سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
درسهای عاشورا
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 11:12 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

درسهای عاشورا

جهت اول ، درسهای عاشوراست. عاشورا پیامها و درسهایی دارد. عاشورا درس می دهد که برای حفظ دین ، باید فداکاری کرد. درس می دهد که در راه قرآن ، از همه چیز باید گذشت.  درس می دهد که در راه قرآن ، از همه چیز باید گذشت . درس می دهد که در میدان نبرد حق و باطل ، کوچک و بزرگ ،‌زن و مرد ، پیر و جوان ، شریف و وضیع و امام و رعیت ، با هم در یک صف قرار می گیرند.

درس می دهد که جبهه دشمن با همه توانایی های ظاهری ، بسیار آسیب پذیر است. (همچنان که جبهه بنی امیه، به وسیله کاروان اسیران عاشورا ، در کوفه آسیب دید ، در شام آسیب دید ، در مدینه آسیب دید ، و بالاخره هم این ماجرا ، به فنای جبهه سفیانی منتهی شد.) 

درس می دهد که در ماجرای دفاع از دین ، از همه چیز بیشتر ، برای انسان ، بصیرت لازم است.  بی بصیرت ها فریب می خورند. بی بصیرت ها در جبهه باطل قرار می گیرند ؛ بدون اینکه خود بدانند.  همچنان که در جبهه ابن زیاد ، کسانی بودند که از فساق و فجار نبودند ، ولی از بی بصیرتها بودند.

اینها درسهای عاشوراست.  البته همین درسها کافی است که یک ملت را ، از ذلت به عزت برساند.  همین درسها می تواند جبهه کفر و استکبار را شکست دهد. درسهای زندگی سازی است. این ، آن جهت اول.

حرفهای گمشده ، ص 12 - 13



کلمات کلیدی :
پشت پرده
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 7:9 صبح

پشت پرده شایعه سازی درباره انتقال سران فتنه به زندان
نگرانی سرویس های اطلاعاتی غرب از قطع دسترسی به موسوی و کروبی

سرویس سیاسی -
حصر خانگی موسوی و کروبی که حدودا از 15 روز پیش آغاز شده سرویس های غربی را که ارتباطات روزانه و مفصل با آنها برقرار کرده بودند دچار نگرانی های جدی کرده است.
موسوی و کروبی پس از تماسی که مسیح علی نژاد و جمیله کدیور در هفته سوم بهمن از لندن با آنها برقرار کردند از مردم ایران خواستند روز 25 بهمن به بهانه «همبستگی با مردم مصر و تونس» به خیابان بیایند.
این در حالی بود که آمریکایی ها در روزهای ماقبل 25 بهمن به صراحت گفته بودند تنها راه مهار موج خیزش های اسلامی در منطقه را «ایجاد ناآرامی در تهران» می دانند و در نتیجه اقدام موسوی و کروبی درون جامعه سیاسی و بین توده های مردم به معنای «تکمیل یک پروژه اسرائیلی» تفسیر شد که هدفی جز ارسال پالس و ناامیدی به انقلابیون منطقه ندارد.
همین موضوع اولا موجب شد در روز 25 بهمن جز چند صد نفر از اوباش آن هم برای چند ساعت و در چند خیابان شلوغ تهران کسی به خیابان نیاید و ثانیا پس از 25 بهمن موج بزرگی از مرزبندی با جریان فتنه از جانب بسیاری از خواص حتی آنها که در تمام 2 سال گذشته ساکت بودند شکل بگیرد.
همزمانی درخواست های مردمی برای برخورد با سران فتنه با یکدست شدن جامعه سیاسی علیه آنها، باعث شد گام اول در برخورد با موسوی و کروبی که همان حصر خانگی و قطع تمامی ارتباطات اینترنتی، تلفنی و حضوری آنها بود برداشته شود.
این اقدام از دو جهت باعث نگرانی شدید سرویس هایی شده است که تا پیش از برقراری ارتباطات روزانه و مستمر با موسوی و کروبی، دائما به آنها خط دهی می کردند.
اولا اطلاعات موجود نشان می دهد این سرویس ها بسیار نگران هستند که عدم توجه و واکنش مردم به این اقدام که عملا نوعی بازداشت محسوب می شود این موضوع را که مردم نسبت به سرنوشت موسوی و کروبی کاملا بی تفاوت شده اند کاملا شفاف کند و نهایتا زمینه را برای برخوردهای جدی تر با آنها فراهم آورد. آنچه این نگرانی را تشدید کرده بی توجهی محض مردم تهران به فراخوان روز اول اسفند بود که رسانه های وابسته به جریان فتنه هدف اصلی آن را «نجات موسوی و کروبی از حصر» اعلام کرده بودند.
در روز اول اسفند وضعیت آنچنان عادی بود که ظاهرا مردم تهران به تنها چیزی که فکر نکردند این بود که موسوی و کروبی در کجا هستند و چه می کنند. این بی اعتنایی زمانی معنادارتر می شود که توجه کنیم رسانه های غربی و چند سایت وابسته به فتنه گران از روز شنبه به طور وسیع این شایعه را پخش کرده بودند که موسوی و کروبی از خانه های خود خارج و به زندان حشمتیه منتقل شده اند. این دروغ پردازی که با هدف تحریک اندک هواداران این دو تن برای ایجاد ناآرامی در روز اول اسفند انجام شد چنان ناشیانه بود که قبل از هر کسی محمد خاتمی یکی از سران هراسان فتنه به آن پاسخ داد. وی در بیانیه ای که روز شنبه و در دفاع از موسوی و کروبی منتشر کرد به صراحت تایید کرد که آنها «در حصر خانگی» قرار دارند.
این در حالی است که منابع امنیتی روز سه شنبه به کیهان گفتند موسوی و کروبی در خانه هایشان قرار دارند و تنها ارتباطات آنها بویژه ارتباطاتی که از خارج کشور با آنها برقرار می شد قطع شده است. این منابع همچنین گفتند موسوی و کروبی اجازه دیدار با بستگان درجه اول خود را تا زمانی که از این طریق به انتشار مطالب دروغ و تنش آفرین نپردازند خواهند داشت.
نگرانی دوم سرویس های غربی هم این است که با قطع ارتباطات آنها با موسوی و کروبی که عمدتاً از طریق چت اینترنتی و برخی نرم افزارهای ارتباطی خاص صورت می گرفت آنها به تدریج کارکردهای فعلی خود را از دست داده و به موجوداتی مرده و فراموش شده تبدیل شوند به همین دلیل اطلاعات رسیده به کیهان حاکی از آن است که تصمیم گرفته شده به تدریج و با محوریت سازمان اطلاعات منافقین کارکردهای این دو نفر به تشکیلاتی به نام «شورای هماهنگی راه سبز امید» منتقل شود که افرادی مانند اردشیر امیرارجمند پادویی آن را به عهده دارند. امیر ارجمند زمستان 88 و در حالی توسط منافقین از ایران خارج شد که چند روزی را در بازداشت به سر برده بود. وی که به نوعی نفر منفصل موسوی محسوب می شود در تمام مدت حضور در ایران نوشتن بیانیه های موسوی را بر عهده داشت. وی هم اکنون در پاریس استقرار دارد و تمام هزینه های اقامت وی و خانواده اش توسط منافقین و سرویس اطلاعاتی فرانسه پرداخته می شود. برادر امیر ارجمند با نام منصور امیرارجمند جزو کادرهای کلیدی اطلاعاتی نفاق است که نقش جدی در راه اندازی هویت مجازی به نام «شورای هماهنگی راه سبز امید» داشته است.
به نظر می رسد با انتقال کارکردهای موسوی وکروبی به خارج از ایران پروژه «ضدانقلاب» شدن آنها به سرعت کامل خواهد شد.
.................................
مرغابی (گفت و شنود)

گفت: سایت ها و رادیوهای بیگانه بدجوری از اینکه دیروز در تهران خبری نبود، عصبانی و دمغ شده اند.
گفتم: سایت گویانیوز که وابستگی خود به «سیا» را انکار نمی کند؛ اراذل و اوباشی را که قرار بود دیروز به خیابان بیایند ولی نیامده اند را «بی شرف» و «بی غیرت» نامیده است.
گفت: ولی یکی از کاربران سایت گویانیوز خطاب به این سایت و VOA و بی بی سی که دیروز دعوت به راهپیمایی کرده بودند نوشته است اگر راست می گویید خودتان بیایید، نه اینکه در آمریکا و اروپا پشت کامپیوتر بنشینید و دستور صادر کنید.
گفتم: حیوونکی ها!
گفت: یک ضدانقلاب مقیم لس آنجلس هم در مصاحبه با یکی از تلویزیون های ماهواره ای فارسی زبان گفته است اتهام «بی شرف» و «بی غیرت» به هواداران سبز یک تهمت است!
گفتم: چه عرض کنم؟! یارو به شریکش گفت؛ تو آنقدر نفهم هستی که هنوز فرق «خوک» و مرغابی را نمی دانی و رفیقش با عصبانیت گفت؛ چرا نمی دونم؟ آیا تا به حال حتی یک بار شده که تو رو مرغابی صدا کنم؟!
...............................
نماینده تهران در مجلس : سران واقعی فتنه آمریکا ، انگلیس و اسرائیل هستند

عضو کمیته بررسی موضوع 25 بهمن با بیان این که سران واقعی فتنه آمریکا، انگلیس و اسرائیل هستند ،اعلام کرد که گزارش اتفاقات این روز آماده ارائه می باشد.
به گزارش ایسنا حسین فدایی دیروز در جمع خبرنگاران پارلمانی در خصوص قرائت گزارش موضوع 25 بهمن ، گفت: این گزارش آماده شده است، اما برای طرح در جلسه علنی می بایست هیات رییسه آن را در گزارش هفتگی چاپ می کرد. با توجه به این که این موضوع در گزارش هفتگی چاپ نشده قرار است با اصلاحیه ای در دستور جلسه کار صحن علنی قرار گرفته و فردا قرائت شود .
وی افزود: در جلسات این کمیته با حضور دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی و قضایی موضوع مورد بررسی قرار گرفت و مستندات رویت شد و نهایتا حدود 15 پیشنهاد تهیه و تدوین شد.
به گفته نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، طبق این گزارش منشا این گونه حوادث آمریکا، انگلیس و اسرائیل است و عوامل داخلی یا فریب خورده یا تحت تاثیر آن هستند .
فدایی ادامه داد: سران فتنه در واقع آمریکا، انگلیس و اسرائیل هستند و در این گزارش به عوامل داخلی که افراد را تحریک کرده و امنیت ملی را مخدوش کرده اند، توجه شده است .
................................
چرا به سفر پاریس اشاره نمی کنی؟! (خبر ویژه)

اظهارات یک ضدانقلاب فراری «الف-ج» درباره ارتباط مخملباف با وزارت اطلاعات که به نقل از نیک آهنگ کوثر کاریکاتوریست فراری مطرح شده و در حاشیه خبر ویژه کیهان-دوشنبه 9 اسفند- به آن اشاره شده بود، کاریکاتوریست فراری را برای کتمان واقعیت به واکنش ناشیانه واداشت. نیک آهنگ کوثر در حالی که عصبانیت ناشی از افشای این خبر به وضوح در واکنش وی دیده می شود، خطاب به کیهان نوشته است «مطلب امروز کیهان دارد مرا از خنده روده بر می کند»! وی بعد از فحاشی به کیهان پرسیده است: الف-ج کیست؟، آیا می دانید تاکنون فقط یک بار مخملباف را دیده ام، آن هم در «استار باکس» در خیابان «کند تیکت واشینگتن دی سی» و بعد برای اثبات ادعای خویش از شخصی بنام «رودی بختیار» به عنوان شاهد! نام می برد! که یادآور روباهی است که به مرغ دزدی متهم شده بود و برای رفع اتهام، دم خود را به عنوان شاهد معرفی کرده بود!
گفتنی است در خبر ویژه کیهان به ارتباط مخملباف با وزارت اطلاعات به نقل از «الف-ج» اشاره شده بود که «الف-ج» نیز خبر خود را به نقل از نیک آهنگ کوثر مطرح کرده بود. سوال کاریکاتوریست فراری که «الف-ج» کیست؟ در حالی مطرح می شود که وی می تواند به آسانی با مراجعه به حافظه خود ببیند خبر تماس تلفنی محسن مخملباف با وزارت اطلاعات را با چه کسانی در میان گذاشته است. جالب آن که کاریکاتوریست فراری در توجیه ناشیانه خود سعی کرده است ماجرای سفرش به پاریس و میهمانی در آپارتمان مخملباف را درز بگیرد و به آن کمترین اشاره ای نکند.
................................
تا دلتان بخواهد آب رفتیم اما از رو نرفتیم (خبر ویژه)

«ما اپوزیسیون رژیم حرف نداریم! کلاً باحالیم! و همدیگر را سرکار می گذاریم یک به یک! این از هوش زیادی ماست».
این مطلب را سایت ضدانقلابی گویانیوز به قلم یکی از همکاران خارج نشین خود مورد تاکید قرار داد و نوشت: ما خیلی... چه جوری بگم که بهمان برنخورد؟ خیلی... راستش سخت است بگم. همان دیگه... ادبی اش می شود زرنگ. همچنین همدیگر را سرکار می گذاریم که طرف اصلاً نفهمد چه جوری سرکار رفت.
گویانیوز با اشاره به دعوت های گاه به گاه برای خیابانی شدن و در عین حال مفقود بودن از عرصه می نویسد: مثلاً این روزها افتاده ایم روی دور دوست داشتن موسوی و کروبی. در انتخابات از خوبی هایشان گفتیم، مثلاً تعدادمان 100 نفر بود، بعد شدیم 80 نفر. بالاخره کار و زندگی داشتیم. آمدیم خیابان و حامیان حکومت هم آمدند. اوضاع قمر در عقرب شد. این «ما» اینجا شده بود حدود 40 نفر. بعضی هامان به خاطر تعطیلی مدرسه، مجبور بودیم برویم شمال. تهدید کردیم که اگر کی و کی را بگیرند، قیامت می کنیم، خودمان هم باورمان شد. اما هیچ اتفاقی نیفتاد و ما (تقریباً همه آن 40نفر) پای کامپیوتر نشسته بودیم ببینیم ایران چه جوری قیامت می شود.
این ضدانقلاب فراری ادامه می دهد: امان! امان از دست خودمان! هرچه بگویم با حالیم کم گفته ام. از رو هم نمی رویم. کم نمی آوریم. غرش می کنیم در همین فیس بوک و بالاترین که طبق شمارشگر بالاترین، کاربرانش 10، 12 هزار نفر بیشتر نیستند. دیگه فکر نمی کنم موسوی و کروبی هم خیال کنند ما مرد جنگیم. معلومه که ما هم مثل دایی جان ناپلئون، فوق فوقش در جنگ ممسنی شرکت کرده ایم...
اعتراف گویانیوز به رفتار کلاهبردارانه اپوزیسیون در حالی است که در هفته های اخیر عناصر خارج نشین مدام به تحمیق معدود مخاطبان خود در داخل ایران پرداخته اند. در این میان عناصر جدیداً فرار کرده نظیر برخی روزنامه نگاران زنجیره ای و شبه اصلاح طلبان، بیشترین انرژی را برای شیر کردن مخاطبان به خودزنی صرف می کنند و از آنها می خواهند ناموس و شرف داشته باشند و غیرت به خرج بدهند و اهل کوفه! نباشند. حال آن که خود در لس آنجلس و نیویورک و لندن و برلین و آمستردام و پاریس مشغول عیاشی و هرزه گردی هستند.
...............................
دیکتاتور مصر هر چه از ایران متنفر بود به خاتمی محبت داشت ! (خبر ویژه)

یکی از دیپلمات های ارشد دولت اصلاحات، گزارش قابل توجه از ملاقات خاتمی با حسنی مبارک دیکتاتور سرنگون شده مصر در فروردین 86 منتشر کرد.
صادق خرازی در مرور خاطرات خود مربوط به حضور خاتمی در قاهره که در پوشش شرکت در اجلاس «دنیای اسلام و جهانی شدن» صورت گرفت، می نویسد: مبارک گفته بود حتما می خواهد با خاتمی خصوصی ملاقات کند و سپس عصر همان روز برای شرکت در اجلاس سران اتحادیه عرب عازم ریاض شود. به خاطر این ملاقات افتتاحیه اجلاس را که قرار بود ساعت 9 باشد عقب انداخته بودند و به ساعت 11 موکول کرده بودند.»
وی می افزاید: «مبارک حرمت و احترام زیادی نسبت به آقای خاتمی می گذاشت و مدام از شخصیت و اندیشه های جهانی آقای خاتمی تجلیل می کرد.»
بر اساس این گزارش مبارک، خاتمی را صدای عقلانیت، منطق و اندیشه در دنیای اسلام می خواند و می افزاید که می خواسته به ایران بیاید اما افرادی که او آن ها را «رادیکال ها» می نامد، مخالفت کرده اند. در عین حال، خاتمی می گوید «هر موقع بیایید در ایران از شما استقبال می کنند.»
صادق خرازی بخش هایی از گفت وگو میان خاتمی و مبارک را منتشر کرده، که از جمله آمده است: مبارک راجع به شعارهای تند برخی از مقامات منطقه صحبت کرد و گفت: این نوع نگرش مشکلات شما و ما و دنیای اسلام را بیش از گذشته می کند و هر روز تهدیدات ایران را افزایش می دهد و من مدعی هستم که شما صدای عقلانیت و منطق و اندیشه در دنیای اسلام هستید.»
خاتمی هم در پاسخ حسنی مبارک می گوید که هر موقع بیایید در ایران از شما استقبال می کنیم.
خاتمی اردیبهشت سال گذشته (یک ماه قبل از انتخابات) نیز به طور خصوصی با ملک عبدالله شاه عربستان در ریاض دیدار و مذاکره کرد در حالی که هیچ سمت رسمی نداشت. اسناد منتشره در ویکی لیکس درباره مذاکرات سران سعودی و مصر با دیپلمات ها و مقامات آمریکایی، از ابراز نفرت شدید مقامات مرتجع و مزدور منطقه نسبت به جمهوری اسلامی ایران حکایت می کند. مبارک و سران سعودی نقش گسترده ای در تجهیز و تحریک صدام برای حمله به ایران ایفا کردند.
خاتمی به تازگی ضمن تبرئه رژیم های وابسته و ساقط شده منطقه در قیام های اخیر ملت های مسلمان منطقه مدعی شد آنها وابسته به آمریکا و غرب نبوده اند.
.................................
رقص بزغاله مهم تره یا آتش زدن سطل آشغال؟! (خبر ویژه)

شبکه صهیونیستی و ضدانقلابی بالاترین اذعان کرد کاربران این شبکه به «رقص بزغاله» بیش از مطالب سیاسی و دعوت به اغتشاش و... بها می دهند.
به گزارش «جهان»، هرچند که مدیران «بالاترین» طی هفته های اخیر تلاش کردند صفحه اصلی خود را سیاسی و با رنگ و بوی سطل آشغال و آتش زدن آن نگه دارند، اما همچنان کاربران این سایت به مطالب زرد و لینک های مبتذل و جنسی بیشتر علاقه نشان می دهند و این لینک ها بیشتر امتیاز می گیرد. در همین زمینه یکی از کاربران بالاترین با عصبانیت نوشت «رقص بزغاله بیش از مطالب سیاسی در این سایت بازدید دارد و دیده می شود و امتیاز می گیرد.» به گفته این کاربر، لینک «فیلم رقصیدن بزغاله» به عنوان رکورددارترین ها از نظر بازدید در سایت، قرار گرفته است! و «اینجا بنویس فیلم رقصیدن بزغاله، همه می بینن و رای مثبت می دن... اما یه متن سیاسی بنویس، اصلا نگاه نمی کنند». با این اوضاع می شود دعوت به تجمع کرد؟!
یکی از کاربران این شبکه درباره علاقه طرفداران این سایت به مطالب بی محتوا می نویسد: من در ابتدا مقاله می نوشتم ولی دیدم هیچکس اون را نمی خونه اگرچه من یک هفته صرف نوشتن اون مقاله کرده بودم. بعد دیدم که بهترین مطالبی که بازدیدکننده داشته در روزی که من اون مقاله را نوشتم هست «تصویر انواع فلفل سبز» بود. نتیجه این شد که دیگه چیز بامحتوایی ننوشتم. به نظرم لینک هایی که متن زیادی دارن مجال خوانده شدن رو ندارن. چون نیاز به تحلیل و سوزوندن فسفر دارن و اکثر اعضا اصلا روی این لینک ها که بار معنایی زیادی هم دارن کلیک نمی کنن.
در همین حال سایت ضدانقلابی مردمک با بررسی اثر فضای مجازی به جامعه حقیقی ایران تاکید کرده است که 2 درصد 28 میلیون کاربر اینترنت در ایران با فضای مجازی مدیریت شده از خارج و اپوزیسیون ارتباط می گیرند و این اپوزیسیون خارج نشین است که بیشتر سعی می کند از طریق اینترنت از اوضاع داخلی ایران باخبر شود.
..................................
یدیعوت آحارونوت: این خاک را ایران بر سر اسرائیل ریخت (خبر ویژه)

یک روزنامه صهیونیستی به نقل از مقامات تل آویو اعلام کرد: تظاهرات و انقلاب های مردم در کشورهای عرب منطقه را ایران هدایت می کند.
یدیعوت آحارونوت از قول مقامات اسرائیل نوشت: این ایران، حزب الله لبنان و اخوان المسلمین مصر هستند که تظاهرات و انقلاب های عربی را حمایت و رهبری می کنند و اسرائیل با نگرانی تحرکات این مجموعه و تاثیرات آنها بر حوادث جاری را پیگیری می کند.
به گزارش العالم، روزنامه مذکور اضافه می کند: اسلام تندرو در پشت پرده حوادث اخیر خاورمیانه فعال است. به نظر می رسد دومینوی انقلاب در لیبی متوقف نشود و باعث جابجایی در اردن هم بشود.
یدیعوت آحارونوت با وجود این تحلیل، در نوشته گستاخانه دیگری تاکید کرده است: رئیس جمهور مصر فاسد و دیکتاتور بود درست اما او کراوات می زد و به زبان انگلیسی از مهمانان اسرائیلی در کاخ خود میزبانی می کرد و گاز ارزان قیمت به ما می فروخت. او مانند مانعی در برابر موج فزاینده اسلامگرایی عمل می کرد. حتما هیچ کس دوست ندارد مانند فقرای مصری در قبرستان های قاهره زندگی کند. اما این هم انکارناپذیر است که مبارک شریک و میزبان ما بود.
نویسنده صهیونیست اضافه می کند: خیلی ها از کناره گیری مبارک در برابر طغیان مردم مصر خوشحال شدند اما من بی فرهنگ، همچنان شیفته مبارک هستم که دوست ما بود.
همزمان روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در تحلیل انقلاب های زنجیره ای منطقه نوشت: اسرائیل نگران است که جنبش های عربی همانند انقلاب اسلامی 1979 ایران، باعث اخراج متحدان تل آویو شود و نهایت رشته امور به دست مخالفان اسرائیل بیفتد. مقامات تل آویو تا همین چند ماه پیش خیال می کردند شرکایی نظیر مصر، باعث بقای تل آویو می شوند اما اکنون سقوط این دولت ها باعث ترس و نگرانی شدید زمامداران اسرائیل شده است.
توماس فریدمن تحلیلگر ارشد آمریکایی هم در مقاله دیگری که نیویورک تایمز به چاپ رسانده، تاکید می کند: آمریکا خانه خود در خاورمیانه و شمال آفریقا را بر دهانه آتشفشان ساخته بود و اکنون زمان آن رسیده که اعتیاد به نفت را کنار بگذارد و خانه خود را از دهانه آتشفشان در حال انفجار مردم منطقه دور کند.
او یادآور می شود: طی نیم قرن گذشته آمریکا و اروپا تنها به نفت خاورمیانه نظر داشتند. پیام غرب به سران این کشورها این بود که صدور نفت را با قیمت پایین ادامه دهند و با اسرائیل کاری نداشته باشند، بعد از آن هر کاری که می خواهند با ملت های خود بکنند، حق و حقوق آنها را ضایع و هر چقدر که می خواهند فساد کنند و هر اندازه می توانند مردم را سرکوب کنند، فقط جلوی صدور نفت را نگیرند و سر به سر اسرائیل نگذارند. این روند باعث تحقیر مردم کشورهای خاورمیانه شد و آنها را به انفجار کشاند.

کیهان



کلمات کلیدی :
مرفهین بی درد
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 7:6 صبح

دادستان کل کشور: قطع تماس سران فتنه با بیگانگانگام اول برخورد است

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضائیه دیروز در نهمین نشست خبری خود با خبرنگاران پیرامون موضوعات مختلف از «گام اول برخورد با سران فتنه» تا «پرونده عقرب سیاه» به ایراد توضیحات پرداخت....

محاکمه سران فتنه
محسنی اژه ای در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران درباره محاکمه و مجازات سران فتنه و موضوع بازداشت خانگی آنها تصریح کرد: ما امروز از فتنه عبور کردیم، فتنه زمانی است که قضایا مبهم باشد و فضا برای عده ای تاریک باشد و مرزها مشخص نباشد اما امروز دست اجانب و تحریکات ضد انقلاب واضح و مشخص است و ضد انقلاب بصورت عریان به میدان آمده و طبیعی است که از این به بعد سیاست برخورد با آنها نیز متفاوت خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه خوشبختانه با روشن شدن فضا عده ای از افرادی که پیش از این سخنی درباره سران فتنه نگفته بودند از آنها اظهار انزجار کردند، گفت: خوشبختانه با سران فتنه اتمام حجت شد و امروز این افراد هیچ جایگاهی در بین ملت ندارند.
سخنگوی قوه قضائیه خاطرنشان کرد: درخصوص سران فتنه پس از اتمام حجت ها و انذارها در قدم اول ارتباطات آنها اعم از رفت وآمد و ارتباطات تلفنی و غیر تلفنی آنان محدود شده و بنابر اقتضائات قدم های بعدی نیز برداشته خواهد شد و اکنون آنها در محدودیت به سر می برند. اما دستگیری و محاکمه آنها انجام خواهد شد.
تعقیب و محاکمه فتنه گران خارج از کشور حتمی است
در ادامه این نشست، خبرنگار کیهان با اشاره به تاکید سخنگوی دستگاه قضایی مبنی بر اینکه امروز ضد انقلاب بصورت عریان به صحنه آمده است پرسید: در این میان جماعتی که تبعه ایران هستند و به خارج از کشور گریخته اند در بیرون از مرزها با فتنه گران و اغتشاشگران همکاری تنگاتنگ دارند و هر روز در رسانه های ضد انقلاب مرتکب دروغ پراکنی و اتهام افکنی به نظام و مسئولان ارشد نظام هستند، آیا دستگاه قضایی در این باره برنامه ای برای محاکمه قضایی آنها از طریق دادگاه های کشورمان ندارد؟ که محسنی اژه ای پاسخ داد: کسانی که مرتکب جرم شده و تبعه ایران هستند حتی اگر در خارج از کشور باشند این امکان وجود دارد که تحت تعقیب و پیگیری قرار بگیرند وی افزود: افرادی که اشاره کردید خیلی ذلیلانه با آمریکا و بیگانگان همکاری دارند و این روسیاهی است که برای آنان باقی می ماند.
اژه ای با تصریح بر اینکه این عده پیش از این ادعاهایی درباره عضویت در نظام داشتند گفت: حتما برای این افراد پرونده تشکیل خواهد شد و آنها باید تعقیب شوند و اگر به ایران بیایند در اینجا محاکمه می شوند وگرنه دادستان از طریق مراجع بین المللی پیگیری خواهد کرد.
دادستان کل کشور اضافه کرد: دادستان های هر استان و دادستان تهران می توانند علیه این افراد اعلام جرم کنند و برای آنها پرونده تشکیل دهند و آنان را تحت تعقیب قرار دهند.
پرونده بیمه
دادستان کل کشور در مورد آخرین وضعیت پرونده اختلاس از بیمه ایران با بیان این که دو جلسه این دادگاه برگزار شده و جلسات ادامه می یابد، خاطرنشان کرد: این پرونده تنها نسبت به همان 54 نفر در دادگاه در حال رسیدگی است زیرا برای این افراد کیفرخواست صادر شده و پرونده تکمیل شده است اما متهم دیگری نیز هست که تحقیقات در مورد وی ادامه دارد و از این جهت نمی توان گفت که پرونده همه متهمان این پرونده به دادگاه ارسال شده است.
محسنی اژه ای در خصوص علت مطرح شدن این پرونده در دادگاه کیفری استان نیز گفت: از آنجا که در کیفرخواست صادره به ماده 4 قانون تشدید مجازات ارتشا، اختلاس و کلاهبرداری استناد شده و در این ماده مجازات های 15 سال حبس تا حبس ابد و حتی مفسدفی الارض پیش بینی شده است لذا رسیدگی به آن در صلاحیت دادگاه کیفری استان بوده است.
در این باره گزارشی به قوه ارائه نشده
خبرنگاری از سخنگوی دستگاه قضایی، سؤال کرد که آیا دستگاه قضایی بنا ندارد به اتهامات «فائزه هاشمی» که در روزهای اخیر نیز دستگیر شده بود رسیدگی کند؟ محسنی اژه ای پاسخ داد: اخیرا گفته شد که وی دستگیر و آزاد شده است ولی از ناحیه نیروی انتظامی در خصوص وی نه گزارشی به صورت رسمی به قوه قضاییه واصل شده و نه کسی را تحویل داده اند.
وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر دستگیری عوامل به شهادت رسیدن «صانع ژاله» نیز گفت: به دلیل این که تحقیقات این پرونده تکمیل نشده و به قوه قضاییه ارسال نشده اطلاعات دقیقی در این خصوص ندارم.
همچنین خبرنگاری پرسید آیا همانگونه که برای برخورد با سران فتنه مصلحت اندیشی می شود، برخورد با عوامل حادثه کهریزک، کوی دانشگاه و مجتمع سبحان نیز تابع مصالح است؟ محسنی اژه ای در پاسخ به این سؤال تاکید کرد: برخی از پرونده هایی که نام بردید در دادگاه است و حکم نیز در مورد آنها صادر شده و برخی دیگر در مرحله تحقیقات قرار دارد، اما بحث مصلحت اندیشی مطرح نیست، بلکه همواره گفته ام رسیدگی به پرونده ها تابع اقتضائاتی است که هر زمان این اقتضائات فراهم شود به آنها رسیدگی خواهد شد.
وی افزود: به عنوان مثال در مورد پرونده دادستان سابق تهران مشخصا از مجموعه ذیربط سؤال کردم که گفتند در این زمینه استعلاماتی صورت دادند اما هنوز پاسخی نیامده است و به محض پاسخ به استعلامات، تصمیم گیری می شود زیرا استعلاماتی هستند که در تصمیم قاضی موثرند.
سخنگوی قوه قضاییه همچنین در پاسخ به سؤالی درباره حسن یونسی، محمد صالح نقره کار و عبدالله رمضان زاده با تایید بازداشت این افراد گفت: آنها در بازداشت به سر می برند. پرونده در مرحله رسیدگی است و منجر به صدور کیفرخواست نشده است. البته محمد صالح نقره کار در خصوص اتهام جدیدی دستگیر شده است.
......................................
گریه (گفت و شنود)

گفت: تعدادی از مدعیان اصلاحات که به خارج از کشور گریخته و پناهنده شده اند از بی محلی دولت های خارجی کلافه شده و زبان به گلایه گشوده اند.
گفتم: چشمشان کور! دنده شون نرم! اگر بعضی غلط ها را نمی کردند به این حال و روز نمی افتادند!
گفت: به موسوی و کروبی و خاتمی فحش می دهند که چرا آنها را دچار توهم کرده بودند و حالا که به خارج از کشور پناهنده شده و فتنه هم شکست خورده، دیگر خارجی ها هم تحویلشان نمی گیرند.
گفتم: حیوونکی ها!
گفت: یکی از آنها در سایت «توئیتر» با حسرت نوشته است «وقتی پناهنده شدیم از وعده ها چه خوشحال بودیم و حالا از بی محلی کشورهای پناه دهنده داریم دق می کنیم».
گفتم: پسربچه ای گریه کنان پیش مادرش رفت. مادر با نگرانی پرسید؛ چرا گریه می کنی؟ و پسربچه گفت؛ بابا داشت میخ می کوبید، چکش محکم روی انگشتش خورد. مادر گفت؛ این که گریه نداره، تازه یک کمی هم خنده داره! و بچه گفت؛ مامان جون! من هم اول خندیدم، اما بابا محکم زد بیخ گوشم!
........................................
دوکارشناس ارشد شورای امنیت ملی آمریکا اعلام کردند؛
پروژه کاخ سفید برای استفاده از آشوبگران به منظور تضعیف برتری منطقه ای ایران

دو کارشناس ارشد شورای امنیت ملی آمریکا در تحلیلی با اشاره به قیام های مردمی در کشورهای عربی و افزایش روزافزون قدرت منطقه ای ایران اعلام کردند که دولت اوباما برای تضعیف این جایگاه به دنبال استفاده از مخالفان در ایران است.
«هیلاری لورت و فیلینت لورت» در این تحلیل که در پایگاه «ریس فور ایران» منتشر شده آورده اند: دوست محترم ما «دیوید فروم» (نطق نویس بوش) مطلب بسیار جالب توجهی را با عنوان «آمریکا نمی تواند ناآرامی های بحرین را نادیده انگارد» منتشر کرده است. دیوید نکات مهمی را گوشزد کرده است که ما نیز با آنها موافق هستیم؛ از آنجا که «یک ناوگان جنگی کامل آمریکا در بحرین مستقر است، هیچ راه گریزی نیست که آمریکا بتواند خود را از مناسبات داخلی و امور سیاسی بحرین جدا کند و دخالتی در این باره نداشته باشد.» اما توصیه ای که وی برای سیاست خارجی آمریکا پیشنهاد می کند، چندان از نظر ما خوشایند نیست.
وی معتقد است: ایران بازیگر بزرگی در خاورمیانه است... هر تصمیمی که در قبال این منطقه اتخاذ می شود باید با این سؤال ارزیابی گردد: «آیا این تصمیم ما را به یک تغییر مثبت در سیستم سیاسی ایران نزدیک می کند یا از آن دور می سازد؟ این سؤال باید در مورد تصمیم گیری هایی که نسبت به بحرین و بسیاری از دیگر کشورها صورت می گیرد نیز در نظر گرفته شوند.»
در ادامه این تحلیل آمده است:
یکی از دلایلی که باعث می شود پیشنهاد دیوید- به یاد داشته باشید که او یکی از برجسته ترین نومحافظه کارانی است که می توان یافت- ما را شوکه کند این است که به نظر می رسد چنین پیشنهادی پیش از این توسط رئیس جمهور اوباما و دولت وی در این منطقه به کار گرفته شده است.
در همین راستا دیوید سنگر از روزنامه نیویورک تایمز معتقد است که رئیس جمهور اوباما بر این باور است که ناآرامی ها در تونس، مصر و دیگر مناطق، «می تواند روایتی جایگزین برای القاعده و ایران باشد که آمریکا می بایست از آن استفاده کند.»
با توجه به همین مضامین است که باید دریابیم که چرا دولت اوباما هفت ساعت پس از اینکه عمر سلیمان کناره گیری حسنی مبارک را از ریاست جمهوری مصر اعلام کرد، از ستاد مطبوعاتی کاخ سفید بخواهد دست به کار شوند و «یک صدا از معترضان» در ایران بخواهند «به خیابان ها ریخته و خواسته های خود را فریاد زنند.»
دولت اوباما تصمیم گرفته است به هر نحوی که ممکن است به جمهوری اسلامی «فشار بیاورد»، و این در حالی است که جایگاه استراتژیک آمریکا در خاورمیانه جلوی چشمان ما روز به روز ضعیف تر شده و تحلیل می رود.
برخی از این شیوه ها، تلاش های بیهوده ای است که در جهت ایجاد تغییر در اوضاع سیاسی داخلی ایران صورت می گیرد- از جمله تلاش ها و تشویق های دولت اوباما برای ایجاد ناآرامی در داخل ایران. همچنین دولت اوباما به تازگی عنوان تروریست را از سازمان مجاهدین خلق برداشته و بیش از این آن را یک سازمان تروریستی نمی داند.
در پایان این تحلیل آمده است: دولت اوباما که دیگر امیدی ندارد به عنوان قدرتی نگریسته شود که در خاورمیانه تأثیرات معناداری به جای می گذارد، به دنبال راه های دیگری می گردد که بتواند جمهوری اسلامی را تحت فشار قرار دهد.
................................................
مرفهین بی درد و دروغی به نام «جنبش» (خبر ویژه)

ارگان حلقه لندن اذعان کرد برخلاف جنبش های واقعی، بقایای فتنه سبز، برخی افراد مرفه بالاشهر تهران هستند.
«جرس» در گزارشی به نقل از یک شاهد عینی حادثه سازی 25 بهمن نوشت: ایران با کشورهای ملتهب منطقه متفاوت است. ما در مصر و تونس شاهد حضور متمرکز مردم هستیم. نکته دیگر این است که در آن کشورها بازوهایی چون بسیج و سپاه وجود ندارد. همچنین این کشورها دارای روابط حسنه ای با غرب هستند در حالی که در ایران کاملا برعکس است.
این رسانه راه اندازی شده از سوی سرویس جاسوسی MI6 انگلیس و فعال در فتنه سبز می افزاید: همراهان جریان سبز از طبقه مرفه بوده اند که در نیاوران، تجریش و سعادت آباد و... ساکن هستند در حالی که در محلاتی مانند نازی آباد، خزانه، امیریه، منیریه و... سکوت محض حاکم است.
دروغ بزرگ نهفته در گزارش میدانی ارگان حلقه لندن این مطلب است که ادعا کرده غیر از معدودی افراد مرفه بالاشهری- و البته شماری از بقایای گروهک ها- بقیه مردم در سکوت محض هستند حال آن که اگر گزارشگر جرس کور نبود، هویت واقعی مردم تهران و سراسر کشور را در حماسه های بزرگی نظیر نهم دی ماه 1388 و 22بهمن سال گذشته و امسال گزارش می کرد. در حرمت شکنی عاشورای سال گذشته (6 دی 88) نیز همین مردم بودند که از هیئت ها و تکایا به سمت اوباش رفتند و در کمتر از ساعتی آنها را فراری دادند. اگر هم در مواقعی میلیشیای منافقین و مرفهین بی درد بعضا به صورت نقطه ای و لکه ای آفتابی شده اند، صرفا از سر خویشتن داری همین مردم بوده است و الا برای ملتی که جنایتکارانی چون صدام و لشکر منافقین- در عملیات مرصاد- را تا دروازه های جهنم بدرقه کرد، جارو کردن گروهی که هویت خود را با سطل آشغال و آتش زدن آن تعریف و ابراز می کنند، کمترین زحمتی ندارد.
................................................
لیچارهای بالاترین به آنها که الکی «داغ» می کنند (خبر ویژه)

رای کاربران حرفه ای شبکه صهیونیستی «بالاترین» به چند دعوت اخیر برای اغتشاش خیابانی و عدم حضور در صحنه واقعی باعث شد تا این شبکه زبان به لیچار و ناسزا باز کند.
طی یک سال اخیر رویه کاربران رند و حرفه ای بالاترین این بوده که سناریوهای دعوت به اغتشاش و تجمع و ... را «داغ» کنند و بدین ترتیب همدیگر را تحمیق و به آفتابی شدن در خیابان تحریک نمایند، هر چند که بسیاری از این کاربران کلاهبردار، اساسا در تل آویو، لندن و پاریس و آمستردام و نیویورک و واشنگتن و برلین حضور دارند و اصطلاحا دیگران را شیر می کنند. نتیجه این چرخه نمایشی هم کمدی درازگوش تروا در 22 بهمن سال گذشته و سپس شعبده بازی های 22 خرداد و روز قدس و 13 آبان و 16 آذر و عاشورا و 25 بهمن امسال بود.
همین واقعیت آزاردهنده بود که باعث شد بالاترین آن روی خود را به نمایش بگذارد و خطاب به همین کنارگودی های پرحرارت فضای مجازی بنویسد: آهای بی غیرت ها! شما لیاقت ندارین. شما غیرت ندارین وگرنه همراه می شدین.
این شبکه صهیونیستی سپس به عقده گشایی علیه ملت ایران پرداخته و می نویسد: ای ملت بی غیرت، ای بازاری و کارمند بی غیرت، ای پدر و مادر بی غیرت، ای لر و ترک بی غیرت که بویی از ستارخان نبردی، یا همراه شو یا بمیر(!)
بالاترین در مطلب دیگری نوشت: اگر شما با شرف بودی، همراه می شدی و تنها به شعار دادن پشت کامپیوتر بسنده نمی کردی. خود من اون پنج شنبه ای که قرار بود به خیابان بیاییم، بیمار بودم و نرفتم اما یک سری از دوستانم هم فقط پشت کامپیوترنشستند و تکان نخوردند. آهای اونی که فقط نشستی پای اینترنت! خیلی بی شرف و نامردی.
در همین حال یکی از کاربران شبکه یاد شده از هم قطاران خواسته در روزهایی که حساسیت پیش می آید، لینک های سرگرمی نگذارند و باعث انحراف ذهن نشوند.
خاطرنشان می شود بالاترین پیش از این هم همفکران ضدانقلاب خود را به بی ناموسی و مفت خوری متهم کرده بود.
.................................................
اشپیگل: از این پس باید مصر را حوزه نفوذ ایران حساب کرد (خبر ویژه)

با اتفاقاتی که در مصر در شرف وقوع است، باید این کشور را جزء منطقه نفوذ ایران به حساب آورد.
مجله صهیونیستی- آلمانی اشپیگل با مرور اخبار مربوط به عبور 2 رزمناو ایرانی از کانال سوئز به سمت سوریه تأکید کرد: در شرایط کنونی مصر جزء منطقه نفوذ ایران محسوب می شود. ناوهای ایرانی در حالی با مجوز مصر از کانال سوئز عبور کردند که همین کشور در دوره مبارک و همین 10 ماه قبل اجازه عبور به یک کشتی ایرانی را برای بردن کمک های امدادی به غزه نداد، در حالی که چندین بار کشتی ها و زیردریایی های جنگ رژیم صهیونیستی از آن عبور کرده اند. اکنون اسرائیل نگران تغییر وضعیت در منطقه و از دست رفتن مصر به عنوان مهمترین متحد استراتژیک خود است.
اشپیگل این سخنان شیمون پرز رئیس رژیم صهیونیستی را مورد توجه قرار داد که «پرزیدنت مبارک یک سنگ بزرگ برای مهار و ممانعت از سیل در منطقه بود اما اکنون دیگر این سنگ وجود ندارد و علاوه بر آن از درون نیز با مشکل بی ثباتی روبرو شده است.»
یک مقام اسرائیلی نیز به نیویورک تایمز گفته است: عبور رزمناوهای ایرانی از سوئز به سوریه، نشانه گسترش نفوذ ایران ورد پای تازه این کشور در منطقه است. پیش از این حضور حزب الله در شمال و حماس در جنوب (غزه) به اندازه کافی برای اسرائیل نگران کننده بود. هم اکنون حزب الله دارای بیش از 45 هزار موشک و راکت است که می تواند با آن به عمق اسرائیل حمله کند.
در این میان گزارش روزنامه آلمانی فرانکفورتر آلگماینه سایتونگ حاکی است: هم تل آویو و هم واشنگتن همه تلاش خود را بکار بستند تا مانع عبور رزمناوهای ایرانی شوند و اوضاع مطابق ممنوعیت روزگار مبارک باشد. این اولین آزمایش برای مصر جدید بود.
از سوی دیگر رادیو فرانسه با مهم ارزیابی کردن عبور رزمناوها، درباره علت مسکوت گذاشتن ماجرا از سوی تل آویو و واشنگتن گفت: در شرایط بحرانی فعلی هم آمریکا و هم اسرائیل ترجیح می دهند با سکوت از کنار ماجرا عبور کنند. شاید اگر قضایای اخیر مصر نبود آنها اقدامی می کردند یا تبلیغات فراوانی برای ممانعت انجام می دادند اما در شرایط بحرانی فعلی ترجیح دادند ماجرا را مسکوت بگذارند.
...................................................
آمریکا: ما مبارک های ایرانی خود را تنها نمی گذاریم (خبر ویژه)

درپی خوش خدمتی فتنه گرانی چون موسوی و کروبی به آمریکا در غائله آفرینی 25 بهمن، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید از این عناصر حمایت و نسبت به محدودیت عناصر ضدانقلاب در داخل ابراز نگرانی کرد.
این جزو معدود دفعاتی است که شورای امنیت ملی کاخ سفید وارد حمایت علنی از عناصر ضد انقلاب می شود. به نظر می رسد فشار فزاینده قیام های اسلامی در خاورمیانه، عرصه را بر آمریکا به شدت تنگ تر کرده و کاخ سفید سرکوب این قیام ها و فشارها را در گرو حاشیه سازی و تحرکات انحرافی در مناطقی غیر از مناطق تحت استیلای رژیم های مرتجع وابسته می داند. همین امر، علت سفارش اغتشاش در 25 بهمن از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی و سپس حمایت از مهره هایی چون موسوی و کروبی بود.
تامی ویتور سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید ضمن قرائت بیانیه این شورا گفته است: ما فشار سیستماتیک حکومت ایران علیه مخالفان و رسانه های مستقل را محکوم می کنیم. آنها حقوق آشکار بین المللی را زیر پا می گذارند و حقوق بشر را با ریاکاری نقض می کنند. ایران به جای حمایت از مردم مصر باید به مخالفان اجازه دهد تا تجمع و راهپیمایی کنند. ایالات متحده قویاً اقدامات سازماندهی شده در بازداشت چهره های سیاسی، فعالان سیاسی، وبلاگ نویسان، روزنامه نگاران و مدافعان حقوق بشر را محکوم می کند.
حمایت آمریکا از عناصر خائن و غربگرای اپوزیسیون پس از آن صورت می گیرد که کاخ سفید و غرب مجبور شدند پشت نوکرانی چون حسنی مبارک و زین العابدین بن علی و معمرقذافی را خالی کنند و بحث های گسترده ای را در رژیم های مرتجع و وابسته برانگیزند مبنی بر اینکه تنها ماندن و تحقیر شدن، سرنوشت همه نوکران آمریکا و غرب است.
همزمان با موضع این نهاد امنیتی آمریکا، یوسف صانعی هم که از سوی رادیو فردا ارگان رسمی سازمان سیا به عنوان «روحانی و مجتهد واقعی» معرفی شده، بیانیه ای صادر و ضمن آن از فتنه گران آلت دستی چون موسوی و کروبی حمایت کرد. این بیانیه بلافاصله در رسانه های ضدانقلاب نظیر بی بی سی، رادیو فردا، بالاترین، گویانیوز، جرس و... منتشر شد. جالب اینکه صانعی در همین بیانیه دشمن پسند، از موسوی به عنوان «شخصیت خدوم و زبده الاخیار و ذوی العزوالاحترام» و از کروبی به عنوان «یار دیرین و متعهد امام» یاد کرده بی آن که توضیح دهد حضرت امام خمینی(ره) جز دشنام و بغض و حقد، چه بهره از هیئت حاکمه آمریکا و رسانه های ضدانقلاب داشت؟ صانعی در این بیانیه منافقانه- که توسط بیت آلوده وی تدارک شده- همچنین توضیح نمی دهد که اگر هنوز ذره ای باور به امام خمینی و انقلاب دارد، چرا در برابر شعارهای ضد انقلابی و ساختارشکنانه اوباش تحریک شده از سوی موسوی و کروبی و رسانه های بیگانه، سکوت کرده است؟
در این میان پرسشی که پاسخ روشنی نیز در خود نهفته دارد این است که «شورای امنیت ملی کاخ سفید»، «وزارت خارجه اسرائیل»، «فتنه گرانی مانند موسوی و کروبی» و روحانی نمایانی نظیر صانعی و خاتمی و برخی اعضای مجمع روحانیون بر سر کدام موضوع توافق و تفاهم پیدا کرده اند؟ آیا این مسئله غم دین و درد انقلاب و غصه ملت ایران یا ملت های مسلمان و مظلوم منطقه است؟! اگر این گونه بود که اوباش تحریک شده از سوی فتنه گران و گروهک ها، روز 52 بهمن به نام حمایت از قیام مردم مصر و تونس، شعارهای یک روز قبل دیکته شده وزارت خارجه اسرائیل را تکرار نمی کردند؟
یادآور می شود در بحبوحه اغتشاشات سال گذشته و از جمله حرمت شکنی عناصر روزه خوار در روز قدس سال گذشته (72 شهریور 88)، عناصر محارب شعار می دادند «روحانی واقعی، منتظری- صانعی» و بعدها رادیو فردا براساس همین شعارها، مدال صلاحیت مرجعیت و اجتهاد را به گردن صانعی آویخت.
متقابلاً طی سالهای اخیر، سران و بازیچه های فتنه انگیزی دشمن به دلایل کاملاً مشخص، درباره جنایات و نسل کشی و اشغالگری آمریکا و رژیم صهیونیستی در کشورهای منطقه سکوت اختیار کرده اند تا ابعاد کامل بده بستان آنها با غرب پدیدار شود. مقامات آمریکایی پس از فتنه 88 بارها، حماقت عناصری چون موسوی و کروبی را تحت عنوان «شجاعت» و «شهامت» مورد ستایش قرار داده اند.

.........................................................
گاوداری آماده است، منتظر ورود گاوها هستیم! (خبر ویژه)

دیروز در حالی اعلام شد که «اتحادیه اروپا» قصد دارد با صدور یک بیانیه رسمی افرادی نظیر آیت الله محمدتقی مصباح یزدی، آیت الله سید احمد خاتمی، آیت الله محمد یزدی و حسین شریعتمداری (مدیر مسئول کیهان) را به عنوان «مبلغان فرهنگ خشونت» در لیست تحریم های خود جای دهد که تلویزیون های VOA (وابسته به سیا) و BBC فارسی نیز از یک ماه گذشته با پیشبرد پروژه ای مشترک زمینه سازی برای معرفی این چهره ها را به عنوان «سران خشونت در ایران» کلید زده اند.
تلویزیون VOA (وابسته به آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا) دیروز با پخش گزارشی ویژه «حسین شریعتمداری» (مدیر مسئول کیهان) را از «مبلغان برجسته تئوری خشونت مقدس» و یکی از «تئوریسین های رادیکال اسلام شیعی» معرفی کرد و در یک مغالطه مضحک به مقایسه مواضع «روزنامه کیهان» با مواضع گروهک های وهابی پرداخت! این تلویزیون وابسته به CIA سپس با پخش سخنان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در افتتاحیه «پنجمین جشنواره بین المللی شعر فجر» مبنی بر «جلوگیری وزارت ارشاد از ترویج فرهنگ خشونت گرا در ایران» گفت: «در محافل فرهنگی ایران گفته می شود این گفته های وزیر ارشاد مبنی بر محکومیت خشونت، صرف نظر از این که کدام گروه مورد نظرند، سخنی درخور تأمل و مثبت است؛ بویژه آن که اگر دیدگاه های مقامات حکومتی، بویژه مسئولان قضایی جمهوری اسلامی را به یادآوریم که رامین جهانبگلو را به اتهام ترویج فرهنگ عدم خشونت مورد بازخواست و محاکمه قرار دادند.»
تلویزیون VOA در این گزارش بدون اشاره به اینکه نخستین بار روزنامه «کیهان» از ماهیت فاشیستی و خشونت گرای نظریه های به ظاهر «خشونت پرهیز» رامین جهانبگلو پرده برداشت، مدعی شد: «ازاین پس می شود به بررسی دیدگاه های مکتوب تندروان شیعی وابسته به حاکمیت، کسانی همچون «آیت الله مصباح یزدی» یا مقالات منتشره روزنامه «کیهان» توسط «حسین شریعتمداری» پرداخت تا روشن شود که آیا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای زدودن ترویج آشکار خشونت در این حوزه ها کاری خواهد کرد یا تنها خشونت تندروان سنی سلفی و وهابی را محکوم کرده است؟»
یک ماه پیش از این نیز BBC فارسی طی گزارشی ویژه با هدف تفرقه افکنی میان نیروهای انقلاب، ابتدا به حمایت ظاهری از سیاست های فرهنگی دولت پرداخت و به گونه ای سالوسانه و با انتشار مقاله مفصلی به قلم «فرج سرکوهی» (جاسوس فراری) ادعا کرد سیاست های لیبرالی وزارت ارشاد با «ادبیات خشونت طلب» روزنامه «کیهان» برای انزوای روشنفکران سکولار و اپوزیسیون سازگار نیست! گفتنی است اوایل دی ماه سال جاری- دسامبر 2010- شبکه تلویزیونی CNN از دارایی صدها میلیون دلاری مدیر مسئول کیهان در بانک های سوئیس و دوبی و مالکیت دو ویلا در سواحل هاوایی و تورنتو کانادا خبر داده بود و در همان حال، نوری زاده در صدای آمریکا ضمن تأیید این خبر گفته بود شریعتمداری یک گاوداری بزرگ در دماوند نیز دارد و مدیر مسئول کیهان در پاسخ وی به طنز گفته بود؛ این گاوداری آماده است و فقط منتظر ورود گاوهایی هستیم که در چند استودیوی رسانه های فارسی زبان آمریکا و انگلیس پرسه می زنند!

کیهان



کلمات کلیدی :
دلارهای ملک عبدالله
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 3:27 صبح

خاتمی دلارهای ملک عبدالله راحرام نکرد! (خبر ویژه)

خاتمی پس از دو هفته سکوت در قبال پروژه آمریکایی-صهیونیستی آشوب در 25 بهمن، سکوت را شکست.
وی ضمن سخنانی که همسو با پروژه ناکام 25 بهمن ارزیابی می شود، تلاش کرد هویت ضد صهیونیستی و ضدآمریکایی قیام ملت های مسلمان منطقه را کمرنگ کند. او مدعی شد بعضی از این قیام ها علیه نظام هایی بوده که سیاست اصلی خود را مخالفت با غرب به خصوص آمریکا قرار داده اند و همواره شعارهای انقلابی و ضدصهیونیستی داشته اند!
خاتمی هیچ مصداقی دراین باره ارائه نکرد و حال آن که تمام رژیم های مرتجعی که ملت های مسلمان علیه آنها به قیام برخاسته اند، دارای ماهیت وابسته بوده اند و حتی معمر قذافی طی سال های اخیر بیشترین ارتباطات را با آمریکا و غرب برقرار کرده بود.
خاتمی در ادامه سخنانش بدون آن که تحرکات ساختارشکنانه و شعارهای ضدانقلابی و ضدقانون اساسی اوباش تحریک شده از سوی رسانه های ضدانقلابی و آمریکا و رژیم صهیونیستی در 25 بهمن را محکوم کند، مدعی شد: آیا نباید باعث ناراحتی و نگرانی باشد وقتی جریان هایی می کوشند دست آوردهای بزرگ انقلاب را نادیده انگارند، بلکه آن را دگرگونه جلوه دهند؟ وقتی بنا باشد همه مسئولان طراز اول که مورد تایید امام، مردم و رهبری بوده اند انسان های فاسد، منحرف و ضدانقلاب معرفی شوند آیا مردم جهان حق ندارند این شبهه را پیدا کنند که پس حاصل انقلاب، فساد و انحراف بوده است؟ و آیا این بزرگ ترین جفا به انقلاب نیست؟ آیا اگر فضا باز باشد قانون اساسی مبنای عمل قرار گیرد و انتقاد و حتی اعتراض در چارچوب قانون آزاد باشد و نصیحت مسئولان کشور و نقد و ارائه آزاد اندیشه یک ارزش به حساب آید، به جمهوری اسلامی خدمت نشده است؟
وی که سوابق ملاقات با جرج سوروس (سرمایه گذار صهیونیست کودتاهای مخملین) و راسموسن دبیرکل ناتو (حامی کاریکاتورهای ضد اسلامی در دانمارک) را در کارنامه سیاه خود دارد، به دفاع تلویحی از فتنه گرانی چون موسوی و کروبی برخاست که تحریک کننده حرکت آشوبگرانه مذکور 25 بهمن بودند.خاتمی گفت: به جا بود که زندانیان که نوعاً انسان های امتحان داده و صادق و مومن اند آزاد شوند نه اینکه این روزها شاهد دستگیری های تازه و ایجاد محدودیت مجدد برای کسانی باشیم که اندکی از محدودیت آن ها کاسته شده بود. چرا باید کسانی چون جناب مهندس موسوی و جناب آقای کروبی که در دلبستگی شان به اصل انقلاب و نظام تردیدی نیست دچار حصر و محدودیت شوند و زمینه ای فراهم آید تا کسانی که نه نظام را قبول دارند و نه خیر ایران و ایرانی را می خواهند میدان داری و احیاناً از احساسات پاک مردم بخصوص جوانان سوءاستفاده کنند.
این رویکرد تحریفگرانه و نفاق آلود از سوی خاتمی در حالی است که اوباش چند صد نفری حاضر در اغتشاش 25 بهمن، به دعوت کروبی و موسوی علناً علیه جمهوری اسلامی و ارکان قانون اساسی و انقلاب فحاشی کرده بودند تا افکارعمومی جهان از انتفاضه اسلامی در خاورمیانه منحرف شود، همچنان که خاتمی خود در سخنان اخیرش کوشیده تا هویت ضدصهیونیستی و ضد آمریکایی نهضت ها را کتمان کند. خاتمی به شیوه نفاق همیشگی توضیح نمی دهد که کجای تحرکات ساختارشکنانه و آشوبگری و تکرار شعارهای ضدانقلابی که یک روز قبل از ماجرای 25بهمن از سوی سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی دیکته شده، «نصیحت و نقد و ارائه اندیشه در چارچوب قانون است»؟! و کدام «انسان مومن و صادق» حاضر می شود در بحبوحه بدنامی و فرار مزدوران آمریکا و اسرائیل از کشورهای اسلامی، ننگ نوکری مستکبران را به جان بخرد و به خاطر این حماقت بزرگ، از ستایش آنان برخوردار گردد؟!
خاتمی با این اظهارات نشان داد که ادعای اصلاح طلبی او در چارچوب قانون اساسی و خدمت به جمهوری اسلامی دروغی رنگ باخته بیش نیست و او اختیار جدا کردن حساب خود از ضدانقلاب و آمریکا و اسرائیل را ندارد.
گفتنی است خاتمی علاوه بر ملاقات پنهان با جرج سوروس صهیونیست،راسموسن دبیرکل ناتو و حامی کاریکاتورهای ضد اسلامی برای راه اندازی فتنه88 مبالغ کلانی از ملک عبدالله پادشاه سعودی و برخی از کشورهای اروپایی نیز دریافت کرده است و تلاش وی برای تطهیر سران وابسته برخی کشورهای عربی و تخطئه حرکت های انقلابی مردم مسلمان خاورمیانه در این راستا قابل ارزیابی است.
خاطرنشان می شود همزمان با سیاه بازی جدید خاتمی، روزنامه اطلاعات مطلبی رپرتاژگونه و توأم با حمایت از وی چاپ کرد.
..................................................
حتی یک هزارم ایرانیان خارج نشین هم به اپوزیسیون محل نمی گذارند (خبر ویژه)

تجمع 5 نفره عناصر ضدانقلاب در مقابل سفارت ایران در لاهه هلند، یک رکورد تازه را در برپایی افتضاح از سوی اپوزیسیون رقم زد. هلند یکی از پایگاه های فعالیت ضدانقلاب در اروپا به شمار می رود و برای تجمع ضد ایرانی اخیر در هلند تبلیغات فراوانی صورت گرفته بود.
این نمایش به قدری افتضاح بود که حتی اعتراض رادیوزمانه (ارگان دولتی هلند برای اپوزیسیون ضد انقلاب) را هم به دنبال داشت. رادیو زمانه در حالی که عکس تجمع 5 نفره را منتشر کرده بود، با گشاده دستی نوشت: گردهمایی مقابل سفارت جمهوری اسلامی در لاهه با حضور 30 نفر [!؟] و گردهمایی دوم با حضور 100 نفر[!؟] برگزار شد. این شمار شرکت کنندگان در حالی بود که بر پایه اطلاعات مرکز آمار هلند، 32 هزار ایرانی در این کشور زندگی می کنند. در دهه 1990 در حالی که جمعیت ایرانی ها در هلند به مراتب کمتر بود، شمار بیشتری از آنها در راهپیمایی ها شرکت می کردند و گاه تعدادشان به چند صد نفر می رسید. اکنون کاهش شمار شرکت کنندگان به ویژه در هفته های اخیر، ذهن بسیاری از مخالفان فعال را در هلند به خود مشغول کرده است.
این رسانه وابسته به دولت هلند به جای اشاره به وفاداری اکثریت ایرانیان مقیم کشورهای دیگر به کشور و نظام خود که باعث می شود دعوت ضدانقلاب را تحریم کنند، به توجیهات قابل تأملی متوسل شد و از قول یکی از عناصر ضدانقلاب گفت: اینکه چرا ایرانیان مقیم خارج در چنین تجمعاتی شرکت نمی کنند، به نظر من خیلی بی تفاوت شده اند. چون فکر می کنند برای آنها اتفاقی نیفتاده و بی تفاوت شده اند. چرا باید از خانه های گرم شان بیرون بیایند و در جایی بایستند که هوا سرد است! یا فکر می کنند اگر جلوی سفارت بیایند، شاید از آنها عکس یا فیلم بگیرند و دیگر نتوانند برای تعطیلات به ایران بروند. این در حالی است که بسیاری از آنها روزی که به هلند آمده اند یکی از جملاتی که به کار برده اند حتماً این بوده که اگر من به ایران برگردم، مرا بلافاصله زندانی و اعدام می کنند. به خاطر همین هم موفق شده اند در هلند جواب مثبت بگیرند، ولی الان که جواب های شان را گرفته اند و گذرنامه های هلندی در جیب شان است، همه چیز را فراموش کرده اند؛ اینجا زندگی شان را می کنند و اصلا بی خیال همه شده اند. این واقعاً جای شرم دارد.
این عضو اپوزیسیون که برای دولت هلند کار می کند، اضافه کرد: کشورهای دنیا احتمالا به رژیم ایران غبطه می خورند چرا که مخالفانی دارد که این قدر بی تفاوتند!
یکی دیگر از همین مواجب بگیران دولت هلند درباره آب رفتن تعداد اعضای اپوزیسیون در تجمعات گفت: موج نخست کسانی که به اروپا آمدند تقریباً پناهنده بودند و در گردهمایی ها شرکت می کردند اما بعدها وقتی اعلام شد پناهنده ها می توانند به ایران برگردند، لازمه اش این بود که نامه هایی را امضا کنند و به نوعی «غلط کردم» بگویند. نتیجه این بود که به نوعی اسیر جمهوری اسلامی در خارج کشور شدند. یعنی حاکمیت جمهوری اسلامی را در خارج از کشور هم بالای سر خودشان حس می کنند. جرأت این را ندارند که به راحتی در گردهمایی های اعتراضی شرکت کنند یا حتی پای یک فراخوان برای جلوگیری از اعدام در ایران را امضا کنند. حالا هم بعضی ها با عینک و گاه پوشاندن روی خود در حرکات اعتراضی شرکت می کنند.رادیوزمانه و اپوزیسیون همکار آن در این گزارش توضیح نداده اند که اگر اپوزیسیون خارج نشین تا این اندازه بی بخار و هراسان است چگونه از هم قطاران خود توقع دارند که به تحریک خارجی، وارد معارضه با جمهوری اسلامی شوند و برای فاکتورسازی اپوزیسیون خارج نشین، در داخل هزینه بدهند؟!

......................................................
وقتی اپوزیسیون فراری یکدیگر را به جاسوسی برای جمهوری اسلامی متهم می کنند (خبر ویژه)

بها ندادن صدای آمریکا به جریان مرده فتنه سبز باعث شد محسن مخملباف، سردبیر ارشد VOA را عامل و نفوذی جمهوری اسلامی بخواند.
مخملباف این اتهام را در گفت وگو با تلویزیون مبتذل «کانال یک لوس آنجلس» عنوان کرد. بها ندادن رسانه هایی نظیر صدای آمریکا به عناصر فراری خارج نشین بیشتر بدان خاطر است که معمولا این جریان های اپوزیسیون برای فعال و به دردبخور نشان دادن خود اقدام به اغراق و خالی بندی می کنند و اگر رسانه ای آنها را جدی بگیرد به مرور اعتبار خود را نزد مخاطبان از دست می دهد. مخملباف یکی از چند نفری است که با نگرانی به رسانه های اصلی ضد انقلاب راه داده می شود چرا که به عنوان فردی بی ثبات و اغراق کننده که دروغ های «رو» و آشکار می گوید، شناخته می شود.
در واکنش به پرخاشگری مخملباف علیه علی سجادی سردبیر صدای آمریکا، یکی از همکاران سایت ضد انقلابی ایران گلوبال نوشت: آقای مخملباف چرا اتهام دروغ به آقای سجادی می بندید. این ضد صداقت است که اولین اصل جنبش شمرده می شود و شما دوست دارید خود را مدافع آن معرفی کنید. اگر مدرکی دارید که آقای سجادی نفوذی جمهوری اسلامی است ارائه دهید وگرنه رسما پوزش بخواهید.
سام قندچی اضافه می کند: دوستان نزدیک خود من بوده اند که با آقای سجادی اختلافات شخصی و سیاسی داشته اند اما ادای نقش قاضی و دادستان و صدور حکم از سوی آقای مخملباف پذیرفته نیست. صدای آمریکا مانند هر رسانه ای، باید خبر درست و دقیق ارائه دهد و این موضوع ربطی به سردبیر ندارد.
برخی تحلیلگران عرصه رسانه، اقدام مخملباف را نوعی پیشدستی قلمداد می کنند و معتقدند وی برای آن که اتهاماتی نظیر نفوذی و عامل جمهوری اسلامی در میان اپوزیسیون متوجهش نشود، به سجادی حمله برده است تا ضمنا خود را فردی مبارز و غیرقابل خدشه نشان دهد. شماری از وابستگان به جریان های اپوزیسیون پیش از این، تحرکات و اظهارات نسنجیده مخملباف را از آن جهت که باعث تخریب اعتبار و حیثیت اپوزیسیون شده و این جریان را اهل دروغ و تحمیق مخاطب معرفی کرده، نفوذی جمهوری اسلامی و خرابکار توصیف کرده اند.
گفتنی است «الف-ج» یک وبلاگ نویس مقیم فرانسه از قول نیک آهنگ کوثر- کاریکاتوریست فراری نقل کرده است که به وی گفته است؛ «در آپارتمان مخملباف در پاریس شاهد تماس تلفنی و مکالمه طولانی وی با وزارت اطلاعات رژیم بودم» وی ادعا کرده است، به بهانه مشاهده گوشی موبایل مخملباف شماره تماس او با تهران را دیدم که برایم آشنا بود. شماره ای که چند بار از طریق آن به یکی از ساختمان های وزارت اطلاعات در فرمانیه تهران احضار شده بودم!
..........................................................
تحصن (گفت و شنود)

گفت: سایت «ایران گلوبال» که از آمریکا و زیر نظر الیزابت چنی، دختر دیک چنی اداره می شود توصیه کرده که فتنه گران در مساجد تحصن کنند.
گفتم: ای دل غافل! مثل این که بر و بچه های وزارت اطلاعات و سپاه در این سایت نفوذ کرده اند.
گفت: سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی هم، این پیشنهاد را موثر دانسته است.
گفتم: ظاهرا در سایت وزارت خارجه اسرائیل هم نفوذ کرده اند!
گفت: از کجا می گویی؟!
گفتم: از قرار معلوم نفوذی های سپاه و وزارت اطلاعات در «سیا» و «موساد» با القای این پیشنهاد قصد داشته اند اگر از فتنه گران چیزی باقی مانده باشد، آنها را هم لو بدهند.
گفت: چطوری؟
گفتم: خب! مطابق دستورات اسلامی، اگر نقطه ای از مسجد آلوده و نجس شود، پاک کردن آن بر همه مسلمانان واجب است.

 کیهان



کلمات کلیدی :
فتنه گران مزدور
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 7:37 صبح

فتوشاپ بادکنک سبز ترکید (خبر ویژه)

افتضاح بی سابقه سازمان اغتشاش در 25 بهمن و اول اسفند باعث شد تا برخی از اجزای همین سازمان سر به شورش بگذارند. «بالاترین» به عنوان بخشی از همین سازمان نوشت: بادکنک سبز هر روز کم بادتر از روز قبل می شود.
این شبکه مجازی خاطرنشان کرده است: متأسفانه و باز هم متأسفانه جنبش سبز، که با اهداف قابل احترامی متولد شد، در کمتر از دو سال کاملاً به حاشیه رفت، اهداف آن به یکباره تغییر چهره داد و دلایل هر چه که بود، باعث افول و نزول جنبش در بلند مدت شد، اهداف قابل احترام دموکراسی خواهی، جای خود را به اهداف انقلابی و براندازی داد و به شدت به ارکان جنبش ضربه زد به طوری که باعث چند دسته شدن آن شد و به نظام حاکم این فرصت را داد که با عذری موجه اپوزیسیون سبز را برانداز، منافق و اغتشاش گر بنامد.
بالاترین اضافه می کند: امروز جنبش سبز بیشتر شبیه به بادکنکی توخالی است که هر روز کم بادتر از دیروز می شود، زیرا اهدافی را که دنبال می کند، اهدافی غیر واقعی، غیر منطقی و بدون پشتوانه است. گویی ابری از توهم جلوی چشمان کسانی که فکر می کنند با بیانیه های فتوشاپی و قیام های فیس بوکی و آواتارهای سبز رنگ و... و گهگاه به خیابان ریختن و... می توانند نظام را به زیر بکشند، فرا گرفته است.
این ترمینال ارتباطی محافل ضدانقلاب از فرسوده تر شدن اپوزیسیون به خاطر اتفاقات اخیر خبر داده و می نویسد: در شرایطی که جنبش سبز چندین سر دارد و حتی یک وبلاگ نویس نیز از کنج اتاقش می تواند فرمان حضور در خیابان صادر کند، بر ماست که نگاهی از بیرون به درون چارچوب بیاندازیم. این اعلامیه دادن ها اگرچه به هیجانات دامن می زند اما کمتر کسی از مردم را راغب می کند که به مخالفان بپیوندند. این را در حوادث اخیر شاهد بودیم. مشکل دیگری که این رویکرد دارد، خسته کردن و از پا انداختن اندک فداکارانی است که جنبش برای سازمان دهی خود به آنها نیاز مبرم دارد. این گونه فراخواندن هواداران اولاً به خاطر خلوتی خیابان ها، عدم حمایت مردم از جنبش را نشان می دهد و ثانیاً جنبش را فرسوده تر می کند. باید فرصتی برای نفس کشیدن داشت.
یکی از همکاران این شبکه نیز که دچار اغتشاش کامل فکری شده می نویسد: این ها که می پرسم سؤالات یک ذهن مغشوش است و زیادپیوستگی ندارد، چون در تشویش ذهن من است؛ چرا آمریکا که ادعای حمایت از ما را دارد، فقط حرف می زند؟ چرا عکسی از 25 بهمن یا اول اسفند منتشر نمی شود؟ چرا بالاترین فکری به حال امنیت کاربرانش نمی کند. و نمی گذارد که افراد history خود را ویرایش کنند؟ این شبکه روشی مناسب برای پیدا کردن ارتباطات و گرایش سیاسی اعضا می باشد و نه تنها مدرکی بسیار محکم برای پرونده سازی دستگاه اطلاعاتی، در صورت دستگیری یکی از کاربران خواهد بود بلکه به راحتی شبکه ای از افراد نیز ردیابی می شوند. چرا مردم اینهمه بیخیالند؟ چرا موسوی و کروبی را گرفتند و زلزله و قیامت نشد؟ اصلاً چرا من در بالاترین وقت تلف می کنم و نق می زنم و کار اساسی انجام نمی دهم.
هم قطار این عنصر سرخورده نیز این گونه رفقای خود را مورد خطاب قرار داده است: آخه آدم های عاقل مگر پیک نیک است که هر چند وقت یکبار قرار راهپیمایی می گذارید؟ شما یا از مبارزه چیزی نمی دونین و یا به ریش مردم می خندین! برخی از دوستان همون راهپیمایی 25 خرداد 88 رو هم با بازی موش و گربه به گند کشیدن. اینها فقط می خوان خونی بریزه تا بتونن امتیاز بگیرن و چونه بزنن.
یک بالاترینی هم معتقد است: این راهپیمایی و اعتراض و تجمع بود یا فشفشه ای که نیامده آب می شود؟! چند گروه کوچک و پراکنده. این طور نمایشی به ضرر ما و باعث هدر رفتن بیشتر نیروها بود.
نویسنده وبلاگ امجدیه نیز در بالاترین اشاره کرده است. این بار دیگه فقط نبوی بدبخت و مهاجرانی و مخملباف نبودند، خودمون می خواستیم اسب تراوا راه بیاندازیم.
همچنین یکی از همین عناصر ضدانقلاب در جواب مسیح علی نژاد (از همکاران فراری نشریات زنجیره ای) که نوشته بود «پارسال شعار این بود که موسوی دستگیر بشه، کروبی دستگیر بشه، ایران قیامت می شه. قیامتی که نشد هیچ، همه منتظر دیگری هم بودند. ما بی شماریم یا پرشمار؟»، تأکید کرده است: ما از روز اول هم به خاطر موسوی و کروبی به خیابان نیامده بودیم. این دو نفر فقط یک وسیله بودند تا به خیابان بیاییم. آنها خیلی از ما عقب هستند. آنها فقط وسیله بودند.
.......................................................
خبط بزرگ 25بهمن به روایت ارگان رسمی سازمان سیا (خبر ویژه)

دون کیشوت فراری نشریات زنجیره ای، محافل ضدانقلاب را از توهم زدگی و خودفریبی خارج از قاعده برحذر داشت. گنجی نسبت به عواقب منفی ساختارشکنی کور در 25 بهمن هشدار می دهد.
اکبر گنجی طی تحلیلی در سایت رادیوفردا به نمایش 25بهمن اشاره کرد و خطاب به جریان برانداز نوشت: آرزو را واقعیت «پنداشتن» یا واقعیت «قلمداد» کردن، آدمی را خیال پرداز کرده و به استراتژی های نادرست سوق می دهد. موازنه قوا را باید به درستی ارزیابی کرد. مخالفان را «قوی» نشان دادن و رژیم را «ضعیف» نشان دادن، کار رویاپردازان است. دنیای مجازی مهم است و نقش مهمی در تحولات خاورمیانه و ایران داشته است، اما دنیای مجازی را نباید با دنیای واقعی یکسان پنداشت. رژیم، همچنان می تواند میلیونها تن را در روز 22 بهمن، در سراسر کشور به تظاهرات خیابانی بکشاند.
وی همچنین گردانندگان اپوزیسیون سبز را به رفتار قبیله ای متهم کرد و نوشت: آنها که در فقدان قدرت، به شدت قبیله ای عمل می کنند و صدا و مدیریت جنبش را به گونه ای بر می سازند که جز افراد قبیله خودشان کسی در آن حضور ندارد، اگر قدرت دستشان بیفتد چه می کنند؟
وی با تاکید بر اینکه اپوزیسیون به خطا رفته و باعث دوقطبی شدن فضا میان انقلاب و ضد انقلاب شده، به موضع گیری تند برخی چهره های ساکت علیه حرکت 25 بهمن اشاره می کند و می نویسد: وقتی فضا دوقطبی شد میانه ها از بین می روند. میانه هایی چون ناطق نوری و حسن روحانی و میانه نمایانی چون لاریجانی، محسن رضایی و قالیباف به سمت حاکمیت رفته و حرکت 25 بهمن را به شدت محکوم کردند و در واقع به نوعی برخی از شکاف ها در حاکمیت پر شد میانه هایی چون خاتمی و مشارکت هم به حاشیه رانده شدند و صدای آنها شنیده نخواهد شد.
نوشته عنصر تندرویی مانند اکبر گنجی آن هم در ارگان سازمان سیا- رسانه ای که به وضعیت بیش فعالی در تدارک هیاهوی 25بهمن دچار شده بود- نشان می دهد که جریان سازمان دهنده فتنه و آشوب، به مفهوم واقعی دستخوش اغتشاش و استیصال فکری است.
........................................................
گزارش جامع گویانیوز از کلاهبرداری اول اسفند (خبر ویژه)

«با وجود تلاش فراوانی که اپوزیسیون به خرج داد، در روز اول اسفند عملاً هیچ اتفاقی در کردستان نیفتاد، نه تظاهرات و نه تحصن و اعتصاب».
پایگاه اینترنتی گویانیوز با انتشار این مطلب نوشت: در ساعات اولیه اول اسفند اخباری کذب از سوی شاهدان عینی بی نام و نشان، سر تیتر شبکه های خبری معتبر فارسی و نیز سایتهای اینترنتی شد. بعضاً ادعا شد که مردم آتش روشن کرده و درگیر شده اند، سقز و کجا و کجا تعطیلند اما حتی یک فیلم و مدرک کوچک هم از این اعتراضات تاکنون بر اینترنت قرار نگرفته است. دوستان فیس بوکی شناخته شده و قابل اطمینان از داخل که از جمله فعالان شناخته شده فرهنگی هستند در پاسخ به سؤالات خارج نشینان گفتند که تمامی این اخبار کذب محض بود.
نویسنده این گزارش که خود از وابستگان به گروهک های ضد انقلاب است، درباره علت این شکست مطلق می نویسد: یکی از علت ها، هیجان زدگی مجازی است. علت دیگر حاملان عنوان بی عمل و از همه مهمتر «فعالان یکشبه» که تا در داخل کردستانند هیچگونه فعالیت از آنها دیده نمی شود اما به محض خروج از ایران (چه در عراق و چه اروپا و آمریکا) ناگهان در هیبت فعال مدنی و یا روزنامه نگار ظاهر می شوند. علت سوم تمایل شدید به رقابت و خودنمایی در میان فعالان (بویژه در خارج از ایران) است بطوری که آنها را دچار نخوت کاذب و محاسبه اشتباه و توهم از جایگاه واقعی اجتماعی خود می کند.
گویانیوز در توصیف نهمین علت این شکست می نویسد: «علت دیگر رویش قارچ گونه اسامی نهادهای مدنی گوناگون است که بیشتر مجازی بوده و در جامعه نمود عملی ندارند. صدور بیانیه های حمایتی این نوع نهادهای مجازی نیز فقط آرایشی اینترنتی است تا نشانه ای از حضور مردمی. در مواردی حتی از قول نهادهایی با نام زنان که اکنون فعالیت داخلی چندانی ندارند، بیانیه هایی توسط مردان نوشته می شود!!»
گویانیوز عدم شفافیت دعوت کنندگان به اغتشاش را علت دیگر برشمرده و می نویسد: پنهانکاری نتیجه ای جز بی اعتمادی ندارد. عزیزان دعوت کننده به ویژه خارج نشین ها اختفا پیشه می کنند و به دلایل مختلف از معرفی خود به مردم واهمه یا امتناع دارند.
هرچند گویانیوز توضیح بیشتری نداده اما واقعیت این است که دعوت کنندگان اصلی این قبیل آشوبگری، وابستگان به گروهک های تروریستی هستند که دستشان به خون مردم آلوده است و همزمان، مانند مزدور برای سرویس های جاسوسی غرب عمل می کنند.
...........................................................
ایران برنده واقعی قیام مردم در کشورهای خاورمیانه است (خبر ویژه)

روزنامه فایننشال تایمز ضمن انتشار ارزیابی فوق نوشت: قیام های مردم به سراسر خاورمیانه گسترش می یابد و پیش بینی می شود ایران همانطور که از تصمیم جسورانه اش برای اعزام کشتی های جنگی به کانال سوئز مشخص است، پس از این تحولات منطقه ای، جسورتر و مستحکم تر شود.
این روزنامه انگلیسی می افزاید: ایران قیام ها در سراسر خاورمیانه را تاییدی بر برتری خود به عنوان یک قدرت منطقه ای و افول قدرت آمریکا می بیند چرا که این تحولات به هرگونه ای جلو برود دولت هایی را ایجاد خواهد کرد که کمتر سرسپرده واشنگتن و کمتر دشمن تهران هستند.
فایننشال تایمز نوشت: در تحولات جاری در منطقه چند پارامتر به نفع ایران عمل می کند. احمدی نژاد رئیس جمهور ایران یک فرد ورزیده است که سابقه جذب قلب و روح مردم کشورهای عربی را دارد. ضمنا بی اعتمادی به واشنگتن که بسیاری از معترضان در میدان تحریر مصر و نقاط دیگر ابراز کردند، زمینه مساعدی برای تقویت ایران فراهم می کند.
فایننشال تایمز می افزاید: در همین حال تنها متحدان معنادار آمریکا که در منطقه باقی مانده اند یعنی عربستان سعودی و دیگر کشورهای کوچک خلیج فارس، با نگرانی به وضع خود نگاه می کنند چرا که دورنمای جایگاه منطقه ای ایران برخلاف انزوایی که دولت اوباما به دنبال ایجاد آن بود، یکباره تغییر کرده است. اولویت هایی که در سه دهه سیاست منطقه ای آمریکا را سوق داده است، پیشبرد روند مذاکرات اعراب- اسرائیل، امنیت انرژی و حمایت از متحدان آمریکا، اکنون در ادامه مسیر خود با چالش های بسیار بیشتری روبرو است و جمهوری اسلامی شاهد آن است که توانایی های آمریکا در سراسر منطقه خاورمیانه ضعیف شده است. از همه مهمتر برای تهران این است که همه اهرم هایی که دولت آمریکا به منظور فشار بر تهران برای مهار برنامه هسته ای اش به کار گرفته است، اکنون زودگذر و ناکام مانده است و ایرانی ها به حرکت هسته ای خود نیز همچنان ادامه می دهند.
................................................................
سطل آشغال (گفت و شنود)

گفت: ماجرای 25 بهمن که بعد از آن همه رجزخوانی و حمایت همه جانبه آمریکا و اروپا و اسرائیل فقط چند تا از اراذل و اوباش وابسته به گروههای ضدانقلاب را به صحنه کشید، بدجوری مدیران بیرونی فتنه را عصبانی و دمغ کرده است.
گفتم: حیوونکی ها! چی فکر می کردند چی شد؟!
گفت: چند سایت وابسته به گروههای ضدانقلاب خطاب به سران فتنه نوشته اند؛ برای ما توضیح بدهید که آتش زدن چند تا سطل آشغال چه ارزش مبارزاتی دارد؟!
گفتم: اتفاقا آتش زدن سطل های آشغال یک حرکت معنی دار است اول آن که، چون آراء یکی از سران فتنه پایین تر از آرای باطله بود و سران فتنه سطل آشغال را رقیب خود می دانند.
گفت: خب! دوم چی؟
گفتم: دوم اینکه مردم در جریان فتنه 88، سران و عوامل فتنه را به زباله دان ریخته اند.
گفت: با این حساب باید سطل های آشغال را حفظ کنند، چرا آنها را آتش می زنند؟!
گفتم: مگر قرآن نمی خوانی؟ خداوند سبحان درباره منافقین می فرماید؛ «یخربون بیوتهم بایدیهم... این منافقان از وحشت با دست خود خانه هایشان را خراب می کردند.»
...............................................................
پس از درخواست های مکرر دانشجویان صورت گرفت
تعلیق عضویت میرحسین موسوی در هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس

رئیس دانشگاه تربیت مدرس از تعلیق فعالیت میرحسین موسوی در این دانشگاه خبر داد.
بیژن رنجبر رئیس دانشگاه تربیت مدرس در گفت وگو با فارس با بیان اینکه میرحسین موسوی از مدت ها پیش در هیئت انتظامی این دانشگاه پرونده داشت و شکایت هایی نسبت به وی مطرح بود، اظهار داشت: سرانجام نتیجه بررسی های انجام شده به تعلیق فعالیت های وی ختم شد که حکم تعلیق وی نیز ابلاغ شد.
وی افزود: با توجه به سعه صدر جمهوری اسلامی در ماه های گذشته و تأکید رهبر معظم انقلاب بر جذب حداکثری و دفع حداقلی ما نیز در این مسیر گام برداشتیم تا افرادی که در فتنه سال 88 نقش آفرینی کرده اند، به دامان انقلاب بازگردند اما این مسئله محقق نشد.
رئیس دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به اتفاقات رخ داده در 25 بهمن امسال گفت: اتفاقات رخ داده در این روز و فتنه انگیزی فتنه گران نشان داد که دیگر جای مماشات با این افراد که علناً در مقابل نظام ایستاده اند، وجود ندارد.
رنجبر در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به مطالبات مردمی و همچنین درخواست های مکرر تشکل های دانشجویی و دانشگاهیان کشور و براساس نظر هیئت انتظامی دانشگاه، فعالیت میرحسین موسوی را در دانشگاه تربیت مدرس تعلیق و حکمش را نیز به وی ابلاغ کردیم.

.................................................................

کیهان



کلمات کلیدی :
ما رو گول می زنن
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 8:55 عصر

وزیر اطلاعات: عوامل ترور شهید صانع ژاله شناسایی شدند

حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی در جمع خبرنگاران از شناسایی عوامل ترور شهید صانع ژاله و اقدامات لازم در این خصوص خبر داد.
وزیر اطلاعات که روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت با خبرنگاران گفت وگو می کرد درباره اغتشاش روز 25 بهمن و شهادت شهید «صانع ژاله» گفت: روز 25 بهمن دقیقا ضدانقلاب به میدان آمده بود و منافقان نیز به صورت فعال حضور داشتند.
وی ادامه داد: در روز 25 بهمن منافقان و جریان ضدانقلاب از اول طی طراحی و برنامه ریزی هایی که انجام داده بودند، فردی را از قبل شناسایی کرده و او را ترور کردند.
وزیر اطلاعات همچنین با اعلام این خبر که هسته های امنیتی و اطلاعاتی موفق به شناسایی عوامل ترور شهید صانع ژاله شده اند، اظهار داشت: اقدامات لازم در خصوص کسانی که شهید ژاله را ترور کردند، صورت گرفته و اقدامات بعدی به اطلاع مردم خواهد رسید.
مصلحی همچنین در مورد سوابق شهید «صانع ژاله» خاطرنشان کرد: اطلاعات قابل توجهی در اختیار داریم که نشان می دهد این فرد از خانواده مذهبی و حافظ قرآن بوده که مسائلی که در مورد او از سوی جریان نفاق و ضدانقلاب مطرح می شود، صحت ندارد.
وی با اشاره به شکست جریان ضدانقلاب در رسیدن به اهداف خود از ترور شهید صانع ژاله گفت: البته ضدانقلاب نهایت تلاش را در رسیدن به هدف خود با ترور شهید ژاله و پس از آن با تهدید و تطمیع خانواده این شهید انجام داد که به نتیجه نرسید، چرا که خانواده این شهید یک خانواده مذهبی بوده و از همراهی با جریان نفاق اعلام برائت کردند.
خانواده شهید ژاله دوشنبه گذشته طی نامه ای سرگشاده خطاب به مردم و اعلام انزجار از فتنه گران تصریح کردند که سران فتنه را مسئول خون فرزندشان می دانند.
همچنین وزیر اطلاعات در خصوص تکاپوی جریان ضدانقلاب که در صدد بود روز یکشنبه هفته جاری در تهران آشوب به پا کند، تصریح کرد: وضعیت کشور در آن روز عادی بود اما با توجه به حساسیت هایی که وجود دارد، آنها در تلاشند هرگونه حرکت عادی را بزرگ جلوه دهند.
مصلحی خاطرنشان کرد: تکلیف ضدانقلاب معلوم بوده و نوع مبارزه با آن مشخص است.
....................................
حشره (گفت و شنود)

گفت: سروش در مصاحبه با بی بی سی گفته است «جمهوری اسلامی ایران قصد دارد مرا ترور کند»!
گفتم: حیوونکی از اینکه تاریخ مصرفش تمام شده و دیگر سرویس های اطلاعاتی بیگانه بهش محل نمی گذارند، کلافه شده و می خواهد خودش را مهم جلوه بدهد. آخر کدام آدم عاقلی حاضر است سرمایه خودش را آتش زده و از بین ببرد!
گفت: ولی سروش که سرمایه جمهوری اسلامی ایران نیست. او به قول نتانیاهو، سرمایه اسرائیل است.
گفتم: ای عوام! هیچ سرمایه ای توی دنیا بهتر و سودآورتر از دشمن احمق نیست.
گفت: اتفاقا یکی از سایت های ضد انقلاب هم که خیلی از سروش حمایت می کرد خطاب به او نوشته، همه فعالیت من و تو و تمام اپوزیسیون به نفع جمهوری اسلامی تمام شده، مگر خاورمیانه را نمی بینی که چه خبره؟ خودمونیم! تو چه ارزشی داری که بخواهند تو را ترور کنند؟! دعوای ایران با آمریکا و اروپاست.
گفتم: چه عرض کنم؟! سوسکه قرص اکس خورده بود، رفت جلوی کارخانه ای که حشره کش تولید می کرد و داد زد؛ نفس کش!!
........................................
ما و اونا، دارن ما رو گول می زنن! (خبر ویژه)

به محاق رفتن بی سر و صدای دو تن از فتنه گران ورشکسته، باعث رواج تحلیل های جالب در عرصه فضای مجازی شد.
پایگاه اینترنتی خودنویس وابسته به گروهی از اپوزیسیون خارج نشین با اشاره به وضعیت جدید موسوی و کروبی، مطلب طنزی را منتشر کرد که در آن آمده است «در صورت دستگیری و محاکمه موسوی و کروبی، چه می کنید؟... کاربران بالاترین: یک موضوع داغ می زنیم و به لینک های هم آن قدر رای می دهیم تا داغ شوند... عمو محسن(سازگارا) در یوتیوب: 3432 موضوع مطرح می شود که به جز یکی، همه درباره دستگیری سران جنبش است... شورای هماهنگی راه سبز: از حالا تا فردا صبح هر 20 دقیقه یک بار فراخوان می دهیم تا 6 ماه دیگر حرکت کنیم!... کیهان: نفس ک...ش! ... جرس: خودنویس! مثل این که قرار شد راجع به این مورد صحبت نکنید، بی خیال شو، مسئولیت دارد.
«بالاترین» هم این گونه نوشته است «چند حالت ممکنه: 1- داریم خودمونو گول می زنیم 2- دارن گولمون می زنن 3- داریم گولشون می زنیم 4- ما اونا رو و اونا ما رو دارن گول می زنن که می گفتند وای اگه کروبی یا موسوی رو بگیرن ایران قیامت میشه. الان اسم این وضعیت رو چی می ذاریم؟
در مقابل یکی دیگر از همکاران بالاترین معتقد است: این خط و این نشان. موسوی و کروبی دستگیر نخواهند شد، دلیلش هم این است که رژیم نیازی به این کار ندارد. حداکثر این است که چند بیانیه دیگر هم صادر می شود و آب از آب تکان نمی خورد.
یک بالاترینی دیگر نقطه ضعف خاتمی را در وضعیت بغرنج فتنه گران نشانه رفته و می نویسد: آقای خاتمی! با وضعی که پیش آمده با کدام منطق سکوت کرده ای؟ در تظاهرات 25 بهمن که هم مجمع روحانیون و هم مشارکت و مجاهدین از حرکت حمایت کردند. حالا درباره وضعیت موسوی و کروبی چرا سکوت کرده ای. دیگه منتظر چی هستی.
.........................................
بی بی سی: افق استراتژی ایران تا مدیترانه گسترش یافته است (خبر ویژه)

عبور دو رزمناو ایرانی از کانال سوئز برای شرکت در رزمایش نظامی مشترک با سوریه همچنان در کانون توجه رسانه ها و محافل جهانی است.
شبکه دولتی انگلیس (بی بی سی) در تحلیل این اتفاق تاکید کرد: گذر دو کشتی نظامی از کانال سوئز نشانه دیگری از گسترش افق استراتژیک ایران است. این موضوع سوالات بسیار دشواری را برای آمریکا و اسرائیل برمی انگیزد و روشن است که اقدام ایران پاسخی مستقیم به ناآرامی های جاری در خاورمیانه است.
تنها واکنشی که دولت آمریکا توانست به اقدام غافلگیرکننده ایران نشان دهد، اظهار بی فروغ سخنگوی وزارت خارجه بود. به گزارش رادیو فردا، فیلیپ کراولی گفت: ما تحرک ناوهای ایرانی در مدیترانه را به دقت زیرنظر داریم.
اما سیلوان شالوم معاون نتانیاهو در واکنش به عبور دو ناو جنگی ایران از کانال سوئز گفت: این حرکت بخشی از کوشش ایران است تا به غرب نشان دهد رهبری جدید خاورمیانه با چه کسی است.
او همچنین گفت: جهان غرب در طرفداری از هم پیمانان خود شکست خورده است. ایران نقش فعالی در دگرگونی های جدید منطقه ایفا می کند و از این تحولات بهره برداری می نماید.
خبرگزاری ان تی وی آلمان نیز معتقد است: اسرائیل با نگرانی تحولات منطقه را که توأم با افزایش قدرت ایران بوده، دنبال می کند. عبور کشتی های جنگی ایران از کانال سوئز، نشانه ای از این افزایش قدرت ایران در منطقه است. با سقوط مبارک در مصر، یک تضمین مهم برای ثبات و امنیت اسرائیل از بین رفته است.
یک مقام عالی رتبه اسرائیل هم که نمی خواست نامش فاش شود به روزنامه «یدیعوت آحارونوت» گفت؛ براساس توافقنامه های بین المللی ایران حق عبور از کانال سوئز را دارد، ولی دولت حسنی مبارک به منظور حفظ ثبات منطقه تاکنون مانع از عبور کشتی های جنگی ایران می شده است.

..........................................
هرچه اپوزیسیون بیچاره است آمریکا بدبخت تر است (خبر ویژه)

چرا آمریکا و غرب با وجود حمایت گسترده از اپوزیسیون، ناتوان از اثرگذاری بر تحولات ایران است؟
محمد تهوری از همکاران فراری نشریات زنجیره ای که به همراه همسرش فاطمه حقیقت جو در آمریکا زندگی می کند، در پاسخ به پرسش فوق، ضمن این که از مداخله خارجی دفاع می کرد نوشت: اپوزیسیون ایران از پتانسیل نقش آفرینی آمریکا محروم است. ضعف عنصر خارجی در حمایت از اپوزیسیون دلایلی دارد از جمله این که روابط دیپلماتیک ایران با آمریکا کاملا قطع است و بنابراین اپوزیسیون شانس برخورداری از فشار سیاسی آمریکا بر ایران را ندارد. به همین دلیل هم آمریکا در قبال ایران دست بسته و کم رمق حرکت می کند. کشورهای اروپایی هم توانایی تاثیرگذاری چندانی بر دولت ایران ندارند.
وی ادامه می دهد: ایران هنوز عضو سازمان تجارت جهانی نشده و بنابراین مکلف به هماهنگ کردن خود با نظام اقتصاد بین الملل نیست. بنابراین مجاری اعمال فشار اقتصادی به ایران جهت تغییر رفتار آن هم تا حدود زیادی مسدود است. از آن سو، نفت ایران، یک گوهر در چرخه تامین انرژی دنیاست و چشم پوشی از این گوهر در دنیا آسان نیست.
وی افزود: علاوه بر موارد فوق الذکر، دولت ایران در طول سی سال گذشته چنان هوشمندانه هرگونه همکاری با خارج را به امری مذموم تبدیل کرده که حتی لیبرال ترین چهره های اپوزیسیون در نزدیکی [علنی] با عناصر تعیین کننده و کلیدی [خارجی] دچار تردید و شک می شوند، چه رسد به همکاری مشترک در دوره گذار. ختم کلام اینکه کماکان ضعف عنصر بیرونی به طور جدی باقی است و از این رو حاکمیت در سرکوب اپوزیسیون ذره ای عقب نشینی نکرده است. ترمیم این ضعف عنصر بیرونی، ضرورتی اجتناب -ناپذیر است.
این مهره فراری و همکار موسسات بدنام آمریکایی اگرچه تهور فراوانی در دعوت به همکاری با بیگانگان به خرج داده اما توضیح نمی دهد اپوزیسیون ورشکسته که قرار است به خارج تکیه کند، چگونه می تواند «ضعف مفرط عنصر بیرونی» را برطرف کند.
............................................
ضدیت کاخ سفید با انقلاب ها باعث شرمندگی اپوزیسیون جمهوری اسلامی است (خبر ویژه)

آنچه در کشورهای خاورمیانه در حال رخ دادن است، کام آمریکا را هرگز شیرین نخواهد کرد و آمریکا معلوم نیست تا کی بتواند غول انقلاب ها را در بطری نگه دارد.
«اخبار روز» وابسته به گروهک اتحاد جمهوری خواهان و گروهک فدائیان خلق، حمایت علنی آمریکا از اپوزیسیون جمهوری اسلامی را خلاف مصلحت توصیف کرده و در توجیه آن نوشت: سیاست «خاورمیانه بزرگ» که در زمان جرج بوش، با لشکرکشی به منطقه شروع شد، اینک با شیوه های ارزان تر، متناسب با بحران اقتصادی آمریکا، با ابزار نرم و یاری گرفتن از «فیس بوک» و «تویتر»، دنبال می شود. ولی آیا می شود در بطری انقلاب را برای همیشه آنچنان زیر شست نگاه داشت که فقط نعره غول بیرون آید و خودش در شیشه بماند؟ آنچه مشخص است این است که آمریکا در شرایطی سعی در حفظ ابتکار عمل دارد که در ضعیف ترین موقعیت دوران ابرقدرتی اش به سر می برد. قدرت های بزرگ، به هنگام ضعف است که «ریسک» و در نتیجه اشتباه می کنند. مانند کاری که شوروی در افغانستان و نئوکان ها در عراق و افغانستان کردند. با این پس زمینه ها، مشکل بتوان باور کرد که سیاست «دمکراسی تازی» آمریکا، به خواست های رادیکال قطع وابستگی نظامی و استراتژیک با این کشور، فرا نروید و دمکراسی به شیوه «اروپای شرقی»، یعنی آزادی برای فریاد زدن و دسترسی به اینترنت، با شکم خالی، به همراه گوش به فرمانی سیاسی در مقابل آمریکا، جایگزین رژیم های فاسد قبلی شود. امکان ظهور دولت هایی چون حماس در منطقه، در صورت انتخابات واقعاً آزاد، بسیار محتمل تر است تا آنچه کام واشنگتن را شیرین تواند کرد.
این رسانه آنگاه یادآور شده که حتی در آمریکا نیز برخی مشاوران دولت تاکید می کنند حمایت علنی از اپوزیسیون مخالف جمهوری اسلامی به ضرر این جریان خواهد بود و باید از علنی کردن این حمایت برحذر بود.
گفتنی است برای بسیاری از ملت های منطقه نیز جای سؤال است که آمریکا به عنوان دشمن قیام ملت های منطقه و عامل اصلی سرکوب این انقلاب ها، چگونه استثنائا به ایران که می رسد طرفدار جنبش(!؟) و انقلاب - ولو از جنس کاریکاتوری آن- می شود. پاسخ روشن این سؤال البته این است که جریان اپوزیسیون در مقابل جمهوری اسلامی باید همان نقش معارضه ای را در برابر انقلاب اسلامی ایفا کند که مزدورانی چون مبارک و بن علی و ملک عبدالله و محمدرضا پهلوی ایفا کرده اند.

کیهان



کلمات کلیدی :
فریاد الله اکبر
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 11:37 عصر

وحشت آمریکا از سقوط بحرین
فریاد الله اکبر و یا حسین(ع) در منامه مردم : تا سرنگونی پادشاه ایستاده ایم

هزاران بحرینی با شرکت در مراسم تشییع پیکر شهدای تظاهرات روزهای قبل این کشور خواستار سرنگونی نظام حاکم شدند.
هزاران تظاهرکننده بحرینی با شرکت در مراسم تشییع پیکر شهدا و سر دادن شعارهایی علیه پادشاه بحرین خواستار سرنگونی وی شدند.
شرکت کنندگان در این تظاهرات در حالی که پلاکاردهایی حمل می کردند که روی آنها شعارهای الله اکبر و یا حسین نوشته شده بود خواستار آزادی تمامی زندانیان سیاسی شدند.
عبدالجلیل خلیل ابراهیم یک نماینده جمعیت الوفاق بحرینی در این باره گفت؛ آزادی فعالان شیعه یکی از مطالباتی است که به شاهزاده سلمان بن حمد آل خلیفه ولیعهد بحرین ارائه شده و اجرای این خواستار نشان می دهد که رژیم حاکم خواستار گفت وگو با مخالفان هستند یا خیر.
این در حالی است که برخی منابع خبری نزدیک به پادشاه بحرین اظهار داشتند: حمدبن عیسی آل خلیفه پادشاه بحرین دستور آزادی شماری از فعالان سیاسی را صادر کرده است.
این منابع به شمار کسانی که شامل حال این دستور پادشاه می شوند اشاره ای نکردند اما یک مقام مخالف اظهار داشت، انتظار می رود که 25 فعال شیعی وابسته به جنبش آزادی ها و دموکراسی که از اکتبر گذشته به اتهام توطئه چینی برای اقدامات تروریستی بازداشت شده بودند آزاد شوند.
از سوی دیگر، هفت گروه مخالف حکومت بحرین روز گذشته از تظاهرکنندگان بحرینی درخواست کردند در راهپیمایی بزرگی که قرار است فردا صورت بگیرد شرکت کنند و تا زمانی که حکومت سرنگون نشود همچنان در خیابان ها و میدان لولو باقی بمانند.این گروه های مخالف اعلام کردند فریب وعده های پادشاه بحرین را نمی خورند و به مذاکره با حکومت تن نمی دهند.
این مخالفان تاکید دارند که طرح مقامات بحرین برای گفت وگو با مخالفان فریبی بیش نیست و هیچ اقدامی عملی صورت نگرفته به همین خاطر معترضان به اعتراض های خود ادامه می دهند.
گفتنی است تظاهرات روز پنجشنبه از دیدگاه ناظران سیاسی یک تظاهرات سرنوشت ساز خواهد بود و بدون شک مقدمات سقوط دولت بحرین را فراهم خواهد کرد.
به عقید ه کارشناسان احتمال سقوط دولت بحرین از هم اکنون مقامات کاخ سفید را دچار وحشت کرده است چرا که ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در این کشور قرار دارند و مقامات آمریکا بیم آن دارند که تجهیزات این پایگاه به دست انقلابیون بیفتد.
باراک اوباما و دیگر مقامات کاخ سفید به همین دلیل به تکاپو افتاده اند و اعلام کرده اند که اوضاع بحرین را با نگرانی دنبال می کنند.
در یمن نیز تظاهرکنندگان در اعتراض به تجاوزات نیروهای امنیتی صنعا، ساختمان شورای محلی «لحج» و ده ها خودروی حکومتی را به آتش کشیده و تخریب کردند.
در پی تداوم تظاهرات مردمی در شهر لحج واقع در جنوب یمن نیروهای امینی به طرف این تظاهرکنندگان تیراندازی کردند و موجب کشته شدن سه تن دیگر از مردم شدند.
به گزارش خبرگزاری فارس منابع آگاه محلی در لحج اعلام کرد که پس از نماز مغرب تظاهر کنندگان خود را به مقر نیروهای امنیتی این شهر رساندند و خواستار سرنگونی رژیم علی عبدالله صالح و آزادی تمام زندانیان سیاسی شدند اما نیروهای امنیتی با تیراندازی به سوی مردم معترض تلاش کرد تا آنها را متفرق کند.تظاهرکنندگان علاوه بر به آتش کشیدن مقر شورای محلی، برخی مکان های تجاری را نیز آتش زدند.از سوی دیگر، اهالی منطقه «یافع» در لحج نیز در اعتراض به کشته شدن یکی از جوانان این منطقه توسط نیروهای امنیتی، ساختمان های موسسات دولتی را تصرف و تمام کارمندان آن را خارج کردند.علمای یمنی نیز روز گذشته با صدور فتوایی هرگونه تعرض و تجاوز به تظاهرکنندگان یمن را تحریم کردند.
جمعیت علمای یمن که تمام علمای این کشور را دربردارد، به همین مناسبت با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: هرگونه ضرب وشتم یا قتل و کشتن تظاهرکنندگان جنایتی عمدی تلقی شده و مستوجب مجازات و عملی حرام است.در همین رابطه شخصیت های برجسته یمن نیز که مخالف رژیم علی عبدالله صالح هستند اعلام کردند که هرگونه مذاکره با رژیم حاکم مطرود و ممنوع است.
این شخصیت ها اظهار داشتند علی عبدالله صالح مرتکب همان اشتباهی شد که بن علی در تونس و قذافی در لیبی مرتکب شد.
در مغرب نیز هزاران تن از مردم با برگزاری تظاهرات سخنان پادشاه مغرب را عوام فریبی دانسته و اعلام کردند که تا زمانی که به تمامی خواسته هایشان رسیدگی نشود دست از اعتراض برنمی دارند.
گفتنی است یک روز پس از آنکه مردم مغرب خواستار انجام اصلاحات اساسی در امور کشور و تفویض اختیارات به دولت منتخب جدید شدند محمد ششم پادشاه مغرب اعلام کرد که وی نیز خواستار اصلاحات است اما طبق مدل مراکشی! تظاهرکنندگان نیز با اعلام اینکه تظاهرات ادامه پیدا خواهد کرد خواستار تحقق خواسته هایشان از جمله انحلال دولت، پارلمان و حذف فساد و پارتی بازی در دولت شدند.
صدها دانشجوی الجزایری نیز علیه دولت این کشور تظاهرات کردند.در این تظاهرات که در نزدیکی وزارت آموزش عالی صورت گرفت، دانشجویان از دولت خواستند با وضع قوانین جدید سیاسی نسبت به ایجاد برابری و مساوات در جامعه و نیز افزایش کیفیت زندگی اجتماعی اقدام کند.
براساس آمار 40 درصد از شهروندان الجزایری که کمتر از 30 سال دارند بیکار هستند.
نیروهای امنیتی با معترضان درگیر و چندین نفر از تظاهرکنندگان زخمی شدند.
منابع پزشکی الجزایر اعلام کردند که دو نفر از مجروحین به کما رفته اند. همچنین نیروهای امنیتی از خودسوزی نفر سوم در الجزایر جلوگیری کردند.

کیهان



کلمات کلیدی :
اخبار خوب و بد
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 3:33 صبح

دادستان کل کشور: فتنه تمام شد هرکس از سران فتنه حمایت کند ضد انقلاب است

محسن اژه ای با تأکید بر اینکه از فضای غبارآلود فتنه عبور کرده ایم تصریح کرد که هر کس از سران فتنه حمایت کند ضدانقلاب است.
حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای روز سه شنبه در همایش دو روزه رؤسای سازمان های قضایی نیروهای مسلح و دادستان های نظامی سراسر کشور که در سالن همایش دادگستری قم برگزار شد با بیان اینکه انقلاب اسلامی به خدا وصل است گفت: مسئله طبس و گرفتار آمدن آمریکایی ها در آن طوفان فقط یکی از نشانه ها بوده و بسیاری از مسایل مهم تر از طبس هم داریم که به چشم ما نمی آید.
وی افزود: بعضی از سران فتنه عقبه درازی در نظام داشتند و به همین دلیل برخی در دستگاه های مختلف نظام نتوانستند حق را از باطل تشخیص دهند.
دادستان کل کشور با بیان اینکه فضای فتنه فضایی غبارآلود است، تصریح کرد: ما اکنون از مرحله فتنه در حال عبور هستیم و به مرحله روشن شدن فضا می رویم و اکنون فضا شفاف شده و بحث میان انقلاب و ضد انقلاب است.
وی ادامه داد: اگر دیروز کسانی با سران فتنه همراهی کردند و غافل بودند و واقعاً نتوانستند تشخیص درستی بدهند، نباید آنها را مذمت کرد.
محسنی اژه ای اضافه کرد: امروز صف انقلاب مشخص شده است و اگر کسی می گوید اشتباه کردم نباید او را سرزنش کنیم چرا که صف ضدانقلاب هم امروز روشن شده است.
وی با اشاره به تفاوت فراخوان 25 بهمن و فراخوان اول اسفند گفت: اگر امروز کسی به ندای فتنه گران گوش کرد، ضدانقلاب است و باید به عنوان ضد انقلاب با او برخورد کرد.
دادستان کل کشور ادامه داد: هرکسی که بخواهد از سران فتنه حمایت کند ضدانقلاب است و به عنوان حامی ضدانقلاب به او نگاه می شود و نمی توان او را تحمل کرد.
وی تصریح کرد: اگر تضمین قطعی راه ثواب را می خواهیم فقط باید از ولی فقیه اطاعت کنیم و اگر در فتنه هم این اقدام را انجام می دادیم با موفقیت همراه بودیم.
محسنی اژه ای با اشاره به نقش ولی فقیه در جلوگیری از ادامه پیدا کردن فتنه خاطرنشان کرد: نگاه گسترده ولی فقیه مانع از ادامه فتنه شده و فضا شفاف شد.
.........................
در واکنش به دروغ پردازی و فتنه گری سایتهای ضدانقلاب
ارتش سایبری ایران سایت صدای آمریکا و 95 سایت وابسته به آن را هک کرد

ارتش سایبری ایران در واکنش به دروغ پراکنی ها و فتنه گری های سایت های ضدانقلاب صدای آمریکا و تمام سایت های زیرمجموعه آن را هک کرد.
صدای آمریکا وابسته به سازمانهای جاسوسی آمریکا است که ارتش سایبری ایران آن را تصرف کرده است.
مخاطبان این سایت جاسوسی پس از مراجعه به این سایت با آرم ارتش سایبری ایران و جمله « ثابت کرده ایم که می توانیم» مواجه می شوند.
علاوه بر آدرس اصلی صدای آمریکا، 95 سایت وابسته به این سایت نیز توسط ارتش سایبری ایران هک شده اند.
به گزارش منابع خبری، ارتش سایبری متن قابل ملاحظه ای را در این سایت خطاب به هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا قرار داده اند که متن آن به شرح زیر است:
خانم کلینتون می خواهی صدای ملتهای مظلوم را بشنوی؟
ملتهای اسلامی دیگر حیله گری های آمریکا را باور نمی کنند، ما از شما می خواهیم که به دخالت در کشورهای اسلامی ادامه ندهی.
........................................
زور الکی زدیم! جمهوری اسلامی پایگاه عمیق مردمی دارد (خبر ویژه)

یک پایگاه اینترنتی وابسته به ضدانقلاب اروپانشین تاکید کرد آنچه باعث فروپاشی رژیم های تونس و مصر شد وابستگی آنها به آمریکا و غرب بود و در مقابل مردمی و ضد آمریکایی بودن جمهوری اسلامی ایران باعث قوت و مصونیت آن نسبت به جریان براندازی می شود.
سایت «ایران امروز» که توسط ائتلافی شامل شبه جمهوری خواهان، مارکسیست های سابق و سلطنت طلبان مدیریت می شود، در تحلیل خود یادآور شده است: عامل اصلی فروپاشی رژیم های مصر و تونس، وابستگی آنها به آمریکا بود. ژنرال های این کشورها وابستگی علنی به سازمان سیا داشتند و ارتش مصر سالانه دو میلیارد دلار پول از آمریکا دریافت می کرد. در مصر توده های زحمت کش به میدان آمدند حال آن که در ایران، از 25 خرداد تا روز عاشورای سال 88 و 25 بهمن 89، اپوزیسیون نتوانست توده های زحمتکش جامعه را با خود همراه کند.
این رسانه وابسته به ضد انقلاب همچنین تأکید می کند: تفاوت مهم دیگر به امر وابستگی سیاسی حکومت های مصر و تونس به آمریکا و به کشورهای غربی برمی گردد. دست اندرکاران اپوزیسیون در ایران بخوبی درک می کنند که این عامل چه نقش مهمی در پایداری یا ناپایداری حکومت های وابسته دارد. همه آنها از وارفتن حکومت شاه پس از مخالفت کارتر با آن خبر دارند. در مقابل، حکومت ایران حکومتی مستقل بوده، و نه تنها پایداری آن، و نیز تصمیم گیری های سیاسی آن به آمریکا یا دیگر نیروهای خارجی وابسته نمی باشد، بلکه این امر یعنی فشارهای آمریکا و نیروهای غربی، برعکس در جهت نزدیک کردن نیروهای ناهمگون آن به هم عمل می کند.
«ایران امروز» همچنین تاکید کرده است که برخلاف کشورهای مرتجع ارتش و سپاه و بسیج نه تنها وابسته به خارج نیستند بلکه دارای گرایش به شدت ضد آمریکایی هستند و دفاع از انقلاب و نظام را رسالت مهم خود می دانند و جز از ولایت فقیه، از هیچ کس دیگر اطاعت نمی کنند. همچنین سرشت ایدئولوژیک و دینی رژیم باعث ماندگاری آن شده است. در حالی که حکومت های عربی متهم به فساد هستند، درباره رهبر یا رئیس جمهور ایران گفته می شود که برای خود دارایی کلان نیندوخته اند.
آنچه نویسنده ایران امروز نخواسته تصریح کند، جانفشانی ملت ایران برای نظام برآمده از آراء خود است چندان که در 32سال گذشته از مقابله با اغتشاشگری و تجزیه طلبی گروهک ها گرفته تا جنگ تحمیلی و حوادث 2 سال اخیر- و اوج آن در 9 دی- به نمایش گذاشتند. این شعار معرفی کاملی از ملت نستوه ایران است که همواره گفته اند: «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند- مگر امت بمیرد علی تنها بماند.»
..........................
این همه گروه و حزب برای آتش زدن چند سطل آشغال؟! (خبر ویژه)

همه گروه های اپوزیسیون در برپایی نمایش 25 بهمن متفقاً به ایفای نقش و تبلیغات پرداخته بودند.
یکی از پایگاههای اینترنتی وابسته به شماری از روزنامه نگاران زنجیره ای مقیم آمریکا و کانادا در این زمینه نوشت: چندی پیش «لونا شاد» از شرکت در یک مهمانی عروسی [در آمریکا] خبر داده بود که در آن، از اصلاح طلب تا چپ و جمهوری خواه و مشروطه خواه در کنار هم به رقص و پایکوبی پرداخته بودند. اپوزیسیون در ماجرای 25 بهمن نیز همین گونه بود. همه از چریک و چپ تا مجاهدین [تروریست های منافق] و طرفدار مبارزه مسلحانه و از طرف دیگر جمهوری خواهان سکولار و سلطنت طلب در یک صف، پیام هایی برای 25 بهمن صادر کردند.
«خودنویس» همچنین نوشت: مسعود رجوی رأساً پیامی در حمایت از تجمع 25 بهمن صادر کرد تا مجاهدین بعد از سالها ایزوله کردن خود و تافته جدا بافته بودن نشان دهند با بقیه گروهها متحد شده اند. همچنین است چپ ها و سوسیالیست ها و طرفداران پادشاهی که به واسطه رضا پهلوی برای تجمع بیانیه دادند.
این سایت البته فراموش کرده نام گروهک های تروریستی کومله و دموکرات و ریگی و همچنین گروهک های نهضت آزادی و ملی-مذهبی را به فهرست طولانی گروهک ها که دسته جمعی موفق شدند روز 25 بهمن چند صد نفر را به خیابان بیاورند و چند سطل زباله را آتش بزنند، اضافه کند.
...................
واشنگتن تایمز: انقلاب خمینی همچنان در حال سرکوب قدرت آمریکاست (خبر ویژه)

«تحولات جدید در خاورمیانه و ناآرامی در کشورهای منطقه همان هدفی را دنبال می کند که انقلاب اسلامی از سال 1979 به دنبال آن بود و آن هدف تضعیف قدرت و نفوذ آمریکاست».
روزنامه واشنگتن تایمز در ارزیابی قیام ملت های مسلمان در خاورمیانه و شمال آفریقا نوشت: جنبش های زنجیره ای چند هفته اخیر همان گونه که به شدت به نفوذ آمریکا آسیب زده، حیات اسرائیل را نیز به شماره انداخته است.
این روزنامه آمریکایی با اشاره به خوشحالی ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران از انقلاب ملت های مسلمان منطقه اضافه کرد: از همان بدو پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1979، ایرانی ها در پی گسترش الگوی انقلاب خود در سایر کشورهای منطقه و کمرنگ کردن نفوذ آمریکا بودند و به نظر می رسد اکنون این اتفاق عیان شده است.
واشنگتن تایمز می نویسد: اتفاقات اخیر خاورمیانه و شمال آفریقا ادامه همان راهی است که آیت الله خمینی آغاز کرد. اینک به رغم ارزیابی غلط تحلیلگران غربی، نفوذ ایران رو به افزایش است و شاید در آینده شاهد پایان حیات اسرائیل باشیم.
......................
ضرب شست ایران به اسرائیل از کانال مصر (خبر ویژه)

انتشار خبر عزیمت دو رزمناو ایرانی به سوریه از طریق کانال سوئز، نگرانی توأم با درماندگی مقامات صهیونیستی و آمریکایی را باعث شده است.
بنیامین نتانیاهو در واکنش به این خبر گفته است: خطر امنیتی علیه اسرائیل با توجه به اوضاع به هم ریخته منطقه افزایش یافته است. ایران از وضعیت بحرانی منطقه به ویژه کشور مصر بهره برداری می کند.
وی همچنین می گوید: ایران از ناآرامی های خاورمیانه برای گسترش نفوذ خود در منطقه استفاده می کند.
2 رزمناو ایرانی الوند و خارک برای رزمایش مشترک نظامی، عازم بندر لاذقیه سوریه در سواحل مدیترانه شده اند. این اولین بار در طول تاریخ انقلاب اسلامی است که رزمناو های ایرانی عازم کانال سوئز و دریای مدیترانه می شوند.
طبق کنوانسیون قسطنطنیه همه کشورها حق عبور از کانال سوئز را دارند اما رژیم مبارک برای خوش خدمتی به آمریکا و رژیم صهیونیستی، اقدام به نقض کنوانسیون بین المللی کرده بود. فروپاشی رژیم مبارک این نقض حقوق بین المللی را منتفی کرد.
همزمان با واکنش نخست وزیر و وزیرخارجه رژیم صهیونیستی علیه عبور رزمناوهای ایرانی از کانال سوئز، روزنامه هاآرتص ضمن تحلیلی خاطرنشان کرد: مصر با صدور مجوز، این علامت را می دهد که دیگر نمی خواهد به اتحاد استراتژیک با اسرائیل علیه ایران متعهد باشد بلکه قاهره مایل به بهبود روابط با ایران است.
ارگان وزارت خارجه اسرائیل نیز اعلام کرد تل آویو و واشنگتن علناً از دولت نظامی مصر خواسته اند اجازه عبور به ناوهای ایرانی ندهد.
سایت رسمی این وزارتخانه نوشت: اسرائیل اقدام ایران را وخیم تلقی می کند. آگاهان سیاسی ابراز نگرانی کرده اند که عبور 2 رزمناو ایرانی از سوئز، آغاز همکاری دریایی نظامی میان تهران و دمشق باشد.
در همین حال شبکه سعودی العربیه در گزارشی اعلام کرد: ایران در شرایط حساس کنونی اهداف مهمی را دنبال می کند. حتی واکنش توأم با نگرانی وزیر خارجه و نخست وزیر اسرائیل درباره عبور دو ناو ایرانی نیز به لحاظ تبلیغاتی به نفع ایران بود.
العربیه افزود: ایران اکنون قدرت خود را در خاورمیانه به نمایش می گذارد و این پیام را به آمریکا و اسرائیل می دهد که تبدیل به یک قدرت مهم در خاورمیانه شده است. تهران می کوشد موضع شورای نیروهای مسلح مصر را درباره تحولات قاهره و همچنین نسبت به ایران تغییر دهد که ماجرای اعزام رزمناو مقدمه آن است.
شبکه سعودی همچنین گفت: اقدام اخیر ایران و اظهارات تازه سیدحسن نصرالله، تأکید بر این واقعیت است که جمهوری اسلامی متحدانی در سراسر منطقه دارد و توان موثر نظامی اش افزایش یافته است.
تحلیلگر العربیه اضافه کرد: هدف دیگر ایران از اعزام رزمناو به مدیترانه و سواحل سوریه، تهدید اسرائیل است به ویژه اینکه چندماه پیش گزارش هایی مبنی بر تحرک نیروی دریایی اسرائیل در خلیج فارس منتشر شده بود.
یادآور می شود چندماه پیش اسرائیل مدعی شده بود زیردریایی به منطقه خلیج فارس اعزام می کند.
.................................
فامیل (گفت و شنود)

گفت: یک سایت ضد انقلابی خطاب به سایر گروه های ضد انقلاب نوشته است؛ رفقا و دوستان! باید بپذیریم که در فراخوان 25 بهمن آبروریزی کرده ایم.
گفتم: حیوونکی راست میگه... نگفته چرا؟!
گفت: نوشته در فراخوان 25 بهمن، مجاهدین(منافقین)، مارکسیست ها، سلطنت طلب ها، بهایی ها، اصلاح طلبان، کومه له، حزب دموکرات، توده ای ها و همه اپوزیسیون دعوت به راهپیمایی کرده بودند و غربی ها هم از آمریکا و اسرائیل گرفته تا انگلیس و ایتالیا و فرانسه از ما حمایت می کردند.
گفتم: خب! اینها رو که همه می دانند، تازه چی گفته؟!
گفت: نوشته؛ «نتیجه چه شد؟ آتش زدن چند تا سطل آشغال»! و اضافه کرده «آتش زدن چند تا سطل آشغال که نیاز به اینهمه لشکرکشی نداشت»!
گفتم: یارو الاغش مرده بود، یک عده به خیال خودشان برای این که او را اذیت کنند به خانه اش رفتند و گفتند اومدیم بهت تسلیت بگیم! یارو گفت؛ از احساس نوعدوستی شما نسبت به متوفی! خیلی ممنونم! اما اصلا فکر نمی کردم که الاغ مرحوم من اینهمه فامیل داشته باشه!
.....................


منبع: کیهان



کلمات کلیدی :
درگیری یکشنبه
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 1:8 صبح

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: سیاسی


سرپرست معاونت امنیتی - انتظامی استانداری تهران گفت: روز یکشنبه به هیچ وجه درگیری‌ای در سطح شهر تهران رخ نداده است.

صفرعلی براتلو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، افزود: منافقان و ضدانقلاب همواره تلاش خودشان را متمرکز کرده‌اند تا باعث رخداد یا اتفاقی شوند اما هیچ‌گاه نتیجه‌ای برای آن‌ها حاصل نشده و امروز به دروغ متوسل شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: رسانه‌های بیگانه برای جوسازی علیه نظام، خبر دروغی مبنی بر این‌که یک نفر روز یکشنبه در میدان هفت تیر تهران کشته شده منتشر کرده‌اند که این خبر نیز اساسا دروغ محض است.

براتلو گفت: چنین اخباری تنها در جهت جوسازی در رسانه‌های ضدانقلاب منتشر می‌شود.



کلمات کلیدی :
قبول نیست
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 1:6 صبح

رضایی:
سکوت دربرابر معترضان به نظام قابل قبول نیست
دفاع ازرهبری دفاع ازحیثیت انقلاب و ملت ایران است
ایران در فضای جدید منطقه می‌تواند دوستان جدیدی را بیابد
...دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این‌که «غرب طی30 سال گذشته تلاش کرده جلوی پیشرفت ملت ایران را بگیرد» اظهار کرد: امروز روز شکستن دیوارهای غرب در اطراف انقلاب اسلامی ایران و روز خنثی کردن تحریم‌های اقتصادی غرب علیه کشورمان است.

وی با بیان این‌که «با فضای جدید در منطقه، ایران می‌تواند دوستان جدیدی را بیابد و حلقه محاصره غرب را بشکند» گفت: آمریکایی‌ها از پیوند نهضت‌های مردمی منطقه با ایران به همین دلیل ناراحت و عصبانی هستند و راهکاری که انتخاب کرده‌اند این است که تحرکاتی را در داخل ایران با کمک ناراضیان ساماندهی کنند و توان ایران را به آن مشغول کنند تا ایران نتواند پیوند خود را با نهضت‌های مردمی و اسلامی مصر و کشورهای منطقه مستحکم‌تر کنند.

وی ادامه داد: از طرف دیگر آن‌ها با راه‌اندازی عده‌ای فریب‌خورده می‌خواهند تبلیغات جهانی کنند و به مردم مصر و کشورهای منطقه اعلام کنند که از نظام و ملت ایران الگو نگیرید و متصل نشوید؛ زیراکه آن‌ها پایدار نیستند.

رضایی با اشاره به حوادث اخیر و اهداف آمریکا در ایران گفت: آیا درست است که ما بنشینیم و تظاهرات علیه جمهوری اسلامی ایران برگزار کنند؟ آیا آن‌قدر عده‌ای نمی‌فهمند که 25 بهمن حادثه‌ای در جهت منویات آمریکایی‌هاست؟ آیا شعور سیاسی برخی از فعالان سیاسی این‌قدر نیست که بفهمند این حرکات 100 درصد در جهت اهداف دشمنان ملت ایران است؟ آیا متوجه نمی‌شوند که غربی‌ها این حرکات را طراحی کرده‌اند؟ اعتراضات سال گذشته علیه مسوولان بود، ولی امروزه علیه نظام است و سکوت در مقابل آن قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: هر حادثه‌ای در این روزها در ایران نه تنها مقابله با نظام است، بلکه مقابله با منافع ملی ایران هم می‌باشد. هر اقدامی که مانع بهره‌برداری ملت ایران از فرصت‌ها شود خیانت است.

وی 25 بهمن را «یک خیانت غیرقابل بخشش»، دانست و گفت: رهبری حیثیت انقلاب، است و دفاع از ایشان، دفاع از حیثیت انقلاب و ملت ایران است باید ملت ایران و سیاسیون کشور شعور سیاسی خود را نشان دهند و یکپارچه متحد شوند. امروزه زمان ناامیدی آمریکا از ادامه خصومت‌های خود علیه ایران است. هر کسی که ایران و اسلام را می‌خواهد باید یکپارچه در مسیر رهبری حرکت کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به این‌که «حادثه بزرگی در جهان اسلام رخ داده است» افزود: آمریکایی‌ها می‌خواهند حوادث جهان اسلام را در جهت منافع خود مدیریت کنند و ارتباط ایران را با ملل اسلامی قطع کنند؛ لذا امروزه روز تشکیل بین‌الملل اسلامی است و ملت ایران و نخبگان ایران باید پرچم این نهضت را به دست بگیرند. با تشکیل بین‌الملل اسلامی از فشارهای آمریکا و موانع آن‌ها بیرون خواهیم آمد.

وی ادامه داد : همانطور که ملت ایران با ابتکار امام راحل پرچم قدس و فلسطین را به دست گرفتند، امروز هم پرچم تشکیل بین‌الملل اسلامی را با ابتکار رهبری مقام معظم رهبری به دست می گیرند.

منبع: فارس نیوز



کلمات کلیدی :


 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats