سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
دروغ بزرگ دیگر
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 1:4 صبح

یک دروغ بزرگ دیگر فتنه‌گران تکذیب شد؛
دانشجوی دانشگاه شیراز بر اثر تصادف فوت کرده است
خبرگزاری فارس: یک دانشجوی دانشگاه شیراز که فتنه‌گران مدعی بودند توسط نیروهای امنیتی کشته شده، در اثر تصادف با یک دستگاه خودروی سواری شخصی فوت کرده است.

مؤذنی رئیس دانشگاه شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با کذب محض خواندن اخبار رسانه‌های فتنه‌گر مبنی بر کشته شدن یک دانشجوی این دانشگاه توسط نیروهای امنیتی گفت: حامد نورمحمدی دانشجوی رشته زیست شناسی دانشگاه شیراز روز گذشته در تجمعات فتنه‌گران حضور نداشته بلکه بر اثر تصادف با یک دستگاه پژو پارس فوت کرده است.

وی تأکید کرد: بنده با راننده پژو پارس مذکور صحبت کردم و وی سرعت بالا را علت تصادف ذکر کرد و گفت که نتوانسته است خودروی خود را به خوبی کنترل کند و به همین دلیل با این دانشجو تصادف کرده است.

نجابت، دبیر انجمن اسلامی دانشگاه شیراز نیز در گفت‌وگو با فارس، ضمن تأیید تصادف این دانشجو گفت که خط ترمز خودروی پژو پارس 31 متر بوده است.

بر این اساس، رئیس دانشگاه شیراز و دبیر انجمن اسلامی دانشجویان این دانشگاه، ضمن تسلیت فوت این دانشجوی دانشگاه شیراز، اخبار رسانه‌های فتنه‌گر را به طور کامل تکذیب و آن را در راستای دیگر اخبار دروغ این رسانه‌ها عنوان کردند.

گفتنی است، پیش از این نیز رسانه‌های فتنه گر مدعی شده بودند که یک دانشجوی دانشگاه هنر توسط نیرهای امنیتی دستگیر و زندانی و به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته که پس از این ادعاها، این دانشجوی دانشگاه هنر با انتشار فیلمی از خود در لابی دانشگاه هنر، دروغ‌های مذکور را تکذیب کرد.

منبع: ایسنا



کلمات کلیدی :
خود را گول زدن
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 1:3 صبح

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: مجلس

 

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با اعتقاد به اینکه هرکس در این شرایط متوجه جریان فتنه و عملکرد آنها نیست خود را گول زده‌است در عین حال خواستار برخورد در چارچوب قانون قوه قضاییه با عوامل فتنه‌ شد.

محمد اسماعیل کوثری، نماینده‌ی تهران درمجلس در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، افزود: هرکسی که بخواهد همسو با فتنه گران قدم بردارد خود را از محدوده‌ی نظام خارج کرده است.

نماینده‌ی تهران در مجلس با بیان اینکه تا امروز همه‌ی راهها باز بود تا فتنه‌گران متوجه شده و به دامن نظام بازگردند و در بین مردم قرار بگیرند افزود: با توجه به حرکت بسیار زشت و ناپسندی که در روز 25 بهمن به ظاهر به طرفداری از ملت مصر و تونس اما در واقع دلخواه صهیونیستم و استکبارانجام دادند باید گفت که دیگر راه بازگشتی برای آنها وجود ندارد.

وی با تقدیراز همه کسانی که آگاهانه در مخالفت با حوادث 25 بهمن اعلام مواضع کردند در عین حال گفت:‌ البته در مقابل عملکرد کسانی که سکوت کردند و آب به آسیاب دشمن ‌ریختند زیر سوال است.

کوثری همچنین با تاکید بر ضرورت عملکرد قاطعانه مسئولان امنیتی، انتظامی و قضایی درباره حوادث 25 بهمن گفت:‌ این اتفاقات به هیچ عنوان قابل گذشت نیست چراکه در روز 25 بهمن شاهد بودیم که هیچ شعاری به نفع ملت مصر و تونس داده نمی‌شود و تنها همان شعار "نه غزه نه لبنان" تکرار‌شد که این نشان دهنده‌ی آن است که استکبار جهانی باز هم در حوادث این روز نقش داشت.

کوثری در خصوص نحوه‌ی برخورد قوه قضاییه با فتنه‌گران نیز گفت: فتنه همیشه توسط منافقین و بر اثر کج فهمی‌ها ایجاد می‌شود اما کسانی که وارد صحنه می‌شوند و فتنه ایجاد می‌کنند باید هزینه‌اش هم بپردازند، لذا قوه قضاییه باید عامین اصلی را محاکمه کند و به مردم اعلام کند چراکه مردم انتظار دارند که این قوه در چارچوب قانون عمل کند.

وی با اعتقاد به اینکه همگان در این شرایط باید از طریق رهبری مطالباتشان را پیگیری کنند گفت: اگر اقلیتی بخواهند خواسته‌هایشان را به اکثریت تحمیل کنند اصلا قابل قبول نیست.

منبع: ایسنا



کلمات کلیدی :
هالوها
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 1:41 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

پالتو (گفت و شنود)

گفت: سایت های رادیو فردا، رادیو زمانه، جرس(حلقه ماسونی لندن)، بالاترین(وابسته به منوشه امیر) و چند سایت ضد انقلابی دیگر عکس هایی از تظاهرات 25 خرداد 88 را به جای 25 بهمن جا زده و منتشر کرده اند.
گفتم: عجب خل و چل هایی هستند! حیوونکی ها فقط دم ندارند!
گفت: در این تصاویر، همه افراد با پیراهن های آستین کوتاه و تی شرت دیده می شوند و بعضی از آنها هم با روزنامه های چهارتا شده مشغول باد زدن خود هستند.
گفتم: یعنی این هالو هفت شنبه ها فکر نکرده اند که در هوای سرد و زمستانی 25 بهمن کسی با آستین کوتاه و تی شرت به خیابان نمی آید؟!
گفت: چه عرض کنم؟!
گفتم: آدم کاسه لیسی که خیلی هم خل و چل تشریف داشت بعد از کودتای 28 مرداد، پالتویی را با آتش سیگار سوراخ کرده و نزد مرحوم آیت الله کاشانی برد و ادعا کرد که در جریان کودتا اینهمه تیر خورده است! مرحوم آیت الله به او گفت؛ آخر کدام احمقی در هوای گرم 28 مرداد پالتو می پوشد و تازه اگر اینهمه تیر خورده ای پس چرا نمرده ای؟!

کیهان



کلمات کلیدی :
کشته سازی
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 1:39 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

بازبینی جعبه سیاه ترور «صانع ژاله»
رمزگشایی از سناریوی کشته سازی بهمن 89


رضا سراج
پروژه کشته سازی یکی از اقدامات دشمنان انقلاب اسلامی در فتنه 88 بود. این پروژه ابتدا در 25 خرداد 88 با تهاجم سازمان یافته به یک حوزه مقاومت بسیج در غرب تهران کلید خورد.
این توطئه بسیار پیچیده سپس در خرداد 88 با قتل «ندا آقاسلطان» در حوالی امیرآباد تهران و انعکاس بسیار گسترده آن در رسانه های بیگانه، مجازی و دیجیتالی وارد مرحله ای جدید شد.
فتنه گران و گروهک های ضدانقلاب در ادامه پروژه کشته سازی، با اعلام کشته شدن 72نفر و عملیاتی نمودن سناریوی جنگ روانی، «ترانه موسوی» و «سعیده پورآقایی»، عملیات فریب و دست کاری افکار عمومی را پیچیده تر ساختند.
پیرامون چرایی اجرای سناریوهای نام برده شده به اختصار می توان به موارد زیر اشاره نمود:
1-نامتعادل سازی روانی جامعه و اعتمادزدایی از افکار عمومی.
2-تزریق هیجانات کاذب به جامعه و بسترسازی برای شورش گری.
3-بهانه سازی برای تداوم بخشی به اردوکشی خیابانی و شورش گری.
4-متهم ساختن نظام به کشتار و مشروعیت زدایی از حاکمیت.
5-اعتبارزدایی از نهادهای انتظامی، امنیتی و منفعل ساختن آنان.
6-بسترسازی برای جنگ روانی پردامنه و فشار سیاسی علیه جمهوری اسلامی ایران.
7-ایجاد پشتوانه بین المللی برای جریان فتنه.
تقارن شهادت «صانع ژاله» با برخی رخدادها، از یک سو تداوم پروژه کشته سازی را به اثبات می رساند و از سوی دیگر به رمزگشایی از آن کمک شایانی می نماید.
در میان سوژه های پروژه کشته سازی، دو مورد بیش از سایر سوژه ها قابل تامل می باشد:
ندا آقا سلطان
صانع ژاله
«ندا آقا سلطان» در سال روز اعلام جنگ مسلحانه منافقین (30خرداد60) علیه نظام جمهوری اسلامی در یک سناریوی بسیار پیچیده به قتل رسید. با رمزگشایی از اجرای این قتل هدف مند، نکات زیادی روشن می گردد که بارزترین آن، نشانه رفتن «فصل الخطاب» بودن رهبری است. رهبر معظم انقلاب اسلامی در 29 خرداد 88 در خطبه های روشنگرانه نمازجمعه تهران، با تاکید بر بازگشت به مسیر قانون، خواستار پایان دادن به اردوکشی های خیابانی گردیدند.
این تدابیر از منظر گروهک های ضدانقلاب و بیگانه می توانست پایانی بر شورش گری باشد؛ از این رو با اجرای قتل هدف مند «ندا آقاسلطان» و انعکاس گسترده آن در رسانه ها و هم چنین تداوم بخشیدن به پروژه کشته سازی، بهانه و بستر لازم را برای شورش گری مهیا نمودند.
در ادامه این روند، با شهادت «صانع ژاله»، دانشجوی دانشگاه هنر در 25 بهمن 89 فاز جدید پروژه کشته سازی با - ترور هدف مند وی- کلید خورد.
تقارن شهادت «صانع ژاله» با رخدادهای زیر، از یک سو تداوم پروژه کشته سازی را به اثبات می رساند و از سوی دیگر به رمزگشایی آن کمک شایانی می نماید.
- صانع ژاله از برادران سنی و کرد بوده است
- وی در 25 بهمن مقارن با سالگرد اعلام موجودیت «گروهک ضدانقلاب کومله» به شهادت رسیده است.
- صانع ژاله همزمان با ورود آقای «عبدالله گل»، رییس جمهور ترکیه در تهران ترور شد؛
25بهمن مقارن با برخورد ترکیه با «عبدالله اوجالان»، سرکرده «پ.ک.ک» می باشد.
با این توضیحات، به نظر می رسد فاز جدید پروژه کشته سازی در چارچوب سناریوی کلان آمریکایی صهیونیستی پاسخ به تحولات منطقه ای در مبدا، عملیاتی شده که اهداف زیر را موردنظر داشته است:
1-بی ثبات سازی محیط داخلی و مشغول سازی ایران
2-استمرار بخشیدن به آشوب های خیابانی و گسترده ساختن ابعاد آن به لحاظ جغرافیایی و قومی- فرقه ای
3-تاثیرگذاری بر محیط دانشگاه ها در راستای ایجاد آشوب در کشور
4-تحریک افکار عمومی در کردستان ترکیه، هم زمان با سفر آقای «عبدالله گل» به تهران و تاثیرگذاری بر مناسبات ایران و ترکیه
5-سایر اهداف پیش گفته در چرایی اجرای سناریو کشته سازی
بنابراین با بازگشایی جعبه سیاه پروژه کشته سازی و ترور «صانع ژاله»، از یک سو می توان آشوب های 25 بهمن 89 و ترور نام برده شده را تحلیل نمود و از سوی دیگر نقش آمریکا و رژیم صهیونیستی را در فراخوان 25بهمن تبیین کرد.


کیهان



کلمات کلیدی :


 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats