سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
روحانیون فتنه پسند
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 7:25 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

تقریباً هر کس اسم روحانی و روحانیت را بشنود انسانی با ایمانی قوی ، ولائی ، قرآنی و مظهر دستورات اسلام را در ذهن خود مجسم می کند؛ حال ببینید در خبر زیر مجمع روحانیون راه و روش و اعمالش شباهتی به پیروی از اسلام و قرآن و معصومین علیهم السلام دارد.   انشاءالله انسانهای آگاه گرفتار چنین گروههایی نشوند و اگر شدند هرچه زودتر به فضل الهی نجات یابند و دنیا و آخرت خود را نجات دهند.

حال با هم خبر را می خوانیم:

مجمع روحانیون دسته جمعی پای فتنه گران ایستادند
عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون هرگونه تصور و احتمال مبنی بر اینکه برخی اعضای این گروه حساب خود را از فتنه گران جدا کرده باشند، باطل کرد.
مجید انصاری روز دوشنبه طی سخنانی در دانشکده فنی دانشگاه تهران که ازسوی انجمن اسلامی دانشگاه تهران با حضور الهه کولایی، حمیدرضا جلایی پور و محسن رهامی برگزار شده بود، به شایعه اختلاف میان اعضای مجمع روحانیون پرداخت و گفت: من به عنوان دبیر اجرایی مجمع مبارز اعلام می کنم مزخرفاتی که از قول برخی فرصت طلبان که امروز دایه مهربان تر از مادر شده اند و از خارج از مجمع علیه مجمع روحانیون مبارز و شخصیت های مجمع مطرح می شود و صحبت از وجود اختلاف در مجمع می کنند مثل هزاران هزار دروغ دیگر که علیه سایر تشکل ها گفته می شود، بی اساس است.
اظهارات مجید انصاری در تکذیب اختلاف نظر در مجمع روحانیون در حالی است که برخی اعضای ارشد این مجموعه و از جمله خاتمی و ابطحی و محتشمی پور و موسوی خوئینی ها و ... جزو بازیگران اصلی فتنه و آشوب 8 ماهه در سال گذشته بودند و بنابراین اظهارات وی بدین معناست که وی با تعصب کامل نسبت به این باند عرصه سیاسی کشور را نگاه می کند و تعصب فتنه گران به مراتب برای وی مهم تر از اسلام و انقلاب و رهبری و قانون اساسی است.چندان که در حوادث سال گذشته هم هنگامی که به ساحت اسلام، امام حسین(ع)، امام خمینی(ره) و ولایت فقیه جسارت شد هیچ واکنشی ولو برای ظاهرسازی از امثال انصاری دیده نشد.
اظهارات اخیر دبیر اجرایی مجمع روحانیون، از توهم آمیز بودن رویکرد برخی رجال سیاسی که از لزوم تعامل اصولگرایان با اصلاح طلبانی نظیر مجمع روحانیون سخن می گفتند خبر می دهد و حاکی از آن است که این جریان ولو به قیمت پشت پا زدن به آرمان های اصیل حضرت امام(ره) و انقلاب اسلامی، پای فتنه گران و پادوهای جبهه استکبار می ماند. این همه در حالی است که حضرات یکی در میان برای مظلومیت امام و خط امام اشک تمساح می ریزند همچنان که انصاری چند ماه قبل گفته بود: باید بر مظلومیت امام و خط امام گریست و مظلوم تر از شخص امام، ولایت فقیه است.
اکنون پرسش این است که جماعت متظاهر چگونه می توانند قاطعانه پای فتنه گران دشمن امام و ولایت فقیه بایستند و باز هم دم از امام و ولایت فقیه بزنند؟!
مجمع روحانیون با وجود زمینه سازی سران آن در فتنه سال گذشته که منجر به حرمت شکنی بی سابقه روز عاشورا شد روز گذشته بیانیه ای در تکریم ماه محرم و حضرت امام حسین(ع) صادر کردند. در این بیانیه از «پایبندی امام حسین(ع) به پیمان ولو با افراد بدآئین» تجلیل شده است. احتمالا با همین مغالطه است که مجمعی ها اصرار دارند هم پیمان آمریکا و انگلیس و سلطنت طلبان و بهایی ها و مارکسیست ها و تروریست هاباقی بمانند.

منبع: روزنامه کیهان



کلمات کلیدی :
این چه کاریست؟
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 1:45 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

بعضیها می گویند که چرا بسیجی ها بی ترمز اند فقط می خواهند شهید شوند. اصلاً چه معنی دارد کسی خودش را به کشتن بدهد روی مین بیافتد و تکه پاره شود و یا کاسه داغ تر از آش بشه و برای ولایت و ولایت فقیه جانش را به کف بگیرد؟ و هر وقت جریان براندازی بپا میشود سر و کله شان پیدا شود؟

شاید این کسانی که چنین می گویند اگر روز عاشورا هم تشریف داشتند می گفتند: این چه کاری ست که چند نفر جلوی امام حسین به ایستند تا امام و یارانش نماز بخوانند و تیرهای دشمنان به سینه آنها بنشید تا دیگران و امام حسین سالم بمانند؟

یا شاید به حضرت اباالفضل علیه السلام هم ایراد می گرفتند که : چرا وقتی به آب رسیدی ، آب نخوردی و به یاد امام حسین و فرزندانش تنشنه برگشتی و مشک آب را پر کردی تا به امام و فرزندانش و دیگران برسانی؟ اصلاً چرا امان نامه عمربن سعد را نگرفتی تا نجات پیدا کنی؟

و حتماً به امام سجاد علیه السلام هم اشکال می کردند که :  تو که مریض و بیمار بودی چرا در صحنه کربلا ماندی و بعد هم به اسارت در آمدی؟

آیا وقت آن نرسیده که این عده که در افکار راه گم کرده خود گرفتارند ، بیدار شوند و از گذشته و گذشتگان درس عبرت بگیرند؟

آیا کینه ای که از ولی فقیه و بسیج و بسیجی دارند به کینه دشمنان اهل بیت و شیعیانشان از صدر اسلام تا بحال شباهت ندارد؟

وقت است که بیدار شد و بیهوده خود را به بیداری نزد...



کلمات کلیدی :
مگر میشود؟
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 1:14 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیجی جان به کف دارد ...

از 30 سال گذشته که شیاطین روزگار در جبهه های نبرد ایران داستانهای شگفت بسیجیان ایران را شنیدند ، هنوز گوشهای کرشان صوت می کشد و چشمهاشان سیاهی میرود.

آخر مگر میشود انسانی برای کشته شدن گریه کند ، التماس کند ، شناسنامه اش را دست کاری کند و خیلی کارهای دیگر؟

مگر میشود کسی برای پریدن روی مین در میدان مین با دیگران دعوایش شود ؟

و دیدند که میشود! آنهم فقط در دیار دلیران ایران و شیعیان امیرالمومنین علیه السلام ؛ و در جمع عده ای که نه کماندو بودند و نه تکاور و نه رنجرهای دوره دیده و مار خورده ، بلکه عاشقانی بودند که از کودکی در هیأت و روضه های معصومین بخصوص روضه امام حسین علیه السلام ، شمشیر جنگ با دشمنان ولایت را به کمر بستند و هر وقت که شیپور جنگ با یزیدیان را شنیدند ، شمشیر از غلاف کشیدند و جان خود را بر تیغه تیز شمشیر آویزان کردند تا هم دشمن هلاک کنند و هم خود از قفس خاکی دنیا پرواز کرده و بسوی ارباب بی سر خود رهسپار شوند.

بسیجی جان بکف دارد و بدنبال تیر دشمنان اسلام می دود تا جانش را در مسیر تیغ تیز دشمنان قرار دهد.

بسیجی جان به کف دارد و جز از خدا هیچ ترس ندارد ؛ و اگر از چیزی غیر از خدا بترسد آن این است که نکند جانش را در راه خدایش ندهد و با شهادت بسوی حق نرود.

الهی و قتلا فی سبیلک فوفق لنا



کلمات کلیدی :
قبله عشق
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:3 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

 انی سلم لمن سالمکم

 بارها رو به قبله عشق نشسه ایم و جمله بالا را در زیارت عاشورا تکرار کرده ایم.

آیا تابحال  در دل شب قلب مان در سکوت پر از ناگفته های عاشقانه دل مان با حضرت امام حسین علیه السلام گفته ایم:

                                         انی سلم لمن سالمکم

اگر نگفته ایم که هیچ و وای بر ما و عقیده ما ؛ ولی اگر گفته ایم یعنی چه؟

یعنی ای فرزند پیامبر ، ای فرزند امیرالمومنین ، ای فرزند فاطمه دخت نبی ، ای سالار شیهدان که در راه عشق از همه چیز گذشتی و سرت بر بالای نیزه رفت،  ما فقط با آنانکه با تو هستند هستیم.

ما فقط کسانی را دوست داریم که تو را دوست دارند.

ما فقط کسانی را خودی می دانیم که تو را جان خودشان بدانند.

ما فقط کسانی را یار خود می گیریم که تو را یار خود گرفته باشند.

ما تنها با تو عاشقی می کنیم.

ما تنها با آنانکه راه تو را در پیش گرفته اند ، همراه میشویم.

ما تنها آنانی را که پرچم سرخ تو را در دست دارند پرچم دار خود می دانیم.

ما فقط قصه کسانی را گوش فرا می دهیم که سرفصل قصه هاشان عشق تو باشد.

ما آن کسانی را می پذیریم که فرزندانت را دوست داشته باشند.

ما فقط کسانی را احترام می کنیم که به تو و فرزندانت و راه و روشت احترام بگذارند.

ما تنها کسانی را انسان می دانیم که در روز عاشورا صوت و کف نزنند و عزادار باشند نه خوشحال دشمن شاد کن.

و آخر اینکه ما فقط زمانی به حضرت عزرائیل جان تسلیم می کنیم که چون تو در راه عشق به الله در خون مان غوطه ور باشیم.



کلمات کلیدی :
یاران حضرت مهدی علیه السلام
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 4:10 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

ویژگیهاى یاران حضرت مهدى 
مقدمه : 
بر هیچ کس پوشیده نیست که براى پیروزى انقلاب و شکست و نابودى حکومتهاى جور و ستم و نیاز به عوامل بسیارى است ، که در راءس آنها حضور در صحنه و حمایت و تلاش خستگى ناپذیر، و آگاهى و تحمل رنجها و امید به آینده درخشان است و به عبارت دیگر یاران حضرت مهدى (عج ) داراى این ویژگیها هستند.
ما وقتى که زندگى و مراحل دعوت پیامبران علیهم السلام را تجزیه و تحلیل مى کنیم ، مى بینیم هر کجا آنها حامى و یاور داشتند و این حامیان و یاوران به طور آگاهانه و قاطع در صحنه بودند و با امید و توکل به خدا به پیش ‍ مى رفتند، پیامبرشان هر چند در بخشى از اهدافش به پیروزى مى رسید و در غیر این صورت شکست ظاهرى نصیبش مى شد.
پیروزى انقلاب اسلامى در ایران چندین مسئله مبهم را در رابطه با قیام حضرت مهدى (عج ) روشن و ثابت کرد، از جمله اینکه در شرایط فعلى دنیا هر چند غرق در گناه و فساد باشد، انقلاب و دگرگونى ، نه تنها ممکن بلکه عملى است و دیگر اینکه باید دنبال کار را گرفت و امید به آینده داشت ، از همه روشنتر اینکه باید حمایت و بسیج همه جانبه شود و با وحدت و تجمع یاران مخصوص ، به این کار بزرگ یعنى آماده کردن جهان براى ظهور حضرت قائم (عج ) دست زد.
با توجه به اینکه بهترین حکومت آن است که به طور طبیعى و خودجوش ‍ روى کار آید نه به طور تحمیلى و زور، آنانکه مى گویند حکومت حضرت مهدى (عج ) بدون معجزه امکان پذیر نیست گویا به این اشکال توجه ندارند که اگر بنابر معجزه و اجبار هر چند اجبار فکرى باشد آن حالت زیباى طبیعى و خودجوش خود را از دست مى دهد و یک نوع حکومت تحمیلى مى گردد.
البته ما امدادهاى غیبى نیستیم ، وقتى مردانى با اخلاص و صداقت به پیش ‍ رفتند خداوند هم آنها را یارى مى کند و به اهدافشان مى رساند.
(135)
بنابراین همان گونه که در بسیارى از روایات آمده (136) حکومت حضرت مهدى (عج ) همچون حکومت پیامبر اسلام صلى اللّه علیه و آله و سلم است منتها در سطح وسیعتر و عمیقتر همانگونه که یاران آگاه و با استقامت آن حضرت در صدر اسلام شیران روز و پارسایان شب بودند و نقش مؤ ثر و مهم در تشکیل حکومت اسلامى را ایفاء کردند، حکومت حضرت حجت (عج ) نیز از این قانون مستثنى نیست ، و چنانکه در جاى خود مشروحا بیان شده معناى واقعى ((انتظار)) نیز آمادگى یاران و بسیج همه جانبه آنها در سطح وسیع مناسب با حکومت جهانى است .

منبع: کتاب الکترونیک فروغ



کلمات کلیدی :
پول آدامس
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 1:37 صبح
بسم الله الرحمن الرحیم
سوره حشر ، آیه 9:
و دیگران را بر خویشتن مقدم می دارند؛ هر چند خودشان نیازمند باشند... .
 
نوجوانی شهید علی حسینی
 
با اینکه ما خودمان به پول آدامس فروشی نیاز داشتیم ، ولی گاهی اوقات علی اجازه نمی داد من یا خودش فروش کنیم.
وقتی می دید بچه ای از خودش فقیرتر است و وضع و حالش از ما بدتر است ، او را جلو می فرستاد و می گفت:  تو برو و تو اون ماشین ، آدامس و شکلاتت را بفروش ! - خودش کنار می ایستاد و نگاه می کرد.
من از این کار علی خیلی خوشم می آمد.  با اینکه علی آن موقع شاید کلاس دوم یا سوم ابتدائی بود، من همه کارهایش را بی برو بر گرد قبول داشتم.  میدانستم درست عمل می کند.
دوران طلائی ، ص 62
به نقل از خواهر شهید علی حسینی ، کتاب دا، ص 51


کلمات کلیدی :
یلان ایران زمین
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:27 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

آنروزها یعنی 8 ماه اغتشاش در کشور ایران و آن هم در تنها کشور شعیه دوازده امامی ، وقتی عده ای دست شیطان را فشردند و همراهی اش کرده در کوچه پس کوچه ها و از سراسر دنیا شیاطین بزرگ روزگار که کار ابلیس را بر عهده گرفته اند، هورا کشیدند و جشن گرفتند ، و خیابان های تهران را نشان دنیا دادند که ببینید چه خبر است ، عده ای عاشق دست از جان شسته مثل روزگار گذشته ز جا برخاستند.

این جان برکفان به میدان نبرد پای گذاشتند تا درسی فراموش نشدنی به شیطان و انصارش دهند.  شیران دلیر ایران زمین که به میدان آمدند ، لاشخوران مستکبر بال زدند و رفتند و منتظر ماندند.  شاید دوستانشان کاری کنند!!!

آنان که شکستند و آتش کشیدند و کشتند و گمان کردند کار تمام است ، به یکباره دیدند مردانی مرد از مدرسه عشق و ولایت همچون کوه دماوند در مقابلشان صف کشیده اند و راهی برای نفوذ و تخریب باقی نگذاشته اند.  خرابکاران و فریب خوردگان دیدند که آن عاشقان ولایت چگونه جان خود را برای قربانی کردن در راه هدایت به میدان آوردند و ترس و هراس برایشان معنا ندارد.  این شیران دلیر ، فارغ التحصیلان دانشگاه میدان مین 8 سال دفاع مقدسند. آنجا که رقابتی سخت بپا بود تا مین های آماده انفجار را چون جان در آغوش گیرند.

بله ، این یلان ایران زمین ، بسیجیان دیروز و امروز و فردا هستند.

همانطور که حضرت امام خامنه ای فرمودند:  بسیجی یعنی علی، که تمام وجودش برای اسلام وقف شده بود.



کلمات کلیدی :
شما چه کرده اید؟
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:36 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

دنیای عجیبی شده!!

عده ای خونخوار و جنایت پیشه که خون خیلی از ملتها را توی شیشه کرده اند ، سرمایه های ملی و باستانی کشورها را غارت کرده اند و خیلی غلط های دیگر که اینجا جای گفتن نیست، بعضی ها را در داخل ایران اسلامی تآیید و تشویق می کنند و آنها را جزء متفکرین بشمار می آورند که جز خنده چاره ای برای آدمی نمی گذارد.

براستی آن کشورهای غربی که علنی با ما دشمنی می کنند و دستشان به خون هزاران شهید مظلوم آغشته است ، چرا بعضی را بزرگ می کنند و آنها را مورد تأیید خود می خوانند.   با چند دو دوتا چهار تا و یک حساب سر انگشتی مشخص میشود که هدفشان و دلیل شان از این کار چیست!!

آنها تنها در صورتی دست به تشویق و تآیید کسی آن هم در کشوری که دشمن خود میدانند ، می زنند که مزدور و جیره خوارشان باشند و یا اصلاً مفت و مجانی در جهت اهداف استکباری آنها قدم بردارند.  چرا حتی برای یک بار از دکتر احمدی نژاد تعریف و تمجید نکردند ؛ یعنی اقای احمدی نژاد برای نمونه یک بار هم عمل در خور تحسین انجام نداده؟

حال باید از کروبی و موسوی و رهنورد و امثال آنها که مورد نظر غربیها قرار گرفته اند سؤال کرد :  شما چه کردید که تمام مستکبران و استعمارگران و روباهان عالم از شما تعریف می کنند و حمایت خود را از شما اعلام می دارند؟

 



کلمات کلیدی :
طناب پوسیده
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 2:11 عصر


بازی اقلیت مجلس با طناب پوسیده (خبر ویژه)

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان تاکید کرد طرح سؤال از رئیس جمهور، اقدام انفرادی و شخصی علی مطهری است و ارتباطی با فراکسیون ندارد.
محمدرضا باهنر با بیان اینکه طرح مذکور تصمیم فراکسیون اصولگرایان نیست، تصریح کرد این مسئله را به مصلحت نمی داند و از مطهری می خواهد این پروژه را متوقف کند.
علی مطهری اخیرا ادعا کرده بود 50 نماینده طرح یاد شده را امضا کرده اند و در همان حال، سیدمحمدجواد ابطحی عضو فراکسیون اصولگرایان اخیرا خبر داده بود که مطهری برای جمع آوری امضای طرح مذکور با اقلیت مجلس توافق کرده است.
مطهری در گفت وگو با سایت آفتاب- وابسته به مرکز تحقیقات استراتژیک و حسن روحانی- حاضر نشده بود اسامی 50 نماینده ادعایی را منتشر کند تا افکار عمومی با ماهیت حامیان طرح آشنا شوند.
گفتنی است برای طرح سؤال از رئیس جمهور حداقل 71 امضا لازم است.
گردانندگان اقلیت مجلس در فتنه سال گذشته در کنار فتنه گران ایستاده بودند و طبق سناریوی دیکته شده از بیرون مجلس، همواره اختلاف افکنی و انشقاق میان جبهه اصولگرایان را یکی از اولویت های اصلی خود قرار داده اند.

منبع: روزنامه کیهان



کلمات کلیدی :
رد گم کنی دیکتاتورها
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 2:10 عصر

رد گم کنی دیکتاتورهای کوچولو ! (خبر ویژه)

عطاءالله مهاجرانی در واکنش به شیرین کاری معاون وزارت ارشاد دولت خاتمی (کشف حجاب همسر خود در لندن) گفت: رمضانپور معاون من نبود بلکه از زمره همکاران معاون فرهنگی من (مسجد جامعی) در معاونت فرهنگی بود.
علی اصغر رمضانپور که چند سالی است مانند مهاجرانی به لندن گریخته و با شبکه بی بی سی همکاری می کند، اخیراً همسر خود را مجبور به کشف حجاب کرده و تصویر وی را در صفحه فیس بوک خود منتشر کرد که این اقدام با اعتراض رسانه ها مواجه شد.
رد گم کنی مهاجرانی و ادعای اینکه دروغ در تاروپود منتقدان نفوذ کرده در حالی است که اصل اقدام ننگ آلود رمضانپور واقعیت دارد همچنان که وی به عنوان همکار نزدیک احمد مسجدجامعی در معاونت فرهنگی وزارت ارشاد فعالیت می کرد و با برکناری مهاجرانی و رسیدن مسجد جامعی به وزارت ارشاد در دولت خاتمی، رمضان پور هم معاون فرهنگی مسجد جامعی شد در حالی که مراکز اطلاعاتی و امنیتی سوابق سوء نامبرده را مکرراً متذکر شده بودند. وی همچنین مدتی سردبیر روزنامه زنجیره ای آفتاب امروز بود.
همچنین رمضانپور مانند مهاجرانی، لندن را به عنوان محل اقامت جدید- پس از فرار از کشور- انتخاب کرد و مدت ها پیش از مهاجرانی در زمره همکاران شبکه دولتی انگلیس (بی بی سی) درآمد. همچنین باید یادآور شد که اگر رمضانپور با اجبار به کشف حجاب همسر خود، آن روی سکه حقوق بشر لیبرال را در تضییع حقوق زنان به نمایش گذاشته، سالها پیش آقای مهاجرانی نمایش مشابهی را درباره همسر اول و دوم و سوم خویش به نمایش گذاشت و ضمن در پیش گرفتن شیوه اغوا و فریبکاری، افتضاح بزرگی را به بار آورد.
نکته جالب در اظهارات اخیر مهاجرانی این عبارت وی است که «داستان کشف حجاب همسر آقای رمضانپور به خودشان مربوط است»!

منبع: روزنامه کیهان



کلمات کلیدی :


 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats