. او برای شرکت در انتخابات، آزادی بازداشت شدگان، اجرای قانون اساسی و تضمین انتخابات سالم و آزاد را شرط گذاشته اما برخی نکات در سخنانش مغفول مانده است.
روزنت ادامه می دهد: آن گونه که به خاطر داریم خاتمی در انتخابات مجلس هفتم و ریاست جمهوری نهم و مجلس هشتم با وجود رد صلاحیت ها شرکت کرده است. او همواره چنین شرط ها و بحث هایی را مطرح می کند اما همواره در هنگام عمل، خود را ملتزم به سخنانش نمی داند. فرض محال که محال نیست، فرض کنیم حاکمیت حاضر شد شرایط را به زمان انتخابات مجلس هشتم در اسفند 86 برگرداند. سؤال این است که اعضای فعلی اصلاح طلبان در مجلس هشتم، چه کرده اند که شایستگی داشته باشند دوباره آنها یا افراد مشابه را به مجلس بفرستیم؟ اینها با شعار یاران خاتمی به مجلس راه یافتند اما از فرصت ها برای حمله به خاتمی و کروبی استفاده می کنند.
نویسنده با تمسخر اضافه می کند: چه اتفاقی رخ داده و چه تحولاتی در سطوح بالاتر قدرت رخ داده است که آقای خاتمی بحث شرکت در انتخابات را با پیش شرط هایی مطرح می کنند؟ آیا جنبش سبز اخیرا حضور و بروز گسترده خیابانی داشته که منجر به عقب نشینی حاکمان شده است؟ آیا در عرصه بین المللی تحول خاصی رخ داده که شرایط را به نحوی تغییر داده که حاکمان خواستار حضور اصلاح طلبان در عرصه انتخابات شده باشند و اکنون آقای خاتمی از موضع قدرت شروطی برای آنها تعیین می کند؟!
روزنت در پایان نوشت: گروههای اصلاح طلب پس از انتخابات سال گذشته، درمقابل یک دوراهی قرار دارند که هر دوی آن راهها به بن بست می رسد. تکلیف جنبش سبز را دیگر سخنان پدرخوانده ها تعیین نمی کند.
در همین حال سایت بالاترین اظهارات اخیر خاتمی را ادامه بیانیه17 موسوی توصیف کرد و نوشت: تاکید خاتمی بر مفاد بیانیه موسوی نشان داد تمام شایعاتی که از اختلاف میان این دو حکایت می کرد، بی پایه است.
سایت ضدانقلابی ایران گلوبال نیز معتقد است: اظهارات خاتمی، کف زنی از نوع اصلاح طلبی است نه کف مطالبات اصلاح طلبان. او جملاتی در سه بند و با سه درخواست گفته که هر یک نقیض بند دیگر است خصوصا آنجا که خواستار اجرای قانون اساسی نظام می شود. آیا عمل به قانون اساسی که یکی از بندهای اساسی آن ولایت فقیه است، می تواند انتخابات مورد نظر ما را تضمین کند و کاندیداها از فیلتر قانون اساسی رد نشوند؟ چرا ایشان ذهن اپوزیسیون را تا این حد عقب مانده فرض می کند؟ براساس همین قانون اساسی کاندیداها باید از فیلتر شورای نگهبان بگذرند. از سوی دیگر آقای خاتمی همان زمان که مجلس و دولت را در اختیار داشتند، آیا توانستند تغییری در حاکمیت بدهند؟ خاتمی سال 78 در دانشگاه تهران و در مقابل شعار «زندانی سیاسی آزاد باید گردد» گفت که ما در ایران زندانی سیاسی نداریم. اکنون چه شده که یکی از شروط خود را آزادی زندانیان سیاسی قرار می دهد؟ آیا این حرفها کف زنی سیاسی به اسم طرح کف خواسته ها نیست؟
بالاترین هم در تحلیلی نوشت؛ شرط های خاتمی برای «عدم» شرکت در انتخابات است نه شرکت در انتخابات. یعنی رژیم خواسته های امثال خاتمی را قبول می کند؟ خیر! خاتمی هم در واقع خواسته بگوید که ما در انتخابات شرکت نمی کنیم. رژیم به هیچ وجه چنین شرط هایی را نمی پذیرد. شما از سیاستمداری در حد و اندازه خاتمی چه انتظار دیگری دارید؟ به چه زبانی بگوید که در انتخابات شرکت نخواهد کرد؟ اپوزیسیون نباید به او حمله کند.
خاطرنشان می شود شرط گذاریهای مضحک خاتمی باعث شده برخی از رسانه های ضدانقلاب او را دن کیشوت توصیف کنند و از جمله بنویسند «آقای خاتمی چه کاریه؟ دوباره سه تا شرط می گذاری بعدش میگی اگه اینا نشه ما شرکت نمی کنیم. آی دور هم می خندیم ها!».
براساس اخبار جدید، خاتمی چند ماه قبل از انتخابات خرداد 88 یقین داشته که موسوی در انتخابات شکست خواهد خورد و پیروزی احمدی نژاد قطعی است. وی با این وجود -براساس رهنمود خارجی- به هیزم کشی و آتش افروزی پس از انتخابات به بهانه تقلب پرداخت و تلاش کرد حامیان را به آشوب خیابانی تحریک کند که اولین ثمرات آن حمله به پایگاه بسیج و کشتن چند شهروند بی گناه در همان تجمعات اولیه پس از اعلام نتایج انتخابات بود. خاتمی در انتخابات مجلس هشتم از فهرست «یاران خاتمی» در تهران حمایت کرد که از این فهرست 30نفره تنها یک نفر به مجلس راه یافت.

منبع: کیهان

 

 



کلمات کلیدی :
قهرمان بازی
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 7:34 صبح


وزیر اطلاعات با بیان این که شاید سؤال شود که چرا سران فتنه دستگیر نمی شوند، تصریح کرد:

اتفاقاً این آرزوی آنهاست و با این موضوع بسیار مدبرانه برخورد شده و عصبانیت سران فتنه از همین است، زیرا آنها در پی قهرمان بازی هستند.
حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی که روز پنجشنبه که در پاسداشت حماسه 9 دی در شهرری به ایراد سخن پرداخته بود، با بیان این مطلب، به تبیین مؤلفه های فتنه پرداخت و افزود: در جامعه دچار فتنه افراد به جای اصول و ارزش ها، اشخاص را ملاک تشخیص حق از باطل قرار می دهند و خودی ها علیه حکومت و حاکمیت معارضه می کنند.
وزیر اطلاعات افزود: در فتنه سال 88 کسانی با صدور بیانیه، مهندسی نظام دینی و انقلاب را زیر سؤال بردند که پیش از انقلاب، در جریان انقلاب و پس از آن نقش داشتند، اما اکنون در حال بروز دادن ذات حقیقی خود هستند. مصلحی گفت: عده ای از این افراد همچون اعضای نهضت آزادی به دنبال این بودند که سلطنتی از بین برود و سلطنتی دیگر به جای آن بیاید و امام خمینی(ره) فقط به عنوان فردی که استعداد و پتانسیل بالایی در ایجاد حرکت داشت، قبول داشتند نه به عنوان ولی فقیه.
وی افزود: یکی از سران فتنه در دوران مسئولیتش می گفت که ولایت فقیه دیکتاتوری و استبداد دینی است و وقتی از او سؤال شد که در دوران امام خمینی(ره) چه می کردید گفته بود که ما فقط امام را دوست داشتیم. وزیر اطلاعات، لغزش خواص را مؤلفه دیگر فتنه دانست و گفت: در فتنه 88 بسیاری از خواص که ادعاهای بلندی داشتند و شخصیت و اعتبار خود را از سفره انقلاب به دست آورده بودند ساقط شدند.
مصلحی افزود: سرویس های اطلاعاتی بیگانه از جمله سرویس اطلاعاتی انگلیس که از ابتدای انقلاب درصدد براندازی بودند نیز با نفوذ بر روی خواص و آقازاده های آنان به دنبال خط دهی و ایجاد لغزش در آنها بودند. وزیر اطلاعات به هم ریختن مرز میان دوست و دشمن و وجود عقبه مردمی را از دیگر مؤلفه های فتنه بیان کرد و گفت: سرانه فتنه در دورانی خودی نشان دادند و عقبه ای پیدا کردند ولی کسی از باطن آنان خبر نداشت. مصلحی گفت: جا به جا شدن متن و حاشیه نیز مؤلفه دیگری است که باید بسیار به آن توجه کرد زیرا دشمن با سرگرم کردن مردم به فروع آنان را از توجه به اصول بازمی دارد.
وزیر اطلاعات با اشاره به سرمایه گذاری هفت میلیارد و 700 میلیون دلاری استکبار در چند سال اخیر برای براندازی نظام گفت: دستگاه اطلاعاتی کشور در جریان فتنه دستاورد بسیار بزرگی داشت و توانست با برخورد با شبکه های مجازی که دشمن حساب بسیاری روی آن باز کرده بود، آنان را وادار به اعتراف به شکست کند.
مصلحی در بخش دیگری از سخنانش به تشریح ویژگی های حماسه نهم دی پرداخت و گفت: این حماسه کاملاً خودجوش و برخاسته از احساسات دینی جریحه دار شده مردم بود. وی با بیان این که برملا شدن چهره واقعی منافقان و سران فتنه از دیگر ویژگی های حماسه نهم دی بود، افزود: مردم در این حماسه حرف آخر را زدند و آن تأکید بر جایگاه رهبری و ولایت فقیه بود.

منبع: کیهان



کلمات کلیدی :
فرصت طلب
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 11:30 عصر

واکنش فعالان سیاسی به فرصت طلبی خاتمی
خاتمی شریک فتنه است و نمی تواند به نظام بازگردد


در پی سخنان اخیر محمد خاتمی در دیدار با جمعی از همراهان و همفکران خود در فتنه 88، فعالان سیاسی با تأکید بر اینکه مواضع خاتمی از زمان راه اندازی فتنه تاکنون تغییری نکرده است، بازگشت وی را به صحنه سیاسی منوط به مرزبندی با دشمنان انقلاب دانستند.
در همین زمینه، علیرضا زاکانی نماینده تهران و عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس در واکنش به تکاپوی خاتمی برای بازگشت به عرصه سیاسی کشور، اظهار داشت: آقای خاتمی ابتدا باید موضع خود را در خصوص اغتشاشات سال گذشته و سران فتنه به طور شفاف اعلام کند و بعد انتظار داشته باشد مردم صدای او را بشنوند.
وی بازگشت خاتمی به فضای سیاسی کشور را مشروط به مرزبندی وی با دشمنان انقلاب دانست و افزود: اگر خاتمی انتظار دارد مردم صدای او را بشنوند، باید قانون شکنی های سال گذشته را محکوم و به طور صریح و شفاف از سران فتنه اعلام برائت کند؛ در غیر این صورت مردم رفتار و تکاپوی وی را برای بازگشت به نظام فرصت طلبی تلقی خواهند کرد.
محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی نیز درباره مواضع خاتمی در فتنه سال گذشته و دیدار اخیر فراکسیون اقلیت مجلس با وی اظهار داشت: من در مورد اقلیت های مجلس معتقدم که یک نقطه ضعف عمده دارند و آن اینکه در خصوص فتنه سال 88 یک مرزبندی روشن و رسمی میان خود و سران فتنه اعلام نکردند.
حبیبی در مورد خاتمی هم خاطرنشان کرد: با فرض اینکه همه کارهای قبل فردی نادرست بوده است، اگر مطمئن شدیم به مرحله برگشت و توبه رسیده است نباید درها را به روی او بست؛ که حربن یزید ریاحی بالاترین نمونه آن است که تا مرحله جهنم پیش برفت؛ اما در برگشت او باید صدق مبین و روشنی نمایان باشد؛ لذا آقای خاتمی باید بداند اگر واقعاً قصد دارد درون نظام اسلامی بوده و رقابت درون نظام را پی می گیرد و همراه اصل نظام ولایت فقیه است، باید خیلی صریح اعلام کند کسانی که ادعای تقلب در انتخابات کردند، ادعای آنها نادرست است.
وی همچنین سؤال کرد که خاتمی چرا در مورد برخی کارهای ساختارشکنانه و غیرقانونی دوستان خود موسوی و کروبی- که اگر ضدانقلاب می خواست این کارها را انجام دهد هرگز موفق نمی شد- موضع صریحی اتخاذ نکرد.
این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه خاتمی همیشه در موضع گیری ها دو پهلو سخن می گوید، ادامه داد: در سیاست و در جایی که به سرنوشت اسلام، نظام، قانون اساسی و ولایت فقیه مربوط است، نمی شود دوپهلو حرف زد و دوپهلو عمل کرد؛ لذا خاتمی می تواند بگوید مشی اصولگرایان را اصلاً قبول ندارد که به ما برنمی خورد و می تواند بگوید حتی دولت را به عنوان فعال اجرایی قبول ندارد، اما بالاخره در مورد ادعای شیطانی تقلب در انتخابات چرا او تا به حال ساکت بوده است.
همچنین به گزارش فارس، حمید رسایی عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به فتنه سال گذشته و نقش کروبی، موسوی و خاتمی در این جریان تأکید کرد: جهت گیری خاتمی همانند سال گذشته بوده و هیچ تغییری نکرده است، لذا چنانچه وی بخواهد صداقت خود را در خصوص حمایت یا عدم حمایت از نظام اسلامی نشان دهد باید نسبت به کارهایی که در دوره وی انجام شده و مقدمه کودتای سال گذشته بوده است، پاسخگو باشد.
رسایی با تأکید بر اینکه خاتمی با فراکسیون اقلیت از لحاظ روش و بینش تفاوت ندارد، یادآور شد: همه آنها در چند موضوع تردید دارند که در این خصوص می توان به موضوع ولایت فقیه، عدم اداره کشور با نگاه امام راحل و اعتقاد به اتمام دوره حضرت امام(ره) اشاره کرد، در حالی که آنها ادعا می کنند باید دم از خط امام (ره) زد و شیوه متفاوتی را در پیش گرفت.
غلامعلی حدادعادل نیز در پاسخ به این سؤال که نخبگان سیاسی، خاتمی را یکی از سران فتنه می دانند که برای بازگشت به عرصه سیاسی کشور تلاش می کند، شما تلاش های او برای بازگشت به صحنه سیاست را چگونه ارزیابی می کنید؟ پاسخ داد: باید صبر کنیم ببینیم که آینده چه پاسخی در این باره می دهد و ملت چه تصمیمی می گیرند.
گفتنی است؛ خاتمی در دیدار با شماری از اقلیت های مجلس بدون آنکه درباره اتهام فتنه گری خود و فتنه گرانی که در سال گذشته دست به آشوب و اغتشاش زدند توضیح دهد مدعی شد که کف خواست اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات آتی، آزادی زندانیان و ایجاد فضای آزاد برای همه احزاب و گروه ها است.

منبع: روزنامه کیهان



کلمات کلیدی :
سینه مان درد گرفت!
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 1:49 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

سؤال از سران فتنه 88 ؟

آیا تا بحال فکر کرده اید چرا مستکبران و جباران روزگار و خبیث ترین خبیث ها از شما حمایت می کنند و اسم شما را آورده و اعلام همدردی با شما میکنند؟

آیا تا به امروز فکر کرده اید آن کسانی که براحتی انسانهای بی گناه از زن و مرد و کودک و پیر را می کشند و با اجسادشان عکس یادگاری می گیرند ، از شما تعریف کرده و می گویند با آنها هستیم؟

آیا فکر کرده اید که چرا آنانی که با یک بمب اتم هزاران هزار نفر را کشتند و هزاران نفر را معیوب کردند و سبب بدنیا آمدن چه بسیار کودکان ناقص الخلقه شدند، شما را یار خود می دانند و خود را یاور شما می نامند؟

ما که با نوشتن این مطالب از خجالت سینه مان درد گرفت! شما را نمی دانیم!!!

فقط به همین چند سؤال فکر کنید و پاسخ دهید ؛ دیگر حساب اعمالتان با خودتان.



کلمات کلیدی :
مترسکهای سیاسی
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 10:7 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

ما فرزند ولایتیم و تا شهادت رزمنده ایم.

فرزند ولایت را ترس نیست ، زیرا از روزی که پای در این سرا گذاشت جانش را به کف دست گذاشت و برای قربانی هدیه به ولایت کرد.

حال که جانش هدیه ای ست به مولایش ، مرگ هم از این فرزند ولایت هراس دارد.

ما فرزند ولایتیم و مرگ را تنها با رنگ خون می پذیریم و جسم مان را نیز تنها خون آلود رهسپار خانه ابدی خواهیم کرد.

ما فرزند ولایتیم و چه سالها که منتظر شهادتیم ؛ و شهادت نیز برای صاحب ولایت کم است ولی چه کنیم که بیش از این نتوانیم کرد.

حال ای گرگهای گرسنه با که خواهید جنگ کرد؟ دندانهای خون آلودتان را توان نشستن بر بازوان فولادین ما نیست؛ اگر دندانی از جنس نور دارید بیاورید که این نیز محال است.  شما که در کنج زندان ظلمت دست و پا بسته نشسته اید دیگر خبر از نور ندارید.

9 دی 1388 را بیاد دارید؟

دلهای نورانی چو دیدند مترسکهای ظلمانی از باد هوسهای یزیدیان به صدا در آمدند ، همه چون اقیانوسی خشمگین به خیابانها ریختند و ریشه مترسکهای سیاسی دست نشانده را از بیخ و بن در آوردند و قایقهای شکسته استکبار را به گورستان سپردند.

ایران دیار شیران ولایت است و شیران را ترس نیست که ترس افکنند.

تا ولایت هست ، ایران هم هست و تا ایران هست ولایت نیز هست و تا این دو درّ گران بهاء هستند ، بسیجیان قهرمان هم هستند و تا بسیج هست هم ولایت هست و هم ایران.

ای فرزند رسول الله یا صاحب الزمان بیا که دیگر مردان نامرد کوفی را نشان نیست و سلمان های فارسی در این وادی چه بسیار.

ما منتظریم؛ هم منتظر امام خود و هم منتظر دشمنان امام خود.

و اما دشمنان امام و ولایت را دیگر یارای فرار نیست.

 

 



کلمات کلیدی :
عصبانیت ...
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:23 صبح


الیاس نادران: فتنه گران از همراهی مردم با هدفمندی یارانه ها عصبانی هستند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: فتنه گران از همراهی مردم با طرح هدفمندی یارانه ها بسیار مایوس و ناراحتند.
الیاس نادران در جمع دانشجویان دانشکده حقوق دانشگاه تهران اظهار داشت: طرح هدفمندی یارانه ها به حدی در اقتصاد ملی و حوزه های اجتماعی کشورمان وسعت دارد که رسانه های بیگانه و آنهایی که امنیت ملی ما را هدف قرار داده اند امید داشتند با این طرح کشور دچار آشوب اجتماعی شود و آشوب های خیابانی اتفاق بیفتد.
نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: در این خصوص یکی از افراد موثر در فتنه سال گذشته که اکنون در زندان به سر می برد و من اکراه دارم که وی را سران فتنه بنامم چون این افراد بازی خورده هستند سوال کرده بود که آیا این طرح انجام شده یا خیر؟ و آیا واکنش هایی به همراه داشته است؟ و هنگامی که در پاسخ شنیده بود طرح هدفمندی یارانه ها بدون هیچ واکنش اجتماعی اجرایی شده بسیار مایوس شده بود.
وی با بیان اینکه با همراهی ... 

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :
سنگ روی یخ
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:19 صبح


تصادف (گفت و شنود)

گفت: سایت وزارت خارجه اسرائیل، با تحلیل خود درباره طرح هدفمندی یارانه ها، سران فتنه را سنگ روی یخ کرد.
گفتم: چطور مگر؟! تا حالا که اسرائیل و آمریکا و انگلیس به سران فتنه دلداری می دادند که طرح هدفمندی یارانه ها شکست می خورد و دل موسوی و خاتمی و کروبی خنک می شود!
گفت: ولی دیروز وزارت خارجه اسرائیل با عصبانیت اعلام کرد که این طرح دست جمهوری اسلامی ایران را برای پیشبرد برنامه های خود بازتر می کند و بر قدرت داخلی و منطقه ای آن می افزاید.
گفتم: یارو برای دوستانش تعریف می کرد و می گفت؛ امروز در خیابان یک ماشین با سرعت به طرف من آمد و نزدیک بود لت و پارم کند و هر دو نفر کشته شویم! پرسیدند، چرا 2 نفر؟ مگر خودت تنها نبودی؟ و یارو جواب داد؛ خب اگر من مرده بودم، نوکرم هم که خرجش را می دهم از گرسنگی تلف می شد!

منبع: کیهان



کلمات کلیدی :


 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats