سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
جدیدترین طنز
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 2:8 عصر

روان درمانی عمر سعد توسط یک مجله آمریکایی (خبر ویژه)

یک مجله آمریکایی در ادامه شوخی سال گذشته خود با بازیگران فتنه سبز، مهدی کروبی را جزو 100 متفکر بزرگ دنیا معرفی کرد. فارین پالیسی سال گذشته نیز زهرا رهنورد همسر موسوی را سومین متفکر بزرگ جهان معرفی کرده بود!
این مجله که از سوی ساموئل هانتینگتون نظریه پرداز جنگ تمدن ها تاسیس شده کروبی و سروش را در رتبه های چهل و چهل و یکم معرفی کرده و علت انتخاب سروش را «زدن میخی بر قلب تاریک حکومت دینی» خوانده و همچنین «زنده نگه داشتن روح جنبش سبز» را دلیل انتخاب مهدی کروبی معرفی کرده است. نشریه متعلق به هانتینگتون، کروبی را رهبر شجاع مخالفان که همچنان انتقاد می کند معرفی کرده است.
برخی شواهد روشن حاکی از آن است که اقداماتی ازا ین دست صرفاً برای شارژ روحی نقش آفرینان فتنه سال گذشته صورت می گیرد به ویژه اینکه کسانی چون کروبی به لحاظ وضعیت روحی کاملاً افسرده و سرخورده ارزیابی می شوند و خود را زیانکار می یابند.
سال گذشته پس از آن که زهرا رهنورد در سیاه بازی فارین پالیسی به عنوان سومین متفکر اثرگذار دنیا!! و مغز متفکر! انقلاب سبز معرفی شد، سایت کلمه وابسته به موسوی تصریح کرد: با نگاهی به نام های دیگر فهرست به نظر می رسد تدوین آن بیشتر جنبه نمادین داشته باشد.
همچنین سوزان گلاسر دبیر اجرایی فارین پالیسی به رادیو فردا گفته بود انتخاب رهنورد ریشه علمی ندارد. این انتخاب نه به دلیل سوابق علمی بلکه حضور مؤثر وی در کمپین انتخاباتی موسوی صورت گرفته است. ما بدین ترتیب خواستیم بحثی بر سر حوادث ایران برانگیزیم تا مردم بیشتر به این اتفاقات فکر کنند.
کروبی که با 330 هزار رای از آرای باطله در انتخابات سال 88 عقب افتاد، اخیراً خود را ابوذر جنبش سبز معرفی کرده بود. اما محافل ضد انقلاب از وی به عنوان عمر سعد که نتوانست به گندم ری برسد یاد کرده اند. به تازگی یکی از عناصر ضد انقلاب فراری که مدتی با کروبی در زندان هم سلول بوده، تصریح کرده بود
در بازی گل یا پوچ سعی می کردیم او در تیم ما نباشد چرا که او با هر تیمی همراهی می کرد، گل را لو می داد و باعث باخت می شد.
شماری از تندروترین عناصر احزاب مدعی اصلاحات (نظیر عباس عبدی مشارکت، کرباسچی کارگزاران، ابطحی مجمع روحانیون و عیسی سحرخیز و...) در انتخابات سال گذشته به ستاد کروبی پیوسته و وی را برای انجام رفتارهای انتحاری تحریک می کردند که موفق هم شدند.

منبع: روزنامه کیهان



کلمات کلیدی :
شهادت
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 1:17 عصر
بسم الله الرحمن الرحیم
 
نامه 35 از حضرت علی علیه السلام:
 
پس از یاد خدا و درود! همانا مصر سقوط کرد، و فرماندارش محمد بن ابی‏بکر (که خدا او را رحمت کند) شهید گردید، در پیشگاه خداوند، او را فرزندی خیرخواه، و کارگزاری کوشا، و شمشیری برنده، و ستونی باز دارنده می‏شماریم، همواره مردم را برای پیوستن به او برانگیختم، و فرمان دادم تا قبل از این حوادث ناگوار به یاریش بشتابند، مردم را نهان و آشکار، از آغاز تا انجام فرا خواندم، عده‏ای با ناخوشایندی آمدند، و برخی به دروغ بهانه آوردند، و بعضی خوار و ذلیل بر جای ماندند.
 از خدا می‏خواهم به زودی مرا از این مردم نجات دهد. بخدا سوگند اگر در پیکار با دشمن، آرزوی من شهادت نبود، و خود را برای مرگ آماده نکرده بودم، دوست می‏داشتم حتی یک روز با این مردم نباشم، و هرگز دیدارشان نکنم.
منبع: نرم افزار المبین 2


کلمات کلیدی :
ناله شیاطین
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 9:53 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز اقیانیوسی بپا شده بود و قطره قطره آن را بسیجی تشکیل میداد.

هر قطره که چون اقیانوسی پر بار  و  قدرتمند قدم برمی داشتند ، بسوی محبوب خود و خورشید قلب خود روانه بودند  و ناله های شیطان و سربازانش شنیده میشد. 

آنگاه که این قطرات یک جا آرام گرفتند و به انتظار سرور و آقای خود ثانیه ها را میشمردند ، عظمت اقیانوس ها حس می شد و شاید بیشتر.

اقیانوس ها موجوداتی زمینی را با خود همراه دارند ولی اقیانوس عظیم بسیجیان ولایت ، تعداد بیشماری از فرشتگان و نیروهای خارج از تصور را و بالاتر از همه دست حمایت و دعای حضرت بقیة الله علیه السلام را همراه خود دارند و اینجاست که دشمنان عاجز و ناتوان شده اند و توان مقابله با این نیروی مقدس الهی را ندارند.

حضرت آقا چندی قبل فرموده بودند : بسیج این « نیروی مقدس » و امروز فرمودند « بسیجی ماندن نیاز به مواظبت و مراقبت دائمی دارد ».

مواظبت و مراقبت تنها جائی اهمیت دارد که بخواهند  شیء یا مقام والائی را نگهداری کنند. حال هر بسیجی باید از این رهنمود حضرت آقا بخود ببالد و در این جهت سعی دو چندان پیشه کند تا حتی یک دشمن هم در داخل کشور خیال باطل به سرش نزند.  انشاءالله



کلمات کلیدی :
قربانی اسماعیل هایمان
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 10:7 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

عید در راه است!

از یک سو جشن و سرور در دلهای عاشقان مولا و از سوئی غم غمهای مولا.

اگر آن روز آنانکه با مولا علی در حضور رسول خدا بیعت کردند به عهد خود وفا می کردند و آیه :«  یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ أَوْفُواْ بِالْعُقُودِ - اى کسانى که ایمان آورده‏اید! به پیمانها (و قراردادها) وفا کنید » را فراموش نمی کردند و جانشین رسول الله صل الله علیه و آله را تنها نمی گذاشتند،  امروز دشمنان اسلام حتی توان نگاهی بد به امت اسلام را نداشتند و اسلام عالمگیر شده بود و مسلمانان در جوامع اسلامی در کمال امنیت و آسایش بسر می بردند.  اگر مردم با وفا بودند دیگر دختر و پاره جگر رسول خدا بین در و دیوار پهلوهایش نمی شکست و بشهادت نمی رسید و مولا علی علیه السلام تنها نمی شد. و دیگر کربلا سرهای اولیای خدا و ولـیّ خدا بر سر نیزه ها نمی رفت.

امروز هم هستند کسانی که پیمانی را که با امام راحل بستند ، زیر پا گذاشتند و در برابر نائب و جانشین اش قد علم کرده اند و تیشه های خود را بسوی ریشه ولایت نشانه رفته اند و حاضرند برای رسیدن به امیال خود پسر رسول خدا این سید حسینی حضرت امام خامنه ای را بین در و دیوار قرار دهند.

 امروز باید بیدار بود تا شیطان و دست پرورده های شیطان حکومت اسلامی و ولائی ما را هدف قرار ندهند که دادند و حال که هدف دشمنان قرار گرفته ایم باید سنگ زدن حضرت ابراهیم علیه السلام بر شیطان را سرمشق خود قرار دهیم و اسماعیل های خود را در راه خداوند عزیز به قربانگاه ببریم. 

عید غدیر باید ما را هوشیارتر از دیروز و محکم تر از هر لحظه کند و چون کوه بر سر عهد و پیمان مان بمانیم تا حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف نگرانی مولا علی و امام حسین علیهم السلام را از بی وفائی مردم نداشته باشد و با خاطری آسوده منتظر اجازه ظهور خود از حق تعالی باشد.    انشاءالله

و از اینجا و همه جا و همه وقت اعلام میداریم:  ای صاحب عصر و زمان ، ما اهل کوفه نیستیم امام تنها بماند.



کلمات کلیدی :
اینجا زندان است
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 10:55 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

اینجا زندان است. در این دنیا که زندان خوبان است ، گوشه ای ساخته شده برای بدها و نامش را زندان نهادند. البته گاهی بعضیها بخاطر اتفاقی ناخواسته راهی زندان میشوند و بعد رهائی.

اما...

اینجا زندان است ، زندان مومنان. من که نمی دانم یعنی چه ، اما از مومنان شنیدم اینجا زندان است.

شاید بخاطر اینکه آنها را از محبوبشان ، آن عشق واقعی دور نگه داشته ، اینجا یعنی دنیای پر زرق و برق ، زندانشان شده.

نمی دانم!!!

آیا شما می توانید به من بگوئید چرا دنیا زندان خوبان است؟



کلمات کلیدی :


 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats